User Tag List

Sayfa 12/14 İlkİlk ... 21011121314 SonSon
260 sonuçtan 210 ile 228 arası

Konu: 208 GTI vs. Ibiza Cupra

  1. #210
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 -25 km kadar kullandım , yurt dışı testler de yeterince şey açıklıyor zaten ? Siz kullanıp beğendiniz mi aracı ?

    Sınıfı için ağır buldum ben aracı , hothatch için hafiflik çok önemli. Sonradan tavanına kadar söken var roll için o ayrı. 208 gti a oranla çok ağır araç , bu da bir çok yönden baltalıyor. güç artırmak nispeten kolaydır da araç hafifletmek o kadar kolay bir aşama değil. Bu yüzden daha hafif olup aynı dengeyi sunabilmek çok önemli..
    Ben kullanmadım, ama kullananlar güzel yorumlar yapıyordu. Ondan merak ettim siz nasıl buldunuz diye.

  2. #211
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 -25 km kadar kullandım , yurt dışı testler de yeterince şey açıklıyor zaten ? Siz kullanıp beğendiniz mi aracı ?

    Sınıfı için ağır buldum ben aracı , hothatch için hafiflik çok önemli. Sonradan tavanına kadar söken var roll için o ayrı. 208 gti a oranla çok ağır araç , bu da bir çok yönden baltalıyor. güç artırmak nispeten kolaydır da araç hafifletmek o kadar kolay bir aşama değil. Bu yüzden daha hafif olup aynı dengeyi sunabilmek çok önemli..
    şu dediğinin superb 301'den agır demenden hiç farkı yok

    208 le ceed arasındaki sınıf farkını göz onune alıyosundur heralde ağır derken. 18jantları brembo frenleri recaro koltugu sunroofu direksiyon ısıtmasından tut gırtlagına kadar dolulukta ve c segmentinde aracın 1100 kilo olcak değil 1400 (+/-50)
    kilo araç e daha nolsun.
    1881 - 193

  3. #212
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu dediğinin superb 301'den agır demenden hiç farkı yok

    208 le ceed arasındaki sınıf farkını göz onune alıyosundur heralde ağır derken. 18jantları brembo frenleri recaro koltugu sunroofu direksiyon ısıtmasından tut gırtlagına kadar dolulukta ve c segmentinde aracın 1100 kilo olcak değil 1400 (+/-50)
    kilo araç e daha nolsun.
    Farkındaysanız ben araçları kıyaslamıyordum zaten bu başlık ne başlığı ?

    208 gti ve cupra konusundayız değil mi , bu konuya alternatif sunulunca diyorum ki bu iki aracın yanında farklı bir araç. Hothatch konusunda olduğumuz için de hafif seçenekler ön planda olmalı diyorum.

    Donanımını , sunduklarını , tasarımını yada fiyatını ; aracın kendi konusunda eleştirsem tepki gösterin tabii ki.
    Ancak yazdığım bunlarla alakasız bir şeydi , yorumum 208 gti ı sportifliği için alacaksanız alın , yada cuprayı. Ancak proceed gt daha ağır araç boşverin dedim.

    Kendi konusunda vaay ne güzel araba yapmış kia demiş bile olabilirim
    -Fırat

  4. #213
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bu araci 12.000 km dir kullaniyorum bundan oncede bu yarz araclar kullandim daha ilk defa seninki kadar sacma yorum gordum. Bir krre siniflar farkli bu kalite donanim ve fiyat sinifinda tek nokta. Kiyasladigin cupradan cok daha iyi frenleri ve yol tutusu var ic kalitesinden bahsetmiyoum bile gt ye hakaret olur. Hot hatch diyosun otomatik araba konusuyoruz . Performansi ortada daha onumde giden 2013 stock cupra olmadi insaf edip 200 de birakiyoruz 200 ustu zaten hic yakinimda olamiyor. Youtube a yaz megane rs vs pro ceed gt yorumlari dinle oyle konusalim. Bu arac cupradan birkac gomlek ustun. Frene basinca durmaz diye bir korkun olmuyor en basitinden.

  5. #214
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konudaki oyum zaten 208 gti dan yana idi. Cupradan daha başarılı buluyorum ek olarak manuel olur hot hatch diyorum ben de.

    Aracınızı kotulemek değil yanlış anlamayın , ikinci elde 75 bin lira ona vermek yerine 2.0 tfsi lara yönelirdim bütçe oraya çıkıyorsa..

    Aracınızla kazasız belasız sürüşler. Güzel bir araç
    -Fırat

  6. #215

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceyhun737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bu araci 12.000 km dir kullaniyorum bundan oncede bu yarz araclar kullandim daha ilk defa seninki kadar sacma yorum gordum. Bir krre siniflar farkli bu kalite donanim ve fiyat sinifinda tek nokta. Kiyasladigin cupradan cok daha iyi frenleri ve yol tutusu var ic kalitesinden bahsetmiyoum bile gt ye hakaret olur. Hot hatch diyosun otomatik araba konusuyoruz . Performansi ortada daha onumde giden 2013 stock cupra olmadi insaf edip 200 de birakiyoruz 200 ustu zaten hic yakinimda olamiyor. Youtube a yaz megane rs vs pro ceed gt yorumlari dinle oyle konusalim. Bu arac cupradan birkac gomlek ustun. Frene basinca durmaz diye bir korkun olmuyor en basitinden.
    araç stock mu sizin ? merakımdan soruyorum internetten videoları izledigimde ceed'in 100-200ünü "videodan" 24 saniye olarak ölçtüm. '13 cupranın daha mı kötü ?
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  7. #216
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracim stock valla sure olcmedim 60 140 olctum 7.4 geldi en iyi deger. 13 cupra ile denedigimde 150 den sonra one geciyordum ust hizlarda fark aciliyor ama alt hizlarda cupra dsg avantajini kullaniyor. Acikcaso benim aracim stock ama karso tarafa guvenilmiyor stock deniyor box cikiyor falan. Allah kimseye kaza bela vermesin herkesin araci kendine guzel ama tepkisiz direksiyon vs olmayan seyler belirtmek istedim kimse
    Yanls anlamaz umarim.

  8. #217
    MEGFB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    konya
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konudaki oyum zaten 208 gti dan yana idi. Cupradan daha başarılı buluyorum ek olarak manuel olur hot hatch diyorum ben de.

    Aracınızı kotulemek değil yanlış anlamayın , ikinci elde 75 bin lira ona vermek yerine 2.0 tfsi lara yönelirdim bütçe oraya çıkıyorsa..

    Aracınızla kazasız belasız sürüşler. Güzel bir araç
    yorumlarınıza karşı görüşte değilim 208 gti yaklaşık aynı fiyatta olup sadece vergi dezavantajı yüzünden sipariş ile gelen clio rs 2014 ikisindende iyi peugeot u marka olarak sevdiğim fakat yanlış bulduğum şey kaporta çok ince bunları neden yazıyorum proceed gt hakkında sürüş dinamikleri vs kötü demişsiniz beğenmediğiniz proceed de kaporta kalın kapılar ağır güvenlik biraz daha fazla her aracın bir kusuru vardır örn :ibizanın yağ yakması alacak kişinin göz ardı edebilecek kusurları ön plana getirmeyelim eğer top gear ın testini izlemişseniz 34/40 gibi puan almıştır gayet fiyatının hakkını veren araçtır alternatif sunmamdaki nedende budur eren tekinin testinde ise sadece direksiyonun hissiz oluşundan bahsetmiş lakin diğer avrupalı modellere göre daha iyi dönebiliyor ben test etmedim bir gün inşallah test ederim ve almayı düşündüğüm araç size ve yorumunuza karşı değilim düşüncelerimi eklemek istedim

  9. #218
    MEGFB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    konya
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç stock mu sizin ? merakımdan soruyorum internetten videoları izledigimde ceed'in 100-200ünü "videodan" 24 saniye olarak ölçtüm. '13 cupranın daha mı kötü ?
    videolar yoldaki olayı pek yansıtmıyor yolda durumlar farklı olabiliyor

  10. #219

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceyhun737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bu araci 12.000 km dir kullaniyorum bundan oncede bu yarz araclar kullandim daha ilk defa seninki kadar sacma yorum gordum. Bir krre siniflar farkli bu kalite donanim ve fiyat sinifinda tek nokta. Kiyasladigin cupradan cok daha iyi frenleri ve yol tutusu var ic kalitesinden bahsetmiyoum bile gt ye hakaret olur. Hot hatch diyosun otomatik araba konusuyoruz . Performansi ortada daha onumde giden 2013 stock cupra olmadi insaf edip 200 de birakiyoruz 200 ustu zaten hic yakinimda olamiyor. Youtube a yaz megane rs vs pro ceed gt yorumlari dinle oyle konusalim. Bu arac cupradan birkac gomlek ustun. Frene basinca durmaz diye bir korkun olmuyor en basitinden.
    Ceyhun Kardeşim kusura bakma ama sende benim gib fanatik olmuşsun bende kia fanatiğiyim Cupra yı satılığa çıkardım alacağım araç pro ceed yani eski aracım
    o kadar ki ceed club leri dahi biz kurduk yüzlercesini modifiye ettik vs vs ama bazı yanlışların var kia ların yol tutuşu asla avrupalı rakiplerine yaklaşamıyor
    frenlerini bilemiyorum gt nin ama Cupra dan iyi demekle biraz ezbere konuşmuşsun
    senin yaşın 21 ben ehliyeti 86 da aldım ve o gün bugündür modifiye araçlarla ilgilendim cevre edindim biraz daha esnek yorum yapmak gerek kansındayım

    bu arada cupra yı defalarca geçtim dedin bende gt ile en az 7-8 defa roll yaptım bir defasında geçemedi beni videolarda koyduk buraya yani geçtin geçmedin meselesi değilde kia bence gt de başarılı olamadı sebep fiyat performans 75 bine araç veriyor otomatik yok xds yok bixenon yok rakipilerinde var ve senden ucuz
    https://www.youtube.com/watch?v=ffsI9VHEcWw

  11. #220
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abicigim goruslerine saygim var deneriz gercek yuruyen aracla gorursun bir de paylasiriz sonucu. Hot hatch diyoruz dsg yakismiyor abi hot hatch kavramina bence.Bi xenon ozel tuketi
    Vergisine dahil oluyor normalde yirtdisindaki araclarda var ama tr ye girmiyor. Simdi objektif olmak
    Lazim cupra ile gt nin kalitesi kiyaslanmaz bile freni yol tutusu da kiyaslanamaz fren sonuclarina bakin jcw den iyi durma mesafesi gt nin. Kilitli yok ama xds de mekanik kilit gibi degil yani. Bi xenon yapilir sonradan ama kaliteyi sonradan yapamazsin. O parayi sonuna kadar hak eden arac saysana bana abi recaro brembo isitmali
    Koltuk deri direksiyon isitma cift yonlu klima acilir cam tavan yagmur sensoru bel sisirme cat curt hangisi var cuprada

  12. #221

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Isitmali koltuk direksiyona sahsen ben ihtiyac duymam duyana saygi gosteririm elbet yagmur sensoru var cuprada Bence ikisi arasindaki en temel ozellik xds bi xenon ve dsg olmazsa olmazlarim ha birde yakit ben konusuyorum en az %15 fazla harciyor gt ve yol tutus yetersiz ben bu hafta sonu bodruma gittim geldim yarismadigim bmw mercedes kalmadi hepside 2 litre ve ustu virajlarda nerdeyse makas atacagim heleki xds yi strong a aldiktan sonra araba cm kaymazmi kardesim kaymiyor iste youtube acin bakin degerlendirmelerde zerre yoldan cikmiyor cupra deniyor surekli ama gt ye bakiyoruz surekli kici saga sola kayan bir arac kia yol guvenliginde sinifta kalmistir gt harici arcalar sari taxi kadar durmayan araclar kia ya defalarca yazdik geldiler tkr yazilim guncellediler abs buyuk sorundu devreye giriyor ve arac durmuyordu neyse gt nin frenini bilmem ama kia yi cok ama cok iyi bilirim hatta gt yi getirirken bize danistilar getirelimmi diye bizden onay aldi turkey kia belgesinide isteyene gosteririz evelAllah

  13. #222

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada cupra 34 metrede duruyor gt daha altinda ise sasiracagim cok porchlarin dahi cogu modeli 34 metrede duruyor

  14. #223

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yuksek suratte ancak frenler yetersiz kaliyor guclendirme sart

  15. #224
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    abi iyi güzel diyosun 34 metre biraz fazla iyi değilmi gti ın bile 37.6 metrede durdugu yerde

    BORKED

    VW Polo GTI 1.4 TSI DSG test (0-100 km/s, 100-0 km/s) - YouTube

    buda cupra gt karsılastırma fren testide asagıda videodaki gti'dan 30cm cik ilerde ölcülmüş

    Kia Pro Ceed GT vs Seat Ibiza Cupra [48193215]
    1881 - 193

  16. #225
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada cupra 34 metrede duruyor gt daha altinda ise sasiracagim cok porchlarin dahi cogu modeli 34 metrede duruyor
    Yanlisiniz var cupra 34 te durmaz duramaz mumkunati yok belki pistte slick lastikle ki o bile zor.En az 37 civari olmasi lazim teknik verisi.Cupranin frenleri aracin en zayif noktalarindan biri.

  17. #226

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi iyi güzel diyosun 34 metre biraz fazla iyi değilmi gti ın bile 37.6 metrede durdugu yerde

    BORKED

    VW Polo GTI 1.4 TSI DSG test (0-100 km/s, 100-0 km/s) - YouTube

    buda cupra gt karsılastırma fren testide asagıda videodaki gti'dan 30cm cik ilerde ölcülmüş

    Kia Pro Ceed GT vs Seat Ibiza Cupra [48193215]
    O veriler yanlis siteye hic guvenme zaten sacmalamis daha evvelde bakmistik tutarsiz bir site zaten cupra 5 vites fln demiso olcu degil yani fabia cupra karsilastirmasi felaketti mesala

  18. #227

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlisiniz var cupra 34 te durmaz duramaz mumkunati yok belki pistte slick lastikle ki o bile zor.En az 37 civari olmasi lazim teknik verisi.Cupranin frenleri aracin en zayif noktalarindan biri.
    Abi araci almadan arastirdim bir yerlerde yaziyordu fren mesafesi bulursam eklerim 34.7 metre en cok bu veri ilgimi cekmisti (polo gti) vw sitesinde olabilir bakmak gerek simdi cepten bulamadim

  19. #228
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi araci almadan arastirdim bir yerlerde yaziyordu fren mesafesi bulursam eklerim 34.7 metre en cok bu veri ilgimi cekmisti (polo gti) vw sitesinde olabilir bakmak gerek simdi cepten bulamadim
    Yusuf bey şöyleki disk çapı daha büyük olan yaklasik agirliklardaki (+50-100 kg civari fark donanima gore) araclardan polo gti 36.5-37 metre civari veriyi verirken cupra nasil 34.x metrede durur.Parasut acsaniz o kadar hizda (100le giderken) acilip ruzgari tutmaz bile.Yanlis kaynaktan bakmissiniz.Ben leon cupra r kaliperli ibiza cuprada freni ayni eski aracimdaki (megane rs) kadar performansli gordum yanilmis olmam lazim.Bence bir daha arastirin cunku 3 metre fark yasamakla olum arasindaki farktir frenajda.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •