User Tag List

Sayfa 7/14 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
260 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: 208 GTI vs. Ibiza Cupra

  1. #115

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yusuf abi yaw bu miktar çok değil mi aslında? 2bin km'de 1 lt, 15bin bakıma girene kadar kaç lt eklemek gerekiyor o zaman?
    yağ dükkanı açmak lazım
    bu max tüketim bu kadar tüketebilir en çok... eğer bu kadar eksiltme olursa paniklemeyin araçta bir sorun yok demektir
    benim aracım 5 bin km 0.5 lt eksiltti ki bu max değer şu an için çünkü aracım sıfır.... ileride bu kadar da eksilteceğini sanmıyorum
    4 lt yağ 85 tl
    eksiltmesi araç için bir sorun değilse sorun ne onuda anlamış değilim
    20 yıldır yağ sektöründeyim hiçbir uzman bu bir sorundur demiyor da özellikle tsi kullanmayanların bunu sorun yapmasıda ilginç.

  2. #116

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ibiza cupra
    RaceWerks/CTS Turbo/Milltek/Forge

  3. #117
    FEYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR & AYDIN
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben uzun bir süre b segment hothatch araştırması yaptıktan sonra 208 gti da karar kıldım... öncelikle direksiyon göstergeyi perdeliyor diyen arkadaşlar direksiyonu en alt konuma ve kendine doğru çekip koltuğuda an düşük pozisyona getirdiği zaman mükemmel bir sürüş pozisyonu elde edebilirler o konuyu kafanıza takmayın derim ibiza cupra dıştan çok agresif bir araç ama donanım ve iç ortam konusunda 208 gti dan çok geride benim gözümde.... motor olarakta EP6CDTX kodlu 200 hp lik motor ve mekanik şanzıman eski hothatch kafasını yakalamanıza yardımcı oluyor... ben 9000 km dir kullanıyorum ve gerektiğinde fazlasıyla sıkıştırmama rağmen geçen gün yarım litre yağ ekledim ve bence bu tip motorda gayet normal ama tsi motorlardaki 2000 km de 1lt yağ ekleyenleri gördükçe meşhur alman mühendisliğine biraz olsun gölge düşürüyor... zaten gelen şikayetlerden ve maliyetlerden dolayı artık o motoru volkswagen grubu yavaş yavaş piyasadan çekip 1.8 192 hplik motorlara geçmeye hazırlanıyor.... genel olarak toplamam gerekirse tamamen kapatılabilen esp sistemi sınıfının en iyi iç ortamı ve sınıfına göre en sorunsuz thp motoruyla gözü kapalı gene 208 gti tercih ederdim... bu arada boş cupra fiyatıyla boş 208 gti fiyatını karşılaştırdığınızda 12.000 tl lik bir fark olması gayet normal çünkü 208 gti da sadece cam tavan, jbl hifi ve navigasyon opsiyonel onun dışında gayet dolu bir araç... son olarak benim için her hothatch güzeldir ve herkesin beklentileri farklıdır ama stock 208 gti, stock cupra/ polo gti dan az bir farkla da olsa hızlıdır ve fren performansı aksini idda eden arkadaşlar video, bilgi, döküman, pist süresi vs. ne varsa sunsun lütfen marka fanatikiği yapmayalım

  4. #118
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konudan anladıgım.
    Thp'ciler = Telliogulları
    gti/cupra'cılar = Seferogulları
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  5. #119
    yasindemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim anlamadığım yazılımlı rocco'lar 210 hp civarı yağ yakmazken 180'lik polo'lar cupralar yazılım yapmadan neden normalden fazla yağ yakıyor?

    Benim seçimim hiç düşünmeden Cupra olurdu,, gerçekten güzel ve az yakan bir spor hothatch,,,
    VW Scirocco 1.4 TSI Twincharger - 2012

  6. #120
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne adamsın ya.
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konudan anladıgım.
    Thp'ciler = Telliogulları
    gti/cupra'cılar = Seferogulları

  7. #121
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konudan anladıgım.
    Thp'ciler = Telliogulları
    gti/cupra'cılar = Seferogulları
    aynen aynen.yalnız şöyle bir durum var bizim bu seferoğulları herkes tarafından düşman olunan aile.Her araç için genelleme yapılıyo,yalan yanlış saçma sapan bilgiler veriliyo.Ondan sonra millet 98 model arabasını 30 a satıyo benim ilandaki aracıma 42 bin hayırlı olsun deniyo.tsi ların hepsi çürük.Ama diğer motorlarda sıkıntılı olan bile yok hepsi mükemmel.
    Her aracın her motor grubunun sorunlusuda aralarında çürük yumurtalarıda olur.Genelleme yapmak en büyük yanlış
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  8. #122
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arabanın servis kitapçığında şükadar km de şukadar litre yağ yakması normaldir diyo daha bu neyin kafası eksiltirse eksiltsin , 2000km de bi yağ çubuğunu çekip bakmak çok mu zorunuza gidiyor???
    Öle bi genelleme yapamazsın kardeşim,1 haftada yağ lambası yakanda var çok az eksiltende var. 2.000 km de yağ çubuğuna bakmak değil mesele.

  9. #123

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FEYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben uzun bir süre b segment hothatch araştırması yaptıktan sonra 208 gti da karar kıldım... öncelikle direksiyon göstergeyi perdeliyor diyen arkadaşlar direksiyonu en alt konuma ve kendine doğru çekip koltuğuda an düşük pozisyona getirdiği zaman mükemmel bir sürüş pozisyonu elde edebilirler o konuyu kafanıza takmayın derim ibiza cupra dıştan çok agresif bir araç ama donanım ve iç ortam konusunda 208 gti dan çok geride benim gözümde.... motor olarakta EP6CDTX kodlu 200 hp lik motor ve mekanik şanzıman eski hothatch kafasını yakalamanıza yardımcı oluyor... ben 9000 km dir kullanıyorum ve gerektiğinde fazlasıyla sıkıştırmama rağmen geçen gün yarım litre yağ ekledim ve bence bu tip motorda gayet normal ama tsi motorlardaki 2000 km de 1lt yağ ekleyenleri gördükçe meşhur alman mühendisliğine biraz olsun gölge düşürüyor... zaten gelen şikayetlerden ve maliyetlerden dolayı artık o motoru volkswagen grubu yavaş yavaş piyasadan çekip 1.8 192 hplik motorlara geçmeye hazırlanıyor.... genel olarak toplamam gerekirse tamamen kapatılabilen esp sistemi sınıfının en iyi iç ortamı ve sınıfına göre en sorunsuz thp motoruyla gözü kapalı gene 208 gti tercih ederdim... bu arada boş cupra fiyatıyla boş 208 gti fiyatını karşılaştırdığınızda 12.000 tl lik bir fark olması gayet normal çünkü 208 gti da sadece cam tavan, jbl hifi ve navigasyon opsiyonel onun dışında gayet dolu bir araç... son olarak benim için her hothatch güzeldir ve herkesin beklentileri farklıdır ama stock 208 gti, stock cupra/ polo gti dan az bir farkla da olsa hızlıdır ve fren performansı aksini idda eden arkadaşlar video, bilgi, döküman, pist süresi vs. ne varsa sunsun lütfen marka fanatikiği yapmayalım
    donanım olarak Cupra ve polo gti boş yazmışsın.. 208 gti ye göre, ben donanımı tam bilmiyorum ama bir karşılaştırma yapmak gerek örneğin kilitli diferansiyel yok sanıyorum 208 gti de... 12 bin tl 208 gti pahalı demişsiniz bu paraya değecek ne üstünlük var bunu açıkça değerlendirmek gerek objektif olarak Cupradaki dsg nin değeri mesala 5500 tl buda bir fark bana göre.... 12 bin tl pahalı olması gereken 208 gti değil Cupra olmalıydı... hem marka olarak hem donanım olarak hem dsg özelliğinden hem yakıt ekonomi olarak
    hala yağ yaktığından söz ediliyor 2013 lerde oda bitti artık istisnalar dışında ..

  10. #124
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mesele derin mesele diyorsun Merthan
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öle bi genelleme yapamazsın kardeşim,1 haftada yağ lambası yakanda var çok az eksiltende var. 2.000 km de yağ çubuğuna bakmak değil mesele.

  11. #125
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu max tüketim bu kadar tüketebilir en çok... eğer bu kadar eksiltme olursa paniklemeyin araçta bir sorun yok demektir
    benim aracım 5 bin km 0.5 lt eksiltti ki bu max değer şu an için çünkü aracım sıfır.... ileride bu kadar da eksilteceğini sanmıyorum
    4 lt yağ 85 tl
    eksiltmesi araç için bir sorun değilse sorun ne onuda anlamış değilim
    20 yıldır yağ sektöründeyim hiçbir uzman bu bir sorundur demiyor da özellikle tsi kullanmayanların bunu sorun yapmasıda ilginç.
    Yusuf abi sizinle 500 kere konuşsakta siz bu arabayı kullandığınız için bunun size sorun gibi gözükmemesi kadar doğal bi durum yok.
    Sorunun ne olduğunu zaten siz tsi kullanıcıları dışında herkes biliyor ama siz bi türlü bilmek istemiyosunuz.
    Dsg bozulmuş "noluuuucak",
    yağ eksiltiyomuş"eksiltsin nolucak",
    köfteci gibi duman atar "atsın nolucak"...
    Zaten kime sorsan dsg si sorunsuz,duman atmıyor,yağ yakmıyor üstüne bide sakız hediye ediyor.
    (Serhan seni tenzih ediyorum kadam )

  12. #126

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yusuf abi sizinle 500 kere konuşsakta siz bu arabayı kullandığınız için bunun size sorun gibi gözükmemesi kadar doğal bi durum yok.
    Sorunun ne olduğunu zaten siz tsi kullanıcıları dışında herkes biliyor ama siz bi türlü bilmek istemiyosunuz.
    Dsg bozulmuş "noluuuucak",
    yağ eksiltiyomuş"eksiltsin nolucak",
    köfteci gibi duman atar "atsın nolucak"...
    Zaten kime sorsan dsg si sorunsuz,duman atmıyor,yağ yakmıyor üstüne bide sakız hediye ediyor.
    (Serhan seni tenzih ediyorum kadam )
    kardeşim benim tecrübe önemlidir parayla satın alınmaz her güzelin bir kusura vardır dsg için diyorum bunu
    yağ firmasında 20 yılı deviren benim sağım solum bu işle profesyonel olarak ilgilenenlerle dolu f-1 de yağ geliştirme uzmanı ben aracı almadan bu arabanın yağ yakması bir problem değil diyorsa ben bu adamamı inanamayayım diyorsun
    duman atma dp yapanlarda oluyor doğrudur stock da böyle bir şey yok bizde bir gün dp yaparız duman atsın sorun yok
    dsg de bozulacak elbette kul yapısı napalım almasınmı bu kadar insan dsg yi o halde

  13. #127
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yusuf abi sizinle 500 kere konuşsakta siz bu arabayı kullandığınız için bunun size sorun gibi gözükmemesi kadar doğal bi durum yok.
    Sorunun ne olduğunu zaten siz tsi kullanıcıları dışında herkes biliyor ama siz bi türlü bilmek istemiyosunuz.
    Dsg bozulmuş "noluuuucak",
    yağ eksiltiyomuş"eksiltsin nolucak",
    köfteci gibi duman atar "atsın nolucak"...
    Zaten kime sorsan dsg si sorunsuz,duman atmıyor,yağ yakmıyor üstüne bide sakız hediye ediyor.
    (Serhan seni tenzih ediyorum kadam )
    Ahahaah neyse kadam beni ipleyen bile yok zaten bu olaylar bitmezde kankacim basta sen olmak uzere herkes saglicakla kalsin
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  14. #128
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim benim tecrübe önemlidir parayla satın alınmaz her güzelin bir kusura vardır dsg için diyorum bunu
    yağ firmasında 20 yılı deviren benim sağım solum bu işle profesyonel olarak ilgilenenlerle dolu f-1 de yağ geliştirme uzmanı ben aracı almadan bu arabanın yağ yakması bir problem değil diyorsa ben bu adamamı inanamayayım diyorsun
    duman atma dp yapanlarda oluyor doğrudur stock da böyle bir şey yok bizde bir gün dp yaparız duman atsın sorun yok
    dsg de bozulacak elbette kul yapısı napalım almasınmı bu kadar insan dsg yi o halde
    Abicim araba için problem olmayabilir diye önceki postlarda size yazmıştım,kullanıcı içinde bu yağ eksiltmesi,dsg vuruntusu-kavraması ve mekatronik arızası problem teşkil ediyor siz istediğiniz kadar reddedin.
    Ben a3 kullanıyorum s-tronic7,2011 model 30.xxx kmde dsg ara sıra küt diye vuruyor,çok nadir vitesi almıyor,kavraması bazen 2.viteste titreme yapıyor.
    Bugün yarın götürücem diyorum günler geçiyor hala götüremedim.
    Ben insanlar tsi almasın falan demiyorum her arabada problem çıkıyor ama sorunsuz bi araba gibi göstermenize anlam veremiyorum.

  15. #129

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim şimdi baktığım kadarıyla Cupra da olup 208 gti de olmayanlar
    1-dsg
    2- kilitli diferansiyel
    3-bi xenon farlar
    4- far sensörü

  16. #130
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı FEYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a) öncelikle direksiyon göstergeyi perdeliyor diyen arkadaşlar direksiyonu en alt konuma ve kendine doğru çekip koltuğuda an düşük pozisyona getirdiği zaman mükemmel bir sürüş pozisyonu elde edebilirler o konuyu kafanıza takmayın derim


    b) zaten gelen şikayetlerden ve maliyetlerden dolayı artık o motoru volkswagen grubu yavaş yavaş piyasadan çekip 1.8 192 hplik motorlara geçmeye hazırlanıyor....
    a) ben direksiyonu en üst konumda ve en dipte seviyorum. bu şekilde kadranı görmek imkansız. direksiyonu alt konumda kullanmayı sevmiyorum dizlerime çarpıyor.

    b) 1.8 192 hp olayı yalan oldu. çünkü daha yeni sonuçlanan yılın motorlarında 1.4 tsi 192 hp ödül aldı. büyük ihtimal CTH'ler 192 hp ama henüz resmi olarak açıklanmadı.

  17. #131

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SEAT
    http://www.peugeot.com.tr/media/deli...457-0165aa.pdf
    Cupra olup 208 gti de olmayanlar

    1-dsg
    2- kilitli diferansiyel
    3-bi xenon farlar
    4- far sensörü
    5-Lastik Basınçı Uyarısı / Yokuş Kalkış Destek Sistemi (Hill Hold)
    6-12 bin tl düşük fiyat

    yanlışım varsa arkadaşlar düzeltebilir..

  18. #132
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SEAT
    http://www.peugeot.com.tr/media/deli...457-0165aa.pdf
    Cupra olup 208 gti de olmayanlar

    1-dsg
    2- kilitli diferansiyel
    3-bi xenon farlar
    4- far sensörü
    5-Lastik Basınçı Uyarısı / Yokuş Kalkış Destek Sistemi (Hill Hold)
    6-12 bin tl düşük fiyat

    yanlışım varsa arkadaşlar düzeltebilir..
    Abi dsg yi eklemişsinde yani dsg cuprada opsiyon değilki.
    Cuprada kilitli diferansiyel yok bildiğim kadarıyla.
    Hill hold mutlaka vardır artık her arabada var nerdeyse.
    Onun dışındakilerini bilmiyorum.

  19. #133
    ibizacupra34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi dsg yi eklemişsinde yani dsg cuprada opsiyon değilki.
    Cuprada kilitli diferansiyel yok bildiğim kadarıyla.
    Hill hold mutlaka vardır artık her arabada var nerdeyse.
    Onun dışındakilerini bilmiyorum.
    cuprada kilitli diferansiyel mevcut elektronik olarak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •