demekki aynı f1 i seyretmiyoruz,önceki yarışlar neyse bundan sonrada o olacak.
takımda kalmayacağı kaç aydır belli birşey çünkü.ona rağmen sonunculuktan gelip rosbergi geçiyor,ona rağmen sezon sonuna kadar motorlarını koruyup değişim sonrası ceza almak istemiyor
hele birde şampiyon olup giderse daha çok sevineceğim,4 elle şampiyon yapmaya çalıştıkları pilot kalsın ellerinde.
28-08-2014, 23:37
ufuksaracci
Ham gidip Ferrari'nin koltuğuna oturmasın . Alonso ve ikisi çok iyi olur.
29-08-2014, 21:20
Mutlu Değerli
SPA bence F1in en mükemmel pisti. Her virajı olağanüstü. 1. viraj sonrası başlayan uzun düzlük, sonunda efsane atak ve savunmaları izlememize güzel bir neden :)
F1 oynarken bile o viraja geldigimde muhakkak önüme birisini alır rampadan tırmandıktan sonra rüzgar yapa yapa 320leri vurup sollarım, bunu yapmayı seviyorum :D :D kimbilir gerçek araçların içinde ne kadarda heyecanlı oluyordurrr
29-08-2014, 23:23
B16
Alıntı:
initial-D Nickli Üyeden Alıntı
demekki aynı f1 i seyretmiyoruz,önceki yarışlar neyse bundan sonrada o olacak.
takımda kalmayacağı kaç aydır belli birşey çünkü.ona rağmen sonunculuktan gelip rosbergi geçiyor,ona rağmen sezon sonuna kadar motorlarını koruyup değişim sonrası ceza almak istemiyor
hele birde şampiyon olup giderse daha çok sevineceğim,4 elle şampiyon yapmaya çalıştıkları pilot kalsın ellerinde.
Aynı F1'i izliyor farklı yorumlar yapıyoruz. Mercedes bugün açıklama yaptı. Pilotlar artık özgür yarışmakta diye. Takım emri gelmeden birbirleri ile yarışabilicekler. Sizce böyle bir açıklamadan sonra bizim agresif, hırçın çocuk Hamilton ne veya neler yapar?
SPA'da motor'u saklıyalım demesi çetin mücadalesin de teknik bir sebepten ceza alıp geri düşmemek için. Monza da sanırım benim iddiam biraz kanıtlanır. Hamilton daha sert savunma daha agresif atak ile Rosberg'e SPA'yı ödetmek isticektir. 8 gün 14 saat 33 dk. sonra ki yarış bize çok daha iyi bilgiler vericektir. Eğer sizin dediğini gibi çıkarsa ben de ütopik sayılabilicek fikirler üretmeyi bırakacağım. :)
30-08-2014, 07:25
ghibli06
o buna çarpar mı? diğeri agresif olur mu? ötekisi takıma söver mi? diye uzayıp giden tartışmalar 'yeni nesil Formula1'in gerçekleri... tartışacak başka ne var? bunlar da olmasa iyice ratingi düşecek...
Moody's formula 1 in izlenilirliğinin %34 oranında düştüğünü, bunun da kredibiliteyi ciddi oranda etkileyeceğini açıkladı geçenlerde Forbes dergisinde... 2001 de 1:52 lerde dönülen pist şimdi 2:05 lerde dönülüp, hadi aynı zevki alın diye dayatmanın sonu hiç iyi olmayacak...
30-08-2014, 09:01
Eriador
Alıntı:
ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı
o buna çarpar mı? diğeri agresif olur mu? ötekisi takıma söver mi? diye uzayıp giden tartışmalar 'yeni nesil Formula1'in gerçekleri... tartışacak başka ne var? bunlar da olmasa iyice ratingi düşecek...
Moody's formula 1 in izlenilirliğinin %34 oranında düştüğünü, bunun da kredibiliteyi ciddi oranda etkileyeceğini açıkladı geçenlerde Forbes dergisinde... 2001 de 1:52 lerde dönülen pist şimdi 2:05 lerde dönülüp, hadi aynı zevki alın diye dayatmanın sonu hiç iyi olmayacak...
Aynen oyle.Ufak bir temas bile kac gun konusuldu.Yok takim toplandi , patronlar geldi , o ozur diledi , yok bundan sonra adil yarisma kurallari belirlendi ....
hassktrn ya ... iyice suyu cikti F1 in.
Savunma cizgi kurali filan hikaye isteyen istedigi kadar cizgiyi degistirmeli , savasin pistte biz bunu istiyoruz .
isin su yani var bide Hamilton Emrah moduna yatmasin kendisi zamaninda kasap lakabini alan suruculerden biridir , en azindan Rosberg ozur diledim aciklamasi geldi Hamilton Massa yi bicerken hicbirsey olmamis gibi gecistirmisti.
* 51. saniye Rosberg le olan kaza durumu benzeri ve burda ikisi sampiyonluk mucadelesi filan vermiyor . Ondan sonraki olay 1:08 de belli olan resmen pist disina atma
30-08-2014, 12:14
B16
Alıntı:
Eriador Nickli Üyeden Alıntı
Aynen oyle.Ufak bir temas bile kac gun konusuldu.Yok takim toplandi , patronlar geldi , o ozur diledi , yok bundan sonra adil yarisma kurallari belirlendi ....
hassktrn ya ... iyice suyu cikti F1 in.
Savunma cizgi kurali filan hikaye isteyen istedigi kadar cizgiyi degistirmeli , savasin pistte biz bunu istiyoruz .
isin su yani var bide Hamilton Emrah moduna yatmasin kendisi zamaninda kasap lakabini alan suruculerden biridir , en azindan Rosberg ozur diledim aciklamasi geldi Hamilton Massa yi bicerken hicbirsey olmamis gibi gecistirmisti.
* 51. saniye Rosberg le olan kaza durumu benzeri ve burda ikisi sampiyonluk mucadelesi filan vermiyor . Ondan sonraki olay 1:08 de belli olan resmen pist disina atma
Motor seslerini özlemişim. :)
Eskiden düzlüklerde hava koridoru için 2 manevra hakkı vardı şimdi o da yok. İzleyici çekmek için daha büyük jantlar, alt tabakadan alev çıkarmaya çalışmalar, kızaran fren diski için çalışıyolar. Sanki biz bunları istiyoruz. Tabir-i caizse dişe diş kana kan mücadele istiyoruz. Trulli treni istiyoruz.
02-09-2014, 12:04
eleanor
Aslında arkadaşlar bu sezon dişe diş kana kan bi mücadele olmasada ciddi mücadeleler var yarışlarda son turlarda özellikle. bu sezon geçen sezona göre daha zevkli kesinlikle. Bizim tek sıkıntımız motor sesleri yada genel izleyici için tek sorun bu. İşin teknik kısmıylada ilgilenen arkadaşlar için belki araçlardaki değişiklikler vs zevksiz olabilir ama diğer taraftan sizinle aynı fikirde değilim. Bu sezon dediğim gibi gayet zevkli. Macaristan gp takvimin en sıkıcı pistidir belki ama bu sene bile çok çok keyif vericiydi.