Gereksiz ustunuze alinmissiniz yada bilerek...
Konu basligindan sapti yazilanlar,bunu kast ediyor. Olmasi gereken konular konusulup yazilsa.
Metin bey ,
Yazdigim uyari tum uyeleri kapsar size ozel yazi yazmak icin ayiricak vaktim yok buna emin olun.
Keza yazdiklarim acik ve net bunu siz yada veli yada ahmet yada huseyin kim yaparsa ne yapicagimi yazdim . O nedenle bu sekilde davranmazsaniz sizi etkileyen biside olmaz .
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Fazlası ile giden bir otomobil olduğunu düşünüyorum. Ama bu otomobil nasıl duracak. Hafif bir otomobil değildir diye tahmin ediyorum. Zamanında GTO, Mach1, Tranz ** gibi otomobiller hızlı giderdi fakat düz gitmekte zorlanan otomobillerdi. Ayrıca tekerleklerinin yere basma şekli bu işler için uygun bir sınıfta değil. Aynı şekilde ağırlık merkezleride pek güven oluşturacak yerlerde değil.
800 hplik civic konusu ise benim gözümde lunaparktaki rollercoaster gibi. Etkileyici bir gidişi var fakat güvenlik sıfır. Gazlarken nereye gideceği belli olmayan bir otomobil. bu otomobilleri pistte kullanmak oldukça beceri ister.
Zaten viraja nasıl girdiğin değil nasıl çıktığın önemli olan bir yerde sırf güç çok işe yaramayacaktır. Pist derecelerine bakınca genel klasman yapılırsa arada öyle otomobiller varki beygir hikaye olmuş, pilot ve otomobil öne çıkmış
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Evet dediğiniz doğru ben Camaroyu zamanında standart da kullandığım için yol tutuş ve tutunma zaafiyetlerini çok iyi biliyorum. Otobandaki hafif tümseklerde bile gemi gibi sallanırdı benim eski kırmızı LS1 Camaro![]()
Şu an Camaroda çelik fren hortumları ve stoptech diskler, hawk balatalar var. Tabi ki gidip bir Brembo kit takmak en mantıklısı ama günlük hayatta frenler yeterince iyi. Pistte fren performansı muazzam olur diyemem ama idare edebilir...
Aracın üzerindeki demir dökme blok, manifoldlar ve büyük turbo doğal olarak aracın ön kısmının ağırlığını çok artırdı. Bununla birlikte arka diferansiyel ve akslar da standardından oldukça ağır. O yüzden araç ağır olsa da en azından bir nebze dengeli. Üzerinde şu an Amerika'da LG motorsportsun bu kasa Camaroyla autocross şampiyonu olduğu coil over kiti, sway barlar ve diğer şasi takviyeleri var. Tabi ki ondan çok daha iyi yol tutan, duran, tutunan araçlar olacaktır fakat en azından düşünülenden çok daha başarılı olacağını düşünüyorum pistte.
Tüm bunlarla birlikte bu aracı pistte kullanmak pek kolay olmayacaktır, orası belli tabi
![]()
Son pist süreleri... Rekabet kızışıyor![]()
![]()
01 ,08deki e36 m3 un suresine dikkat cekmek isterim, sure muhtesem, aracta coil alt gergi kotu lastik varmis.
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
Soyadin arabul mu ?websitesi acsan is yapar bak
![]()
Sureler guzelmis gercekten![]()
Surelere guncelleme cekebilir mi acaba konu sahibi arkadas?31 agustos 1 eylulden sonra bazi yenilikler oldu![]()
Guncellemeler birkac saate sanirim hazir olur arkadaslar![]()
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
Transponder almak sart![]()
Listeyi güncelledim arkadaşlar. 01.08.2013, 31.08.2013 ve 01.09.2013 tarihli süreler listeye eklenmiş ve liste bu sürelere göre yeniden düzenlenmiştir.
Knowledge is a deadly friend, when no one sets the rules.
The fate of all mankind I see is in the hands of fools.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)