User Tag List

Sayfa 8/14 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
260 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: 208 GTI vs. Ibiza Cupra

  1. #134

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi dsg yi eklemişsinde yani dsg cuprada opsiyon değilki.
    Cuprada kilitli diferansiyel yok bildiğim kadarıyla.
    Hill hold mutlaka vardır artık her arabada var nerdeyse.
    Onun dışındakilerini bilmiyorum.
    208 gti de hild holder yok (donanım listesinde yok yanlışsa 208 sahipleri düzeltsin)
    Cupra da donanım özeliklerinde zaten kilitli diferansiyel olduğu yazıyor
    dsg de 208 de yok az bir özellikmi vw 5500 tl fark istiyor

  2. #135
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibizacupra34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cuprada kilitli diferansiyel mevcut elektronik olarak
    Xds sisteminden bahsediyosunuz sanırım,bu sistem bildiğim kadarıyla çoğu vag arabalarda mevcut.
    Benim bildiğim bu sistem gerekli olan diske fren uygulayarak çalışıyor.
    Mekanik kilit kadar verimli değildir diye düşünüyorum.

  3. #136
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende mekanik kilit yok diye biliyorum bu sınıfta bir tek Nur edition opc de var benim bildiğim kilitli

  4. #137
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FEYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben uzun bir süre b segment hothatch araştırması yaptıktan sonra 208 gti da karar kıldım... öncelikle direksiyon göstergeyi perdeliyor diyen arkadaşlar direksiyonu en alt konuma ve kendine doğru çekip koltuğuda an düşük pozisyona getirdiği zaman mükemmel bir sürüş pozisyonu elde edebilirler o konuyu kafanıza takmayın derim ibiza cupra dıştan çok agresif bir araç ama donanım ve iç ortam konusunda 208 gti dan çok geride benim gözümde.... motor olarakta EP6CDTX kodlu 200 hp lik motor ve mekanik şanzıman eski hothatch kafasını yakalamanıza yardımcı oluyor... ben 9000 km dir kullanıyorum ve gerektiğinde fazlasıyla sıkıştırmama rağmen geçen gün yarım litre yağ ekledim ve bence bu tip motorda gayet normal ama tsi motorlardaki 2000 km de 1lt yağ ekleyenleri gördükçe meşhur alman mühendisliğine biraz olsun gölge düşürüyor... zaten gelen şikayetlerden ve maliyetlerden dolayı artık o motoru volkswagen grubu yavaş yavaş piyasadan çekip 1.8 192 hplik motorlara geçmeye hazırlanıyor.... genel olarak toplamam gerekirse tamamen kapatılabilen esp sistemi sınıfının en iyi iç ortamı ve sınıfına göre en sorunsuz thp motoruyla gözü kapalı gene 208 gti tercih ederdim... bu arada boş cupra fiyatıyla boş 208 gti fiyatını karşılaştırdığınızda 12.000 tl lik bir fark olması gayet normal çünkü 208 gti da sadece cam tavan, jbl hifi ve navigasyon opsiyonel onun dışında gayet dolu bir araç... son olarak benim için her hothatch güzeldir ve herkesin beklentileri farklıdır ama stock 208 gti, stock cupra/ polo gti dan az bir farkla da olsa hızlıdır ve fren performansı aksini idda eden arkadaşlar video, bilgi, döküman, pist süresi vs. ne varsa sunsun lütfen marka fanatikiği yapmayalım
    Cupra kullanıcısı değilim, aracımı sattım. F1'de çalıştığım dönemde var idi 2013 modeli. Bir kaç yanlışınızı düzeltmek isterim.

    1-Aracımı 11.000 km'de sattım, üstün alman mühendisliği tsi motora gram yağ eklemedim. Siz eklemişsiniz

    2-Boş dediğiniz cupra standart donanım olarak sizin aracınızdan dolu geliyor. Alabileceğiniz opsiyonlar sadece cam tavan, deri koltuk, 4 piston fren. Yani sizin aracın boşu cupra'nın dolusundan 12.000 tl pahalı

    3-Merhan bir konuda haklı, dsg konusuna bende güvenemedim, hiçbir problem yoktu ama kafama yatmadı pek, ısınamadım.

    4-Yol güvenliği uzmanıyım, bırakın da doğru sürüş pozisyonumu sizden öğrenmeyeyim değil mi? İdeal sürüş pozisyonunda kadranlar görünmüyor. Gayet basit.

    5-208 gti keyifli makine, esp'si kapanması çok hoş. Şekil olarak bana hitap etmiyor ama zevk meselesi.

    edit: merak eden arkadaşlar için 1.4 tsi birçok makinede xds denen 'elektronik kilit' mevcut. Mekanik değil. Beyinden 5 dakikada köklenebilen bir ayarı var, oldukça farkettiriyor.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  5. #138
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    tek mesele kilitse , mekanik kilide sahip 208 çıkacak piyasaya

  6. #139
    FEYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR & AYDIN
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim şimdi baktığım kadarıyla Cupra da olup 208 gti de olmayanlar
    1-dsg
    2- kilitli diferansiyel
    3-bi xenon farlar
    4- far sensörü
    far sensörü ve yağmur sensörü mevcut 208 lerde... dsg bırakın olmasın zaten ruhuna ters benim için, mekanik şanzımanın keyfi bir başkadır... 208 gti ın cupradan kilitli diff. ve bixenon olmaması eksikliktir, onun dışında donanım olarak, heleki multimedya malzeme konusunda cuprayla çok fark var...

  7. #140
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Xds sistemi fabrikasyon orta ayarda ama siz high levela alabiliyorsunuz.Ciddi fark ediyor,mudahalesi daha cabuk oluyor ve bu sayede cok daha kontrollu oluyor on taraf farki ozellikle islak zeminde daha net anliyorsunuz.Yaga takilanlara tekrar tekrar soyluyorum eksiltse eksiltiyor demekten korkacak halimiz yok ozellikle surekli kontrol ediyorum sikistirdigimda dahil eksiltme yok beyler ne yapalim kanitlamak icin.Ben bu araclarda yag eksiltme yok demem bu kadar insan var diyorsa ama Orcunda hic eklemedi cuprasina bende hic ekleme geregi duymadim ya sans ya rodaj+sans bunun sebebi.Dsg de daha hic bir problem yok km 18.xxx bakalim umarim olmaz su an kusursuz calisiyor.He ben motor kadar frenlere ve kavramayada ilk zamanlarda cok hassas davrandim rampada kalkis hic yaptirmadim duz yolda cok sakin kalkislar yaptim halada launch tarzi kalkis yapmam.Bu da demekki suursuzca kullanmayinca sorun yasatmiyor en azindan 2013ler icin tecrubem bu yonde.

  8. #141
    FEYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR & AYDIN
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    4-Yol güvenliği uzmanıyım, bırakın da doğru sürüş pozisyonumu sizden öğrenmeyeyim değil mi? İdeal sürüş pozisyonunda kadranlar görünmüyor. Gayet basit.
    peki sayın yol güvenliği uzmanım sizi tanıyamadım, lütfen beni affedin hadsizlik yaptım fikrimi söylerek...

  9. #142
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FEYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki sayın yol güvenliği uzmanım sizi tanıyamadım, lütfen beni affedin hadsizlik yaptım fikrimi söylerek...
    Benim orada demek istediğim kadranlara göre sürüş pozisyonu olmaz, sürüş pozisyonu 1 tanedir.

    edit: bu arada bir konuda haklısınız, frenler Cupra'lardan çok daha iyi.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  10. #143

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cuprada kilit % 25 e ayarlı
    rocco R larda örneğin % 50 ye ayarlı Cupra dada % 50 ye çıkaranlar bir hayli fark ettiğini söylüyorlar

  11. #144

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FEYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    far sensörü ve yağmur sensörü mevcut 208 lerde... dsg bırakın olmasın zaten ruhuna ters benim için, mekanik şanzımanın keyfi bir başkadır... 208 gti ın cupradan kilitli diff. ve bixenon olmaması eksikliktir, onun dışında donanım olarak, heleki multimedya malzeme konusunda cuprayla çok fark var...
    yağmur sensörü yok demedim far sensörü donanımda yazmıyor
    sanırım birde lastik basınç göstergesi yok 208 de buna rağmen hemde peugeot 12 bin tl pahalı ben bunu vurgulamak istedim yani bu 4 özellik olsa peugeot 208 bir 10 bin daha en az oda koyacak arada 20 bin tl fark olacaktı

  12. #145
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim orada demek istediğim kadranlara göre sürüş pozisyonu olmaz, sürüş pozisyonu 1 tanedir.

    edit: bu arada bir konuda haklısınız, frenler Cupra'lardan çok daha iyi.
    Keşke her tsi ci senin gibi gerçekleri konuşsa Orçuncum
    İkisine de bindin sürdün,aradaki malzeme kalitesi farkı segment atlamış kadar değil mi açık söyle

  13. #146
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keşke her tsi ci senin gibi gerçekleri konuşsa Orçuncum
    İkisine de bindin sürdün,aradaki malzeme kalitesi farkı segment atlamış kadar değil mi açık söyle
    Bunu ancak cupracılar araçlarını sattıktan sonra kabullenir

  14. #147
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    1881 - 193

  15. #148
    Batw0han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mevzusu geçen konum bu galiba



    Connecting site...
    Araç benim arabam ?? Konu ne mevzu ne ?
    CMMotorsport

  16. #149
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Batw0han Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç benim arabam ?? Konu ne mevzu ne ?
    Sizin araçla ilgisi yok konu 208 gti ın ideal sürüş pozisyonunun kötü oluşu .

  17. #150
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mevzusu geçen konum bu galiba


    işte görüldüğü gibi direksiyonun saçma sapan pozisyonu yüzünden kadranları görmek mümkün değil. kısacası 208'in iç dizayn olarak tasarımı başarılı bir araba olduğu söylenemez.

  18. #151
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ceyhunda demiş zaten. valla sansa senin aracın denk gelmiş ordan bişey dediğim yok, ben sadece pozisyon acısından koymustum ilanınındaki resminde cok belli diye 2.örnek olmuştu
    1881 - 193

  19. #152
    Phenomenal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - Adana
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konudan anladığım 208 pahalı diye alınmaz iç ve dışı pek hoş olmadığı için alınmaz
    fiyatı iyi ama cupra dsg sorunları yüzünden alınmaz
    polo tsi motor ise yag eksiltmeden dolayı alınmaz
    yani bu üç arabada alınmaz mı?
    ben bişey anlamadım bu işten (:
    Never Back Down

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •