User Tag List

Sayfa 11/14 İlkİlk ... 910111213 ... SonSon
260 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: 208 GTI vs. Ibiza Cupra

  1. #191
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru ender de böyle demiş bir kullanıcıya
    peki ender elekt. ayarı 1'e mi yükseltmiş, yoksa 2'ye mi?

  2. #192

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ender elekt. ayarı 1'e mi yükseltmiş, yoksa 2'ye mi?
    0 da normal ayar
    1 e yükseltilmiş

  3. #193
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0 da normal ayar
    1 e yükseltilmiş
    sağol abicim. şehir içi kullanımda farkı hissedebilir miyiz?

  4. #194

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol abicim. şehir içi kullanımda farkı hissedebilir miyiz?
    çok fark ettiğini söyleyenler mevcut
    Electronic Locking Differential - YouTube


  5. #195
    FEYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR & AYDIN
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polo geçemeyip geçemyip vairano pistinde 3.5 sn. ile hıncını almış demek

  6. #196

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Köşeyi Dönmek. XDS

    İyileştirilmiş yol tutuşu. Daha hassas direksiyon. Arttırılmış esneklik. Ve virajdan çıkarken daha yüksek hız. Elektronik diferansiyel kilidi XDS küçük bir değişikliğin büyük sonuçlare yol açtığını ispatlıyor: Virajın içinde kalan tekerleğin hedeflenerek frenlenmesi sürüş zevkini kat kat arttırıyor. Ve tabi ki sürüş güvenliğini de.


    http://www.youtube.com/watch?v=cFBMiwWaks8

    yalnız xds ayarı sona yani 0 dan 2 ye strong'a getirmenin sakıncaları olduğu söylenmekte;
    1)Balataların çabuk aşınması
    2)Aks rulmanına (Constant-Velocity joint) fazla yük bineceğinden dağıtabileceğine
    3)wheel hop (coil varsa sorun olmayacağı söylenmekte)

  7. #197
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    XDS ayarını yapmak 2-3 dakika. Biz kendimiz yapmıştık, köklendiğinde fark oldukça fazla oluyor. Ancak! cupra ve gti'da esp kapanamadığı için farkı tam olarak anlamak oldukça güç. Ben çok saçma buluyorum zaten esp'nin kapanamamasını. Körfez'e çıktığımda pirelli virajında hayattan soğuttu beni esp, hatta bu yüzden satmış bile olabilirim

    ESP kapatılabilse viraj çıkışlarında katkısı daha büyük olacaktır eminim. Şehir içi için konuşacak olursak evet çok farkettiriyor.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  8. #198
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceyhun737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orçun benim bildiğim bu sınıfta kilitli sadece opc nur da var doğru muyum?
    Doğrudur, Türkiye ve mevcut satılan paketleri konuşuyorsak OPC dışında bu sınıfta kilitle gelen güncel bir otomobil yok. Kilitli bir önden çekeri şöyle tanımlayabilirim, körfez'de Trophy ile 2 saatte arka sol lastiğin tellerini çıkartacak kadar yan gitmiştik. Önde tutunma o kadar fazla ki ayağını gazdan yersiz çekmen popoyu yanına alman ile aynı anda gerçekleşiyor
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  9. #199
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol abicim. şehir içi kullanımda farkı hissedebilir miyiz?
    Ben ilk stronga aldığımız gün inanılmaz etkilenmiştim ama o gün lastikte değiştirdiğim için xds nin etkisini ancak limit üstü gittiğimde anlayabildim ve daha çok hoşuma gitti.Keskin bir dönüş misal 70 derecelik tek şerit bir viraj 60 la stabil dönebilecekken 70le zorluyorsun kafadan kaydığı an xds müdahalesiyle seni şeritte tutuyor ve içeri çekiyor kafayı bu sayede ayak kaldırmadan elektronik müdahale ile devam ediyorsun.Islakta daha rahat anlaşılır.208 dışarıdan cupra kadar marjinal sayılır iç malzemeside güzel ve şık direksiyon oturma pozisyonu hatası hariç göze hoş geliyor.Ama polonun içini hepsinden çok beğendim ben.Fiyat olarak biraz daha makul olmalı 208 gti şu an polo satılmadığı için ne desek boş cupra ise asıl olması gereken rakama geldi zaten önceden çok ucuzdu.Dsg ise gerçekten çok büyük avantaj bende manuel severim ama dsg mükemmel.

  10. #200
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğrudur, Türkiye ve mevcut satılan paketleri konuşuyorsak OPC dışında bu sınıfta kilitle gelen güncel bir otomobil yok. Kilitli bir önden çekeri şöyle tanımlayabilirim, körfez'de Trophy ile 2 saatte arka sol lastiğin tellerini çıkartacak kadar yan gitmiştik. Önde tutunma o kadar fazla ki ayağını gazdan yersiz çekmen popoyu yanına alman ile aynı anda gerçekleşiyor
    Opc Nur edition ı yolda kullandım çok keyifliydi virajlarda hissediliyordu pistte tabi çok daha keyiflidir. Trophy bambaşka bir olay

  11. #201

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    nevsehır
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ yakma olayını çok abarttılar cupra ılk cıktıgı dönemlerde 3-5 tane bılınçsız kullanıcıya düştü canım makınalar adı cıktı...
    COOPER'S
    2*11'CUPRA
    2*13'CUPRA
    12'POLOGTİ
    2,0TFSİ LEON CUPRA 50 AR821

  12. #202

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    esp kapandığında xds de kapanıyormuş
    peki bilen varmıdır arkadaşlar
    asr devre dışına alınca xds de devre dışı oluyormu?

  13. #203
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    esp kapandığında xds de kapanıyormuş
    peki bilen varmıdır arkadaşlar
    asr devre dışına alınca xds de devre dışı oluyormu?
    asr ile xds'nin hiç bir bağlantısı yok.
    Esp devre dışı kalınca xds'nin devre dışı kalmasının sebebi aynı sistemi kullanıyor olmasıdır muhtemelen.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  14. #204

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    asr ile xds'nin hiç bir bağlantısı yok.
    Esp devre dışı kalınca xds'nin devre dışı kalmasının sebebi aynı sistemi kullanıyor olmasıdır muhtemelen.
    ben coil ile virajlara sert girip hatta yağmurda dahi bir kez dahi kaymadım savrulmadım
    geçen asr yi kapatıp yine sert bir şekilde viraja girip çok ciddi savrulma yaşadım sanki hiçbir güvenliği kalmamıştı aracın esp xds.. zor toparladım aracı ve sağım solum boştu Allah tan çünkü diğer araçlara vurmamda kaçınılmaz olurdu
    şimdi asr yi devre dışına almaya çekiniyorum açıkcası...

    teşekkürler bu arada açıklama için

  15. #205
    FEYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR & AYDIN
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu tip araçlarda tamamen esp kapanmaması çok büyük saçmalık, bırakın insanlar xds mi asr mi esp mi neyi açıp kapatıcağını kendi karar versin.... Esp ile araba kullanıcak adam zaten standart modellere biner cupra gti filan umrunda olmaz....

  16. #206
    MEGFB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    konya
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    proceed gt alternatif olabilir

  17. #207
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MEGFB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    proceed gt alternatif olabilir
    Sürüş dinamikleri ve direksiyonu asla rakip değil proceed gt nin , bu araçlara kıyasla. Hoş bir araç diyerek beğenen alabilir tabii de , başarılı değil yani öyle.
    -Fırat

  18. #208
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sürüş dinamikleri ve direksiyonu asla rakip değil proceed gt nin , bu araçlara kıyasla. Hoş bir araç diyerek beğenen alabilir tabii de , başarılı değil yani öyle.
    Kulladınız mı aracı hiç?

  19. #209
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre Akçay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kulladınız mı aracı hiç?
    20 -25 km kadar kullandım , yurt dışı testler de yeterince şey açıklıyor zaten ? Siz kullanıp beğendiniz mi aracı ?

    Sınıfı için ağır buldum ben aracı , hothatch için hafiflik çok önemli. Sonradan tavanına kadar söken var roll için o ayrı. 208 gti a oranla çok ağır araç , bu da bir çok yönden baltalıyor. güç artırmak nispeten kolaydır da araç hafifletmek o kadar kolay bir aşama değil. Bu yüzden daha hafif olup aynı dengeyi sunabilmek çok önemli..
    -Fırat

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •