User Tag List

Sonuçlar: Evo X vs. STI 2008

Katılımcı sayısı
289. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evo X ?

    183 63.32%
  • STI 2008

    106 36.68%
Sayfa 5/8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
144 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Evo X vs. STI 2008

  1. #77
    B!Rtan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Tuzla
    Mesaj
    1.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikiside birbirinden çirkin yaa
    gc8 forever

  2. #78
    Fır@t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo X mitsubishi hep 1 adım önde gibi bence
    '' Menfaatlerinin esiri olanlar, Şereflerini hiçe sayarlar ''

  3. #79
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sixinc.unbuffed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki subieguy kardeşim bilgili oldugun belli cok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için - istendiğinde 4x2 diye bi durum soz konusumu evoda stida bide sunu acıklarmısın?
    Tam olarak 4x2 konusunda, 1980 sonu-1990'larin basinda Subaru Justy ile gelen elektromekanik kavramali orta difransiyeller var. Diff dugmesine basildiginda arkayi da devreye alan, normal olarak onden ceker olan bu difransiyel, cok guc kaldiramadigi icin sadece 1.2 ve 1.0 motorlarda kaldi. Aktif difransiyel ise, yine elektromekanik olarak, %100 yapamasa da, %80'lere varan anlik tork aktarimi yapabiliyor, veya tam kilit konumunda 50-50 guc dagitabiliyor. Ben kendi STI'imda modlu DCCD kontroller ve yine modlu orta aktif diff sayesinde %85 civarinda arkadan itis saglayabiliyorum. Aslinda bunu gosteren cok guzel videolarim var, ama su anda kullandigim arazi tipi uydu baglantisi ile video gonderemedigim icin ancak Turkiye'ye geldigimde yukleyebilirim. Elektromekanigin hem avantaj hem de dezavantaji, elektromiknatislar ile anlik yukleme yapip gerekli tarafa cok kisa surede guc aktarabilmesi, ama sargilar isindiginda da duty cycle 100lere cikarak kullanimi kisitlayabiliyor. Bu yuzden ortada sabit yuzdeli bir limited sllip ya da torsen gibi surekli yuk altinda ayni degerde kullanima uygun degil.

    Ayrica , bilgi olarak; kaynaklanmis orta diff ile RWD modunda Japonya'da drift sampiyonasinda yarisan GDB Subaru Impreza'lar var. Team Orange diye youtube'da arayabilirsiniz.

    Motora geri donecek olursak ta, kapak dizayninda kem mitsu hem de subie cok ileriye gittiler, dual AVCS ve dual MIVEC buyuk nimet. En cok uzulunen konu, 1000Hplere stock dayanan demir blok 4G63un kaybi oldu, sirf bu yuzden yakinda EVO X'lere 4G63 swaplar gorebiliriz.

  4. #80

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo x tabiki

  5. #81
    lazkoqat
    Misafir
    ewooooooooooo X

  6. #82
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SubieGuy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam olarak 4x2 konusunda, 1980 sonu-1990'larin basinda Subaru Justy ile gelen elektromekanik kavramali orta difransiyeller var. Diff dugmesine basildiginda arkayi da devreye alan, normal olarak onden ceker olan bu difransiyel, cok guc kaldiramadigi icin sadece 1.2 ve 1.0 motorlarda kaldi. Aktif difransiyel ise, yine elektromekanik olarak, %100 yapamasa da, %80'lere varan anlik tork aktarimi yapabiliyor, veya tam kilit konumunda 50-50 guc dagitabiliyor. Ben kendi STI'imda modlu DCCD kontroller ve yine modlu orta aktif diff sayesinde %85 civarinda arkadan itis saglayabiliyorum. Aslinda bunu gosteren cok guzel videolarim var, ama su anda kullandigim arazi tipi uydu baglantisi ile video gonderemedigim icin ancak Turkiye'ye geldigimde yukleyebilirim. Elektromekanigin hem avantaj hem de dezavantaji, elektromiknatislar ile anlik yukleme yapip gerekli tarafa cok kisa surede guc aktarabilmesi, ama sargilar isindiginda da duty cycle 100lere cikarak kullanimi kisitlayabiliyor. Bu yuzden ortada sabit yuzdeli bir limited sllip ya da torsen gibi surekli yuk altinda ayni degerde kullanima uygun degil.

    Ayrica , bilgi olarak; kaynaklanmis orta diff ile RWD modunda Japonya'da drift sampiyonasinda yarisan GDB Subaru Impreza'lar var. Team Orange diye youtube'da arayabilirsiniz.

    Motora geri donecek olursak ta, kapak dizayninda kem mitsu hem de subie cok ileriye gittiler, dual AVCS ve dual MIVEC buyuk nimet. En cok uzulunen konu, 1000Hplere stock dayanan demir blok 4G63un kaybi oldu, sirf bu yuzden yakinda EVO X'lere 4G63 swaplar gorebiliriz.
    Walla MIVEC büyük nimet ama X'un motorlar çatır çutur kırılmaya başladı millet US'de yana döne IX Cosworth longblock & stock IX swaplıyorlar... Evo X çok güzel. İnanılmaz bir şanzıman ama amaları var maalesef...
    Bi de aynı zamanda 850$'lık RWD conversion'la veya conversionsuz, evo da güzel şeyler yapabiliyor. Yok ben onu istemem dersende Ralliart ACD ECU alabilirler, sabaha kadar yannn...
    Saygılar.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  7. #83
    Hamster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Katılıorum Evo X da bazı eksiklikler ve "amalar" olmasına rağmen çok gzl bi araba olmuş tebrik ediorum ve saygıyla eğiliorum.Ver yanı ver yanı!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  8. #84
    ST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli / İzmit
    Mesaj
    2.036
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subaru aşığı olarak ne olursa olsun vazgeçemem

    Subaru be farklı birşey.. Subaru aşkı bitmez..
    Serdar TURGUT

  9. #85
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gözümsünnn
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  10. #86
    can.ant07
    Misafir
    bence evo x

  11. #87
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaru kasa olarak hoşuma gitmedi, bugune kadar subaru evo arasında hep subaruyu seçmişimdir ama sırf şu kasası yüzünden busefer X diyorum

  12. #88

    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)











    Güncel diyelim


  13. #89
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo kasasinda sti spec C motoru isterim
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  14. #90
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.730
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hb impreza benim hoşuma gidiyor (yeni sedan çok çirkin bu arada)
    imprezanın dışı + evonun içi iyi bi kombinasyon...
    motorlara gelince , sanırım evo ağır basıyor ama ikisinde de acaip fazla elektronik sistem var , bence spor araba dediğin biraz daha fazla "mekanik" olmalı.. yol tutuşu falan genlerinde olmalı.. cpu yardımıyla ile yol tutan araba mantığı beni biraz itiyor açıkçası...
    Tesla Model Y Sr

  15. #91
    neuspeed_mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2side çok güzel ama tercihim ewo x'dan yana olurdu...

  16. #92
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaruyu sevmem subarucularıda ama streetfire de videosu var açın seyedin düz giden ewo nun yanından subaru yan geçiyor bildiğim birşey varsa oda evo nun şanzıman olayında ağır tırtladığıdır

  17. #93
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunlar sonuçta performans arabası ben olsam subaru alırdım daha performanslı olduğundan.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  18. #94
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subaruyu sevmem subarucularıda ama streetfire de videosu var açın seyedin düz giden ewo nun yanından subaru yan geçiyor bildiğim birşey varsa oda evo nun şanzıman olayında ağır tırtladığıdır
    tek video ile genelleme supermis

    amerikada ilginc sekilde street wars tarzi organizasyonlarda evolar imprezaya gore daha ustun

    evo wrx street wars

    http://www.youtube.com/watch?v=j0jfN...watch_response

    http://www.youtube.com/watch?v=JmE6MCz7zhw

    youtube sorunu yasayanlar ktunnel ustunden baglansinlar lutfen:
    http://www.ktunnel.com/
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  19. #95
    neuspeed_mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subaruyu sevmem subarucularıda ama streetfire de videosu var açın seyedin düz giden ewo nun yanından subaru yan geçiyor bildiğim birşey varsa oda evo nun şanzıman olayında ağır tırtladığıdır
    mustafa sen stiları çok sewerdin =:-)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •