olmaz WD40 çok amaçlı bir spray ama yağlama-bakım anlamındadır.
kullandığın spreyin temizleme amaçlı olması lazım.
aracın emişe giren hava filtre borusu sökük halde çalıştır,dip gaz yapıp içine sprey sıkmak gerekiyor...araç boğulur gibi olduğu anlarda spray sıkışını durduruyorsun.araba toparlayıncada tekrar sıkıyorsun...bunu 10-15 dk.kadar tekrar takrar uygula
potansıyometreyı sokeceksen sensor sokukken bence aracı calıstırma sok temızle spreyle ucunu sonra 15 dk kutup basını cıkar bekle sonra calıstır
beyın sensorsuz gormesın aracı arıza ısıgı yakacaktır.hava fıltre borusunu dırek cıkar bol spreyle temızle ııce kurut sonra hava fıltresını tak dewam farka ınanamaycaksın
rolanti step motoru denen bi parça var ona baktırmanı tavsiye ederim kronik sorundur.
İntegra cio sport 320i 528ia 207 Rc 106 Gti LeonFr
Gaz kelebeğindeki TPS -throttle position sensor , hava filtresinden sonraki de hav akışmetre. Potansiyometre ile çalışan hava akış metre kalmadı, coğu sıcak tellidir.
TPS olsaydı ilk kalkışta silkelenme yapardı. 3500 devrede olduğu için bana ateşleme sorunu gibi gelsede, hava akışmeteri voltmetreyle aracı kullanırken ölçmekte yarar var. Sorunlu devirlerde voltaj atlama yaparsa anlarsın. 0-5v arası bi değer olması lazım devir yükseldikçe oda yukselir
potansiyometreyi söküp çalıştır demedim zaten sametcim.hava filtre borusunu söküp yapacak o işlemi.
kutup başınıda söküp takarsa araç çalıştığı zaman rölanti dalgalanması yapar,aptal aptal çalışır.paliolarda bu olmuyor ama marea ve bravalarda yeni akü taktıgında bile cihaza bağlayarak versiyonunu tekrar yüklemen gerekiyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)