antalyalı olarak söyleyince kızıyorlar laf ters yöne çekiliyor.270-280m izmit evet dogrudur.peki 320m manisa 2 sn fark edermi?
antalyalı olarak söyleyince kızıyorlar laf ters yöne çekiliyor.270-280m izmit evet dogrudur.peki 320m manisa 2 sn fark edermi?
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ciddd hazırlanan araçlar var daha 1-2 ewo 1-2 RB serisidahabekleyelim bakalım neolucak
izmitte emrah 4 atıp bayada bir gidiyorodu yaklaşık düşünürsek ki DEviri yüksekti Rev limiti yani hayırlısı görelim inceleyelim inaşlllah emrah gelir yarışlaraxx00
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
inşallah bu senede olucak bişeyler bakalım hayırlısı taksi tekrar dirilcek bir iki sponsorluk işi hallolursa dahada guzel şeyler olucak
daha içme moruk tadında bırak bence ahahuauhhuahuaa
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
hala garaj temızlıyorum pıs herıfler
ahahahahhaaaa
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Merhaba kıymetli arkadaşlar ;
Ben yazılarımda aslında herkese seslenmek istediğim için bu şekilde sözlerime başlıyorum. Benim görüşüme göre yarışan arabalar değil, o aracın hazırlanması için geride kalan zamanda yapılmış olan teknik ve stratejik çalışmalardır. Bir de bunun üzerine pilotajın bu yapılanları ne kadar eksiksiz olarak uygulayabildiği ile yarış sırasında olası değişkenliklere karşı ne ölçüde doğru reaksiyonlar verebildiği konuları hep birlikte yarışı ortaya koyar. Bu görüşten yola çıkarak aslında yarışan otomobiller değil, o otomobilleri hazırlayan ve süren kişilerdir demeliyiz. Hal böyle iken amerikan-japon tartışması bence çok anlamsızdır. Hemen yeri gelmişken şu ‘amerikan’ sözünün daha doğru kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Chevrolet (GM), Ford, Chrysler birbirinden bağımsız ve birbirinin kıyasıya rakibi olan OEM
üreticilerdir. Ama birinci el araç satışı piyasasında ama yarış ortamlarında Fener Galatasaray Beşiktaş gibi taraftarları birbirinden farklıdır. Dolayısıyla hem motor dizaynları hem de fanatikleri farklı olan bu grupları biz de karıştırmamalıyız diye düşünüyorum. Keza ben de aşırı fanatik bir chevy’ ciyim. Tabii aslında aynı futbolda olduğunu düşündüğüm gibi (hiç futbolla ilgim yoktur) nedendir bilemem sonuçta hepsinde bir blok bir eksantrik ve sekiz piston olmasına rağmen bir tutkudur keyifle gitmekte.
Gelelim Akhisar’ da yapılan ikinci ayak koşulara
Ben yine üst grupta katılım olmadığı için bir alt grupta yarışlara girdim. Herşeyden önce
yarışlar çok centilmence geçti. Tüm katılımcıları bir kez daha kutlamak isterim. Daha önceki
yazımda da belirttiğim gibi tüm yarışmacılar 10 sn içerisine girdiler ve heyacanlı bir yarış oldu. Ben mevcut makinam ile ki bunu gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum kendimce
çok iyi koştuğumu düşünüyorum. Ama tabii ki Murat benden daha hızlı koştuğu için bileğinin ve yüreğinin hakkıyla birinciliği hiç şüphesiz layıkiyle kazandı. Kendisini tekrar tebrik ederim.
Bizler bu ortamda yaptığımız çalışmaları birbirimizle paylaşmaya çalışıyoruz. Ben yarışlarda koştuğum aracın motorunun teknik özelliklerini daha önceden sizlerle paylaşmıştım. Hatta özellikle standart yapıda bir 350 makine olduğunu ve normal pompa benzini ile çalıştığını belki de tek farkın kendi kattığım işçiliğin olduğunu ifade etmiştim. Benim şahsım adına sevindiğim nokta arkadaşım Volkan’ın da max 400 hp olur dediği böyle bir makine ile bu derceyi çıkartmış olmamdır.
Dolayısıyla karşılaştırmalarımızı yaparken bence elmayla armutu yan yana koymamalıyız.
Örneğin ben yaptığım projelerde hep aynı konfigürasyonun Amerika’ da yapılmış benzerleriyle yan yana koymaya çalışırım. Aynı şekilde Subaru için şu an Türkiye’ de yapılagelen (sizlerin yazılarından anladığım kadarıyla) modifiyelerin sınanması adına yine yurt dışındaki örneklerle mukayese etmeliyiz diye düşünüyorum. Ama tabii ki koşulan pistlerin asfalt şartları elbette mukayesede bizi zorlayabilir.
Herneyse gelecek yarışa ben yakıt olarak methanol’ ü sınayacağım. Bu bana veremediğim ateşleme avansını yükseltmemi sağlayacağı gibi hem de motor gücünde % 8 lik bir artış getireceğini umuyorum.
Evet Volkan’ cım sözüm sana bu kadar laf salatasından sonra iki elma mı iki köpek balığı mı ne demeli bilemem ama iki 350 makine yan yana eğer elenmeden kalkabilirsek yarışlara biraz daha heyecan katabiliriz diye düşünüyorum.
Saygılarımla
Katılan yarışan derece alan almayan herkeze tebrikler.Yanlız bişey dikkatimi çekti geçen seneki araçlardan diğer arabaların hızlı olma fikriOlabilir olmayadabilir
Önce sorumu sorayım cevaba göre yazıcam(yeni teknoloji vs vs konuları hakkında)
En iyi derece kaç 315 metrelik Manisa yarışında?
2002 CLASS 1 TURKEY DRAG CHAMPION
2003 CLASS 3 TURKEY DRAG CHAMPION
2007 CLASS 6 TURKEY DRAG CHAMPION
WS 4 EVER
Hııı o zaman şöle söyleyeyim..Bizim ilk yarışımızda 8.03 çıkarmıştık 300 metrede uzatılmış izmit pistinde.Hadi onu geçelim ilk yarışımız ile son yarışımız arasında arabamızda minimum 150hp'lik, fark vardı sadece bunu söylemek istiyorum özgün iyi bilir ve o zaman derece alınmamıştı,emin olun dahada düştük bu derecelerden..Reel yaklaşmak lazım bu işlere arkadaşlar,dereceler varken yoruma gerek yok
![]()
2002 CLASS 1 TURKEY DRAG CHAMPION
2003 CLASS 3 TURKEY DRAG CHAMPION
2007 CLASS 6 TURKEY DRAG CHAMPION
WS 4 EVER
300 de 8.02 kosan 315 ı sanırım 8.20 de felan bıtırır yanlısmıyım o suratte? whıtesıde ın farkı herzaman bellı sen bence yenıden cık pıstlere![]()
o zamanki izmitin 300 olduguda supheli abi hersey suphelidereceleri pist pist degerlendirmek lazım ki onda bile farklılık oluyor bu seneki manisa 1. ayakla manisa 2. ayak arasında bile acayip metraj farkı vardı. ben bugune kadar olculmus hicbir dereceye tam manasıyla inanmıyorum.
whiteside cok hızlıydı allah var hem pilotaj hem araba olarak fakat arabalar hızlanıyor abi bu asikar. hicbir veri guvenilir degilken verilerle konusmak cok mantıklı degil bencede.
sen don pistlere don![]()
Verilere inanmak lazım khan'cım yoksa kendini kandırır insan,sana diyorumki o derece aslında bişey değildi son haline göre..Ayrıca hızlanan bişey yok değişen renk sadece8.03 canım
Bu arada sen girsene artık geçen senede dedik gc8'ciyiz ses soluk yok senden
![]()
2002 CLASS 1 TURKEY DRAG CHAMPION
2003 CLASS 3 TURKEY DRAG CHAMPION
2007 CLASS 6 TURKEY DRAG CHAMPION
WS 4 EVER
bitti bittti yokyok kapayın 4x4 lere sağlam arabalar geliomuşmin for 8![]()
siolar haberleri geldli
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
gelsin ortam senlensin, emrah biraderim eskisinden de hizli donsun arabalar bitsin. eglenelim![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)