User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
61 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Subap Eğilmesi Nedir

  1. #20

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 ü bitirip 2 ye attıktan sonra sağlam kalacak araba var mıdır ki ? yani 3. vites 7000 redline desen , 2ye aldığın zaman o olur 10000 devir .. itecekler yaylar yetecek mi o kadar hızlı subab kapamaya . belkide saniyenin 10 da biri kadarlık iş bu .

  2. #21

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlık olsun arkadaşlar artık.2 kere bu durum olmuştu 3 te dayanmadı.aracın garantisi sürüyor garantiden hallederim artık ama serviste bulamadılar foruma konu açayım dedim.eskisi gibi olurmu yada daha iyi?öncedende 2 kere olmuştu çünkü.masrafını vs.geçtim garanti olduğu için aracı tanıdık servis olduğu için eskisehire kadar götürmem lazım bu şekilde bi 300-350 km daha yapacağım mecbur.

  3. #22

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet fazla devirden olmuş. üst kapak sökülecek hangi supaplar eğilmiş kontrol edilecek. aracın gidişinde problem yok diyorsun. eğer supap pistona aşırı zarar verdiyse o pistonunda değişmesi gerekir. ama çok derin olmayan ince hafif bi çizik yaptıysa piston tepesinde değişmeye gerek yok. yamuk olan supapların yerine yenisi takılacak.

    üst kapak açılacak
    yamuk supaplar değişecek
    pistonda birşey yoksa değişmeyecek
    silindir kapak contası değiece kapak çıldığı için.

    aracın orjinal sıkıştırmasını öğrenip koprasyon testine sokun önce. eğer orjinalin altında ise bu değerler düşük çıkan pistonun supapları ya emme yada egzoz yamulmuştur.
    emin olmamakla birlikte guidelar da çatlamış yada yamulmuş olabilir. emrenin söylediklerine ek olarak ..

  4. #23
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 ü bitirip 2 ye attıktan sonra sağlam kalacak araba var mıdır ki ? yani 3. vites 7000 redline desen , 2ye aldığın zaman o olur 10000 devir .. itecekler yaylar yetecek mi o kadar hızlı subab kapamaya . belkide saniyenin 10 da biri kadarlık iş bu .
    Var evet AE101 Corolla inanmayanlar deneyebilirler ben çok denedim banamısın demedi
    redline devir kesici halinde kavacığı geçtikten sonraki tünele giriyodum ve o halde tünelin çıkışına kadar gidiyordu araba subap eğen bir AE101'de hiç duymadım görmedimde gerçekten kusursuz bir motoru var bu AE101'lerin

  5. #24
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saxoda 190 la gıderken gerı vıtese atmıştım 6 var sandım

  6. #25
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxoda 190 la gıderken gerı vıtese atmıştım 6 var sandım
    ahahaha
    Bende ilk SFI GSI aldığımızda 6.vitesi arıyoduk arabada çünkü araç sahibi 6 ileri vites topuzu koymuş arabaya bizde ozmnlar acemiyiz tabi 306GTI'da var bunda niye olmasın gibisnden otobanda 6.vites arıyoduk

  7. #26
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VTI da başıma gelmişti 4 ten 3 e attım 200de Çok şükür hiçbişey bişey olmamıştı. (Allahtan ince conta takılı değildi )

  8. #27
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belkide saniyenin 10 da biri kadarlık iş bu .
    saniyenin 166 da 1'i

  9. #28
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subap ayari zor oluor bizimkide baya ugrasmislardi ama yaptilar sorunsz 7bin km oldu

  10. #29
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçen sene bana oldu unoda halice inerken 3 ten 4 yerine 2 ye çektiğimde triger atladı sente kaydı 3 tane sübap yamuldu

    allahan araba unoyduda 400 liraya halloldu

  11. #30

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Var evet AE101 Corolla inanmayanlar deneyebilirler ben çok denedim banamısın demedi
    redline devir kesici halinde kavacığı geçtikten sonraki tünele giriyodum ve o halde tünelin çıkışına kadar gidiyordu araba subap eğen bir AE101'de hiç duymadım görmedimde gerçekten kusursuz bir motoru var bu AE101'lerin
    ae 101 ölmez...buna bende defalarca şahit oldum

  12. #31
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya subaplar eğilirse tam kapanmayıp kompresor kaçağı olmuyor mu?Subapları eğik araba benim bildiğim çalışmaz bile.Ama 1-2 subapsa bilmem.Bence sorun başka bir yerdedir.

    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Var evet AE101 Corolla inanmayanlar deneyebilirler ben çok denedim banamısın demedi
    redline devir kesici halinde kavacığı geçtikten sonraki tünele giriyodum ve o halde tünelin çıkışına kadar gidiyordu araba subap eğen bir AE101'de hiç duymadım görmedimde gerçekten kusursuz bir motoru var bu AE101'lerin
    3 ü redline a getirip 2. vitese geçebiliyorsa bir araç motordan çok şanzumanı tebrik etmek laazım.
    Nadide şeyler değerlidir.

  13. #32
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçen sene bana oldu unoda halice inerken 3 ten 4 yerine 2 ye çektiğimde triger atladı sente kaydı 3 tane sübap yamuldu

    allahan araba unoyduda 400 liraya halloldu
    oh ne guzel bızım alternator kestı trıgere gırmıs bende ustune gıdınce subaplar gıttı hepsı 2bın tl gırdı tabı...
    dıger arkadas demıs araba calısmaz.valla ben 500 mt kadar gıttım tabı yavas yavas olan oldu motora yolda stp edıp tekrar calıstırdım calıstı tam sanayıye gırdım stop ettım daha calısmamıstı

  14. #33
    Frank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Mesaj
    687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ae 101 ölmez...buna bende defalarca şahit oldum
    kesınlıkle bende katılıyorm 5 senedır lpg takılı olan 180000 km dekı arabanın 8bın devıre yaklasması benı cok sasırtmıstı
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı ben bildiğin su bardağı ile shot atıyorum

  15. #34
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AE101 kolay kolay süpap çakmaz, 1 mm kadar deck heightı uncompressed contası 1 mm + olarak domed pistonları var ve max lifti sadece 6.6 mm

    bende ateşli gençlik zamanlarında 3 ten 2 ye çektim şanzıman kulağıma 119 lira sıkıştı devam

  16. #35
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne derece eğdine göre sente atmasına göre araba çalışır yada çalışmaz. Geçmiş olsun onurcum Dikkat et. İnşallah audi cimrilik yapmazda yepyeni bir motorun olur
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  17. #36
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ae 101 ölmez...buna bende defalarca şahit oldum
    +134315231434 diyorum
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla arkadaşımda var maşşallah bin kere 220 binde şu an kapak falan acılmadı yag eksıltme yok ve araca bakılmıyor oyle cok bakımlı degıl 10w40 dandık yag koy devam et..modeli....sadece bir kere ateşleme bobinimi ne bozuldu o kadar ve ciddi söylüyorum 10 binde bir 300 400 gr yağ eksiltiyor ...bılmem kac kere 4 ten 3 e cekıldı 4 kere cok cıddı kazalar yaptı..tık yok bin kere maşşallah...ıcınde tıkırtı bıle yok desem ınanırmısınız o kazadan sonra

    ayrıca ben akışmetremı ne o fıltre borusuna tıkılan bı sensor var..salaklar onu takmamıslar 9.bin km öyle gezdi arkadaş tık demedi sonra bıraz bogulmaları fazlalasınca anladık taktık

    ae101 cıdden buyuk bı efsane ya

    bu arada tek gordugum kronık arızaları debrıyajdan ayagı cekerken bööyk dıye ses cıkarmaları ama balata degıstı hala var ses sanırım volan deforme oluyor ...taşlıcaz yakında hafif olucak

  19. #38

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya Gelince Subap Eğilmesi Genelde Yuksek Motor Devrınden Kaynaklanır...Pistonların Subabla Haddlerinden Fazla Yaklaşmaları Yani Değmeleri Yada Çarpmaları İle Meydana Gelir...Pistonda Hasara Yol Açabilirler Hatta Dahada Abartıp Motorun Icıne Dusup Anasını Aglatırlar Ortamın...Ama En Ucuz Yollu Kurtulmak Sadece Pistonu Çizmesi Ve Eğilmesi Olabilir..

    Benim Bildiklerim Bunlar İllaki Yanlış Olabilir ama Doğru Olan Tek Şey Böyle Bir Şüphe Varsa Kapatın O Kontağı Ve Sanayide Üst Kapağı Açılıp Bakılana Kadar Kesinlikle Açmayın...Allah Muafaza Blok İstemeye Kadar Uzayabılır İş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •