User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
87 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 4a-c -> 4a-ge

  1. #1
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    4a-c -> 4a-ge

    Ae86´ya bloğu değiştirmeden,4a-ge conversion için gerekli tüm parçaların,birlikte listesini ve ufak bir de maliyet hesabı yapalım.

    Hangi parçaları temin ederiz,neleri bulamayız ? Amerika´dan neler gelmeli ?

    Ufak bir liste yaptım,eksikler neler onları görmek istiyorum.

    Yardımlarınız için teşekkürler.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  2. #2
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden 4age?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #3
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden 4age?
    Bloğu değiştirmeden yapılabilecek en mantıklı modifikasyon gibi görünüyor.


    Başka alternatiflerinizi de duymak isterim.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  4. #4
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4afe ve turbo
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #5
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O da ihtimaller arasında.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  6. #6
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swap
    RACE WERKS

  7. #7
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4A FE + supercharger Eksozdan sıkıldım
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basladik yine

  9. #9
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben sana listeyi veriyim 4a blok geri kalan tüm parçalar 4age olucak anca öyle randıman alırsın.

  10. #10
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4afe turboluyoruz önumuzdeki hafta biter
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  11. #11
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence 20 valve 4a-ge üst kapak ecu ve tesisatı
    ''Bu 4age üst kapağın birebir yani yağ kanallarının ve su kanallarının bağlantı noktalarının birebir örtüşeceğinden emin değilim emin olsam bir 4age üst kapak benim 4a-fe ye takmayı planlardım''

    ITB Güzel bir açık hava filitresi 4 lü veya tekli Headers ve düz boru uygulması bence gayet güzel olurdu

    Saygılar.....

  12. #12
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir uyarı cagatay telefondada soylemiştim öle ust kapaka tıoz bitio ile olmuyor o iş anlatmıstım sanada age içinde muhtemeln aynı seyler gerekli olucak yani kolların deişecek pistonların deişecek devirdaim deişecek eksozsisteminden bahsetmiorum bile ayrıca elektirki içine birkac yaratıcı cozum blman gerekicem hımm birde manifoldun yonunu cevirmelisin yani kagıt ustundeki akdar kolay olmuyor ama ben genede elimden ne gelirse seve seve paylasırım suan 4afe ile gazlıyorum korkususzca limitorde geziorum buda bana yetio ilerde olursa aklımda bir sc fikri var ama kasınmam lazım bir sure sanayiye ugramak istemiorum ne varsa huzurda var
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki FE kapak karbüratörle kullanılsa weber üstü ITB mis gibi ,tesisat bişi değiştirmeden ?

  14. #14
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozman okapaga cok gerek kalmazki efeccim 8valfli kapagıylada ona yakın syeler yapabilirsin weberi ayarlıya bilirsen ama weber işi hiç kolay deil ayrıca yakıtıda unutma weber girince işin içine renk deişir
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  15. #15

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    weberle hic bi sorun yok, isteyene 4AC adaptorlu satilik var bende


  16. #16
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar tr de 4a-ge bulmak zor olduğundan uyum konusunda sorularım var Ben bire bir görmüş değilim.
    Şimdi 4a-fe nin bloğuna 4a-ge üst kapağı birebir oturuyor mu (yağ kanalları- su kanalları- vida bağlantı noktaları ) 4a diye ifade edilen kısım motorun alt kısmını yani bloğu mu ifade ediyor 4a-c , 4a-fe , 4a-ge motor seceneklerinin blokları birebir aynı mı anlamına geliyor....

    Saygılar....

  17. #17

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    halil abi ikitellide ben bi tane bulmuştum bende 86 varken celica dan çıkma 4age. sadece kapağına 1.5 istemişti ama. manifoldları yoktu sadece blok ve kapak . galiba 2.5 gibi bişey istemişti . bilmiyorum kimsenin işine yarar mı resimleri de var ekleyebilirim isteyen olursa.





    Alıntı yavuz_ozaydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tr de 4a-ge bulmak zor olduğundan uyum konusunda sorularım var Ben bire bir görmüş değilim.
    Şimdi 4a-fe nin bloğuna 4a-ge üst kapağı birebir oturuyor mu (yağ kanalları- su kanalları- vida bağlantı noktaları ) 4a diye ifade edilen kısım motorun alt kısmını yani bloğu mu ifade ediyor 4a-c , 4a-fe , 4a-ge motor seceneklerinin blokları birebir aynı mı anlamına geliyor....

    Saygılar....
    4A
    4A Manufacturer Toyota
    Production 1982-2002
    Predecessor 2T
    Successor 3ZZ
    Displacement 1.6 L (1587 cc)
    Cylinder bore 81.0 mm
    Piston stroke 77.0 mm
    Block alloy cast-iron
    Head alloy aluminum
    Valvetrain SOHC & DOHC
    Fuel type gasoline

    The 4A was produced from 1980 through 1998. All 4A engines have a displacement of 1.6 L (1587 cc). The cylinder bore was enlarged from the previous 3A engines at 81 mm (3.19 in), but the stroke remained the same as the 3A at 77 mm (3.03 in), giving it an over-square bore/stroke ratio which favours high RPM.

    Numerous variations of the basic 4A design were produced, from SOHC 2-valve all the way to DOHC 5-valve versions. The power output also varied greatly between versions, from 70 hp (52 kW) at 4800 rpm in the basic California-spec 4A-C to 170 hp (127 kW) at 6400 rpm in the supercharged 4A-GZE.


    şöyle bişi buldum ben , aynı olduğunu söylemiyoru tüm kapakların fakat bühyük benzer oldukları kesin belkide aynıdır .. wiki linki de aşşağıda

    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A

  18. #18
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet aynen öle bire bir oturuyor 4a bloga oturan butun kapakları oturta bilirsin .
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  19. #19
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    halil abi ikitellide ben bi tane bulmuştum bende 86 varken celica dan çıkma 4age. sadece kapağına 1.5 istemişti ama. manifoldları yoktu sadece blok ve kapak . galiba 2.5 gibi bişey istemişti . bilmiyorum kimsenin işine yarar mı resimleri de var ekleyebilirim isteyen olursa.







    4A
    4A Manufacturer Toyota
    Production 1982-2002
    Predecessor 2T
    Successor 3ZZ
    Displacement 1.6 L (1587 cc)
    Cylinder bore 81.0 mm
    Piston stroke 77.0 mm
    Block alloy cast-iron
    Head alloy aluminum
    Valvetrain SOHC & DOHC
    Fuel type gasoline

    The 4A was produced from 1980 through 1998. All 4A engines have a displacement of 1.6 L (1587 cc). The cylinder bore was enlarged from the previous 3A engines at 81 mm (3.19 in), but the stroke remained the same as the 3A at 77 mm (3.03 in), giving it an over-square bore/stroke ratio which favours high RPM.

    Numerous variations of the basic 4A design were produced, from SOHC 2-valve all the way to DOHC 5-valve versions. The power output also varied greatly between versions, from 70 hp (52 kW) at 4800 rpm in the basic California-spec 4A-C to 170 hp (127 kW) at 6400 rpm in the supercharged 4A-GZE.


    şöyle bişi buldum ben , aynı olduğunu söylemiyoru tüm kapakların fakat bühyük benzer oldukları kesin belkide aynıdır .. wiki linki de aşşağıda

    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A
    Bİlgiler için teşekkürler arayıpta bulamadığım bir veri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •