User Tag List

Sayfa 10/14 İlkİlk ... 89101112 ... SonSon
260 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: 208 GTI vs. Ibiza Cupra

  1. #172
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceyhun737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben konuşulmaz demedim sattığın aracın da yakın arkadaşımda maşallahı var gayet güzel bakmışşsın. Konu şu ki herkes senin kadar objektif olamıyor ne zaman aracını satar o zaman gerçekleri görebiliyor , herhangi bir sana laf çarpma vs söz konusu değil yanlış anlama olmasın
    Tamam o zaman sıkıntı yok zaten

    Ayrıca ne bu marka fanatikliği anlayabilmiş değilim. Megane Coupe aldım işe gidip gelmek için, hergün köprü trafiğine girmeme rağmen bir depo ile 1250km yol yaptım. O zaman gti, cupra falan hikaye ne varsa dci motorda var mı diyelim? Bence piyasada ki her aracın kendine göre bir özelliği var.

    Polo GTI - içi kaliteli, dsg
    Cupra - yırtıcı görünüyor, dsg
    208 - manuel ayrıca esp kapanıyor
    fabia vrs - 5 kapı, dsg

    vs. herkes kendi ihtiyacına yönelik araç alıyor, ayrıca kendi cebine göre tabii. Sanki millet aracı seçiyor parasını biz veriyormuşuz gibi yorumlar tatsız olmuş.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  2. #173

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya yapma allah aşkına yusuf abi bu kadar fanatiklik yapma yarın bigün satıcaksın bu arabayı.
    208'in fiyatı nası cupranın altında olması gerekir? Bu kadarda yapma lütfen hakkaten çok yanlış konuşuyosunuz.
    Cupra son güncel fiyatını hak eden bi araba mı? Polo son dönemler 70 e satılıyodu hak ediyormuydu?
    Kardeşim biz bu mukayeseleri 23 yıl! evvel fransız gti lerle yapıyorduk o zamandan buna yana değişen birşey yok bir defa alman vw ile fransız peugeot karşılaştırılamaz bile he peugeot un fiyatı vw in altında olur fiyat avantajıyla mukayese o zaman olabilir burda durum tam tersine dönmüş aldıktan sonra sık servis isteyen yıllar geçtikçe dökülen fransız vw e rakip olmuş dsg yok bi xenon yok kilit yok birde utanmadan 12 bin tl fazla istiyor yok ya avrupa da neden aynı fiyat bu araba o halde ki 208 daha sonra çıktığı halde ilk çıkan mal her zaman pahalıdır sonra düşer fiyatı
    seni de anlamış değilim açıkcası altında audi var peugeot taraftarlığı yapıyorsun

  3. #174
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam o zaman sıkıntı yok zaten

    Ayrıca ne bu marka fanatikliği anlayabilmiş değilim. Megane Coupe aldım işe gidip gelmek için, hergün köprü trafiğine girmeme rağmen bir depo ile 1250km yol yaptım. O zaman gti, cupra falan hikaye ne varsa dci motorda var mı diyelim? Bence piyasada ki her aracın kendine göre bir özelliği var.

    Polo GTI - içi kaliteli, dsg
    Cupra - yırtıcı görünüyor, dsg
    208 - manuel ayrıca esp kapanıyor
    fabia vrs - 5 kapı, dsg

    vs. herkes kendi ihtiyacına yönelik araç alıyor, ayrıca kendi cebine göre tabii. Sanki millet aracı seçiyor parasını biz veriyormuşuz gibi yorumlar tatsız olmuş.
    Aynen öyle herkesin kendi tercihi sırf farklı olmak için fabia alan arkadaşım var . bazen gerçekleri söyleyebilmek gerekiyor sonuçta bir avuç civata

  4. #175
    cnatkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim biz bu mukayeseleri 23 yıl! evvel fransız gti lerle yapıyorduk o zamandan buna yana değişen birşey yok bir defa alman vw ile fransız peugeot karşılaştırılamaz bile he peugeot un fiyatı vw in altında olur fiyat avantajıyla mukayese o zaman olabilir burda durum tam tersine dönmüş aldıktan sonra sık servis isteyen yıllar geçtikçe dökülen fransız vw e rakip olmuş dsg yok bi xenon yok kilit yok birde utanmadan 12 bin tl fazla istiyor yok ya avrupa da neden aynı fiyat bu araba o halde ki 208 daha sonra çıktığı halde ilk çıkan mal her zaman pahalıdır sonra düşer fiyatı
    seni de anlamış değilim açıkcası altında audi var peugeot taraftarlığı yapıyorsun
    Abi merthan da ibiza cupra vardi ve benim 208 gti binip test etmis bi insan tarafsiz yorumda bulunuyo illa herkes kendi arabasina fanatiklik yapicak diye bisey yok yani.

    Ben 208 i 55 bin tl aldim polo gti da 57 bin fiyat aldim.Sonra zam geldi sacma sapan rakamlar ortaya cikti bu konuda haklisin.Ben ne gidip 208 e ne poloya 70 80 bin vermem bu benim düsüncem.

    Dsg konusunda vurgulayip durman bence anlamsiz cünkü arabanin sanzımanı o yani bizim elimizde olan bisey degil biri manuel biri dsg diye ibiza daha mi pahali olmak zorunda onu anlamis degilim.

    Bence bu konuyu daha fazla uzatmayalım ibiza 208 polo güzel arabalar binip test etmeden konuşulması çok yanlış.Ibiza cupra ya binip gazlıyorum ve sadece gaza basıyorum yani sonra 208 e binip gazlıyorum o vitesi 3 ten 2 ye cekip catara patara gitmek bana inanilmaz keyif veriyo herkesin zevki tercihi bence bosuna tartsimayalim

  5. #176

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnatkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi merthan da ibiza cupra vardi ve benim 208 gti binip test etmis bi insan tarafsiz yorumda bulunuyo illa herkes kendi arabasina fanatiklik yapicak diye bisey yok yani.

    Ben 208 i 55 bin tl aldim polo gti da 57 bin fiyat aldim.Sonra zam geldi sacma sapan rakamlar ortaya cikti bu konuda haklisin.Ben ne gidip 208 e ne poloya 70 80 bin vermem bu benim düsüncem.

    Dsg konusunda vurgulayip durman bence anlamsiz cünkü arabanin sanzımanı o yani bizim elimizde olan bisey degil biri manuel biri dsg diye ibiza daha mi pahali olmak zorunda onu anlamis degilim.

    Bence bu konuyu daha fazla uzatmayalım ibiza 208 polo güzel arabalar binip test etmeden konuşulması çok yanlış.Ibiza cupra ya binip gazlıyorum ve sadece gaza basıyorum yani sonra 208 e binip gazlıyorum o vitesi 3 ten 2 ye cekip catara patara gitmek bana inanilmaz keyif veriyo herkesin zevki tercihi bence bosuna tartsimayalim
    sadece dsg mi bi xenon kilitli difransiyel önemsizmi
    adam bu 3 özelliği koymuş senden 12 bin tl az para istiyor

    tercih se bende manuel ciyim en fanatiğinden
    zevkse bizde kulakçıklar var 2-3 vites birden düşürüyorum aynı tadı alıyorum
    benim itirazım bu kadar fiyat farkına

  6. #177
    cnatkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece dsg mi bi xenon kilitli difransiyel önemsizmi
    adam bu 3 özelliği koymuş senden 12 bin tl az para istiyor

    tercih se bende manuel ciyim en fanatiğinden
    zevkse bizde kulakçıklar var 2-3 vites birden düşürüyorum aynı tadı alıyorum
    benim itirazım bu kadar fiyat farkına
    Ya abicim bak suan polo satiliyo olsa fiyati 70 75 bin olucakti bunu sende biliyosun.polo ve 208 , ibizadan kaliteli arabalr bu fiyat farki bu yüzden.Bi xenon vs vs diyosun.Bak ben gebzedeyim bigun haberleselim gel 208 le gezelim biraz sür malzeme kalitesine bak bana hak vericeksin.

  7. #178
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece dsg mi bi xenon kilitli difransiyel önemsizmi
    adam bu 3 özelliği koymuş senden 12 bin tl az para istiyor

    tercih se bende manuel ciyim en fanatiğinden
    zevkse bizde kulakçıklar var 2-3 vites birden düşürüyorum aynı tadı alıyorum
    benim itirazım bu kadar fiyat farkına
    Kilitli diferansiyel yazıp durmasak? Kilitli diferansiyel değil o, xds. Boşta dönen lastiğe fren yapılıyor bu kadar.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  8. #179

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnatkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya abicim bak suan polo satiliyo olsa fiyati 70 75 bin olucakti bunu sende biliyosun.polo ve 208 , ibizadan kaliteli arabalr bu fiyat farki bu yüzden.Bi xenon vs vs diyosun.Bak ben gebzedeyim bigun haberleselim gel 208 le gezelim biraz sür malzeme kalitesine bak bana hak vericeksin.
    garajımızda 300-400 araç var biride 208 gti sahibi arkadaşım al kullan demişti olmazsa denerim ama teklifin için teşekkür ederim sağol

  9. #180

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektronik difransiyel kilidi demek ayarlanabilir kilitli difransiyel demek mekanikleri var % 100 o başka elbette

  10. #181
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kilitli diferansiyel yazıp durmasak? Kilitli diferansiyel değil o, xds. Boşta dönen lastiğe fren yapılıyor bu kadar.
    Orçun benim bildiğim bu sınıfta kilitli sadece opc nur da var doğru muyum?

  11. #182

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elektronik dinamik diferansiyel kilidi “XDS”, bilinen EDL fonksiyonunun geliştirilmiş ve genişletilmiş versiyonudur.

    Ancak, XDS çekiş kaybına odaklanmak yerine hızlı viraj geçişlerinde virajın iç bölgesinde bulunan ön tekerlek yükünün azalmasına tepki verir. XDS, tekerleğin patinaj yapmasını önlemek için virajın iç bölgesindeki tekerleğe ESP hidroliği üzerinden fren basıncı üretir. Bu şekilde çekiş iyileştirilir ve yetersiz yönlendirme eğilimi azaltılır. Bu esnada basınç seviyesi yaklaşık 5 bar’dan 15 bar’a kadar uzanan aralıkta hareket edebilmektedir. Sürüş izlenimi, ayarlı bir diferansiyel kilidinin hafifletilmiş şekline benzer. Tek taraflı, hassas bir fren basıncı yapılandırılması sayesinde daha sportif, daha hızlı ve hedef konusunda daha hassas bir viraj kabiliyeti elde edilir.

  12. #183
    ahmet_xy
    Misafir
    arkadaşlar peki bu XDS ayarını vag.com'dan hangi menüden yükseltebiliyoruz?

    veya bu ayarı yükseltmiş bir arkadaşın yorumunu okuyabilir miyiz?

  13. #184

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar peki bu XDS ayarını vag.com'dan hangi menüden yükseltebiliyoruz?

    veya bu ayarı yükseltmiş bir arkadaşın yorumunu okuyabilir miyiz?
    küçük bir meblağa ender elektronik yapıyor biliyorum % 50 ye çekiliyor scirocco r larda olduğu kadar

  14. #185
    FEYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR & AYDIN
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kilitlinin faydası tartışılmaz elbette özellikle pist kullanımları için büyük avantaj sağlar... 208 gti 30th versiyonuna mekanik kilitli diff. koymuşlar zaten... Ama herhangi bir pistte stock cupra/polo nun 208 gti dan daha iyi süre yaptığını şu ana kadar görmedim duymadım kilitli diff. sahip olmalarına rağmen

  15. #186
    ahmet_xy
    Misafir
    yabancı bir golf forumunda şu bilgileri buldum. doğru mu acaba yazılanlar?

    ESP, XDS, DSR, ASR, Brake Assist, Hill Hold Control Settings Vag-Com - VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com

    Channel 36 XDS
    There are 3 settings
    0-center (stock setting)
    1-weak
    2-strong

  16. #187
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cupra 10 lira daha mı ucuz 208 den
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  17. #188

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KingoAtmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cupra 10 lira daha mı ucuz 208 den
    12 bin tl
    bi xenon
    dsg
    elektronik difransiyel kilidi de artı

  18. #189

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yabancı bir golf forumunda şu bilgileri buldum. doğru mu acaba yazılanlar?

    ESP, XDS, DSR, ASR, Brake Assist, Hill Hold Control Settings Vag-Com - VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com

    Channel 36 XDS
    There are 3 settings
    0-center (stock setting)
    1-weak
    2-strong
    doğru ender de böyle demiş bir kullanıcıya

  19. #190
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı FEYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kilitlinin faydası tartışılmaz elbette özellikle pist kullanımları için büyük avantaj sağlar... 208 gti 30th versiyonuna mekanik kilitli diff. koymuşlar zaten... Ama herhangi bir pistte stock cupra/polo nun 208 gti dan daha iyi süre yaptığını şu ana kadar görmedim duymadım kilitli diff. sahip olmalarına rağmen
    hemen duyuralım

    a= polo , b= 208

    Hockheinheim Short: a)1:20.70 , b)1:21.50 ve 1:20.10 (son test)

    Vairano Handling Course: a)1:25.94 , b)1:29.50

    linkler için tıkla: VW Polo GTI 1.4 TSI lap times and specs - FastestLaps.com

    Peugeot 208 GTI lap times and specs - FastestLaps.com

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •