User Tag List

Sonuçlar: Evo X vs. STI 2008

Katılımcı sayısı
289. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evo X ?

    183 63.32%
  • STI 2008

    106 36.68%
Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
144 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Evo X vs. STI 2008

  1. #39
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oxford abc xyz mühim değil

    yol tutuşunu sadece merkez kaça bağlamak yanlış olur dif özellikleri, amortisor yay özellikleri vs vs bi çok farklı faktor devreye giriyor,sadece merkez kaç diyip basit lise fiziği gibi düşünmek cidden yanlış olur

    subarunun önceki şaselerinde kronik olarak bi understeer vardı bu su götürmez bi gerçek değişk lsd kombinasyonlarıylai farklı çalışmalarla bi nebzede önüne geçmeye çalıştılar faka t tabi bi yere kadar


    otomobil testi olan prglar artık çoğu yanlı yayın ypaıyolar bu zaten prgların çoğunda belli
    arkadasım tabiki senin dediklerinin hepsi doğru ben sadece sti ın çok bilinmeyen bir yönününden bahsetmek istedim bilenler yine vardır tabi bilmeyenler için bahsettiklerim subarunun evoya göre avantajlı olduğu yerlerdi sadece

  2. #40
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar oxfordtanda kasıt ingilizce bilmem yani yanlıs anlasılmasın lütfen

  3. #41
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu forumda cok kisi ingilizce biliyor zaten ...
    dccd sistemi sti da var evet ama hic bi zaman senin dedigin gibi rwd etkisi yaratmiyor . yazdiklarindan bunu cikardim . hic wrx yada sti kullandin mi bilmiorum ama . yagmurda cok canimi sikiyor kafadan kaymasi ile . sti da da bu kafadan kayma mevcut . cekisi kontrol eden bir sistem gibi gorunsede yeteri kadar iyi deil bana gore
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #42
    Serkan.S
    Misafir
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oxford abc xyz mühim değil

    yol tutuşunu sadece merkez kaça bağlamak yanlış olur dif özellikleri, amortisor yay özellikleri vs vs bi çok farklı faktor devreye giriyor,sadece merkez kaç diyip basit lise fiziği gibi düşünmek cidden yanlış olur

    subarunun önceki şaselerinde kronik olarak bi understeer vardı bu su götürmez bi gerçek değişk lsd kombinasyonlarıylai farklı çalışmalarla bi nebzede önüne geçmeye çalıştılar faka t tabi bi yere kadar


    otomobil testi olan prglar artık çoğu yanlı yayın ypaıyolar bu zaten prgların çoğunda belli
    senna yanlış anladın eskişehirde oxford varda bizmi gitmedik dedi adam

  5. #43
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sırf kasası için bile ben evo seçerdim açıkcası..

  6. #44
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse beyler ben o çekis sistemini hiç dene fırsatı bulamadım fikrimide sorarsanız sti derim her nekadar aracın içine ettilersede garip bir çekiciliği var

  7. #45
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya ben evo yuda subaru yuda süper derecede tanımam, evonun motorunun performansa daha açç olduğu, şasisinin de arkayı bırakmaya daha açık olduğu bi gerçek... boxer motorun en büyük artılarından birinin düşüük ağırlık merkezi olduğunu bilirim... ayrıca subaruda motor önde olduğu için, ''ki boxer motor dediğin arkada olmalıdır olmalıdır'' tatsızlık vercek düzeyde fazla önden kayar... gerçi bunu yeni kasada biraz çözdüler sanırım...
    ama şahsen ben hala -subaruyu baya yakından inceleme şansım olduğu için söylüyorum-, subarunun kasasının çok güzel olduğunu düşünüyorum...

    he bu arada fizikte merkez kaç kuvveti diye bişe yoktur, merkezcil kuvvet daha doğru bi kullanımdır....

  8. #46
    Sixinc.unbuffed
    Misafir
    4X2 diye aracın çekişini ayırmak öne arkaya almak yok böyle bişey evo 5den beri eminim önceside yüksek ihtimal. Sadece rwd kiti var. Oda oyle bi tuşla falan diil arabanın kimyası değişiyor. Ayrıyetten merkez kaç falan gibi basit bi durum diil bu, bu arada ben fizik okuyorum onuda soyliyim okul konusuna girmişken optik fizik, merkez kaç diye bi kuvvet yok zaten buda yeni yeni çıktı duymuşsunuzdur, öyle tabir edilen bi kuvvet var tabi ama merkez kaç değil. Neyse konu çok dağıldı, 4X2 falan tek tuşla gibi bişey yok araştır görüceksin.

  9. #47
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kobeanil11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    he bu arada fizikte merkez kaç kuvveti diye bişe yoktur
    ben yazıcaktım da yazmiyim dedim lise fiziğinde görmüştük
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #48
    Sixinc.unbuffed
    Misafir
    %99.99 STI içinde aynısını diyorum tek tuşla 4X2 gibi bişey mümkün diil. Kullananlar bilir, yorum yazar mutlaka.

  11. #49
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sixinc.unbuffed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %99.99 STI içinde aynısını diyorum tek tuşla 4X2 gibi bişey mümkün diil. Kullananlar bilir, yorum yazar mutlaka.
    172 lik navarada var 4x2 , 4x4 seçimi. ama bende sti da olduğunu sanmıyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #50
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla bende öyle öne-arkaya kaydırmalı bi 4*4 olduğu mith ini duymuşutum subaru da ama, o harbiden mith miş... hatta benim duyduğum istediğin oranla ayarlıyabiliyosun diyeydi... ancak öyle olsaydı, subaru yu da drift için kullanan çıkardı, ama oyle bi olay olmadığı gibi, subaru oversteer i yatkın olduğu için, deil drift önü bırakmadan arkayı bıraktırmak bile bi başarı..

  13. #51

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sixinc.unbuffed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dual avcs iyi bi gelişme ama, zaten çift vanoslu araçlar var piyasada bu çıgır acan bi yenilik değil, Evoda mivec makina ama oda armut toplamıyor alt blok 2.5 litre veriminde çalıştığını idda edenler var.. Sti gelişirken japonyanın en büyük holdinginin ufak araba şirketçiği en büyük kozu evoyada bişeyler yaptı tabiki gıdıkladılar biraz... Benim anlamadım bu iki arabayı dünya araba otoriteleri bile birbirinden ayıramazken burda bazı arakadaşlar birini doğan birini ferrari yaptı .

    evet dual avcs yi 94 model legacy kullaniyordu mesala, hatta atmosferik legacy 86 da kullaniyordu

    ben cigir acti demedim sadece sti icin cok buyuk bir gelistirme dedim.

    neyse ben bu tip konulara yazi yazmayi pek sevmem ama yazmis bulunduk.

    evo iyidir bosverin sti falan.

  14. #52

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sti da zaten tek yenilik güç kaybını azaltmışlar yaa hiç bi yenilik yok valla ne yapcaksın

  15. #53
    Serkan.S
    Misafir
    Alıntı kobeanil11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boxer motorun en büyük artılarından birinin düşüük ağırlık merkezi olduğunu bilirim... ayrıca subaruda motor önde olduğu için, ''ki boxer motor dediğin arkada olmalıdır olmalıdır'' tatsızlık vercek düzeyde fazla önden kayar... gerçi bunu yeni kasada biraz çözdüler sanırım...
    Arkaya koyunca arkada kayıyor; porsche de çözmeye çalışıyor bunu senelerdir.

  16. #54

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki impreza.
    buyrun izleyin. http://www.youtube.com/watch?v=Wmzf050qa40

  17. #55
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serkan.S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkaya koyunca arkada kayıyor; porsche de çözmeye çalışıyor bunu senelerdir.
    arka kaysın ya daha ne isterim...

  18. #56
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sixinc.unbuffed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4X2 diye aracın çekişini ayırmak öne arkaya almak yok böyle bişey evo 5den beri eminim önceside yüksek ihtimal. Sadece rwd kiti var. Oda oyle bi tuşla falan diil arabanın kimyası değişiyor. Ayrıyetten merkez kaç falan gibi basit bi durum diil bu, bu arada ben fizik okuyorum onuda soyliyim okul konusuna girmişken optik fizik, merkez kaç diye bi kuvvet yok zaten buda yeni yeni çıktı duymuşsunuzdur, öyle tabir edilen bi kuvvet var tabi ama merkez kaç değil. Neyse konu çok dağıldı, 4X2 falan tek tuşla gibi bişey yok araştır görüceksin.
    yav artık tek tuslamı tek bilmemneylemi bilmiyorum ama evolarda sadece önden çekis sistemi istenildiği taktirde 4x4 seçeneği olduğunu biliyorum dogrumudur yanlısmıdır onu söleyin

  19. #57
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serkan.S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkaya koyunca arkada kayıyor; porsche de çözmeye çalışıyor bunu senelerdir.
    ancak benim foresterım arkadan kayıyor beyler isteyene tur attırabilirimtürkiyeye gelince tabi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •