User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
58 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: sıralı sistem hakkında yardım

  1. #20
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde 4 tane araç var astra vectra focus 307 bunların hepsinde landi renzo marka lpg var çok memnunuz. fabrikasoyon turbolu araçlara lpg yaramıyor egt yi yükselttiği için ama atmosferikte güzel ayarla senelerce binebilirsiniz
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

  2. #21
    v-tec61
    Misafir
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıkcası ben lpg'nin şahin doğan albea clio vs tayfasına takılmasına mantıklı diyebiliyorum

    yoksa 1.8 t ler civicler bunlar parçaları pahalı ve motorları dayanıklı güzel hemde mantıklı yakan araçlar,3 kuruş kar edicem diye sonuçta benzinle çalışmak için tasarlanmış bişeye gaz koyuorsunuz

    açıkcası üstte saydıgım tayfadan araç alsam taktırırım umursamam sonucta komple motor yaptırmak 500 lıra ..

    dayım volvo özel servisi yaklaşık 30.yılına geliyor,lpgye verdıgı cevap 3 kuruş kar edicem derken 5 kuruş çıkıyor cebinden milletin haberi yok diyor...ona çok araba gelir lpg montajındanmı dersın,lpgden motor yaptıranmı dersın

    açıkcası bence mantıklı degıl

    şuan benım araç normal kullanımda 350 agresifde 450 yakıyo

    lpg li arkadaşlar var 20-25 kuruş arası yakıyo buda biraz bana gaz veriyo

    kafam karışık

  3. #22
    Murat Özcan
    Misafir
    benim tanıdık bir abimin vtec 2 es aracında brc marka lpg takılı 2 yıl oldu takalı hala sorunsuz kullanıyor ve heleki honda motoru lpg olsa bile en az sorun cıkaran motorlar arasında,ayrıca bende kendi ies aracımda lpg kullanıyorum bnde brc taktırdım çok memnunum keşke baştan taktırsaydım benzine boşuna para verme ve düşünmeden taktırabilirsin ustam kolay gelsin..

  4. #23
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim günlük olarak kullandığım bütün araçlarım lpg li di şu anda gene günlük kullanım amaçlı maream var oda lpg li ancak lpg takılırken öncelikle iyi araştır markadan çok işçilik çok önem taşıyor işi bilmiyen birinin aracının orasını burasını kesip biçmesini istemezsin.malesef o şekilde kasaplar oldukça fazla

    onun için montaj yapan yerini iyi seçmelisinki ileride hiç bir sorun yaşamadan rahatça kullanmalısın

    sıralı sistemde kuru çalışıyor olayı bence hikaye zaten aracı ilk çalıştırdığınızda motor belirli bir sıcaklığa gelene kadar (genelde 40-60 derece arası ) benzinde çalışıyor sistemde bir sorun oldumuıda sen farketmeden zaten benzine otomatikman geçiyor.
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  5. #24
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abartmayın arkadaşlar. her araca yarayan kaliteli lpgler var hondaya 900 liralık atiker yaramayabilir. ama ayar bile gerektirmeyen çok kaliteli lpg kitler var. yetkili servislere bayilik vermiş kaliteli firmalar var onlardan kullanılabilir.

    hiç bişeyde olmaz sadece adam gibi yerde taktırmak lazım. mazallah su hortumu için plastik t kullanırlar erir kırılır araç hararet yapar v.s su kaçırır. dikkat etmek lazım
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  6. #25
    eanday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul - Anadolu Yakası
    Mesaj
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende taktırmayı düşünüyorum aracıma. zavoli uyar dediler beklemediyiz

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    artık bayı cıkıslı lpglı aracların oldugu bır donemde bos bos yorumlar komık oluyor...

    benım su an kullandıgım arac 2.4 accord 1 yılda yaklasık 45000 km yaptım lpg ıle ılgılı en ufak bır sıkıntı yasamadım..bakın en ufak dıyorum... uygulama duzgun yapıldıgı surece hıc bır sıkıntı cıkmaz. eksısı sudur kım ne derse desın performansta dusus oluyor ama ne kadar oluyor... benım arac 190 hp fabrıka cıkısı oluyor sana yaklasık 160 hp...e o da zaten yetıyor...

  8. #27
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda lpg ile uyumlu sorun yasamazsin taktir bence

  9. #28

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu LPG kuru yakıttır geyiğinden biran evel kurtulmak lazım. Neymiş yağsızmış.. Mazot dışında yağ muhteva eden yakıt yok. Benzinde yağ ya da yağlamayı kolaylaştıran birşeyde yok. Kurşunsuz benzin dışında benzin satılmıyor bu ülkede. Silindirler paso krepaj yaparken kalkıp benzin yağlıyor diye ortalıkta dolaşmak komik oluyor. Dolayısı ile yağlama sistemi falan tümüyle gereksiz.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  10. #29
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı arabaya bir ömür binmeyeceğinize göre öyle ahım şahım markalara 3 bin lira vermenize gerek yok, optimum düzeyde kaliteli bir marka ve iyi bir montaj ile sorunsuz kullanırsınız. benzinle 1 milyon km gidecekse lpg ile 950bin gider.

    lpg'yi çırağa taktırmassanız, adam gibi deneyimli bir usta montajını yaparsa öyle lpg tekrar motor yaptırcak sorun çıkarmaz.

    benzin ile çalışmak için tasarlanmış lafınıda biyere bırakın artık. dizel ile benzin motorları bambaşka prensiplere sahip değil. dizel yüksek basınç ve sıcaklık ile kendiliğinden tutuşur, benzinde ateşleme gerekir. yakıt farklı diye motorda babambaşka prensiblere sahip değil. lpgde sonuçta yanması oksijenle reaksiyona sonucu enerji üretiyor.

  11. #30
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıkcası ben lpg'nin şahin doğan albea clio vs tayfasına takılmasına mantıklı diyebiliyorum

    yoksa 1.8 t ler civicler bunlar parçaları pahalı ve motorları dayanıklı güzel hemde mantıklı yakan araçlar,3 kuruş kar edicem diye sonuçta benzinle çalışmak için tasarlanmış bişeye gaz koyuorsunuz

    açıkcası üstte saydıgım tayfadan araç alsam taktırırım umursamam sonucta komple motor yaptırmak 500 lıra ..

    dayım volvo özel servisi yaklaşık 30.yılına geliyor,lpgye verdıgı cevap 3 kuruş kar edicem derken 5 kuruş çıkıyor cebinden milletin haberi yok diyor...ona çok araba gelir lpg montajındanmı dersın,lpgden motor yaptıranmı dersın

    açıkcası bence mantıklı degıl
    200,000km'de LPG'li volvomuz var turbo bile değişmedi henüz

    Sistem ve işçilik iyi olduktan sonra benzinden farkını anlayamazsınız(yakıt tüketimi dışında

  12. #31
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada lpg ye kuru yakıt diyenler gitsin aygaz euro lpg+ kullansın onlar gaz basarken bir miktarda yağ koyuyorlar böylece yağlama sorunuda ortadan kalkıyor
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  13. #32
    hakzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende 2005 vtec ıı var. 2008 de brc taktırdım. 2008 yılında brc sequent 24 diye bir modeli vardı bende ondan önceki model (brc nin fes modeli diyorlar ama açılımı ya da tam adı ne bilmiyorum) sadece 4500-5000 devir arası bir yerlerde bir anlık gaz yemiyor gibi oluyor arkasından hemen canlanıyor. Başka bir serviste iyi bir ayarla çözülebilir diyorlar ama bendeki brc modelinden her brc bayisi tam anlamıyor.
    Simota aero form 2+headers gibi bir kaç işlem daha var motorda. Yaklaşık 40bin km deyken tüp takıldı şu an 85bin lerde sadece bir kere 75-76 binlerde tüp ayarı ile birlikte sibob ayarı ve gaz kelebeği temizlendi. Oda şehirler arası yolda bilmediğim bir yerden çok kalitesiz lpg aldıktan sonra oldu. Rölantide titreme sorunu yapıyordu.
    Uzun yolda 170 kuruş şehir içinde 190 kuruş yakıyor son zamlardan sonra.
    Bence taktır sistemler çok gelişti, teleflex markasınıda düşün derim çok memnun olan arkadaşlar var. 45 bin km oldu kullanalı hiçbir sıkıntısı yok.
    215-217 km hızı hem benzin de hem lpg de rahatlıkla yapıyorum. 3 senedir hiç üzmedi arabayı sıkıştıracağın zaman benzine alırsın.

  14. #33
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki ortalama montaj falan dahil ne kadar a patlıyor sıralı sistemler?

  15. #34
    eanday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul - Anadolu Yakası
    Mesaj
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıştıracagın zmn benzine alırsın deniyor bunu anlamıyorum . lpg de performans kaybı yok deniyordu hani. yani lpgde 200+ km lere cıkılmazmı?

  16. #35
    TolgaEsentepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    km de ortalama 15 kuruş avantajı göz ardı etmek için aptal olmak lazım.. Hiçbir şekilde götürüsü getirisinden fazla değildir lpg nin.. Ha çok çok nadir lpg li araç yandı olayı olursa oda kısmettir...
    .

  17. #36
    hakzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eanday Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştıracagın zmn benzine alırsın deniyor bunu anlamıyorum . Lpg de performans kaybı yok deniyordu hani. Yani lpgde 200+ km lere cıkılmazmı?
    son süratta pek sorun olmuyor.sadece çıkış süresi uzuyor en azından benim arabada. Taktırmadan önce performans kaybı yok deniliyor sonrasında ise lpg benzin gibi olur mu tabi ki fark olacak diyor ustalar.yani iş taktırana kadar ama fark gerçekten çok az.
    Pompada az ödemek için gerekli diye düşünüyorum.

  18. #37
    hakzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crazydog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ortalama montaj falan dahil ne kadar a patlıyor sıralı sistemler?
    bildiğim kadarıyla 1400-2000 arası

  19. #38
    hakzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg li araçta yanma sanki montajı yapanın işçilik kalitesiyle alakalı gibi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •