User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: portpolish--hakkinda yardim?

  1. #20
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAH30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sana o zaman söylemiştim senin arabaya 60lık çok fazla diye , hatta siz bana 60lık yap demiştiniz hatırladın mı ,
    saolasın bi iletişime geçiyim ben
    60lık boruları ve egzozu saklayacağım onlar için ileriye dönük bir projem var çünkü Atmosferik kullanacağım süreyi 51 ile devam edeceğim.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  2. #21
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60lık boruları ve egzozu saklayacağım onlar için ileriye dönük bir projem var çünkü Atmosferik kullanacağım süreyi 51 ile devam edeceğim.
    Eyvah turbo geliyor

  3. #22
    golfcu0101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kütük-AdanA/ikhamet-68
    Mesaj
    4.470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    simdi arkadaslar benim arabam focus 2000 model mk1 kasa 1.6 sonda remus oval son susturucu orjinal krom 51 lik ara borular ve kat iptali mevcut ha ortada asiri ses olmasin diye abart bi orta susturucu var.simdi kafama takilanlar sunlar
    1-tam olarak maliyeti nedir???
    2-aracin neresine ve ne islem yapiliyor???
    3-en önemlisi artisi tam olarak nedir????
    4-ha unutmadan aracta tüp de mevcut ona göre

  4. #23
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı golfcu0101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    simdi arkadaslar benim arabam focus 2000 model mk1 kasa 1.6 sonda remus oval son susturucu orjinal krom 51 lik ara borular ve kat iptali mevcut ha ortada asiri ses olmasin diye abart bi orta susturucu var.simdi kafama takilanlar sunlar
    1-tam olarak maliyeti nedir???
    2-aracin neresine ve ne islem yapiliyor???
    3-en önemlisi artisi tam olarak nedir????
    4-ha unutmadan aracta tüp de mevcut ona göre
    Maliyetini ancak yapan arkadaş söyleyebilir

    Gaz kelebeği, emme manifoldu ve üst kapakta gaz akışını iyleştirmek, giren ve çıkan gazların kolay hareketini sağlayarak daha verimli bir çalışma sağlanabiliyor.

    Gaz gelebeği parlatılarak temizlendiğinde daha düzgün ve rahat hava girişi sağlanıyor.

    Emme manifoldunda ise manifolun bağlandığı noktalardaki yerler temizleniyor ve kelebekten daha rahat giren havanın silindirlere aynı şekilde rahat ulaşması sağlanıyor.

    Üst kapakta subap ağızlarında ve ulaşılabilen iç kısımlarda yapılıyor diye biliyorum ve görüyorum. O işlemde silidiren giren havanın ve çıkan egzoz gazının hareketini kolaşlaştırdığı için verimi ve performansı arttırıyor.

    LPG ile ilgili kısmı gene yapan arkadaşlar yazacaktır detaylı olarak.

    http://www.techturkey.com/forum/vide...-bs-typer.html

    JapanTuner nickli arkadaşa danışabilirsin.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  5. #24
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi burda olay giren havanın akışını kolaylaştırmak mı yoksa giren hava miktarını arttırmak mı? hava artıyorsa polishli arabanın afr si değişmeyecek mi? afr ye müdahale etmek gerekmeyecek mi? ama hava akışı kolaylaşıyorsa olay farklı olur tahminim. afr ayarlamaya gerek kalmaz hava miktarı artmayacağından. yanlış mıdır bu mantık?

  6. #25
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi burda olay giren havanın akışını kolaylaştırmak mı yoksa giren hava miktarını arttırmak mı? hava artıyorsa polishli arabanın afr si değişmeyecek mi? afr ye müdahale etmek gerekmeyecek mi? ama hava akışı kolaylaşıyorsa olay farklı olur tahminim. afr ayarlamaya gerek kalmaz hava miktarı artmayacağından. yanlış mıdır bu mantık?
    Hava miktarida artiyor zaten. Afr takip ederseniz 0.5 falan artiyor.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  7. #26
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hava miktarida artiyor zaten. Afr takip ederseniz 0.5 falan artiyor.
    sadece manifold işleme ile mi 0,5 artıyor afr? benim araçta kapakta işli? üzerinde custom yazılım var. yazılım bu afr ye göre ayarlar mı kendini?

  8. #27
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende kelebek ve manifold ile o ksdar fark etti. Ama her araca gore degisir diye dusunuyorum, uzmani ben degilim :-)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  9. #28
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60'lık boru dedınızde konuyu kırletmeden bır soru sormak ısterım orjınalı 51 lık olan 1800 cc bır arabanın ara boruları kac olmalıdır sızce 60 yetermı? yoksa 70 mı yapmalı port polısh benımde aklımda en yakın zamanda kaan la ıletısıme gecıcem nasıp olursa
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  10. #29
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence maksimum 60 , 1.8 atmosferik bi arabada 70 iyice öldürür alt devirleri , güç kaybedersiniz

  11. #30

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart turbo araçlarda ne fayda sağlıyor mesela,yapılan işlem ne ,alınan ölçülmüş güç ne,1.4 tsi yaptınızmı hiç

  12. #31

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıta etkisi nasıl?

  13. #32

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart turbo araçlarda ne fayda sağlıyor mesela,yapılan işlem ne ,alınan ölçülmüş güç ne,1.4 tsi yaptınızmı hiç
    atmosferik araca göre daha fazla farkın olur..

    karşılaştırmak için oransal veri söylüyorum..

    atmosferik araçta motoru etkileyen basınç 1 bar (açık hava basıncı), turbo araçta ise 1 bar + örnek olarak 0.5 bar basınç var. toplamda 1,5 bar oldu.

    içeri giren hava oranı 1 e 1,5..

    üst kapaktaki geliştirmeden elde edeceğin fayda da turbo araçta fazla olacaktır.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •