User Tag List

Sayfa 2/9 İlkİlk 1234 ... SonSon
159 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: EP3 ve FN2

  1. #20
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasıl oluyor o zaman FN2 nin headerslı 1500 dolar oluyor? Geçen bir konuda bahsi geçmişti.

  2. #21
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Günlük kullanım için performansın yanında konfor,rahatlıkda istiyorsam fn2.
    Ona buna saplamak istiyosam ep3 alır yüklerim

  3. #22
    said_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ocean0636 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Günlük kullanım için performansın yanında konfor,rahatlıkda istiyorsam fn2.
    Ona buna saplamak istiyosam ep3 alır yüklerim
    katılıyorum tercih meselesi

  4. #23
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana elektronik gaz kelebeği falan pek fark ettirmiyor, sonuçta dizeller kadar kötü bir gaz tepkisi olmadığı müddetçe öyle hayvani bir fark çıkmayacaktır ortaya. -kendi açımdan- konuşuyorum bir başkası için bu durum çok önemli olabilir saygı duyarım.

    FN2 tayyarcılar yine bana kızacak ama, söylemeden geçemeyeceğim, FN2'nin sorunu Honda'nın gün geçtikçe yapmaya çalıştığı "Almanlaşabilme" çabasının bir ürünü olması.

    EP3'te klima-radyo bile sonradan takılırken, FN2 de bilmemkaç havayastığı, 6 lı cd çalar, otomatik klima, yol bilgisayarı vs.. gibi Hothatch sınıfında son derece gereksiz bulduğum donanım listesi mevcut. Bu da ekstra ağırlık demek haliyle.

    Ekstra ağırlık = olumsuz etkilenen hızlanma ve sürüş dinamikleri (yol tutuş - frenaj vs..) - anlamına geliyor.

    Kusurabakmayın da Hothatch sınıfı bir araç alıyorsam, hızlanma ve sürüş dinamikleri en önemli - en tepede olması gereken şey olmalı. Bunları aramıyorsam zaten hothatch sınıfında işim yoktur, gider Civic 1.8 alır sakin sakin turlarım.

    Fakat son zamanlarda tasarım olarak hoşuma gitmeye başladı FN2 kasa, alıp-yüklemek-oynaşmak için mantıklı bir seçenek olabilir tabi ki aklıma yatmıyor değil kesinlikle. Ama stock bineceksem almam, düşünmem bile.
    bana seri üretim olup hothach sınıfında olan ve bu saydığın özelliklerin olmadığı güncel bir model söylermisin, değişim diye bişey vardır arkadaşım, cebinde paran varsa ama ciddi anlamda paran varsa yüklersin fn2 yi aynı speclerde ep3 le yürürsün aksinide kimse bana inandıramaz, ben bir fn2 sahibi olarak hergün nette parça araştırıyorum yüzlerce çıkmış parçası var fn2 nin ama tamam buna karar verdim alıp takıcam diyince hadii maslağa gidelimle olmuyor maalesef bunun en büyük örneğide benimdir heralde, ama fazla sürmez engeç bu yaz yürüyen fn2 ler çıkacaktır piyasaya
    TeamPASAOGLU

  5. #24
    tunA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul/safra
    Mesaj
    333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ep3 bana gore herturlu fn2 den daha ıyı...

  6. #25
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serhat abiye katılıyorum FN2 leri bu haliyle geçtiniz geçtiniz yükleme başlayınca çok zor geçilir FN2 ler
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  7. #26

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul / Yeşilköy
    Mesaj
    1.302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana seri üretim olup hothach sınıfında olan ve bu saydığın özelliklerin olmadığı güncel bir model söylermisin, değişim diye bişey vardır arkadaşım, cebinde paran varsa ama ciddi anlamda paran varsa yüklersin fn2 yi aynı speclerde ep3 le yürürsün aksinide kimse bana inandıramaz, ben bir fn2 sahibi olarak hergün nette parça araştırıyorum yüzlerce çıkmış parçası var fn2 nin ama tamam buna karar verdim alıp takıcam diyince hadii maslağa gidelimle olmuyor maalesef bunun en büyük örneğide benimdir heralde, ama fazla sürmez engeç bu yaz yürüyen fn2 ler çıkacaktır piyasaya
    aynen katılıyorum

    ar-ge den dolayı boyle gelişiyor araçlar

    işin başka yönü fn2 de donanım olmasıydı o zamanda 2010 senesinde 0 model araçta donanımdan kaçmışlar ucuza getirmişler denilecekti

    serhat şu toda headers bi taksakda ona göre bende düşünüyorum

  8. #27
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana seri üretim olup hothach sınıfında olan ve bu saydığın özelliklerin olmadığı güncel bir model söylermisin, değişim diye bişey vardır arkadaşım, cebinde paran varsa ama ciddi anlamda paran varsa yüklersin fn2 yi aynı speclerde ep3 le yürürsün aksinide kimse bana inandıramaz, ben bir fn2 sahibi olarak hergün nette parça araştırıyorum yüzlerce çıkmış parçası var fn2 nin ama tamam buna karar verdim alıp takıcam diyince hadii maslağa gidelimle olmuyor maalesef bunun en büyük örneğide benimdir heralde, ama fazla sürmez engeç bu yaz yürüyen fn2 ler çıkacaktır piyasaya
    Ben FN2 ler yürümez demedim, elbette yüklerseniz yürür. "FN2 yüklesenizde yürümez" gibi bir cümle yazmadım bilhassa hoş olur dedim. Ya yanlış kişinin mesajını alıntı yaptınız, ya da yanlış anladınız yazdıklarımı.

    Şu anda "safkan" diyebileceğim kadar güncel bir Hothatch yok EP3 ten sonra. Ama insan en azından aynı seviyede bir şeyler bekliyor yeni kasasından, değil mi? Mesela donanımsız-ağırlıkların atıldığı-yalıtımın kötü olduğu-gaza bastığında herşeyiyle hissedebildiğin-pist için uyumlu versiyonu çıkarsalar (yine type-r bilmemne edition diye) süper olur.

    Ama FN2 type-r harici tüm rakiplerin hepsi aşırı beslemeli = hepsinde ayı gibi tork var, o ağırlığı kaldırabilecek, o sebepten FN2 stock halde iken o sınıfın beklentilerini karşılayamıyor, haliyle cazibesini yitiriyor..

  9. #28
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fn2 başarısız performansını ,digital klima,cruise kontrol,çekici ön konsolla örtbas etmeye çalışan çağa ayak uydurma bahanesiyle ruhunu kaybeden bi type-rdır benim gözümde
    Dr.Ecu

  10. #29
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SaBRi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    işin başka yönü fn2 de donanım olmasıydı o zamanda 2010 senesinde 0 model araçta donanımdan kaçmışlar ucuza getirmişler denilecekti
    Siz örnek vermek gerekirse, bir M3 CSL'e, 911 GT3 RS'e sıfır araçta donanımdan kaçmışlar mı diyorsunuz? Öyle mi görüyorsunuz?

    Donanımları olmasa da, benim için bu araçlar standard bir M3 ve 911'e göre çok daha özel ve safkan, fiyatları da ona göre .

  11. #30

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul / Yeşilköy
    Mesaj
    1.302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz örnek vermek gerekirse, bir M3 CSL'e, 911 GT3 RS'e sıfır araçta donanımdan kaçmışlar mı diyorsunuz? Öyle mi görüyorsunuz?

    sadece piyasaya m3csl mi sunuldu ?? kaç tane m3csl var sagda solda ??

  12. #31
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SaBRi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece piyasaya m3csl mi sunuldu ?? kaç tane m3csl var sagda solda ??
    Hayır tabi ki M3 CSL sunulmadı sadece piyasaya,

    Demeye çalıştığım da buydu zaten Tamam, müşterinin isteklerine göre (arz-talep ilişkisi) donanım-konfor-kalite koyuyorsun, bari birde özel bir versiyon üret??

    bkz eski mesajım

    Şu anda "safkan" diyebileceğim kadar güncel bir Hothatch yok EP3 ten sonra. Ama insan en azından aynı seviyede bir şeyler bekliyor yeni kasasından, değil mi? Mesela donanımsız-ağırlıkların atıldığı-yalıtımın kötü olduğu-gaza bastığında herşeyiyle hissedebildiğin-pist için uyumlu versiyonu çıkarsalar (yine type-r bilmemne edition diye) süper olur.
    Sizin bana sorduğunuzu ben önceki mesajımda anlatmaya çalıştım zaten

  13. #32
    *QuaReSMa*
    Misafir
    Bence bu sorunun cevabı FN2'nin tüm parçaları piyasaya düştükten sonra, yüklenen FN2'lerin aynı veya benzer spec.teki EP3'lerle rolling.lerinde belli olacaktır. Ama aradaki 200 kg civarı fark dolayısıyla işi hiç de kolay olmayacaktır FN2'nin.

    Ve şahsi fikrim EP3'lerin her zaman daha çok gideri olacağıdır...

  14. #33
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana görede ep3 fn2 nin yanında ataşehirde rolling yapmaktan başka bi işe yaramaz arabasıdır malesef

  15. #34
    ADMISE R1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    G.O.P
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana görede ep3 fn2 nin yanında ataşehirde rolling yapmaktan başka bi işe yaramaz arabasıdır malesef

    aynen katılıyorum kanka

  16. #35
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    az daha kasarsanız ep3 leri go karttan hallice bir araba aslında bi b.ka yaramaza çevireceksiniz

  17. #36
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aldığınız otomobilden ne bekliyorsunuz ?

    Konfor ise FN2'ye bile gerek yok TypeS'te işinizi görür.

    Hayır ben güç istiyorum konfor donanım Esp bilmem ne benim için önemli değil diyorsanız EP3 alın.

  18. #37

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    çeşme-izmir
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı *QuaReSMa* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence bu sorunun cevabı FN2'nin tüm parçaları piyasaya düştükten sonra, yüklenen FN2'lerin aynı veya benzer spec.teki EP3'lerle rolling.lerinde belli olacaktır. Ama aradaki 200 kg civarı fark dolayısıyla işi hiç de kolay olmayacaktır FN2'nin.

    Ve şahsi fikrim EP3'lerin her zaman daha çok gideri olacağıdır...
    arada 200kg farkmı??benim bildiğim 80 kilo civarı bi fark var

  19. #38

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    az daha kasarsanız ep3 leri go karttan hallice bir araba aslında bi b.ka yaramaza çevireceksiniz
    bir çekememezlik var gibi arkadaşlarda

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •