farklı segment araçların konforlarını karşılaştırmadan başladık swap araçlara kadar geldik.
opelcilerin fanatik olduğunu bilirdimde bu kadarını beklemezdim
o zaman mk1 clio rsi a 172 swap yapıp ole deneyelim corsa ile![]()
eran dyno işine girersek bendede 160 hp lik dyno kağıtları var bırak bu işleri
kadir abide yazmış 145 hp ilemi yürüyordun fn2 type-r la.
kaldıkı kadir abi zorla dynoya çık demişse vardır bi bildiğide ondan çıkarmıştır.ve çıkan sonucada şaşırmış
gerçi ne kadar anlatsak boş.anlatmak ıstedıgımızı anlasanda anlamamazlıktan gelırsın
yap artık hızlı bi araba bekliyorum seniii![]()
paşaoğlu değil abi vw tech dynoda 150 WHP verdi yani 170 hp civarı krankta..
145hp gsi 200hp fn'lerle yürüyebiliyor demekki
arabayı ilk aldığım zamanla dyno ya çıktığı hali arasında 5-6 boy vardır zaten![]()
bahsettiğim kadett berk arkadasımızın 198 paşa beygiri çıkardı üzerindeki parçalara göre az evet, ama şöyle düşün üzerindeki egzantrik çok soft kalıyor o sıkıştırma ve itb'ye.. ayrıca kapak işçiliğide yok araçta ne kadar farkettiğini bizzat biliyorum. Timing yok mesela bunun gibi aracın giderine ciddi etkisi olan detaylar yok mesela.. Kantarda 1000kg çıktı.
Ben suan piston egzantrik vs yapmadan yazılım headers emme vs. 180leri görmeyi hedefliyorum eğer kafamdaki gibi olursa filtre egzoz chip polishli vs. rs'lerle deneriz
David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!
http://garaj.imgur.com
astra gsi kullanıcısı olarak her ne kadar satmışta olsam bi acıklık getireyim.satmadan kısa bı sure once clıo rsle denedım kı benım aracım ızmırde cok ıyı yuruyen bı aractır chıp fıltre,egzoz,egzantrık, powercap dynoda 176 hp verısı olan bi arac ve yürürü bunu kanıtlıyor.izmirde foruma üye bi arkadaşın clio rs 'iyle denedim aracında olanlar egzoz chip,portpolish arka koltuklar fılan sokukdu temiz kalmış rslerdendi, izmir ciğli kipa düzlüğünde denedik izmirliler bilir 2 vites 65,70 gibi 2,3 deneme yaptık hepsinde bastığımız anda 2 kafa burun bitiyor ama 3 atınca beni 1,5 boy geciyor 3 öyle bitiyor 4 öyle devam ediyor 190 ,195 gibi 5 atıyorum ozaman yaklaşmaya başlıyorum tahminim geçmeye başladıgım hız 220 225 civarı geçiyorum 235de 1 boy arkamda kalıyor bütün denemeler boyle oldu hatta sag koltuga sabit kamera vardı bulursam koyarım vıdeoyu.
gsi ayrı bi dünya o anlatılmaz yaşanır derler ya öyle bişey ama gercekler var clio rs gsi dan hızlı
hangi rs plakası öğrenebilirmiyim. özelse pm de atsan olur.
senın yaptıgın gsi-rs denemesınde speclerı yazsan sonuç nasıl olur desen bana bende senın yazdıgın seylerı yazardım.rs in biraz daha ıyı gırmesını beklerdım gerçi içi flan sökükse.rs hakkıyla gıdıyosada senın aracın guzel yuruyodur.rs ide boklamaya gerek yok
ama 145 hp ile yurudum dıyenlere bişey demiyorum
herkesin fanatiği oldugu bır arac vardır kesın.fakat bazı gerçeklerın onune geçmemeli.sen gsi başka dünya.ben başka araca bınemem dersen bişey diyemem sana.zevklerını degıstırecek degılım.yoldan bi şahinci çevirsen gsi la -rs le kafa kafaya değişelim desen değişmezo adamda ona alışmıştır. coil li type-r a bindirsen şahin daha konforlu der mesela
clio ya biniyoruz iyi diyoruz.yarın s2000 e bınsek yıllarca neden clıo ıle ugraşmışız deriz.ondan inip ferroya flan binsek yıllar boşa geçmiş deriz.yaşlanırız s class a bineriz hayat buymuş deriz.
gsi da rs de gençlikte binilmesi gereken araçlardan.kim hangisiyle rahat ediyorsa ona binsin.aradaki performans farkıda atla deve değil sonuçta(ama perf farkı var)
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
Tabiki GSI
Ya Opelci arkadaşlar neden fanatiklik yapıyorsunuz? Biraz daha objektif bakmaya çalışsanıza olaylara benim gibi.
Yani RS gibi araba var mı. Her zaman her yerde en iyisi RS. Hızlı da olsa yavaş da olsa RS diyorum ben![]()
EMG GSİ bu gece RS le denemesini gördük gsi baya şaşırttı herkezimaşh. emre emeğinin karşılığını fazlasıyla almaya başlıyo eksiklerini tamamlayıp daha iyi sonuçlar cıkacağına eminm.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)