User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
87 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Clio sport motor modifikasyonu

  1. #20
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vso kardeşim ilgine çok teşekkür ederim.

    yazdıklarınla ilgili araştırmalarımı yapıp bütçeye göre yapılabileceklerin arasına alıcam.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  2. #21
    VSO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vso kardeşim ilgine çok teşekkür ederim.

    yazdıklarınla ilgili araştırmalarımı yapıp bütçeye göre yapılabileceklerin arasına alıcam.
    ne demek..hemşeriyiz düzceliysen.
    Special thanks to; Utku Selamoglu.

  3. #22
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düzceliyim.sen neresindensin???
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  4. #23
    VSO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düzceliyim.sen neresindensin???
    camikebir mahallesi kızılay arkası. köyde akçakoca esmahanım.
    Special thanks to; Utku Selamoglu.

  5. #24
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpeRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standartta olsa bi şekilde izole et bence acayip zarar araca...

    Bu arada filtren nereye bakıyor ?


    akünün yanındaki boşlukta duruyo.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  6. #25
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VSO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    camikebir mahallesi kızılay arkası. köyde akçakoca esmahanım.
    bende merkezde oturuyorum.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  7. #26
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar

    İbo'nun da dedigi gibi yazılım ve rs parcaları ısı gorur. Eksoz manıfoldu headers Clio RS ten cıkma ilgilenirsen satıyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-headers/detay

    Dogrudan takamazsın flans kestırmen lazım, RS gaz kelebegini daha onceden uydurmustuk. İzo'ya gondermistim turbo 1.6 16V megane da gayet basarılı calısıyordu.

    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k4m motor kodu egzoz manıfoltuda govde tarafındaymıs

    kendı sorumu kendım cevapladım


    egzoz manıfoltu onde olsaydı dırek turbo yap hıc ugrasma dıyecektım ama arkadaymıs.clıo rs ler gıbı.turbo yapmak zor olur.ama yapılmayacak bısı degıl.


    atmosferıkte yapılacaklar bellı cogu arac ıcın zaten.

    parcalar varsa yuksek sıkıstırmalı pıston,egzantrık olabılır


    bu parcalar yoksa kapak işleme(arastır baska hangı aracların kapakları oluo o bloga,o bloga takılabılen ve portları daha genıs bı kapak guzel olur)-uydurabılırsen clıo rs manıfoltu ve kelebegı(manıfoltlar benzıyo bırbırıne fotodan gordugum kadarıyla uydurmak o kadar zor degıl) sanzuman oranları uzunsa kısa sanzuman bulabılırsen guzel olur.clıo rs egzoz manıfoltu.(bence manıfoltlar uyar uymazsada yenı flans yapılır takılır).yuksek sıkıstırma pıston bulamazsan ustundekı pıstonların buyugunu kesın bulursun bıraz hacım kazanırsın.

  8. #27
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi saolda headersı değiştirmeyeceğim.mevcut headersımı sargıyla sarıp kullanmayı düşünüyorum.ilgin için saol
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SS headers tavsiye olunur....
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  10. #29
    ClioSportAge
    Misafir
    şanzımanın zaten kısa 15 / 61 orjinal bu araçlarda.
    yazılım filtre egsoz dısında bir şey yapma bunlarla da 10 12 hp civarında güç alırsın uçmaya gerek yok. max alabileceğiniz değer lastikte 122 hp civarıdır bu dediklerimle.
    şahin doğan işi kapak taşlama işlemini bilincsizce yapıldığı için tavsiye etmem. headers takıldığında belirgin bir güç kaybı yaşanıyor bu araçlarda. kat iptalini orjinal bir kat bularak içindekini bosaltın. düz boruyu böyle çekin daha iyi verim alınıyor. muaynede sıkıntı çekmezsnz

  11. #30
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.046
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun aracının konusu açarsan bi fotoğraflarını görelim
    Teşekkür ederim Benimki 4k olan yalnız Bu arada aracınızın Maşallahı var..Daha önceden takipteydim

    Bu motor 2001 Megane Coupe 1.6 16v deki ile aynı motor yanılmıyorsam değil mi?
    Filtre konumu vs çok ilginç ses vs alamadım hiç

  12. #31

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı umitgt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Benimki 4k olan yalnız Bu arada aracınızın Maşallahı var..Daha önceden takipteydim

    Bu motor 2001 Megane Coupe 1.6 16v deki ile aynı motor yanılmıyorsam değil mi?
    Filtre konumu vs çok ilginç ses vs alamadım hiç
    4k 2k farketmez motorlarımız aynı
    MeganeI'lerdeki 1.6lt motorla aynı k4m kodlu..MeganeI coupe 1.6ltdeki motorla da aynıdır herhalde..
    Filtresinden ben de fazla ses alamadım kelebek konumu sıkıntılı çok boru dolandırıyoruz o da kesiyo sesi..

  13. #32
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.046
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4k 2k farketmez motorlarımız aynı
    MeganeI'lerdeki 1.6lt motorla aynı k4m kodlu..MeganeI coupe 1.6ltdeki motorla da aynıdır herhalde..
    Filtresinden ben de fazla ses alamadım kelebek konumu sıkıntılı çok boru dolandırıyoruz o da kesiyo sesi..
    Şuanda yaptıgın bir işlem varmı aracına
    Pm de atabilirsin istersen konuyu kirletmek istemem

  14. #33
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ClioSportAge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzımanın zaten kısa 15 / 61 orjinal bu araçlarda.
    yazılım filtre egsoz dısında bir şey yapma bunlarla da 10 12 hp civarında güç alırsın uçmaya gerek yok. max alabileceğiniz değer lastikte 122 hp civarıdır bu dediklerimle.
    şahin doğan işi kapak taşlama işlemini bilincsizce yapıldığı için tavsiye etmem. headers takıldığında belirgin bir güç kaybı yaşanıyor bu araçlarda. kat iptalini orjinal bir kat bularak içindekini bosaltın. düz boruyu böyle çekin daha iyi verim alınıyor. muaynede sıkıntı çekmezsnz
    15-61 mı kısa RS e bıle uzun gelıyo o sanzuman ben 106 lardakı 13-59 tarzı oranı 4.5 den buyuk bu kısadan bahsedıyorum.

    lastıkte 122hp de yanlıs yazdın sanırım krankta 122 olmasın o?

    headersıda chıp fılıtreyle kullanırsan guc kaybetmek dogal.

  15. #34
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi benim kafam iyicene karıştı ben bugün kendi aracım olan 1.4 16 v cilo ile 1.6 16v cilo arkadaşımın aracıyla kalktım drag 3 vitesten sonra ben 1 boy ayırıyorum ve benim arabada doluydu l7 kabin wardı bişi anlayamadım benm düşüncem cihp eksoz 51 boru hava filitresi alacagım 12 13 hp arası düşünüyorum verim alabilirsem yarışlara girebilirmiyim diye düşünüyorum

    arkadaşım var ankarada sana enjektör gndereyim dedi 1.6 ciloyunun nasıl olur onuda deneme gerek ama iyi olacagını düşünüyorum tabi terste tepebilir...
    gariban 106 gti....

  16. #35
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi benim kafam iyicene karıştı ben bugün kendi aracım olan 1.4 16 v cilo ile 1.6 16v cilo arkadaşımın aracıyla kalktım drag 3 vitesten sonra ben 1 boy ayırıyorum ve benim arabada doluydu l7 kabin wardı bişi anlayamadım benm düşüncem cihp eksoz 51 boru hava filitresi alacagım 12 13 hp arası düşünüyorum verim alabilirsem yarışlara girebilirmiyim diye düşünüyorum

    arkadaşım var ankarada sana enjektör gndereyim dedi 1.6 ciloyunun nasıl olur onuda deneme gerek ama iyi olacagını düşünüyorum tabi terste tepebilir...

    Bi yanlışlık olmasın kaç model bu araçlar ve 1.4 16v kaç hp? torku nedir?

    bide 3. vitesten sonra ayırdım diyosun.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  17. #36
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 olan 2000 benim araç 1.4 2001 bende 15 jant var 2000 de megan 2 jant var 16 tek farkımız buu
    gariban 106 gti....

  18. #37
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla enteresan bi olay.ama merak ettim bende benim araçla deneyeceğim bitane 1.4 16v clio bulup.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  19. #38
    eser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    4.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi benim kafam iyicene karıştı ben bugün kendi aracım olan 1.4 16 v cilo ile 1.6 16v cilo arkadaşımın aracıyla kalktım drag 3 vitesten sonra ben 1 boy ayırıyorum ve benim arabada doluydu l7 kabin wardı bişi anlayamadım benm düşüncem cihp eksoz 51 boru hava filitresi alacagım 12 13 hp arası düşünüyorum verim alabilirsem yarışlara girebilirmiyim diye düşünüyorum

    arkadaşım var ankarada sana enjektör gndereyim dedi 1.6 ciloyunun nasıl olur onuda deneme gerek ama iyi olacagını düşünüyorum tabi terste tepebilir...
    arkadaşın acilen arabasına baktırsın o zman,kalkarken geçtim desen anlıycam ama 1.6 ların en iyi vitesi 3 sen 3 te geçtim diosun bu işte bir sıkıntı var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •