User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: marea 1,6 kasma problemi

  1. #20
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen yınede gaz kelebıgını ve ponatsıyometre sensorunu balata spreyı kullanarak ıyıce temızle farkı gorursun potansıyometre sensoru hemen gaz kelebgının ustunde hava fılresı borusunun baslangıc yerınde
    senin dediklerini dikkate alıcam zaten sonuçta sen bu araçlarde benden daha tecrübelisin dediklerini yapıcam balata spreyi değilde wd40 gibi bir temizleme spreyi kullansam olurmu acaba
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  2. #21
    mira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dediklerini dikkate alıcam zaten sonuçta sen bu araçlarde benden daha tecrübelisin dediklerini yapıcam balata spreyi değilde wd40 gibi bir temizleme spreyi kullansam olurmu acaba
    olmaz WD40 çok amaçlı bir spray ama yağlama-bakım anlamındadır.
    kullandığın spreyin temizleme amaçlı olması lazım.
    aracın emişe giren hava filtre borusu sökük halde çalıştır,dip gaz yapıp içine sprey sıkmak gerekiyor...araç boğulur gibi olduğu anlarda spray sıkışını durduruyorsun.araba toparlayıncada tekrar sıkıyorsun...bunu 10-15 dk.kadar tekrar takrar uygula

  3. #22
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dediklerini dikkate alıcam zaten sonuçta sen bu araçlarde benden daha tecrübelisin dediklerini yapıcam balata spreyi değilde wd40 gibi bir temizleme spreyi kullansam olurmu acaba
    hayır hayır gaz kelebıne sakın wd 40 sıkma sakın kapıya sık bacaya sık koltuga sık ama motorun yakıt sıstemıyle ılıglı bır yere wd 40 sakın sıkma gıt bı tane yagsız balata spreyılerı var sanayıda onlarda al 10 lıra

  4. #23
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mira Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olmaz WD40 çok amaçlı bir spray ama yağlama-bakım anlamındadır.
    kullandığın spreyin temizleme amaçlı olması lazım.
    aracın emişe giren hava filtre borusu sökük halde çalıştır,dip gaz yapıp içine sprey sıkmak gerekiyor...araç boğulur gibi olduğu anlarda spray sıkışını durduruyorsun.araba toparlayıncada tekrar sıkıyorsun...bunu 10-15 dk.kadar tekrar takrar uygula
    potansıyometreyı sokeceksen sensor sokukken bence aracı calıstırma sok temızle spreyle ucunu sonra 15 dk kutup basını cıkar bekle sonra calıstır
    beyın sensorsuz gormesın aracı arıza ısıgı yakacaktır.hava fıltre borusunu dırek cıkar bol spreyle temızle ııce kurut sonra hava fıltresını tak dewam farka ınanamaycaksın

  5. #24
    maximize - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolanti step motoru denen bi parça var ona baktırmanı tavsiye ederim kronik sorundur.
    İntegra cio sport 320i 528ia 207 Rc 106 Gti LeonFr

  6. #25
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maximize Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rolanti step motoru denen bi parça var ona baktırmanı tavsiye ederim kronik sorundur.
    rolatı motoru stepper motor arızası devır gezınmesıne sebep olur oyle bı sorun yok dedı arkadas

  7. #26

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen yınede gaz kelebıgını ve ponatsıyometre sensorunu balata spreyı kullanarak ıyıce temızle farkı gorursun potansıyometre sensoru hemen gaz kelebgının ustunde hava fılresı borusunun baslangıc yerınde
    Gaz kelebeğindeki TPS -throttle position sensor , hava filtresinden sonraki de hav akışmetre. Potansiyometre ile çalışan hava akış metre kalmadı, coğu sıcak tellidir.

    TPS olsaydı ilk kalkışta silkelenme yapardı. 3500 devrede olduğu için bana ateşleme sorunu gibi gelsede, hava akışmeteri voltmetreyle aracı kullanırken ölçmekte yarar var. Sorunlu devirlerde voltaj atlama yaparsa anlarsın. 0-5v arası bi değer olması lazım devir yükseldikçe oda yukselir

  8. #27

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rolatı motoru stepper motor arızası devır gezınmesıne sebep olur oyle bı sorun yok dedı arkadas
    arkadaş doğru söylüyor rölantide devir gezinmesi yapar, yada hava soğukken il çalışmada stop eder.

  9. #28
    mira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    potansıyometreyı sokeceksen sensor sokukken bence aracı calıstırma sok temızle spreyle ucunu sonra 15 dk kutup basını cıkar bekle sonra calıstır
    beyın sensorsuz gormesın aracı arıza ısıgı yakacaktır.hava fıltre borusunu dırek cıkar bol spreyle temızle ııce kurut sonra hava fıltresını tak dewam farka ınanamaycaksın
    potansiyometreyi söküp çalıştır demedim zaten sametcim.hava filtre borusunu söküp yapacak o işlemi.
    kutup başınıda söküp takarsa araç çalıştığı zaman rölanti dalgalanması yapar,aptal aptal çalışır.paliolarda bu olmuyor ama marea ve bravalarda yeni akü taktıgında bile cihaza bağlayarak versiyonunu tekrar yüklemen gerekiyor.

  10. #29
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mira Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    potansiyometreyi söküp çalıştır demedim zaten sametcim.hava filtre borusunu söküp yapacak o işlemi.
    kutup başınıda söküp takarsa araç çalıştığı zaman rölanti dalgalanması yapar,aptal aptal çalışır.paliolarda bu olmuyor ama marea ve bravalarda yeni akü taktıgında bile cihaza bağlayarak versiyonunu tekrar yüklemen gerekiyor.
    aynı motora sahıbız ... ilk defa senden duydum bunu adaptasyonu kastedıosan dedıgım gıbı kutup basını 15 dakıka sokup cıkarılması yeterlı belkı bılıosundur turkıyedekıler genelde magmet marelli beyınden yoksul mantar beyınle gelıo ulkemıze dedıgın aslında olabılır

  11. #30
    recep güller
    Misafir
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorun tamamen kullandığım yakıttan kaynaklanıyor galiba hep aygaz euro lpg+ alıyordum son 2 depodur shell den aldım sorun düzeldi bende anlamadım nette biraz araştırınca aygazı hiç kimsenin önermediğini gördüm ama tek yakıttan bukadar sorun nasıl yapar onu anlamadım şimdi yarım depo var bitirip tekrar aygazdan alıcam bakalım gene yaparsa demekki aldığım yakıttan kaynaklanıyor
    hiç bir lpg markası aygazı yani opeti önermez içindeki katkıdan dolayı enjektörleri tıkıyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •