User Tag List

Sayfa 9/10 İlkİlk ... 78910 SonSon
185 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: gsi vs rs

  1. #153

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tigrakaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rs kaç kg ? max 1100 olsun , bildiğim kadarıyla astra gsi daha ağır , rs bence astranın rakibi olucak bi kasada deği , c20xe corsa b gsi gibi bir kasada olsaydı rs ile çak daha orantılı bi şekilde karşılaştırılabilirdi ki oda bende var c20xe corsa b sadece filitre egsoz 147 hp dyno verisi var , eğer varsa izmirde filitre egsozlu rs bi deneyelimde xe şartlar eşit oldumu rs e neler yapacak görelim .

    1035 kg lik c20xe li zır stock xe li corsa b , aynen zır stock rs ?
    rs'te 1035 kilo fabrikasyon,bence pek bişey yapamaz 147 hp dyno verisiyle.

  2. #154
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    farklı segment araçların konforlarını karşılaştırmadan başladık swap araçlara kadar geldik.

    opelcilerin fanatik olduğunu bilirdimde bu kadarını beklemezdim


    o zaman mk1 clio rsi a 172 swap yapıp ole deneyelim corsa ile

  3. #155
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ha ibo bu dyno da, kadir abiyle bir gun yine aynen boyle tatlı atışmamız sonucu onunla beraber onun istedigi dynoya gittigimizde çıkmıstı hatta birinde 141 digerinde 145 hp vermişti 2 kere ölçtürmüştü kadir abi gücü gordugunde inanmayınca polish var kapakta fln denmişti o da istanbulda söküldüğünde cıktı ortaya polishte yoktu kapagımda std 230.000 deki motor uzerine chiple 145 hp 190 nm olarak yarısıyoduk genç
    eran dyno işine girersek bendede 160 hp lik dyno kağıtları var bırak bu işleri

    kadir abide yazmış 145 hp ilemi yürüyordun fn2 type-r la.

    kaldıkı kadir abi zorla dynoya çık demişse vardır bi bildiğide ondan çıkarmıştır.ve çıkan sonucada şaşırmış

    gerçi ne kadar anlatsak boş.anlatmak ıstedıgımızı anlasanda anlamamazlıktan gelırsın


    yap artık hızlı bi araba bekliyorum seniii

  4. #156
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bro biz burda 145hp ölçtük ama o dönemde Erhan fn2 lerle yürüyordu arabada sökük felan değildi ..Sen bakım+filtre ile 25hp almış olamazsın ..25 hp demek enaz 8-10boy demek..Paşaoğlu hp si ise doğrusu 160 lardadır..ki o araba 160hp civarıdır Gsi o gücü çok erken yakaladığı için ve o güce ulaştığında vti gibi arabaların 1,5 katı torku yere verdiğinden iki arabada aynı güçte olduğunda gsi daha önde olur.. Konu vti a kaymadan RS ile kıyaslamasına gelirsek ..RS de aynı gsi gibi gücü aşşada yakalayan bir motora sahip ve tune edilmesi c20xe den daha olay..egsoz,filtre,yazılım,egzantrik vs yapıldığında xe den daha kolay hp ler alabilmek mümkün..Senin 200hp dediğin cenkerlerin kadett galiba ba typer ile deneyen ve arabada itb var ve atmosferik olarak yapılacak herşey yapıldı diye biliyor çok da başarılı buluyorum ama görüldüğü gibi o kilosuna ve hp sine rağmen typerı kopartıp atamıyor..

    Combo gsi modlamak öyle her kesin yapacağı iş değil zaten bak etrafına kaç kişi yapmayı göze alıyor..RS ise çok daha kolay geliyor millete 1000 liraya colombo bulur,wimmeri bir arkadaşından alır barzo cai ve egsoz yapar az da söktümü al sana roll oyuncağı..Ama gsi öyle değil.. Egzantrik alırsın kasnak olmadan güç alamassın kasnağı ayarlatacak adam bulamassın,headers taksan güç alma şansın az,lexmaul taksan beyin olmadan güç alamassın deli eder adamı ..Bir ayağın ingilterde veya almanyada olacak biraz paran olacak yürütülmez değil ama Tr. şartlarında Rs mantıklı..
    paşaoğlu değil abi vw tech dynoda 150 WHP verdi yani 170 hp civarı krankta..

    145hp gsi 200hp fn'lerle yürüyebiliyor demekki

    arabayı ilk aldığım zamanla dyno ya çıktığı hali arasında 5-6 boy vardır zaten

    bahsettiğim kadett berk arkadasımızın 198 paşa beygiri çıkardı üzerindeki parçalara göre az evet, ama şöyle düşün üzerindeki egzantrik çok soft kalıyor o sıkıştırma ve itb'ye.. ayrıca kapak işçiliğide yok araçta ne kadar farkettiğini bizzat biliyorum. Timing yok mesela bunun gibi aracın giderine ciddi etkisi olan detaylar yok mesela.. Kantarda 1000kg çıktı.

    Ben suan piston egzantrik vs yapmadan yazılım headers emme vs. 180leri görmeyi hedefliyorum eğer kafamdaki gibi olursa filtre egzoz chip polishli vs. rs'lerle deneriz

  5. #157
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tigrakaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rs kaç kg ? max 1100 olsun , bildiğim kadarıyla astra gsi daha ağır , rs bence astranın rakibi olucak bi kasada deği , c20xe corsa b gsi gibi bir kasada olsaydı rs ile çak daha orantılı bi şekilde karşılaştırılabilirdi ki oda bende var c20xe corsa b sadece filitre egsoz 147 hp dyno verisi var , eğer varsa izmirde filitre egsozlu rs bi deneyelimde xe şartlar eşit oldumu rs e neler yapacak görelim .

    1035 kg lik c20xe li zır stock xe li corsa b , aynen zır stock rs ?
    Astra GSi 1120 kg.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  6. #158
    UĞUR_GSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    astra gsi kullanıcısı olarak her ne kadar satmışta olsam bi acıklık getireyim.satmadan kısa bı sure once clıo rsle denedım kı benım aracım ızmırde cok ıyı yuruyen bı aractır chıp fıltre,egzoz,egzantrık, powercap dynoda 176 hp verısı olan bi arac ve yürürü bunu kanıtlıyor.izmirde foruma üye bi arkadaşın clio rs 'iyle denedim aracında olanlar egzoz chip,portpolish arka koltuklar fılan sokukdu temiz kalmış rslerdendi, izmir ciğli kipa düzlüğünde denedik izmirliler bilir 2 vites 65,70 gibi 2,3 deneme yaptık hepsinde bastığımız anda 2 kafa burun bitiyor ama 3 atınca beni 1,5 boy geciyor 3 öyle bitiyor 4 öyle devam ediyor 190 ,195 gibi 5 atıyorum ozaman yaklaşmaya başlıyorum tahminim geçmeye başladıgım hız 220 225 civarı geçiyorum 235de 1 boy arkamda kalıyor bütün denemeler boyle oldu hatta sag koltuga sabit kamera vardı bulursam koyarım vıdeoyu.
    gsi ayrı bi dünya o anlatılmaz yaşanır derler ya öyle bişey ama gercekler var clio rs gsi dan hızlı

  7. #159
    CorsaGSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir / Hatay
    Mesaj
    372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    farklı segment araçların konforlarını karşılaştırmadan başladık swap araçlara kadar geldik.

    opelcilerin fanatik olduğunu bilirdimde bu kadarını beklemezdim


    o zaman mk1 clio rsi a 172 swap yapıp ole deneyelim corsa ile
    o zaman corsa a' ya c20xe swap yapıp öle deneyelim swaplı rsi ile
    Araç Kiralama
    Powered CorsaTigraGarage by TigraKAAN
    Mapped by Chare

  8. #160
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CorsaGSI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman corsa a' ya c20xe swap yapıp öle deneyelim swaplı rsi ile
    ben konunun dışına çıkıldığını vurgulamak için yazdım onu.

    ucu bucağı olmayan tartışmalara girmeye gerek yok.

  9. #161
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UĞUR_GSI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    astra gsi kullanıcısı olarak her ne kadar satmışta olsam bi acıklık getireyim.satmadan kısa bı sure once clıo rsle denedım kı benım aracım ızmırde cok ıyı yuruyen bı aractır chıp fıltre,egzoz,egzantrık, powercap dynoda 176 hp verısı olan bi arac ve yürürü bunu kanıtlıyor.izmirde foruma üye bi arkadaşın clio rs 'iyle denedim aracında olanlar egzoz chip,portpolish arka koltuklar fılan sokukdu temiz kalmış rslerdendi, izmir ciğli kipa düzlüğünde denedik izmirliler bilir 2 vites 65,70 gibi 2,3 deneme yaptık hepsinde bastığımız anda 2 kafa burun bitiyor ama 3 atınca beni 1,5 boy geciyor 3 öyle bitiyor 4 öyle devam ediyor 190 ,195 gibi 5 atıyorum ozaman yaklaşmaya başlıyorum tahminim geçmeye başladıgım hız 220 225 civarı geçiyorum 235de 1 boy arkamda kalıyor bütün denemeler boyle oldu hatta sag koltuga sabit kamera vardı bulursam koyarım vıdeoyu.
    gsi ayrı bi dünya o anlatılmaz yaşanır derler ya öyle bişey ama gercekler var clio rs gsi dan hızlı
    hangi rs plakası öğrenebilirmiyim. özelse pm de atsan olur.

    senın yaptıgın gsi-rs denemesınde speclerı yazsan sonuç nasıl olur desen bana bende senın yazdıgın seylerı yazardım.rs in biraz daha ıyı gırmesını beklerdım gerçi içi flan sökükse.rs hakkıyla gıdıyosada senın aracın guzel yuruyodur.rs ide boklamaya gerek yok

    ama 145 hp ile yurudum dıyenlere bişey demiyorum

    herkesin fanatiği oldugu bır arac vardır kesın.fakat bazı gerçeklerın onune geçmemeli.sen gsi başka dünya.ben başka araca bınemem dersen bişey diyemem sana.zevklerını degıstırecek degılım.yoldan bi şahinci çevirsen gsi la -rs le kafa kafaya değişelim desen değişmez o adamda ona alışmıştır. coil li type-r a bindirsen şahin daha konforlu der mesela

    clio ya biniyoruz iyi diyoruz.yarın s2000 e bınsek yıllarca neden clıo ıle ugraşmışız deriz.ondan inip ferroya flan binsek yıllar boşa geçmiş deriz.yaşlanırız s class a bineriz hayat buymuş deriz.

    gsi da rs de gençlikte binilmesi gereken araçlardan.kim hangisiyle rahat ediyorsa ona binsin.aradaki performans farkıda atla deve değil sonuçta(ama perf farkı var)

  10. #162
    CorsaGSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir / Hatay
    Mesaj
    372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tigrakaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burası video bölümü değil ama bikaç aydınlatıcı video
    Videolar çok karanlık, kimse aydınlanamaz bu video ile
    Araç Kiralama
    Powered CorsaTigraGarage by TigraKAAN
    Mapped by Chare

  11. #163

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz kadranın iyimserliğinden biraz da aerodinamiden sanırım..
    Aynen , aero buyuk etken sonra kadranların bıraz fazla gosterdıgı dogru sonrada uzun 5 leri

    Alıntı UĞUR_GSI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    astra gsi kullanıcısı olarak her ne kadar satmışta olsam bi acıklık getireyim.satmadan kısa bı sure once clıo rsle denedım kı benım aracım ızmırde cok ıyı yuruyen bı aractır chıp fıltre,egzoz,egzantrık, powercap dynoda 176 hp verısı olan bi arac ve yürürü bunu kanıtlıyor.izmirde foruma üye bi arkadaşın clio rs 'iyle denedim aracında olanlar egzoz chip,portpolish arka koltuklar fılan sokukdu temiz kalmış rslerdendi, izmir ciğli kipa düzlüğünde denedik izmirliler bilir 2 vites 65,70 gibi 2,3 deneme yaptık hepsinde bastığımız anda 2 kafa burun bitiyor ama 3 atınca beni 1,5 boy geciyor 3 öyle bitiyor 4 öyle devam ediyor 190 ,195 gibi 5 atıyorum ozaman yaklaşmaya başlıyorum tahminim geçmeye başladıgım hız 220 225 civarı geçiyorum 235de 1 boy arkamda kalıyor bütün denemeler boyle oldu hatta sag koltuga sabit kamera vardı bulursam koyarım vıdeoyu.
    gsi ayrı bi dünya o anlatılmaz yaşanır derler ya öyle bişey ama gercekler var clio rs gsi dan hızlı
    Sonuç tam tahmin ettiğim gibi, aynı güçte gsi ama rs e ozgu degıl, rste gucune gore ıyı gıdıyor ama sfı çoğundan iyi
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  12. #164

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GSi'yı zamanında kullandım, şu an da Clio 172 kullanıyorum. Astra GSi 90'ların yıldızı, Autoshow'da "Tahrik Edici Güzel" başlığı altında çocukluğumdan gençliğime kadar elimden düşmeyen dergide, hayallerini kurup sonrasında sahip olduğum bir araçtı.

    Uzun dingil mesafesi sebebiyle kötü olan yol tutuşu, Rs'e göre daha kolay kontrol edilebilir görünür. Rs gibi anında arkası önüne gelecek korkusu yaşamazsınız ama yol tutuşu zayıf ve direksiyonu hissiz, ağır olduğundan bu disiplinde Rs'in çok gerisinde kalır. Rs kısa dingil mesafeli araçların tipik handikapı olan ani arkadan kayma özelliklerine sahiptir ama hızlı reaksiyon veren direksiyonu ile tecrübeli iseniz sorun yaşamazsınız.

    Motor olarak Opel, Coshworth tabanlı, sıkıştırılması düşürülmüş yani evcilleştirilmiş bir yarış bloğu kullanır. Keyifli bir üretimdir. Rs'te de durum farksız. İki araçta'da yüksek sıkıştırma oranının ve hacmin avantajını yaşarsınız. Opel motoru çip, Lexmaul manifold, Filtre, egzantirik ile güzel güçlere ulaşır.

    Tasarım olarak GSi derim, ama günümüzde bu aracın demode olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Ben yolda bitik, tükenmiş bir GSi bile görsem hala gözümün önüne Bursa Yüce Hünkar Opel Showroom'un da 1.4 ve 1.6 modellerin arkasında duran sıfır km. kırmızı Astra GSi geliyor. Tipini tasarımı hep o döneme göre düşünüyorum. Şimdi 2000'lerde yetişmiş ya da otomobille ilgisi olmayan kişilere gösterseniz kimsenin Astra GSi'yı vahşi ya da sportif bulacağını sanmam. Fena halde eski moda görünüyor hatta. Nasıl 80'lerde görenin bir kez daha dönüp baktığı Opel Manta'lar, Ford Capri'ler şimdi hiç bir şey ifade etmiyor ise Astra'da bu yolda artık..
    Clio'da yürekleri hoplatan bir tasarıma sahip değil, ama çağa uygun ve modern. Jantları, tamponları, çamurlukları ile de dozajında bir vurgu var performansa. Volkan Işık bu otomobil için testinde "Aynada baktığınızda kesinlikle yol vermek isteyeceğiniz bir araç" derdi. Bakın şimdi bir kaç kişi gücünü hiç belli etmiyor gibi şeyler söylemiş. Demek ki zaman geçtikçe bu tarz uygulamalarında miyadi doluyor.

    Frenaj olarak Rs tabii ki daha başarılı. Bu kısmı uzatmıyorum.

    Daha önce yine bir GSi konusuna detaylı olarak yazdığım için çok ince kısımlara inmiyorum. Bu tarz tartışmalar tech'te oldukça cıvıyor zaten.

    Hangisi daha hızlı? Rs daha hızlıdır. Hem pistte hem düzde.

    Hangisi daha güvenli ? Rs daha güvenlidir.

    Hangisi daha kolay yürütülür? Kronik direksiyon kutusu problemini saymazsanız GSi masraflı bir araç değildir. Ön takım parçaları oldukça ucuzdur. Rs'te yanlış bir araç seçilirse yürütme maliyetleri GSi'yı geçebilir.

    Hangisi daha eğlenceli? Karşısına geçip bira içmek için, kafanız bozuldu mu otobanda 250'ye indirmek için GSi, körfeze gitmek için Rs.

    Bu yorum çok güzel olmuş değinmeden geçmemek lazım
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  13. #165
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eran dyno işine girersek bendede 160 hp lik dyno kağıtları var bırak bu işleri

    kadir abide yazmış 145 hp ilemi yürüyordun fn2 type-r la.

    kaldıkı kadir abi zorla dynoya çık demişse vardır bi bildiğide ondan çıkarmıştır.ve çıkan sonucada şaşırmış

    gerçi ne kadar anlatsak boş.anlatmak ıstedıgımızı anlasanda anlamamazlıktan gelırsın


    yap artık hızlı bi araba bekliyorum seniii
    olm kendinle karıstırma neyse işte o haliydi arabanı.. üstüne 15 hp koyma derdim olmadı ki benim fn2yle gittigimde de aynıydı araban o zamanda

    hacım clio rs e benzemez bu gsi bi gun denklersem guzel gsi alazaaam öcümü

  14. #166
    HondaMZS
    Misafir
    Tabiki GSI

  15. #167

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ultraleggera Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bizim Ümitle Ufuktan bahsediyorsun sanırım bahsettiğin 192 hp lik GSİ de Beyaz NZE47 Üzerinde gerçekten güzel malzemeler vardı o aracın o paralara GC8 sevdaasına bedavaya verdiler bedavaya hatta arabalarımızı aynı gün satmıştık nisan ayında
    evet Ufukla Ümit. Bedavaya vermediler bence. Piyasada kimse o arabanın nasıl gittiğini bilmediği için kimse inanıpda almadı daha yüksek fiyata. Daha yüksek fiyatada kimse almazdı. Bulduğumuz GC8 de çok iyi durumdaydı kaçırmak istemedik.
    IN BOOST WE TRUST

  16. #168
    Ultraleggera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Şehir
    İstanbul / Avcılar
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet Ufukla Ümit. Bedavaya vermediler bence. Piyasada kimse o arabanın nasıl gittiğini bilmediği için kimse inanıpda almadı daha yüksek fiyata. Daha yüksek fiyatada kimse almazdı. Bulduğumuz GC8 de çok iyi durumdaydı kaçırmak istemedik.
    Ben standart oğlu standart bitek yay lı GSİ yi 14.500 e verdim aynı gün eğer bana sölenen rakam doğruysa sen düşün bedavayamı vermiş Çokmu iyi vermişler Bu arada hergün görüşüyorsan Ümite sametin çok çok selamları varı iletirsen sevinirim bayadır görüşemiyoruz
    MGN TypeR.

  17. #169
    skaratas2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    01, 58, 63 ve şimdi 07
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence almadan önce ikisine de bin ve sürüş yap, hoşuna gidenin peşine düşersin.

  18. #170
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya Opelci arkadaşlar neden fanatiklik yapıyorsunuz? Biraz daha objektif bakmaya çalışsanıza olaylara benim gibi.

    Yani RS gibi araba var mı. Her zaman her yerde en iyisi RS. Hızlı da olsa yavaş da olsa RS diyorum ben

  19. #171
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EMG GSİ bu gece RS le denemesini gördük gsi baya şaşırttı herkezi maşh. emre emeğinin karşılığını fazlasıyla almaya başlıyo eksiklerini tamamlayıp daha iyi sonuçlar cıkacağına eminm.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •