G kuvvetı ınanılmaz bu otomobılın...
Ayrıca motor ıcı 700-720HP lere kadar dayanıklı.
Ayrıca GTX serısı Turbo ıle 900 HP cok rahat oluyor Kol pıston ıle.
Printable View
G kuvvetı ınanılmaz bu otomobılın...
Ayrıca motor ıcı 700-720HP lere kadar dayanıklı.
Ayrıca GTX serısı Turbo ıle 900 HP cok rahat oluyor Kol pıston ıle.
Teknolojinin ortalama bir sürücüyü en iyilerine bile kafa tutabilecek hale getirdiğinin kanıtı.
tam bir erkek arabası tek kelime ile
gtr konularına girince hayata bakış açım degişiyor,bilmiyorum ki girsem mi girmesem mi :D
dün bizim bar ın( adana cumba bar) önünde duruyordu bi tanesi 34 plakaydı yakından çok fena kocaman bişii yahu:)
geçen senenin türkiye pist şampiyonuyla tanışmıştım
bir süre gtr kullanmış
şimdide 997 tt scwitzer modifiyeli kullanıyor.
hangisi daha iyiydi sorusuna cevap olarak düzde 997tt virajda r35 demişti.
r 35 için böyle bir viraj çıkış hızı hiçbir otomobilde görmedim diye de ekledi ki çok süperspor otomobili olmuş :)
Aytac abi olamaz cunku CSL si var,
Maxi grupta Rıfat abi sampıyon olmustu. Rıfat abı satmıstı 997TT yı?
Onun GT-R'ı benım eskı GT-R dı,2000km de ıken onun 997TT ıle takas yapmıstım...
Ozaman sanzıman ve ısınma problemlerı coktu...
Yenısınde hallettıler,Mk2 harıka oldu,Mk3 artık nırvada yol tutus knusunda...
Tek sorun agırlıgı ama 100kg atıldımı sorun cozuluyor ;)
Cunku uzunda(duzde) nefesı kesılıyor...
GTR dan pekde sasirilmayacak sonuclar tek gececegim bi araba hayalim yaa
aynen doğru tahmin rıfat sarıcaoğlu :) yazın göcekte bi yat gezisinde tanıştık,babamın amcasının amerikadan eski öğrencisiymiş :D
dışardan bakınca gayet ağır efendi birisi, hiç demezsin böyle bi otomobil hız tutkunu olsun, gerçi iyi oldu, ailem hız merakımı pek algılayamıyor,hızı sadece deli dolu gençler yaparmış gibi, gençlik hatası gibi düşünürler,koca adam da aynı kafada olunca iş güç sahibi (bilgi üniv. ceo su) otomobil tutkusunu daha bi iyi anlayabildiler :D
amcam sordu en fazla kaç yaptın diye 365 km dediydi yanılmıyorsam ruf porsche ile :D
skyline bana daha bi iyi geliyor. o kadar ağırlığa rağmen gidişi muazzem...
asimetrik şasi varmış araçta.
ağırlık merkezi soldan direksiyonlularda kaymayacak sağdan direksiyonlu araçlarda 50 kg lık şanzıman ağırlığının üstüne 70 kg lık sürücüyü de eklersen 120 kg lık bi sapma olacak. bunu gidermek için bi ton şey yapmışlar ama ne gerek vardı buna?
O Sinekten yag cıkarken,MK3,cok gelıstırılen MK2 ye,Ring de "3" sec fark attı!!!
Sadece yana dogru calısan ve patenti Nissana aıt olan bır sıstem ıle....
3 sec cokkk buyuk fark....
Koltuk-komple egsoz-Jant-Carbon Frenlerle 110+ gıdıyor ;)
Buda 80 HP demek...
Oğlum şunları koyup canımızı çektirme yok şunu alıcak paramız kötü yola düşürme bizi :D
Ne ifade ediyor? Ne diyecegimi bilemedim...
Show car,uretimi-satisi olmayacak bir prototip...
Baska ne diyebilirim? Bilemedim...
:) ifade etmesinden kasıt gtr ın ağırlığından dolayı rakiplerine olan dezavantajından herkes muzdarip benim söylemek istediğim şey ise 1730 kiloda 530hp nereeee 950 kiloda 850hp nere buna dikkat çekmek istemiştim
doğru satışı olmayan bir araç ancak türkiyede herkesin gtr sahibi olamadığı bir gerçek varken çokta farklı kulvarlarda değiller aslında :)
evet dediğiniz doğru patinaj olayı var çoğu zaman bir araçla dur kalk yaptığımda ben 1.5dci aracımla bile 4 çeker modunda patinaj patinaj kalktığına bizzat şahit oldum