User Tag List

Sayfa 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
160 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: s14 mü impreza gt mi ?

  1. #96
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaani,yapabiliyorsa neden yapmasın ama di mi avcı ?Impreza sahipleride istemezmi yan gitmek ? =) Hayır istemiyorlarsa o zaman neden kışın yollara düşüyorsunuz

  2. #97

    Üyelik
    Jan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ralli sürücülerinin yaptığı dönüş çapını ufaltmak için olan drift hadi tamam da, hangi drift daha hızlı gitmemizi sağliycak ben bunu merak ettim

  3. #98
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Modern drifting started out as a racing technique popular in the All Japan Touring Car Championship races over 30 years ago. A motorcycling legend turned driver, Kunimitsu Takahashi, was the foremost creator of drifting techniques in the 1970's. He was famous for hitting the apex (the point where the car is closest to the inside of a turn) at high speed and then drifting through the corner, preserving a high exit speed. This earned him several championships and a legion of fans who enjoyed the spectacle of burning tires.

    The relatively low grip of even the best racing tires of the 1960s and 1970s lent themselves to driving styles with a high slip angle. As professional racers in Japan drove this way, so did the street racers.


    With a clean lap of the track without passing, a smooth neutral cornering is the fastest way around.* However, a driver can rarely get past another car by tracing the same line and obeying* the laws of braking points.* Frequently, 2 or more race cars*go into one corner trying to late-brake each other.* With a successful pass in this situation, a driver is usually too late for a clean line and the car will exhibit some oversteer...thus drift...* Here, he will struggle to get the car back on line as soon as possible as quickly as possible.* A drifting car is losing time because the traction and lateral grip is lower on a tire with skidding going on.
    *It is here where master drivers shine as his loss of speed is minimal and the cars can take alternate cornering lines and braking points where less skilled drivers would not dare.

    Umarım merakını giderebilmişimdir.Olmadı burdan devam edersin.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Driftin...sport)#History

  4. #99
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subarudan 4 cekerı at gerıye ne kalıyor bana bı soleyın konusacak
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  5. #100
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dikkat edersen pistte kullanılacağı hakkında yorum getirmedim zaten, farklı karakterde olmaları yorumunada katılmıyorum nedeni ikiside turbo beslemeli ve gerek cadde gerekse yarış için setuplara açık...

    haaa sx, gt ye göre daha nazik i araba o ayrı (rally)

    drift yapmak bir zevk meselesidir, kimse sx i düzgüncene bineyim kaydırmayayım diye almaz...

    yani şimdi turbo oldu diye aynı karakterdemi olucak bu otomobiller??

    o zaman düz mantık kuralım iveco turbostar tırda aynı karakterdedir nasısa turbo
    körler sağırlar

  6. #101
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mustafa +1
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  7. #102
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CC+ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subarudan 4 cekerı at gerıye ne kalıyor bana bı soleyın konusacak
    e$siz bir boxer sesi , ej20 adı altında gayet ba$arılı sonuçlar verebilen dayanıklı bir motor , hood scoop , 4 ki$ilik aile aracı geni$liği ve bagaj hacmi sunan çok yönlü bir araba kalıyor emin olabilirsin

    sx ten rwd yi çıkarırsak

  8. #103
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İmprezayı rwd yapması çok zor bişey değil birkaç saatlik iş:hihi:

  9. #104
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim anlatmak istedigim su arkadaslar subaru sportif ruhlu yaris otomobilinden bozma bisey uzerinde bi motor var bu kadar
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  10. #105
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı SeRtac20DET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tsuchiyanın underrrr underr repliklerini impo kullanırken duyuyoruz best motoring videolarnda benim tercihim 200sx olurdu tr de çok az sayıda düzgün yüklenmiş s14 var+s14 de az zaten...
    yashio factory die aratın sr20 det in ne hale gelebileceğini görün...
    ben onuda koyucaktimda boss yine orta halli die koymadım yashio factory olayın sonu
    http://www.yashiofactory.co.jp/
    "Wagen"thusiast

  11. #106
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İmprezayı rwd yapması çok zor bişey değil birkaç saatlik iş:hihi:
    Yapında görelim o zaman yaw,madem zor değil Hem böylece yol tutuşları daha adil şekilde karşılaştırabiliriz.o zaman anlaşılır Imprezanın dengesi.

  12. #107
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CC+ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anlatmak istedigim su arkadaslar subaru sportif ruhlu yaris otomobilinden bozma bisey uzerinde bi motor var bu kadar
    stock haliylede sx in çok cezbediici yanını göremiyorum

  13. #108
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bide nedense insanlarda 4x4 araba understreer yapar rwd araba hep overstreer yapar gibi bir yaklaşım var Arkadan itişli arabada çok güzel understreer yapar.Standart 200sx in de GT yi pistte geçebileceğini sanmıyorum.Standartı gereğinden fazla yatıyor Over yapmadığı zamanlardada bol bol under yapıyor

  14. #109
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock haliylede sx in çok cezbediici yanını göremiyorum
    Tartıstıgımız konu bence sence konusu yoruma acık olucagından gereksız bencede ımpreza sedan ve yarıs ruhu ensekte edılmıs bır tasarım kas gozle oyna ver pıyasaya duruyor onun ıcın bır makınası var dıyorum cekısmekıs konusmuyorum daha zaten reel bısey var oda sx onu fena sen cezbolma ıstersen
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  15. #110
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapında görelim o zaman yaw,madem zor değil Hem böylece yol tutuşları daha adil şekilde karşılaştırabiliriz.o zaman anlaşılır Imprezanın dengesi.
    Yapılırda bana göre gerek yok Arkadan itiş impreza görmek istiyorsan D1'de olması lazım

  16. #111
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CC+ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tartıstıgımız konu bence sence konusu yoruma acık olucagından gereksız bencede ımpreza sedan ve yarıs ruhu ensekte edılmıs bır tasarım kas gozle oyna ver pıyasaya duruyor onun ıcın bır makınası var dıyorum cekısmekıs konusmuyorum daha zaten reel bısey var oda sx onu fena sen cezbolma ıstersen
    senin için öyledir benim için değildir vs. uzar gider

    emre güzel bir noktaya değinmi$ bu arada

    Ayrıca bu verdiğin örnek 3.16dan m3 e doğru uzanmak gibi bir$ey olmadı mı ? 3.16 ya spor bir ruh ekle , motor , yürüyen koy al sana m3 adı altında piyasaya sürme ? YAni ne olması gerekiyor ki ?

  17. #112
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CC+ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subarudan 4 cekerı at gerıye ne kalıyor bana bı soleyın konusacak
    4 çekeri attığımızda 200 sx e eşitleniyor olan bu, 200 sxdende turboyu attığımızda geriye ne kalıyor...

  18. #113
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 çekeri attığımızda 200 sx e eşitleniyor olan bu, 200 sxdende turboyu attığımızda geriye ne kalıyor...
    subarudan gerıye kalanlar
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  19. #114
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bız o chapterı gectık
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •