User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: Bu konuya koysa koysa techturkey nokta koyar

  1. #20
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 2 brc 1 milano kullandım sıkıntı yok, prins kullanan 3 arkadaşım sorun yaşadılar hem de gereksiz pahalı bence.. atiker ve prins taktırmazdım ben olsam.. bunların dışında hepsi olabilir.. ankaradaysan yardımcı da olabilirim montaj fiyat vs. hakkında..

    enjektör işine gelince de arabanın beygir gücüne göre takılıyo zaten.. siz 200hp ye yükseltmeyi hedefliyosunuz atıyorum ona göre enjektör taktırırsınız baştan..

  2. #21
    esmerhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eger ankaradaysan sana bı adres verıyım genıs kapsamlı bılgı edınırsın fıyatda soyledıgın rakamdan daha uygun olabılır.Prins Otogaz Dnm Sistemleri Montaj, Memduh Usta, 0 312 278 17 24 amaz Oto Sanayi Sitesi Ankara bu ustamız senın ılacın olacaktır

  3. #22
    vtecmaniaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    iştanbul
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç ayar gerektirmeyen kit hangisiydi?

  4. #23
    Frank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Mesaj
    687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BRC kullanıyorz 2 tane 1.4 motor aracımızda sorunsuz...
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı ben bildiğin su bardağı ile shot atıyorum

  5. #24
    Murat Özcan
    Misafir
    ben ilk aracımda BRC ikinci aracımda ATİKER kullandım yani BRC nin farkını bazı yerlerde anlıyorum marka markadır arkadaşlar

  6. #25
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ALPER-VNS 65 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 2 brc 1 milano kullandım sıkıntı yok, prins kullanan 3 arkadaşım sorun yaşadılar hem de gereksiz pahalı bence.. atiker ve prins taktırmazdım ben olsam.. bunların dışında hepsi olabilir.. ankaradaysan yardımcı da olabilirim montaj fiyat vs. hakkında..

    enjektör işine gelince de arabanın beygir gücüne göre takılıyo zaten.. siz 200hp ye yükseltmeyi hedefliyosunuz atıyorum ona göre enjektör taktırırsınız baştan..
    Alıntı esmerhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eger ankaradaysan sana bı adres verıyım genıs kapsamlı bılgı edınırsın fıyatda soyledıgın rakamdan daha uygun olabılır.Prins Otogaz Dnm Sistemleri Montaj, Memduh Usta, 0 312 278 17 24 amaz Oto Sanayi Sitesi Ankara bu ustamız senın ılacın olacaktır
    Alıntı -MuRaT- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben ilk aracımda BRC ikinci aracımda ATİKER kullandım yani BRC nin farkını bazı yerlerde anlıyorum marka markadır arkadaşlar
    arkadaşlar ben izmirdeyim ama yıne de saolun ilgilendıgınız için

  7. #26
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese yardımları ıcın tesekkur ederım. diğer sorularıma kımse değimemiş arkadaşlar yokmu bilen yorum yapabılcek biri

    2.sorum aracımızı atmosferik çıtırdan güçlendırıcez %20 kadar bir güç artışı hedefimiz araç 2.0 125 ps ford sierra . (çok yakında alıyorum)komple egoz headersa falan girdik alt devirler öldü diyelim(amaç üst devir performansını artırmak hatta katalıtık te gitti 60 lık düz boru çektik araç zaten max 7000 dd hadı cevırsın 6500. çap büyütmek ve bukadar para dökmek mantıklımı?
    3.sorum okadar paraya kıydık üstünede bıde chip yaptık.alt devirleri kurtardık. lpg li aracımızı fakıre dusmesın diye hatta yuksek hızlarda gaz kesme yapmasın diye ona göre remap yaptık(benzıne gore değil) yeterlı olurmu? yoksa lpg enjektör memeleri büyütülmelimi???
    4.sorum bide afr egt yi araca gömdük işimizi sağlama almak için sürekli takıp ediyoruz hatta wideband var ufak oynamalar yapıyoruz. afr yi lpg ye göre nasıl kalibre ederiz ?

  8. #27
    OnurD. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.571
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkes kendi aracında sorunsuz kullandığı kit önerecektir size. Ben zavoli kullanıyorum ustam iyi diye. Benim usta bugün brc ye geçsin anındasatarım zavoliyi fusionda filtre varken bir boy büyük meme kullanıyordum, ona göre ayar yaptıryordum. Civcte filtre headers düz ve son susturucu varkende devrine göre kullanım isteğime göre ayar ve kalibrasyon yaptırıyordum. O konuda zavoli çok hoşuma gidiyor. Diğerlerindede vardır muhtemelen bu ayarlar.
    Fusion35 ------> OnurD.

  9. #28
    Spec. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    66
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşımın e46 320 var araştırdık zavolı dedi herkes taktırdık tüpü araba randuman tutmadı kalkışlarda hafif gaz verince stop etmeler teklemeler götürdük kaç kere beyini değiştirdiler hortumları yenilediler ne yaptılarsa randuman tutmadı ama zavolı kullanan herkes memnun zavolı VEYA BRC derim.

  10. #29
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fusion35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes kendi aracında sorunsuz kullandığı kit önerecektir size. Ben zavoli kullanıyorum ustam iyi diye. Benim usta bugün brc ye geçsin anındasatarım zavoliyi fusionda filtre varken bir boy büyük meme kullanıyordum, ona göre ayar yaptıryordum. Civcte filtre headers düz ve son susturucu varkende devrine göre kullanım isteğime göre ayar ve kalibrasyon yaptırıyordum. O konuda zavoli çok hoşuma gidiyor. Diğerlerindede vardır muhtemelen bu ayarlar.
    Alıntı Spec. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımın e46 320 var araştırdık zavolı dedi herkes taktırdık tüpü araba randuman tutmadı kalkışlarda hafif gaz verince stop etmeler teklemeler götürdük kaç kere beyini değiştirdiler hortumları yenilediler ne yaptılarsa randuman tutmadı ama zavolı kullanan herkes memnun zavolı VEYA BRC derim.
    arkadaşlar saolun bende zavolli dusunuyorum ne yalan soleyım suan passat ta kullanıyoruz sorunsuz. ayrıca brc den daha ucuz. TR zavolli distribütoru ızmırde montaj olayı zaten ıyı ustalar gayet prof. ayrıca zavollinin kendıne aıt düzenlenebilir map ı var diye bılıyorum sızınde dedeiğiniz gibi. yuksek devırler ve yuksek hızlar ıcın buyuk meme ve guzel bı kalıbreyle ıstedıgım sonucları alırım sanırım. afr konusunda yıne kalıbrede yardımcı olabılrler mı acaba ? arayıp zavolliye bu konu hakkında sorayımmı

  11. #30
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    brc yada benim kullandığım mtm kitleri afr yi lpg ye göre ayarlı tutma özelliğine sahip, size tavsiyem aracınızı birazda göçlendirecekseniz eğer adam gibi brc kit kullanın... lpg nin bütün aksamlarını vs lererini geçtim bu işte bence en önemli şey montaj ve iyi ayar ondan sonra lpg enjektörlerinin kalitesi.....

    aracım 271 hp gücünde ve lpg de tek bir sorun yaşamadan 30bin km yi doldurdum dahada gidicez gibi.... sizde benim gibi şanslı olursunuz bu işte inşallah.... bu arada eğer ankaradaysanız size bi yer tavsiye edebilirim.....

  12. #31
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 farklı arabada atiker kullandık 0 sıkıntı .
    1 kere tüpün beyni arızalandı garantiden değişti.

  13. #32
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    brc yada benim kullandığım mtm kitleri afr yi lpg ye göre ayarlı tutma özelliğine sahip, size tavsiyem aracınızı birazda göçlendirecekseniz eğer adam gibi brc kit kullanın... lpg nin bütün aksamlarını vs lererini geçtim bu işte bence en önemli şey montaj ve iyi ayar ondan sonra lpg enjektörlerinin kalitesi.....

    aracım 271 hp gücünde ve lpg de tek bir sorun yaşamadan 30bin km yi doldurdum dahada gidicez gibi.... sizde benim gibi şanslı olursunuz bu işte inşallah.... bu arada eğer ankaradaysanız size bi yer tavsiye edebilirim.....
    anladım hocam yok ben ızmırdeyım.alacağım arac ıstanbul fatıhte.alır almaz orda taktırayım dıyorum izmire kadar benzınle gelıcem 200 yakıcak en az .oraya yakın bu işin profu olmus brc yada zavolli ustası varsa benı yonlendırırmsınız . yada bılen gıden kefıl olan arkadas varsa yazsın bana.sızın aracı bılıyorum.sıkıntısız gittiğne cok sevındım ciddede bir gücü var.ıstedıgım bılgıyı aldım ama herkes memnun oldugunu yazıyor tabiki. alacagım kit brc yada zavolli olucak.2sindede map ayarı mumkun ama afr ye oto. kalıbrelımı onu bılmıyorum. ama eğer varsa zavolliyi düşünuyorum fiyat avantajı var.

    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 farklı arabada atiker kullandık 0 sıkıntı .
    1 kere tüpün beyni arızalandı garantiden değişti.
    atikeri sıldım lısteden neden dersenız gercek enjektor kullanmadıklarını öğrendım. o yuzden puskurtmede yetersızler . standart bınılmıycek. ole olsaydı 990 a takar gecerdım

  14. #33
    olcay_bora
    Misafir
    ben 206 gti'a atiker koydum hiç bi sıkıntı yaşamadım.hızlanması flnda iidi. sadece tüpte 190da kalıyordu benzine geçirince 210a cıkıyordu arac. farkını son hızda yaşadım.

  15. #34
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olcay_bora Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 206 gti'a atiker koydum hiç bi sıkıntı yaşamadım.hızlanması flnda iidi. sadece tüpte 190da kalıyordu benzine geçirince 210a cıkıyordu arac. farkını son hızda yaşadım.
    işte hocam sorun bu selenoid valf var enjektör değil oyuzden yetıstremıyo ve performans dusuklugu son hızda ve yuksek devırlerde oluyor. bunu yasamamak ıcın horizon enjektor taktırın dıyolar 200 tl fıyatı ee 1200 tl oldu zaten. bu fıyatı veren 200 300 daha verır brc zavolli taktırır.

    ayrıca yenı yenı arastrıyorum dıdık dıdık ettım forumları arkadasların ısıne yarıyacaktır

    atıker ecu ve selenoid valf (enjektör değil) yerlı değil italyan
    geri kaln malzemeler yerli .
    bağlantı elemanları yerlı
    ekıpman dış malzemesı kalıtesız. ucuz gorunuyor ve oksitlenmeye neden oluyor(bağlantı noktaları)

    brc full italyan
    bağlantı elamanları yerli dıyolar(bunun ıtalyan olmasını ısteyın yerlı olmasın ozellıkle şamandıra
    map sensoru var ıstenılen kalıbre yapılabılıyor
    afr ye gore lpg kalıbresı var

    zavolli full ıtalyan bağlantı aparatları dahil samandıra dahıl
    map sensoru var ıstenılen kalıbre yapılabılıyor
    afr muabbetı bunda varmı dah emın değilim

    bunlar bircok yerden alınmış bılgılerdır yorum katmadım arkadaslar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •