User Tag List

Sayfa 4/24 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
454 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Konya drag nİsan 27

  1. #58

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar merhaba bakın herkesin kendince haklı oldugu konular muhakkak var ama bazı kurallar uygulanırken herkesi memnun etmek mümkün değildir. burada şunu belirtmekte fayda var hiç kimse nerdeyse tesadüfen bile olsa asla ayagını gazdan çekerek süre ayarlayamaz neden derseniz yarışma esnasında ne kadar ayak çekme oranı uygulacaksınız ki 0.25 saniyelik tolereyi denk getireceksiniz ve alt sınıfın hızlı aracını da bu tolereyi aşmadan tekrar geçeceksiniz bu bu örnekler yazılırken olası görünür gibi algılanabilir ama uygulaması neredeyse mümkün olmayan bir olasılıktır. şayet bun becerebilicek birisi varsa o şahsı en büyük ölçekte ödülendirmek gerekir diye düşünüyorum.
    araçlarımıza hepimiz ciddi paralar harcamaktayız hiç kimse yavaşlamak için değil aksine daha hızlı olmak için çaba sarf ediyor şimdi hal böyle iken dragı yavaşlatmak gibi bir şeyde söz konusu bile olamaz.
    araçların karışık yarışmasında süreleri bir birine denk olan araçların birbirleriyle yarışmalarında sakınca olmadıgı kanaatindeyim.
    turbo yada atmosferik olan aracın süreleri seedinglerde zaten sınırlar zorlanarak alındıgı için barı sıkmak gibi bir davranış zaten tolere süresini aşacagı ve ceza maruz kalacagındanzaten rakibinin süre olarak altına düşecek, hatta daha yüksek süre çıkarması ihraç sebebine yol açacaktır.kimse bu kadar masraf ederek ceza yada ihraç olmak için kalkıp yarışmacı olmaz kanaatindeyim.
    burada birde örnek vermek isterim ben yaklaşık yedi yıldır çeşitli görevlerde kulüp yöneticiliği ve şu anda da kulüp başkanı olarak yarış organizasyonları yapamaya çalışıyorum, bakın yapıyorum demiyorum çünkü her zaman en iyinin bir iyisi muhakkak vardır diye düşünen bir insanım.
    bundan yedi yıl öncesi konya pistinde12-13 saniye yapan araçlar yoktu süreler 14 ila 21 saniye aralıgında idi genel olarak bu geçen zaman aralıgında geçtigimiz yıl 14-15 saniye sınıfında yarıştıracagımz araç kaydı alamadık desem yalan olmaz. araçlar agırlıklı olarak11- 12 , 12-13 ve 13-14 saniye sınıfına dahil oldular 11 saniye altı araç sayısı da hayli artı. bu şunu gösterir drag yavaşlamıyor aksine hızlanıyor.
    ayrıca drag 2006 antalya kazasından sonra kan bulaşmış bir spor dalı olarak yıllarca ölü durumuna düştü ve hep üvey evlat muamelesi gördü. şimdi küllerinden yeniden doğmaya çaba sarf ederken tekrar bu sporu maddi yükü ve ayrıştırmacı bir zihniyetle araçlar arasında uçurum,yarışmacılar arasında da parası olanın yapacağı az olanında mahalli yarışlarda git gel yapacı bir spor dalımı yapalım yoksa herkesi bu spora özendirerek bu sporu canlandırmayamı çalışalım. yoksa tamamen tuzu kuruların yapabileceği spor mu olsun.? bunu iyi düşünelim

    bakın alt yapımızın olmadıgı, yetişmiş hakem sayımızın yetersiz oldugu, teknik kontrolleri yapabilecek kadar tecrübeli elemanların bile olmadı kendi kendini ayakta tutmakta zorlandıgı
    dünya standrtlarında pistlerimiz bile yokken dünya standartı kurallarla yarışmaya çalışmak bir elin beş parmagını geçmeyecek kadar araç sayısına hizmet etmekten öteye geçemez kanaatindeyim.

    bu noktada düşüncem şudur saniye seedingli kurallara bir iki ilave ile neredeyse mükemmel hale getirilebilir.

    GÜVENLİK TEDBİRLERİ

    1) 11 saniya altı araçlarda roolbar veya roolgace mecburiyeti
    2) yanmaz tulum,kask ve dört noktadan baglantılı emniyet kemeri
    3) ulaşılması kolay bir noktaya elektrik kesme şarteli


    AGIRLIK KONTROLÜ


    1) swap motorlu araçlarda %10 ( hafif kasada güçlü motor farkı)
    2) doch motorlu araçlarda %15 (tek ekzantrik araçlara göre 20 ila 30 hp farkı)
    3) soch motorlu araçlarda %20 (çift ekzantrikli araçlara göre güç kayıp telafisi)

    sürücü dahil fabrika agırlıklarından bu oranlarda hafifletme yoluna gidilebilir.
    bu yüzde oranları ince elenip rakamlar değiştirilebilir.

    araçların 1600 cc yada 4000 cc, noslu veya turbolu, olması süreleri denk olan araçlar için yarışmalarında sakınca olmadıgı kanantindeyim.

    bu degişikler yapıldıgı taktirde hiç kimsenin hafif yada agır gibi bir problemi kalmaz büyük olasılıkla adalet saglanır. tabii yazımız başında da belirttigim gibi herkesi mutlu etmek hiç bir durumda mümkün degildir. ama mutlu insan sayısının hayli yüksek olacagına eminim. saygılarımla.



    ALİ KOLAY
    KDSK. KLP. BŞK.
    DRAG KURULU ÜYESİ
    SEVDİĞİNİ BULAMIYORSAN, BULDUĞUNU SEVECEKSİN;

  2. #59
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugra biyerde haklısın ama şöyle bir sorun var ben arkadan itis grubuna girecem grupta 3-5 kisi ile yarışmak beni tatmin etmiyor kalabalık degil çünkü grup diğer türlü atıyorum 11-12 grubunda bir sürü arac var daha keyifli ne yalan soyliim benim kupa umurumda degil ne kadar arac ile denersem o kadar iyi Ali bey'in haklı olarak serzenişte bulunduğu yer bu adam bulamayız bu şartlarla diyor ve haklı senin kuralların benim işime gelse dahi dogrusu bu katılımcı problemini çözersen senin kuralların uygulanır bence diğer türlü işiniz zor
    abi bunu ciddi mi yazdın ?

    eski saniye usulunde 11.01 seeding suren varsa. 11 grubunda 10 araba dahı olsa sen bay cekıosun. fınalde tek kalkıs yapıp kupa alıyorsun. hanı nerde cok kalkıs yaptıgın dusuncen ???

    yenı sıstemde en ıyı sure en kotu ıle eslesıyor. herkes esıt drag yapıyor. onu gectım eskı sısteme gerı donelım. seedıng te 11.7 yapan bır arac. daha ıyı pılotaj ıle 11.2 lere kadar ınebılıyor. grupta 10 araba var dıyelım. adam ıyılestırme sonucu 5 aracı eleyebılır. bu 10-12 kalkıs arka arkaya yapması demek. hangı profosyonel olarak hazırlanmıs drag aracı bu can almaya dayanabılır. gecmıste gorduk bır saxo mu pejo mu ne 6 aracı eledı. fılande debrıyajı bıttı ıterek goturduler cekıcıye . komık olamyalım lutfen muhalefet olucam dıye yanlıs fıkrınızı savunmayın.

    he dıyorsan kı ben bay cekeyım tek kalkıs kupa alayım gıdeyım 31 den oteye gecmez. seedıng yap evıne gerı don. cok sacma sıstem.


    AHMET
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #60
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Unhappy

    Alıntı TAHİR SARIBAŞ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de 67 mm var,1300 kilo

    geçen yıl senle aynı grupta yarıştık Konya da,
    (söylediğimi yanlış anlama abi kesinlikle örnek vereceğim bizim üzerimizden)

    yeni kurallara göre senle ben yarışamıcam veya başkaları fark etmez çünkü turbolarımız eşit değil,aramızda da uçurum süre farkı yoktu,
    peki sen kimle yarışacaksın veya ben kimle yarışacağım toplasan 5 araba var arka çeker onlarında turbosu denk değil
    maksat kupa almaksa ben şu an ki setup ımı değiştirmem,turbomu değiştirmem,ve benide kimse geçemez kendi sınıfımda şu an oh ne ala,girerim 2 sıkarım 1. olurum benim işime gelir,ama bunu ben istemiyorum mesela,
    aslında şu anki kurallar benim için biçilmiş kaftan,arabamda hafifletme yok turbom sınıfımın en üst turbosu,nos yok,hacmim var sürem çok iyi daha ne isterim ki
    eğer süreler aynı grupsa dört çekerlede yarışmak isterim,ön çekerlede

    benim tek sıkıntım veya hepimizin sıkıntısı bu bence,gruplarda yeterli sayıya nasıl ulaşılacak?

    geçen yıl İstanbul drag ta turbo sınıflandırması yapıldı diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin,rwd grubundaki kaç aracın turbosu aynı sınıftı?
    farklı idi ama aynı grupta yarıştı çünkü 5 araç falan vardı ve 2 sınıf olması gerekiyodu,neden böyle bi durumda hepsini aynı sınıfta yarıştırdınız
    Zaten aynı şeyi konuşuyoruz benim de söylediğim bu yarışma hissi almadıktan sonra benim için kupanın hiçbir önemi yok maddi manevi (vucutyorgunluğu) yoran bir iş sonuçta keyif almadıktan sonra ızdırap olacaksa kim yarışır.
    istanbulda Rwd grupta turbosu büyük olan vardı benim gibi, küçük turbosu olup kilosu az olan vardı, avantajlarını eşitlediler sanırım bugra daha iyi bilir.benim aracı buğralar tarttı 1740 çıkmıştı full yakıt yüklü vaziyette zaten belli sürelere inince turbonun büyüklüğünden ziyade başka şeyler devreye giriyor tutunma hafiflik eğer turbonun büyüklüğü yarışı kazandırmış olsa ilker 1 nci olurdu 74 mm ile diğer araçların turbolarını bile bilmiyorum.

  4. #61
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bunu ciddi mi yazdın ?

    eski saniye usulunde 11.01 seeding suren varsa. 11 grubunda 10 araba dahı olsa sen bay cekıosun. fınalde tek kalkıs yapıp kupa alıyorsun. hanı nerde cok kalkıs yaptıgın dusuncen ???

    yenı sıstemde en ıyı sure en kotu ıle eslesıyor. herkes esıt drag yapıyor. onu gectım eskı sısteme gerı donelım. seedıng te 11.7 yapan bır arac. daha ıyı pılotaj ıle 11.2 lere kadar ınebılıyor. grupta 10 araba var dıyelım. adam ıyılestırme sonucu 5 aracı eleyebılır. bu 10-12 kalkıs arka arkaya yapması demek. hangı profosyonel olarak hazırlanmıs drag aracı bu can almaya dayanabılır. gecmıste gorduk bır saxo mu pejo mu ne 6 aracı eledı. fılande debrıyajı bıttı ıterek goturduler cekıcıye . komık olamyalım lutfen muhalefet olucam dıye yanlıs fıkrınızı savunmayın.

    he dıyorsan kı ben bay cekeyım tek kalkıs kupa alayım gıdeyım 31 den oteye gecmez. seedıng yap evıne gerı don. cok sacma sıstem.


    AHMET
    Seninlede tahir gibi aynı şeyleri konuşup anlaşamıyoruz veya tam anlaşılmıyor söylediklerim .seedig 11.7 civarıydı sanırım bay değildim yarıştan keyif de aldım. muhalefet değilim zaten nasıl yaparsanız bana uyar diyorum ama rakip çıkmayacak diyorum ikisi arasında fark var ve bir tavsiye muhalefeti dinlemek iyidir gelişim sağlar.
    Bende baya araçla konyada denedim keşke daha fazla olsa idi deneseydik 1 araçla denemek istemedim oda düz gidemiyordu denedik Allah korudu bizi.Zaten drag sporu benim bildiğim aracın sağlamlığınıda gösterir orada 6 defa deneme yapan arkadaşa soğutması için zaman tanınmalıydı. ben hiç yarışamadan istparkta şaftı büktüm seedingte mekanik spor bu herkesin başına gelebilir veya herkesi geçip son yarıştada kırılabilirdi bunu söylerken bunlar benim fikrim ben genele ve kurala uyarım ama fikrimide paylaşırım bunda yanlış var mı?
    eğer fikir paylaşmayacaksak forumun anlamı ne?
    Zaten son cümleni yaşamak istemiyorum tek kalkış yapmak istemiyorum derdim o bu kurallar ile yarışmacı sayısını yaşayarak görecez.
    Temennim başarılı olmanız destek kısmında'da katılarak destek olabiliriz

  5. #62
    TAHİR SARIBAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi akılda kalanları sıra ile hemen yazayım .
    *Turbolardan dolayı aynı sınıfta yarışamayacaksınız bu kısmı doğru zaten güç üretimine bakılırsa sizden büyük bir turbo sizden büyük ( 2-3 hp değil gerçekten büyük ) bu nedenle de aslında sizi bu şartlarda yanyana koymak sizin için adil olmayacaktır .
    Cenkin kantarda tarttığımız kilosunu hatırlamıyorum 1700 kg demiş ancak benim bildiğim standart supranın kilosu 1500 kg civarında . rollcage yapmış ve kesip biçmeden düzgün yollarla hafifletilmiş supraların kantar kilosu 1300 ila 1400 kilo arasında . Yani Cenk isterse o kilolara gelebilir ve büyük turbo ile ciddi şakalar yapabilir çünki siz ne yaparsanız yapın turbonun verebileceği gücün üzerine çıkamazsınız aynı kilolara geldiğinizde de fark açılır .

    *

    *** Guruplarda sayıya ulaşmaz ise bir üst sınıfta yarışır katılımcılar .Ancak bunu günü kurtarmak olarak görmez biraz daha uzun vadeli bakarsak bu sistemde eğer az olan sınıflar var ise bir sonraki sene o sınıfların talebi artacak insanlar az olan sınıflarda kupa mücadelesine girmek isteyeceklerdir . Bu iş resmi bir kupa olduğunda siz sporcuların firmalara gidip sponsor bulmak istediğinizde elinizde Federasyonun Türkiye çapında düzenlediği bir yarışına katılan yarışçısı ünvanı olacak kazandığınızı varsayın Ben türkiye Otodrag şampiyonuyum diyebileceksiniz bu sizlere maddi açıdan çok değer kazandıracak bundan 2 yada 3 sene sonra .
    Eğer konuya sadece günü kurtarmak olarak bakarsak emin olun bu spor bir adım ilerlemez 10 sene saniye ile kalkar saniye ile yatarız neticede yeni araçlar yeni garajlar yeni takımlar bizlerle olmaz artmaz. bu sporun geleceği bu kurallara bağlıdır bu işi 10 yıldır yapan bir adamın görüşüdür bu son kelime .

    saniye usulü yarışmak dediğimiz aslında yarışmak değil . Nasıl diyeceksiniz onuda a.ıklayım kısa ve öz şekliyle .

    Şimdi her otomobil mutlaka bir süre koşar değilmi modifiyeli yada standar muttlaka bir zamanı vardır. Siz guruplamayı baştan zamana göre yaparsanız e zaten zaman ölçtüğünüz seeding de kupayı verin gitsin adam
    yada ben üst gurupta baktım iş yapamıyorum ayağımı bi çıt çekip bir alt gurubun kupasını alıp giderim . Yani yavaşlayarak kupa alırım e ne anladım ben bu işten . Bu ufak örneklerle bile anlaşılacağı gibi Saniye ile yarışmak aslında yarışmak değildir isim olarak buna yarış demek yerine test günü demek daha makul bence ...
    işte bende aynı şeyleri savunuyorum aslında
    benim turbom küçük olmasına rağmen cenk abi ile aynı sınıfta yarışıyorum,neden mi çünkü saniye grubumuz aynı,
    peki neden sizce,
    supra nın ağırlığı mı yoksa aynı güçlerde olmamız mı,bence ikiside değil çünkü bu pistler bunu yaşatan bizlere.üste dediğin gibi hafifletsin supra şaka yapabilir yazmışsınız ama bence yapamaz çünkü tutmayacak araba,belki süresi daha kötüye gidecek, cenk abinin 1100 beygir dynosu var benim ise tahmini 700 civarı.
    pist tutmadığı için aynı katagoride yarışıyoruz yoksa denk olduğumuzdan değil,diyeceğim o ki zaten az olan araç sayısı bu şekilde iyice eriyip gidecek sınıflarda
    daha yarışacak pistimiz yok(sizin dediğiniz sisteme uyacak)ama araç yapıyoruz,açıklanan yeni kurallara itirazımız yok benim işime gelir aksine,10-11,11-12 grubunda hiç kimse ayağını gazdan çekmiyor bundan emin olabilirsiniz kimse kupa peşinde değil,benim arabam 10.9 yapsın ama ben en sonuncu olayım
    SARIBAŞ PERFORMANCE ANTALYA
    MATADOR-M50 3.25 TURBO
    0-402 mt 11.069

  6. #63

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahmet kardeşim bunu ciddi olarak ben yazdım . BAY ÇEKME herkes için geçerlidir. en iyi süreyi yapan sınıfında bay kalabilir fakat tek rakamlı araç olması gerekir ki bay olması için çift rakamlı katılım gerçekleşirse o araçta kendisine en yakın araçla kalkar.
    üzülerek birşey daha belirtmek istiyorum ve rica ediyorum lütfen konuşmalarımızda yazdıklarımaza dikaat edelim ki seviyeyi düşürmeyelim. 31 rakamını kullanmamanı rica ediyorum. bir aracın üst üstte kalmasınnında rahatlatma amacı taşıyan servis süre vardır kurallarda biz kaç kez bun kullandırttık yine kullanabilirler arıza hiç kimsenin istemedig bir durumdur ama nihayeti demirdir kırılabilir.
    SEVDİĞİNİ BULAMIYORSAN, BULDUĞUNU SEVECEKSİN;

  7. #64
    TAHİR SARIBAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten aynı şeyi konuşuyoruz benim de söylediğim bu yarışma hissi almadıktan sonra benim için kupanın hiçbir önemi yok maddi manevi (vucutyorgunluğu) yoran bir iş sonuçta keyif almadıktan sonra ızdırap olacaksa kim yarışır.
    istanbulda Rwd grupta turbosu büyük olan vardı benim gibi, küçük turbosu olup kilosu az olan vardı, avantajlarını eşitlediler sanırım bugra daha iyi bilir.benim aracı buğralar tarttı 1740 çıkmıştı full yakıt yüklü vaziyette zaten belli sürelere inince turbonun büyüklüğünden ziyade başka şeyler devreye giriyor tutunma hafiflik eğer turbonun büyüklüğü yarışı kazandırmış olsa ilker 1 nci olurdu 74 mm ile diğer araçların turbolarını bile bilmiyorum.
    aynen abi bütün anlatmak istediğim olay bu denk değil herkes ve herşey toplamda 5 olan araba sayısı 2 sınıfa bölünecek oynaşıp duracağız 2 şer araç gruplarda
    SARIBAŞ PERFORMANCE ANTALYA
    MATADOR-M50 3.25 TURBO
    0-402 mt 11.069

  8. #65

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TAHİR SARIBAŞ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte bende aynı şeyleri savunuyorum aslında
    benim turbom küçük olmasına rağmen cenk abi ile aynı sınıfta yarışıyorum,neden mi çünkü saniye grubumuz aynı,
    peki neden sizce,
    supra nın ağırlığı mı yoksa aynı güçlerde olmamız mı,bence ikiside değil çünkü bu pistler bunu yaşatan bizlere.üste dediğin gibi hafifletsin supra şaka yapabilir yazmışsınız ama bence yapamaz çünkü tutmayacak araba,belki süresi daha kötüye gidecek, cenk abinin 1100 beygir dynosu var benim ise tahmini 700 civarı.
    pist tutmadığı için aynı katagoride yarışıyoruz yoksa denk olduğumuzdan değil,diyeceğim o ki zaten az olan araç sayısı bu şekilde iyice eriyip gidecek sınıflarda
    daha yarışacak pistimiz yok(sizin dediğiniz sisteme uyacak)ama araç yapıyoruz,açıklanan yeni kurallara itirazımız yok benim işime gelir aksine,10-11,11-12 grubunda hiç kimse ayağını gazdan çekmiyor bundan emin olabilirsiniz kimse kupa peşinde değil,benim arabam 10.9 yapsın ama ben en sonuncu olayım
    tahir ve kamiloglunu candan tebrik ediyorum bana tercüman oldunuz benimde anlatmak istedigim budur bu kurallarla drag dibe vurur ve yine dedigim gibi tuzu kuruların sporu ben bun istemiyorum pistlerde araç sayısın ne kadar çogaltabilirsek kalite zaten kendiliginden yükselecektir tabii hızlı araç sayısı da.
    SEVDİĞİNİ BULAMIYORSAN, BULDUĞUNU SEVECEKSİN;

  9. #66
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ali abinin iyimser ve yapıcı tavrına saygı duyalım sakin sakin konuşarak tartışalım

    zaten son kararı 16 17 nisan da toplantıda verecekler

    Çok kalkış yapmak bence iyi bir durum değil ama bay geçmekte adil değil

    bu işin adil olanı o gruptaki en iyi seeding süresi yapan ile en kötü seeding süresi yapanı karşılaştırmak ve çizelgeyide buna göre oluştırmak

    en iyi 1 en sonuncu
    en iyi 2 sondan 1
    en iyi 3 sondan 2 gibi

    bunu yaparsak bu o gruptaki yavaş arkadaşların kendilerini hızlandırmaları için bir fırsattır ve dünyadada bu eleme usulu uygulanır dogrusu budur her yarışmada hemen hemen bu uygulanır sadece dragda değil

    ama biz şu anda ne yapıyoruz sanki pist şampiyonası kuralı gibiyiz seedingde en iyi yapan birinci sırayı kapıyor şayet yarışta bir aksilik yaşamaz ise birinci oluyor

    en iyi ikinci süreyi yapanında sonuncu olma durumu söz konusu değil

    sizce bu adil mi ? nerde yarışmak

    bu kuralları biz yapmadık ama 4 5 senedir bu kurallar uygulanıyor saniyeli sisteme geçilsin derken o günlerin şartlarında bu kurallar yapılmış

    saniyeli sistemi oturttuk insanlar saniyelerinin tutulmasına alıştılar ve mutlular

    şimdi sıra kuralları yenilemede

    Paradan 6 sıfırı bile pat diye atmadık 2 sene sürdü dragda da kuralları pat diye değiştireyemiz kabul ediyorum fakat zaten nerdeyse 4 5 senedir saniyeli sistemdeyiz

    dünya ile kurallarımızın aynı olması için pistlerimizinde aynısı olması lazım diyor bazı arkadaşlar bukadar basit bir muhalefet olmamalı komik duruma düşmeyin bir sene iki sene 3 5 sene neyse elbet bir gün pistlerimiz o hale gelecek ozaman değişen tek şey süreler olacak
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #67
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en iyi 1 en sonuncu
    en iyi 2 sondan 1
    en iyi 3 sondan 2 gibi


    ılk yapılan konya yarısında gecen sene boyle ıdı eslesme

    ama ıkıncı en son yarısta daha farklı oldu

    bence guzel bır eslesme usulu

  11. #68

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar drag kurulu toplantı tarihi kesinleşti 16 nisan 2014 inş. iyi kararlar alınır herkese hayırlı olur.
    SEVDİĞİNİ BULAMIYORSAN, BULDUĞUNU SEVECEKSİN;

  12. #69
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki ali abi yarış esnasında geçen seferki gibi motoru arızalanıp yada başka bir nedenden diskalifiye olanlar yarıştıkları gurupta en iyi süreyi yapsalar bile diskalifiye oldukları halde kupa alabilcekler mi?

  13. #70
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O nasıl bişi yav

    geçen sene öyle birşey olmadı heralde

    hilmi
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  14. #71
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oldu oldu olmaz olurmu

  15. #72
    PF 551 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    konya
    Mesaj
    148
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki ali abi yarış esnasında geçen seferki gibi motoru arızalanıp yada başka bir nedenden diskalifiye olanlar yarıştıkları gurupta en iyi süreyi yapsalar bile diskalifiye oldukları halde kupa alabilcekler mi?
    mustafa bişey sorcam sana katıldığın grubun final kalkışını yapıyorsun aracın arıza yaptı
    kaçıncı olursun grupta?? kardeşim
    ctr turbo typer konya
    j eg k20 0-402mt 13.343 (feh,kpo)

    Team SongüR

  16. #73

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki ali abi yarış esnasında geçen seferki gibi motoru arızalanıp yada başka bir nedenden diskalifiye olanlar yarıştıkları gurupta en iyi süreyi yapsalar bile diskalifiye oldukları halde kupa alabilcekler mi?
    mustafacım bahsettigin olay final kalkışı yapan 2 arasında yaşandı rakiplerden bir tanesi arıza nedeniyle yarıştan çekildi mecburen diger araç tek kakış yapıp final sonlanacaktı.ama diger araçta arıza yapıp tek kalkışıda gerçekleştiremedi bu durumda son yaptıkları sürelere bakarak birinci ve ikinciyi ilan ettik.
    not 3. araç yarı finalde kesinleşmişti.
    burada diskalifiye yada ihraç söz konusu degildir. bilginize.
    SEVDİĞİNİ BULAMIYORSAN, BULDUĞUNU SEVECEKSİN;

  17. #74
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PF 551 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mustafa bişey sorcam sana katıldığın grubun final kalkışını yapıyorsun aracın arıza yaptı
    kaçıncı olursun grupta?? kardeşim
    kurallar ve hakemler önünde yarış resmi olarak bitmemiş o yüzden araba sorun yapmışsa 1.elenir 2. onun yerine geçer grupta kimse kalmamışsa kupa verecek araç yoktur.kimse için veya kimsenin şahsına birşey demiyorum.bukadar küçük kuralların olması lazım bence.

  18. #75

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurallar ve hakemler önünde yarış resmi olarak bitmemiş o yüzden araba sorun yapmışsa 1.elenir 2. onun yerine geçer grupta kimse kalmamışsa kupa verecek araç yoktur.kimse için veya kimsenin şahsına birşey demiyorum.bukadar küçük kuralların olması lazım bence.
    mustafa neyi zorlamaya çalışıyorsun bilemiyorum ama dedigim gibi o sınıfın final yarışı idi diger araçları eleyerek geldikleri final yarışında 1. ve 2. yi belirleyecek son kalkışta araç arızası nedeni ile çekildi. diğer rakibin kalması gereklidir fakat o araçta arızalanınca dogal olarak son yaptıkları sürelere bakılarak 1. ve 2. ilan edildi
    yani o yarışta sınıf ta araçlarda vardı.
    SEVDİĞİNİ BULAMIYORSAN, BULDUĞUNU SEVECEKSİN;

  19. #76
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yarışı tamamlıyamayan araca kupa verilmez

    Doğal olarak yarışın üçüncüsü 1. Cilik ile ödüllendirilir

    4 ncusu ikincilik

    5 ncisi 3 ncülügü alır
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •