simdi arkadaslar benim arabam focus 2000 model mk1 kasa 1.6 sonda remus oval son susturucu orjinal krom 51 lik ara borular ve kat iptali mevcut ha ortada asiri ses olmasin diye abart bi orta susturucu var.simdi kafama takilanlar sunlar
1-tam olarak maliyeti nedir???
2-aracin neresine ve ne islem yapiliyor???
3-en önemlisi artisi tam olarak nedir????
4-ha unutmadan aracta tüp de mevcut ona göre
Maliyetini ancak yapan arkadaş söyleyebilir
Gaz kelebeği, emme manifoldu ve üst kapakta gaz akışını iyleştirmek, giren ve çıkan gazların kolay hareketini sağlayarak daha verimli bir çalışma sağlanabiliyor.
Gaz gelebeği parlatılarak temizlendiğinde daha düzgün ve rahat hava girişi sağlanıyor.
Emme manifoldunda ise manifolun bağlandığı noktalardaki yerler temizleniyor ve kelebekten daha rahat giren havanın silindirlere aynı şekilde rahat ulaşması sağlanıyor.
Üst kapakta subap ağızlarında ve ulaşılabilen iç kısımlarda yapılıyor diye biliyorum ve görüyorum. O işlemde silidiren giren havanın ve çıkan egzoz gazının hareketini kolaşlaştırdığı için verimi ve performansı arttırıyor.
LPG ile ilgili kısmı gene yapan arkadaşlar yazacaktır detaylı olarak.
http://www.techturkey.com/forum/vide...-bs-typer.html
JapanTuner nickli arkadaşa danışabilirsin.
şimdi burda olay giren havanın akışını kolaylaştırmak mı yoksa giren hava miktarını arttırmak mı? hava artıyorsa polishli arabanın afr si değişmeyecek mi? afr ye müdahale etmek gerekmeyecek mi? ama hava akışı kolaylaşıyorsa olay farklı olur tahminim. afr ayarlamaya gerek kalmaz hava miktarı artmayacağından. yanlış mıdır bu mantık?
60'lık boru dedınızde konuyu kırletmeden bır soru sormak ısterım orjınalı 51 lık olan 1800 cc bır arabanın ara boruları kac olmalıdır sızce 60 yetermı? yoksa 70 mı yapmalı port polısh benımde aklımda en yakın zamanda kaan la ıletısıme gecıcem nasıp olursa
standart turbo araçlarda ne fayda sağlıyor mesela,yapılan işlem ne ,alınan ölçülmüş güç ne,1.4 tsi yaptınızmı hiç
yakıta etkisi nasıl?
atmosferik araca göre daha fazla farkın olur..
karşılaştırmak için oransal veri söylüyorum..
atmosferik araçta motoru etkileyen basınç 1 bar (açık hava basıncı), turbo araçta ise 1 bar + örnek olarak 0.5 bar basınç var. toplamda 1,5 bar oldu.
içeri giren hava oranı 1 e 1,5..
üst kapaktaki geliştirmeden elde edeceğin fayda da turbo araçta fazla olacaktır.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)