User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
66 sonuçtan 58 ile 66 arası

Konu: Polo GTI vs ibiza CUPRA

  1. #58

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi beyler banlandıgımdan arkadasın profilden yazıyorum Bilmeyenler için sarı cupranın sahibiyim...
    Burdaki yanlış anlaşılmalara düzeltme yapmak lazım konu birbirine girmiş...
    Başta ismail kardeşim beni yanlış anladı sanırsam kendisinede söyledim 2 boy geçerim seni filtre yay orta ipptaliyle falan demedim. Sadece sen beni geçemessin dedim yani kafa burun gider dedim. Ayrıyeten İsmail kardeşim burdaki arabanın yeni alındıgı zamanlardaki denemelere bakaraktan Polo 2 boy önde yürüyor yorumunu yapmış bir baska konuda...
    Kendisinede dedim 2 boy farklar erken yada geç basma durumunda açılıyor dedim ozaman neden 4 5 videoda arabalar 180 e kadar aynı yürüyor demiştim....

    Ayrıyeten 2. polo ile denememde arkadasın araba 6000 km civarıydı orta iptali vardı ve egsozdan güzel ses geliyordu. Gaz tepkimesi farkı oldugunu dusunmuyorum çünki benim arabayada yazılım güncellemesi atıldıgında gaz tepkisi hassaslaşıyor sonra yine normale donuyor... 1-2-3 viteslerinde aynı bastıgımızda bnm kafa biraz onde oluyor sonra 4 e geçtiğimizde polo yavas yavas yürüyor 1-2 boy arası açılıyor. Bu bana gore tamamen motorun yıpranma paylarıyla alakalıdır Bu şahsi fikrimdir benim... Benim aracım ise 33 bin km de illaki bunun bir yıpranma payı olucak diyorum ama inanmıyorlar tam tersi eskilerdeki gibi 20 bin km yi gecmiş arabalar motor açılmasından dolayı daha iyi gider fikrini savunuyorlar bence bunun tam tersidir turbo arabada özellikle fark daha fazla eder.... Şimdi 6000 bin k daki motormu daha iyi yürür yoksa 33bin k daki sürekli spor kullanım ve roll üzerine kullanılmış motormu iyi yürür. Arada iilaki bir fark olucaktır.

    Burdaki ismail kardeşimle yapılcak olan demeyide aramızda kucuk tatlı iddalaşma sebebiyle yapıcaz... Kendisinin aracı 9000bin km de olcak benimkide muhtemelen 35 bin km de olucak...
    Kendisi 2 boy önümde gittiğini iddaa ettiği için bende filtre orta iptali yay olsa bile kendi arabasının 1 boya yakın önde yürüyecegini soyledi bende tam tersi benim araç oyle olur dedim. Deneyip görcez inşallah kendisi geldiğinde... Asıl benim merakım bnm araba gibi kullanılmış 35-40 bin km de olan polo ile sonuç ne olur...

    Buyrun bunlarda otoritelerin Belirlediği farklar hemde tek kapı GTİ ile Cupra arasında öle bir fark olmadıgının açıklaması...
    Seat Ibiza Cupra 1.4 TSi 180 vs VW Polo GTI 1.4 TSI - FastestLaps.com

    @Zafa38
    burda gti ın hissedilir derecede daha iyi gittiği yazıyor. en sonda

  2. #59
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bencede 4,5,6 kısayken ve araç hafifken nasıl oluyor da GTI önde olabiliyor?



    Cem bu arada bana yazdığın gear ratio'ları nerden aldın? Şanzıman kodlarını verebilir misin?

    selamlar...
    şanzuman dişli oranlarını vermiştim. Şimdi de şanzuman kodlarını veriyorum ;
    polo GTI = MPP şanzuman kodu
    ibiza CUPRA = MGR şanzuman kodu
    ilk 3 vites dişlisi hariç komple farklı 2 şanzuman.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  3. #60

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzuman dişli oranlarını vermiştim. Şimdi de şanzuman kodlarını veriyorum ;
    polo GTI = MPP şanzuman kodu
    ibiza CUPRA = MGR şanzuman kodu
    ilk 3 vites dişlisi hariç komple farklı 2 şanzuman.
    Peki cupranin sanzimanoranlari daha kisa oldugu halde nasil oluyorda senin arac daha iyi gidiyor? Acaba son disliden mi? Hesap yaptiniz mi hic?

  4. #61

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya da soyle bisey olabilir mi? Senin arac 4 de son disliyi degistiriyordur gti ise 5 de. O zaman onun 4 u daha kisa olmus oluyor? Sacma mi oldu acep

  5. #62
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya da soyle bisey olabilir mi? Senin arac 4 de son disliyi degistiriyordur gti ise 5 de. O zaman onun 4 u daha kisa olmus oluyor? Sacma mi oldu acep
    Valla bu hesap kitap işlerinden pek anlamam bilmiyorum. Ama dediğim gibi bugüne kadar bir adet ibiza cupra 2010 ve bir adet ibiza bocanegrayla denendi aracım. 3. Viteste yanyana gittiğim hadda öne kafa çıkartan ibizalar 4. Vites sonlarında arka çamurluk. 5. Vites sonlarında 1.5-2 boy arkaya kadar düşüyorlardı. Benim aracım polo gti 4 kapı cam tavan. İbiza sahibi diğer arkadaşlar. Durum böyle. Aracımla denenen ibiza cuprada bocanegrada cam tavanlı.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  6. #63

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya da soyle bisey olabilir mi? Senin arac 4 de son disliyi degistiriyordur gti ise 5 de. O zaman onun 4 u daha kisa olmus oluyor? Sacma mi oldu acep
    Pardon onun 4 u daha uzun olmus olmuyor lu diyecektim. Yanlis yazmisim.

    Diger arkadasin yazdiklarina baktim bu arada. O senin aracla onunki kafa burun gidiyor yazmis. İlk basmadan fark ediyor demis. Bu ilk basma olayi gercekten fark ediyor bizim araclarda. Telsizle konusup basanlar var nette.onlar siz misiniz?

  7. #64
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon onun 4 u daha uzun olmus olmuyor lu diyecektim. Yanlis yazmisim.

    Diger arkadasin yazdiklarina baktim bu arada. O senin aracla onunki kafa burun gidiyor yazmis. İlk basmadan fark ediyor demis. Bu ilk basma olayi gercekten fark ediyor bizim araclarda. Telsizle konusup basanlar var nette.onlar siz misiniz?
    evet o araç benim aracım daha 270 km deyken denendi. Sürücü kardeşim. Sırf bu roll merakı yüzünden gidip telsiz aldık.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  8. #65

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzuman dişli oranlarını vermiştim. Şimdi de şanzuman kodlarını veriyorum ;
    polo GTI = MPP şanzuman kodu
    ibiza CUPRA = MGR şanzuman kodu
    ilk 3 vites dişlisi hariç komple farklı 2 şanzuman.
    eyvallah Cem sağol.

  9. #66
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Ören Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda gti ın hissedilir derecede daha iyi gittiği yazıyor. en sonda
    O alttaki okudugunuz yazı otomatik olarak sistem tarafından yazılır aradaki puan farkına baglı olarak.
    Total sonuçlarına baktıgımızda aradaki 10 puanın 8 ini polo pist zamanlamasından kazanmış... Diğer 2 si ise ufak salise farklarından poloya verilmiş Roll ve Drag değerlerinden yani. 8 puanı çıkarsak çünki konumuz pist zamanlamaları değil arada 2 puan kalıyor oda buyuk bir fark değil....

    @Zafa 38
    .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •