User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Polo GTI vs ibiza CUPRA

  1. #20
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hem pilotaj yönünden herkesin kendi attığı denemede yapacağız hemde S'de deneme yapacağız. S'de iki araç arasında daha çok fark açılıyordu arabamın ilk alındığı zamanlardaki denemelerde. Ama herkes kendi attığında kardeşim arabayı yeterince tanımadığı için safa tutunuyordu arka çamurlukta. Benim aracımın yakıtı 95 oktan 1/3 tü, cupranın 97 2/3 tü. Aracım 270 km deydi,cupra ise 25000 de olup 30 k bakımından çıkmıştı. Bence yine kazanan gti olacak.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  2. #21
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    revonun kutuıcı fıltresı de mı varmıs ılk defa duydum,o yuzden ılk okudugum anda bende safa yazılım yapmıs sandım.ıbızanın egsoz sıstemının polodan daha dolambaclı oldugunu duymustum polonun gıderı de oralardan gelıyor olabılır kı bence kafa burun gıder ıkı arabada suan

  3. #22
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    revonun kutuıcı fıltresı de mı varmıs ılk defa duydum,o yuzden ılk okudugum anda bende safa yazılım yapmıs sandım.ıbızanın egsoz sıstemının polodan daha dolambaclı oldugunu duymustum polonun gıderı de oralardan gelıyor olabılır kı bence kafa burun gıder ıkı arabada suan
    Bana da öyle geliyor ama safa seni iki boy yaracam,geçemezsem kayseri beni öpsün,sen bu arabayı 2 boy geç yakacam falan felan diyor ebay den almış safa kargoyla beraber 250 tl ödedim bi boka yaramaz,orjinal filtreyi onun yerine temizle kullan 2 kat daha iyi felan diyor.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  4. #23
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben daha önce profilimden girip hep geçtiğim videoları yayınlamışım arkadaşlar. Safa benim profilimi kullanıp kendisi yüklemişti. Neyse konu bu değil. Kayseriye gittiğimde iki aracın roll denemelerini yapıcaz. Safa beni 2 araba boyu geçeceğini iddia ediyor. İbiza cuprada yay,revo kutu içi filtre ve orta susturucunun olduğu yerde düz boru var. Benim aracım zır stock 4 kapı cam tavan polo gti. Sadece orjinal filtremi temizliycem ve aynı yerden aynı miktarda yakıt alıp deniycez. Bilmeyen arkadaşlar için söyleyim iki araç arasında fabrika çıkışı gaz tepkime farkı ve 4,5,6,7. Dişli oranları farkı var. Bende geçilmeyeceğimi kafa önde gideceğimi iddia ediyorum.
    Dergilere göre pilotaj deneme sonuçları;
    polo GTI 4 kapı = 60-100 km hızlanma (D' de) = 3.65 sn ,80-120 (D'de) =4.49 sn
    ibiza CUPRA = 60-100 km hızlanma (D' de) = 4.32 sn ,80-120 (D'de) = 5.52 sn

    görüşleri alabilir miyiz ?
    harika bir deneme olucak bu arada safada da cam tavan var diye hatırlıyorum, o yüzden bu senin için eksi bir özellik olmayacaktır. gaz tepkime farkı olduğunu tam olarak nerden okudunuz ya da duydunuz, cidden meraktan soruyorum? sonuca gelirsek safanın arabadaki parçalardan performansa yönelik sadece orta susturucu iptalini ele alsak bile bişey katacağını zannetmiyorum. bnmde görüşüm her ikinizde arabayı sardırmadan yürütürseniz (ki bnm şu an 100e kadar olan dip gazlarda sarmaya başlıyor) polo az biraz ileri çıkar diye düşünüyorum.. 2 boy farkı safa şaka olarak söylemiştir diye düşünüyorum

  5. #24
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fark olucağını sanmıyorum bariz ama gti alıcaktır çünkü şanzuman farkı olduğunu bende duymuştum gti önde olucaktır

  6. #25

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilmeyen arkadaşlar için söyleyim iki araç arasında fabrika çıkışı gaz tepkime farkı ve 4,5,6,7. Dişli oranları farkı var. Dergilere göre pilotaj deneme sonuçları;
    polo GTI 4 kapı = 60-100 km hızlanma (D' de) = 3.65 sn ,80-120 (D'de) =4.49 sn
    ibiza CUPRA = 60-100 km hızlanma (D' de) = 4.32 sn ,80-120 (D'de) = 5.52 sn

    görüşleri alabilir miyiz ?
    her iki aracında 4.5.6.7. viteslerin oranları ve final ratio oranlarını verebilir misin?

  7. #26

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cupra ile GTI arasında şanzıman farkı yok arkadaşlar. Şanzımanlar aynı şanzıman. Kilo farklılıkları var sadece.
    IN BOOST WE TRUST

  8. #27
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar deneme kayseride yapılmış. Orta susturucusu iptal başka bir 4 kapı polo gti la safanın arabası manuel kullanımda safa 2 boy geride kalıyormuş safa iyi yürüttüğüm halde diyor.4. Viteste fark bariz belli oluyormuş şanzumanlar arasında. Hadda fark S'de kullanımda daha fazla açılıyormuş 5 boy kadar. Ve bu safanın gaz tepkimesinin yavaş olduğu göze alınıp aynı anda basmaya çalışıldığı halde. Her iki aracın şanzuman ve dişli oranlarını yazıyorum buyrun ;
    polo gti = 1 -3.50 , 2 -2.27, 3-1.53 , 4 -1.12 , 5 -0.95 , 6 -0.80, 7 - 0.80 son dişli= 4.44 - 3.23:1 max speed = 229 km/h
    ibiza cupra = 1 -3.50 , 2 - 2.27 , 3 -1.53 , 4- 1.21, 5 - 1.17 , 6 -0.95 , 7 -0.79 son dişli = 4.43/3.22:1 max speed = 224 km/h
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  9. #28
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cupra ile GTI arasında şanzıman farkı yok arkadaşlar. Şanzımanlar aynı şanzıman. Kilo farklılıkları var sadece.
    Nerden biliyorsunuz ? Kilo farkı var evet ama kilo farkına göre olsa ibiza cupranın daha önde yürümesi lazım.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  10. #29
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cem ben pilotajın konuşacagını düşünüyorum drag da, ama roll de falan muhtemelen 1 boy,belki 2 boy kadar önde olursun gibi geliyor,daha kısa senin oranlar

  11. #30
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem ben pilotajın konuşacagını düşünüyorum drag da, ama roll de falan muhtemelen 1 boy,belki 2 boy kadar önde olursun gibi geliyor,daha kısa senin oranlar
    tam aksine kardeşim daha uzun oranlarım. Bu sayede her üst vitese geçince alt devirlerin torkunu daha iyi kullanacağımı düşünüyorum.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  12. #31
    Fatih.
    Misafir
    Polo alabilir ama cupra nın da şansı yok deil yani

  13. #32
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izlenesi bi yarış olur

    bence Polo.

  14. #33
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar deneme kayseride yapılmış. Orta susturucusu iptal başka bir 4 kapı polo gti la safanın arabası manuel kullanımda safa 2 boy geride kalıyormuş safa iyi yürüttüğüm halde diyor.4. Viteste fark bariz belli oluyormuş şanzumanlar arasında. Hadda fark S'de kullanımda daha fazla açılıyormuş 5 boy kadar. Ve bu safanın gaz tepkimesinin yavaş olduğu göze alınıp aynı anda basmaya çalışıldığı halde. Her iki aracın şanzuman ve dişli oranlarını yazıyorum buyrun ;
    polo gti = 1 -3.50 , 2 -2.27, 3-1.53 , 4 -1.12 , 5 -0.95 , 6 -0.80, 7 - 0.80 son dişli= 4.44 - 3.23:1 max speed = 229 km/h
    ibiza cupra = 1 -3.50 , 2 - 2.27 , 3 -1.53 , 4- 1.21, 5 - 1.17 , 6 -0.95 , 7 -0.79 son dişli = 4.43/3.22:1 max speed = 224 km/h
    süper şehir efsanelerine gel safayla ben istanbulda yürüdüm stage2 halimle de ozmn en fazla olduysa 5 boy olmuştur, yani o orta susturucu iptal polo gelse benle kafa kafaya yürüycek, tahminince geçer hatta hatta o polo stage2 yaparsa m3 falan geçer diye düşünüyorum.. ayrıca vites oranları uzunsa 3.vites 80de basınca ve gaz tepkimesi handikapını da kapattıysanız (ki siz bahsediyorsunuz böyle bir handikaptan) nasıl olurda kısa oranlı şanzımanlı ve hafif araba vites atana kadar senin geride kalır anlamıyorum..

  15. #34
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    süper şehir efsanelerine gel safayla ben istanbulda yürüdüm stage2 halimle de ozmn en fazla olduysa 5 boy olmuştur, yani o orta susturucu iptal polo gelse benle kafa kafaya yürüycek, tahminince geçer hatta hatta o polo stage2 yaparsa m3 falan geçer diye düşünüyorum.. ayrıca vites oranları uzunsa 3.vites 80de basınca ve gaz tepkimesi handikapını da kapattıysanız (ki siz bahsediyorsunuz böyle bir handikaptan) nasıl olurda kısa oranlı şanzımanlı ve hafif araba vites atana kadar senin geride kalır anlamıyorum..
    Mert abi safanın kendi ağzından dinleyip duyabilirsin. Dediğim fark S'de kullanımda ve gaza aynı dokunma anında denendiğinde açılmış. Ama denk getirip aynı anda hızlanma anında ve sürücülerin arabalarını en iyi tanıyıp yürüttüğü devirde 2 boy fark açılmış. Safayı ara sor. Her viteste sıkmışlar. Her seferinde gti 4 de yürüyor. Ondan önce denk getiripde aynı anda hızlanmaya başladığımızda ben 2,3 de önde oluyorum diyor. Neyse ben gidince videolu şekilde kanıtlarız.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  16. #35
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim cidden marka fanatikliğinden falan demiyorum, hatta daha önceki mesajımda da dedim polo önde olur diye ama aynı firmanın ürettiği aynı arabalar arasında 5 boy fark olmaz.. belki safada bir sorun vardır demek istiyorum ama öyle olsa benim safaya 10 boy fark atmam lazımdı, hoş ben iki kişiydim rollde.. neyse bence de en güzeli deneyip görmek, hatta yolunuz bu taraflara düşerse başka bi stock cupra ile de deneriz en olmadı.. şimdilik videoyu bekliyoruz

  17. #36
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende fanatik değilim hadda diğer polo gti kullanıcısının geçmesi hoşuma giden bir durum değil. Safayı gerçekten severim kardeşimdir. Hadda biz bu markaların işini yapıyoruz eleştiririm kötü yönlerini ama şahsa veya araca göre yargılamam. Bence sağlıklı video çekimleri ve benim diğer araçlarlada ortak denemem ortadaki farkları ortaya çıkarır. ama bu şanzumanın bir fark yarattığını düşünmeye başladım.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  18. #37
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende fanatik değilim hadda diğer polo gti kullanıcısının geçmesi hoşuma giden bir durum değil. Safayı gerçekten severim kardeşimdir. Hadda biz bu markaların işini yapıyoruz eleştiririm kötü yönlerini ama şahsa veya araca göre yargılamam. Bence sağlıklı video çekimleri ve benim diğer araçlarlada ortak denemem ortadaki farkları ortaya çıkarır. ama bu şanzumanın bir fark yarattığını düşünmeye başladım.
    cem oranlarının uzun olması senin için avantaj degil,enazından zır stockken, ama pilotaj oynar diyorum.video bekliyorum

  19. #38
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otomatik arabada anmada büyüttünüz pilotaj işini
    %90 aynı olan arabalardan bahsediyoruz fanatiklik yapmaya gerek yok.Bu iki araç denk 1-2 boy oynar oynamaz aralarında.
    O şanzıman oranları doğruysa kayda değer bir fark yok arada.Oranlar çok yakın bukadar yakın oranlar için ayrı şanzıman üreteceklerini sanmıyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •