User Tag List

Sayfa 11/22 İlkİlk ... 91011121321 ... SonSon
408 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: Sezon Açılışı !!! 12 Nisan 2015 @ Pistgünleri Halk günü İstanbulpark

  1. #191
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zeko cok iyi sure cikartmissin bravo bekledigimden iyi valla.r32nin ses neymis oyle ya gercekten ses konusunda ustune cok az arac var
    Ukku 330da yasli kurt oda cok cok iyi..
    Eyv Seko daha indiririm 30 altına da çekerim ama bu lastikle yolda eve zor döndüm birde şiştik tabi cooler şart.

  2. #192
    Aranel Ciryatan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/Bostancı
    Mesaj
    1.887
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 x BMW E36 M3
    2 x BMW E46 M3
    3 x BMW Z4
    1 x BMW M1
    3 x Mini
    1 x Lotus
    3 x Porsche (2 olabilir)
    2 x Ferrari
    1 x Golf R
    1 x Skoda 2.0 TFSI

    Ve bunların arasında Golf dizel ile beraber 106 GTI. Biz kendi kendimize dedik zaten burada 106'nın ne işi var diye. He 106'da 200 küsür hp 106 ama diğer araçlar belli. Sonuç olarak benim takıldığım nokta şu. Öyle yada böyle kategoriye yavaş araç girmişse ve arada ciddi sürat farkı varsa bunun burda ne işi var banane dememek ve de gerekirse yavaşlamak gerekiyor. Çünkü 3 tane apexden oluşan aracı ciddi dışa açmak isteyen 8inci virajı dönen bir araç yol vermek yada önünden çekilmek için çok rahat direksiyon çekemez boş soğutma turu atmıyorsa. O yüzden arkadan gelenin yavaşlaması güvenlik için en mantıklı hamle.
    biz dizel değildik lütfen 122'lik golf idi o
    SimRacersTR.Net
    Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası

  3. #193

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Armağan geçmiş olsun ama orada bence hatalı olan sensin. Bunu suçlama mahiyetinde söylemiyorum yanlış anlama. 8 de onları gördüğün yerde arkalarında bekleyebilir düzlükte de çok rahat geçebilirdin. Bunlar beni görür yol verirler şeklinde viraja limitte girip ondan sonra da beni neden görmüyolar demen yanlış bence. Bugün en profesyonel yarışçı bile hata yapabiliyor. Safety car bile yarışa dahil olduğunda hata yapabiliyor dünya kadar örneği var. Bir de adı üzerinde bu bir halk günü yarış günü değil. Ama rekabetten dolayı herkes halk gününde süre kasıcam diye allah ne verdiyse gitmeye çalışıyor. 40 araba bu uzunlukta bir pist için evet bence de fazla ama pist hergün açık değil o nedenle de talep yoğun olduğu için bu şekilde yapmak zorunda kalıyorlar.
    Kategori olayına geldiğimiz zamanda size şunu söyliim çok fazla aynı kapasitedeki arabayı aynı anda piste saldığınız anda halk günü bir anda yarış günü şekline bürünür kan gövdeyi götürür bir de çok fazla kümelenme oluşacağı için önündekileri geçmek isteyen çok fazla risk almaya başlar.

    Z06 için söyleyeceğim ise araban muhteşem kontrolünde aynı şekilde. ABS siz çıktığında start finish sonunda o uzun bloklu frende iyi ki lastiklerin düzlememiş. Pist günü çok erken biterdi senin için.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #194
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısaca yazayım;
    Bende o trafıgın ıcındeydım,ilk cıktıgımda "41" aracla cıktım,2.seansım 36 ıdı sanırım...
    Gecıs yapmadım mı? 1 turda 12 arac gectıgım oldu... Sure cıktı mı? E olmadı tabı ama bu kadar kalabalıkta sure cıkmaz onun ıcın zorlanmaz. Zorlanırsa temas dahıl herseyı goze almalı pılot.
    Armagan;gecısını ızledım. Tpş olsa dert yok,fıstık gıbı bır take over ancak halk gunu
    Adam son apeks de sende arkadan gelıyorsun. 106 pılotu gormemıs demeyın,adam 2-3 kez senı kolluyor,oyle 8 de bır baktım yok a bır baktım gelmıs olmaz. Yanı 106 pılotu senı goruyor ancakkk sevgılı kardesım adam daha apexse yenı degmıs ve hızlı(kendı aracına gore) yanı yarıs cızgısını gectım fızık kuralı geregı saga acılmak zorunda,sen ne yapmasını beklıyordun? Sola acılamaz kı o hızda.... Tamam sende hızlısın ama beklemesı gereken sensın,o degıl.
    Ha bak bu 8 ın gırısı 9 un yada herhangı bır vırajın gırısı olsaydı ve senı gordugu halde kapıyı kapasaydı tabırı caızse pustluk etmıs olurdu(arkadan hızlı geldıgını dusunuyoruz,ıkı esıt hızdakı srac ıcın degıl).
    Pıstte kı yazılı olmayan kural budur,saygıdır.
    Mesela bız onurla "7" tur tampon tampona gıttık,yarım sanıyelık frenı gectım lıft off da bıle carpısacagımız yakınlıkta,ama ıkımızde bırbırımızı ıyı tanıdıgımız ıcın gaz kesmedık,ne zaman bırını yakalasak,takıp mesafemızı ya actık yada sag sola ayrıldık.
    Ben ozel seans ıcın kıcımı yırttım 3 gun,mesaı harcadım,14 kısı ancak olduk,4 kısı daha bulsaydık o hayal gerceklesırdı,artık bır dahakı sefere.
    Kısaca;106 da sorun yok,sadece bu kadar kalabalık seansda sure olmaz,sende strese gırmezsın

  5. #195
    yasindemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de aynı seans'taydım, çok büyütülecek sıkıntılı bir durum yok aslında, çok olağan şeyler. Nurburgring'de fersah fersar berbat görüntüler ortaya çıkabiliyor. Corvette'in arkasında başlamıştım, Corvette çalışınca rocco'da beraberinde titremeye başladı, acayip sesi var arabanın 1,5 dk içinde içerisi eksoz kokusundan durulmaz oldu arkada

    VW Scirocco 1.4 TSI Twincharger - 2012

  6. #196
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bunuda dün görmüştüm instagamda, koyma istedim dedim @ Emre Setre umarım sorun olmaz çok hoşuma tebrikler tamamına erdirsin

    1881 - 193

  7. #197
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kısaca yazayım;
    Bende o trafıgın ıcındeydım,ilk cıktıgımda "41" aracla cıktım,2.seansım 36 ıdı sanırım...
    Gecıs yapmadım mı? 1 turda 12 arac gectıgım oldu... Sure cıktı mı? E olmadı tabı ama bu kadar kalabalıkta sure cıkmaz onun ıcın zorlanmaz. Zorlanırsa temas dahıl herseyı goze almalı pılot.
    Armagan;gecısını ızledım. Tpş olsa dert yok,fıstık gıbı bır take over ancak halk gunu
    Adam son apeks de sende arkadan gelıyorsun. 106 pılotu gormemıs demeyın,adam 2-3 kez senı kolluyor,oyle 8 de bır baktım yok a bır baktım gelmıs olmaz. Yanı 106 pılotu senı goruyor ancakkk sevgılı kardesım adam daha apexse yenı degmıs ve hızlı(kendı aracına gore) yanı yarıs cızgısını gectım fızık kuralı geregı saga acılmak zorunda,sen ne yapmasını beklıyordun? Sola acılamaz kı o hızda.... Tamam sende hızlısın ama beklemesı gereken sensın,o degıl.
    Ha bak bu 8 ın gırısı 9 un yada herhangı bır vırajın gırısı olsaydı ve senı gordugu halde kapıyı kapasaydı tabırı caızse pustluk etmıs olurdu(arkadan hızlı geldıgını dusunuyoruz,ıkı esıt hızdakı srac ıcın degıl).
    Pıstte kı yazılı olmayan kural budur,saygıdır.
    Mesela bız onurla "7" tur tampon tampona gıttık,yarım sanıyelık frenı gectım lıft off da bıle carpısacagımız yakınlıkta,ama ıkımızde bırbırımızı ıyı tanıdıgımız ıcın gaz kesmedık,ne zaman bırını yakalasak,takıp mesafemızı ya actık yada sag sola ayrıldık.
    Ben ozel seans ıcın kıcımı yırttım 3 gun,mesaı harcadım,14 kısı ancak olduk,4 kısı daha bulsaydık o hayal gerceklesırdı,artık bır dahakı sefere.
    Kısaca;106 da sorun yok,sadece bu kadar kalabalık seansda sure olmaz,sende strese gırmezsın
    tamam da Murat hocam, yol vermelerden siz de muzdaripsiniz yazmıştınız daha önce 'yol vermeyi öğretmek lazım' diye... o virajda şanssızlık olmuş çok hızlı bir araç ile ondan daha yavaş bir araç önlü arkalı denk gelmişler, zaten uzun bir viraj, corvette ne yapmalıydı sizce? ben olsam yavaşlardım evet Armağan da o kadar masraf etti arabasına, süre hedefi var, yol tutuşuna da güveniyor, o virajda bir şekilde geçerim demiş... riski alan kendisi olmuş Armağan'ın, pistin dışından geçmiş çünkü, 106 pilotu irkilmiş ve gayet doğal olarak da korkmuştur ama üzerine sürülen sıkıştırılan bir araç yok ortada... bence burada 106 pilotuna da bir şey denemez çünkü ilk çıkması kaldı ki bu 10. pist deneyiminde bile olabilir, arkadaki araç çok hızlı ve de sizin de önünüzde almanız gereken bir viraj var, bir an ne yapacağınıza karar verememiş olabilirsiniz...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #198
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuda çok fazla sivrilmedi corvette ve yaşadıkları, neticede halk günü hertürlü araca hazırlıklı gidip pistte turlamak lazım. sınıf farkının olmayacağı baştan belliydi, saniyeler saliseler bazında süre kasmak isteniyorsa daha özel günler düzenleniyor belli fiyat farkıyla çıkar orda istediğini yaparsın tek başına turlarsı pistte.
    TeamPASAOGLU

  9. #199
    Tugral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sosyal sorumluluk projelerini TT de yapıyor millet Abi adam gayet düzgünce pist dışından geçmiş gitmiş. Trafikte makas atmamak lazım. Halk günüde olsa o piste giren her araç bu tip durumları kabullenmeli. Güvenli sürüş eğitimi verilmiyor sanırım orda
    Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
    Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
    Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
    Ayağı yerden kesen güzellik otomobil

  10. #200
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nacizane bir fikir atmak istiyorum ortaya. Dilerseniz gruplar oluşturulurken sürücü reputation yapılsın. Çok katılan sürücü ve yaptığı en iyi sürelere göre gruplaşır. Mesela Zero 2:33 yaptı. O süreye yakın 5 aşağısı ve yukarısı olan adamlar bir grupta yürürken. Aynı zamanda adam ilk defa giriyor ama gt3 le gelmiş yinede ilk başlayanların listesinden girer.

    Tabi bu sistem geliştirilebilir.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #201
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekrar yaziyorum,bu viraj oncesi olsa Prjo yol vermeki ancak adam kombine virajlarda ve son apex se gelmis,dogal olarak sola acilicak.
    Armagan soldan pist disina tasarak geciyor,normal ama halk gununde beklemeli,o turu oyle gecmeli.
    106 orada sola acilamaz.
    Yol vermekte muzdarip oldugum dogru ama halk gunu,bazi seyleri kabullenmek gerek.
    Sende benim dediklerimi yazmissin.
    Buyutulecek bir sey yok,Armagan isyan ettigi icin yaziyorum.3 mayis da su ozel seansi kotarirsak hem gorsel acidan hizli grup olur hemde guzel sureler cikar....

  12. #202
    TechTurkey Ogedov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam da Murat hocam, yol vermelerden siz de muzdaripsiniz yazmıştınız daha önce 'yol vermeyi öğretmek lazım' diye... o virajda şanssızlık olmuş çok hızlı bir araç ile ondan daha yavaş bir araç önlü arkalı denk gelmişler, zaten uzun bir viraj, corvette ne yapmalıydı sizce? ben olsam yavaşlardım evet Armağan da o kadar masraf etti arabasına, süre hedefi var, yol tutuşuna da güveniyor, o virajda bir şekilde geçerim demiş... riski alan kendisi olmuş Armağan'ın, pistin dışından geçmiş çünkü, 106 pilotu irkilmiş ve gayet doğal olarak da korkmuştur ama üzerine sürülen sıkıştırılan bir araç yok ortada... bence burada 106 pilotuna da bir şey denemez çünkü ilk çıkması kaldı ki bu 10. pist deneyiminde bile olabilir, arkadaki araç çok hızlı ve de sizin de önünüzde almanız gereken bir viraj var, bir an ne yapacağınıza karar verememiş olabilirsiniz...
    Buğranın düzenlediği Supersport günleri oluyor onları beklemek ve katılmak daha mantıklı olacaktır.
    Kayıt sırasına başta girip seansın en başındaki arabalardan olmak yada imkan varsa süreleri yakın supersportlar olarak seans kapatmak daha halk günleri için daha mantıklı olacaktır.

  13. #203
    Alper D. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst.
    Mesaj
    606
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konu cok uzar herkesin kendine gore hakli sebepleri cikar çünkü insanogluda okadar emek harcadığı otomobili kimse görmeden tek basina cikip gazlamak cok heyecanli olmayabilir.halk günlerinin böyle mutluluklari mevcut araciniza gelen canli iki iltifat guzel yorum ile cok motive olabiliyorsunuz Sonucta gorsel bi YAni da var bu isin ama tabi herkes le pistteyken daha temkinli olmakta fayda var her zaman.kac kisi ankaradan otomobilini getirip burda kimsesizken birdunya para verip gazlamak ister ki.ancak tabiki halk gunundede exstra kasmaya gerek yok keyif alip cikmak mantikli olan

  14. #204

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Armağan geçmiş olsun ama orada bence hatalı olan sensin. Bunu suçlama mahiyetinde söylemiyorum yanlış anlama. 8 de onları gördüğün yerde arkalarında bekleyebilir düzlükte de çok rahat geçebilirdin. Bunlar beni görür yol verirler şeklinde viraja limitte girip ondan sonra da beni neden görmüyolar demen yanlış bence. Bugün en profesyonel yarışçı bile hata yapabiliyor. Safety car bile yarışa dahil olduğunda hata yapabiliyor dünya kadar örneği var. Bir de adı üzerinde bu bir halk günü yarış günü değil. Ama rekabetten dolayı herkes halk gününde süre kasıcam diye allah ne verdiyse gitmeye çalışıyor. 40 araba bu uzunlukta bir pist için evet bence de fazla ama pist hergün açık değil o nedenle de talep yoğun olduğu için bu şekilde yapmak zorunda kalıyorlar.
    Kategori olayına geldiğimiz zamanda size şunu söyliim çok fazla aynı kapasitedeki arabayı aynı anda piste saldığınız anda halk günü bir anda yarış günü şekline bürünür kan gövdeyi götürür bir de çok fazla kümelenme oluşacağı için önündekileri geçmek isteyen çok fazla risk almaya başlar.

    Z06 için söyleyeceğim ise araban muhteşem kontrolünde aynı şekilde. ABS siz çıktığında start finish sonunda o uzun bloklu frende iyi ki lastiklerin düzlememiş. Pist günü çok erken biterdi senin için.
    Alıntı Serhat Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuda çok fazla sivrilmedi corvette ve yaşadıkları, neticede halk günü hertürlü araca hazırlıklı gidip pistte turlamak lazım. sınıf farkının olmayacağı baştan belliydi, saniyeler saliseler bazında süre kasmak isteniyorsa daha özel günler düzenleniyor belli fiyat farkıyla çıkar orda istediğini yaparsın tek başına turlarsı pistte.
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar yaziyorum,bu viraj oncesi olsa Prjo yol vermeki ancak adam kombine virajlarda ve son apex se gelmis,dogal olarak sola acilicak.
    Armagan soldan pist disina tasarak geciyor,normal ama halk gununde beklemeli,o turu oyle gecmeli.
    106 orada sola acilamaz.
    Yol vermekte muzdarip oldugum dogru ama halk gunu,bazi seyleri kabullenmek gerek.
    Sende benim dediklerimi yazmissin.
    Buyutulecek bir sey yok,Armagan isyan ettigi icin yaziyorum.3 mayis da su ozel seansi kotarirsak hem gorsel acidan hizli grup olur hemde guzel sureler cikar....
    Ben galiba kendimi iyi ifade edemiyorum.

    1) Ben o kadar aracı geçip 2:10 yapacağımı düşünmedim zaten, o turda zaman kassam dahi zaman gelmeyeceği belliydi, hatta komple o pist gününde istediğim zamanı yapamayacağım belliydi. Sadece pistte hızlı gittim
    2) Önümde arabalar var diye isyan etmedim, 106 niye önümde diye isyan etmedim, halk günü neden böyle diye isyan etmedim. Yine söylüyorum sadece hızlı gitmek istedim ve gittim. Önüme geçenleri de bir bir geçtim.
    3) Sanırım arada kaynıyor, görünmüyor. 106nın sağa açılacağını kestirseydim zaten çimlere çıkmazdım dedim, bu zaten yanlış öngörüde bulunduğumu gösteriyor. Orada bir yanlışlık varsa öngörüdedir, bunu zaten inkar eden mi var? Benim yanlış yaptım kusura bakmayın, 106cı arkadaştan da özür diliyorum dememi mi bekliyorsunuz yoksa hep beraber üstüme saldırmak hoşunuza mı gidiyor, tam çözemedim açıkçası,çünkü yukarıda yazdıklarımız zaten önceden yazmıştım, ama tekrarlamam gerekiyor defalarca.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  15. #205

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nacizane bir fikir atmak istiyorum ortaya. Dilerseniz gruplar oluşturulurken sürücü reputation yapılsın. Çok katılan sürücü ve yaptığı en iyi sürelere göre gruplaşır. Mesela Zero 2:33 yaptı. O süreye yakın 5 aşağısı ve yukarısı olan adamlar bir grupta yürürken. Aynı zamanda adam ilk defa giriyor ama gt3 le gelmiş yinede ilk başlayanların listesinden girer.

    Tabi bu sistem geliştirilebilir.
    En fazla 3-4 grup olur zaten. Bir grup için de yeterli katılım olmazsa bir alt gruptan takviye yapılır, bu kadar basit... En azından denenebilir. Gruplar da draglarda olduğu gibi olabilir, sürelere göre olabilir, deneyime göre olabilir, bir çok yol var, istedikten sonra...
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  16. #206
    Alper D. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst.
    Mesaj
    606
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonucta otoyoldada her serit bos olmasina ragmen sol seritte 90 km ile seyredenler mevcut bizde birsey soyleyemeyiz arkadan hizli gelirken ya yavasliyoruz ya risk alip yan seridinden geciyoruz

  17. #207
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    106 zaten çizgisinde gidiyor, M. engin'in de yazdığı gibi orada ki pistin en zor virajında o hızlarda sola yanaşmasını düşünmek hatalı olmuş.

    Önde giden arkasını kollamalı buna eyvallah da arkadan çok daha hızlı gelende en azından trafiği okuyup ona göre aksiyon almalı.

  18. #208
    TechTurkey Ogedov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben galiba kendimi iyi ifade edemiyorum.

    1) Ben o kadar aracı geçip 2:10 yapacağımı düşünmedim zaten, o turda zaman kassam dahi zaman gelmeyeceği belliydi, hatta komple o pist gününde istediğim zamanı yapamayacağım belliydi. Sadece pistte hızlı gittim
    2) Önümde arabalar var diye isyan etmedim, 106 niye önümde diye isyan etmedim, halk günü neden böyle diye isyan etmedim. Yine söylüyorum sadece hızlı gitmek istedim ve gittim. Önüme geçenleri de bir bir geçtim.
    3) Sanırım arada kaynıyor, görünmüyor. 106nın sağa açılacağını kestirseydim zaten çimlere çıkmazdım dedim, bu zaten yanlış öngörüde bulunduğumu gösteriyor. Orada bir yanlışlık varsa öngörüdedir, bunu zaten inkar eden mi var? Benim yanlış yaptım kusura bakmayın, 106cı arkadaştan da özür diliyorum dememi mi bekliyorsunuz yoksa hep beraber üstüme saldırmak hoşunuza mı gidiyor, tam çözemedim açıkçası,çünkü yukarıda yazdıklarımız zaten önceden yazmıştım, ama tekrarlamam gerekiyor defalarca.
    Bu açıklamadan sonra diyecek bir şey yok anlık bir hata sonucu öyle bir sahne yaşanmış. Ancak daha önceki post larınızdan net bir şekilde bu yazdığınız anlaşılmıyor o nedenle bir tepki var bence

  19. #209
    MOT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ilk kez çıkan 106yla 20 kez çıkan Z06yı aynı anda çıkartıp bir de Corvettee laf edip beni hedef gösteriyorsunuz!. O zaman işi düzgün yapın 106ya mavi bayrak sallayın çekilsin burada beni suçlu gibi göstermeyin kategorilere bölmeyen ben değilim. Pist Günü'nde herkes arkasını kollamak zorunda orada sol yapsam ben uçacaktım belki de... Makas atmışım pist Günü'nde komediye bak!
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sakin bir üslup ile yazıcam. Pistteki en hızlı ve en tehlikeli 8inci virajı dönerken sürekli ve sürekli arkaya bakması gerekiyor diyorsunuz. Oldukça yüksek bir hızla geliyorsunuz. Göz açıp kapayana kadar nerdeyse. Ayna açısından kadraja girmeniz ile geçmeniz bir oluyor zaten. Kendi videonuzdada ne kadar hızlı gittiğiniz gözüküyor. Size niye hızlı gidiyorsunuz diyen yok. Önünüzde size trafik yaratan 2 tane araç olmasına rağmen çok gereksiz bir risk alıyorsunuz. Ayrıca günün adı parantez içinde "Halk Günü". Oradaki arkadaş ilk kez çıktı evet bunu ben yazdım. Daha da çok gelicek. Ancak oraya sırf merakından gelen ehliyetini 6 ay önce almış 35 yaşlarında bir ev hanımıda gelebilir. Benim 700 hp Corvette'im var süre kasıcam senin ne işin var benim seansımda diyemezsiniz. Pist yönetimi şuan için böyle uygun görmüş. Herkes ister denk araçlar ile birbirlerini yakalama yada trafik olmadan süre kasmayı. Ama şuan imkan bu. Elindeki imkana göre kullanmak yerine sineği sıkıp yağını çıkartırmaya çalışırsanız suçlu değil ama bu oluşan tehlikeli durumun sorumlusu ve sebebi sizsiniz. Kurallar gayet açık çünkü.



    Yani siz şükretmiyorsunuz ama onlar şükretmeliler. O zaman arkadan girmediğiniz için lütfet mişsiniz. Bir dahakine çekinmeyin zaten küçücük araç atın kenara gitsin. Sizin 2.10'lu hedeflerinizden değerli değil ya.
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Schumi, öncelikle 106ları severim. 106 değil ama 306 GTIım vardı, unutamıyorum.... Farkında mısın bilmiyorum ama ben orada çok büyük bir kaza atlattım. ve bunun sebebi çok tecrübesiz bir sürücüyle aynı seansta olmam. Siz "Biz böyle yaptık, oldu" mantığıyla devam ettiğiniz sürece de bir arpa boy ilerleyemezsiniz söyleyeyim. Daha bu pist gününden önce çok yavaş araçların hızlı araçlarla aynı seansta olmasının sıkıntı yaratacağını yazmıştım buraya. Ben bir daha tabi ki gelmem ama senin bu 106cı arkadaş bir dahaki pist gününde az önce sözünü ettiğin Fiat Doblolu ev hanımına arkadan girer, o zaman kategorilere bölmeyi düşünürsünüz. Ben orada tecrübesizlikten yapılan bir hata yüzünden pist dışına çıkıp kurtardım bir de suçlu oldum! Ben de bir çok soğutma turu attım pistte ve gözüm hep aynadaydı DAHA HIZLI GELENLERE YOL VERMEK İÇİN! İster sakin üslupla yaz ister sert 750 HPlik araç kullanan bir yarışçıyla ilk kez piste çıkan 106yı aynı seansa koyup yarışçıya makas attı diye siyah bayrak sallıyorsun sonra bir de burda hedef gösteriyorsun buna kargalar bile güler! Madem tehlikesiz olsun istiyorsunuz burada defalarca yazıldığı gibi kategorilere bölün! Herşeyi biz biliyoruz tarzında konuşmayın, çünkü bilmiyorsunuz, kusura bakmayın...
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben olayı 106 yada Corvette diye nesneleştirmiyorum. Öncelikle yazından anladığım en büyük yanlışı düzelteyim. Pist Yönetimi ile en ufak bir alakam yok. Sürekli benimde içinde olduğum bir oluşumun karma düzenli kategori oluşturduğuna dair yazıyorsun onu bir netleştirelim. Eski yazılarımda bende benzer güçte araçların aynı kategoride olmasının mantıklı olduğunu yazdım. Ama olmuyorsa şuanki kategoriye göre kullanmak gerekli. Ayrıca ben sana o kişinin ilk çıkışı olduğunu söylemesem ve 1 önceki seansda aynı aracın 2.31 süre yaptığını söylesem olayı farklı yorumlardın. He belki araç soğutma turu atmıyor olabildiğince en hızlı şekilde gidiyor ve %20 arkaya %80 önüne konstrantre oldu. Kazayı sadece sen atlatmadın bizimde arkadaşlarımız atlattı. Senin aracının ABS'sini söküp pistte spin atmış olman sorun olmayıp kişinin ilk kez çıkması sorun olmuyordur herhalde. Araçları kategori yapabilirsin ama halk gününde insanları ve tecrübeyi yapamazsın. Sana bayrak sallanmış olmasını bile benim yada benim içinde olduğum birşeyin parçası gibi yazmışsın. Benim video ile tek alakam 106'nın içindeki kişilerin yakın arkadaşlarım olması. Gerisi beni ilgilendirmez. Herşeyi siz biliyorsunuz diye bir tarzım bu yarış kuralları için diyorsan onu yazdım. Onun dışında aynı kurallar devam ettiği sürece ev hanımının kullandığı Doblo'ya biz arkadan vurursak keşke böyle olmasaydı deriz ama suçlusu biz oluruz. Kalkıpta bağcıyı dövmeyiz yediğimiz üzümün tabağı dökülünce.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cıkıntılıp yapmak yada muhalefet olayım diye değil ama videoda 106daki arkadaş zaten siz yandan gelip gecene kadar 3 kez kafasını dikip bakmış aynaya
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bu organizasyonun içinde olduğunu ve bugün Buğrayla konuşmamıza rağmen bunları yazdığını düşünüp yazdım, çünkü üslubun o yöndeydi, bunu belirteyim... O zaman arkadaşların bana kızacağına ben neden bu Z06yla aynı seansa çıkıyorum demeli, ki bunu zaten Buğra'yla konuştuk ve çözülmesi gerektiği sonucuna vardık. Ben de zaten 106 neden önüme kırdı, neden beni tehlikeye attı, hani daha hızlı araca yol verecektik demedim, oradaki siyah bayrağın yanlış olduğunu düşünüyorum o kadar. Bunun dışında ben ABSyi tabi ki spin atayım diye sökmedim bu aklıma bile gelmedi, aklıma gelseydi o spin attığım virajda spin atmaz, start finishin sonunda olduğu gibi toplardım arabayı da bunun konumuzla zaten alakası yok. Kurallar ve pist günü konusuna geri dönersek kategori olması gerek bence, önümde 106 var diye yavaşlarsam sonraki virajda M3 var diye yavaşlarım sonraki düzlükte başka bir araç vb bu hep böyle sürer gider. Ama arkamda daha hızlı bir araç varsa yol veririm, yarışta bile belli bir yerden sonra o kapıyı kapatamazsın. Yani sonuçta aynı tarafta olmamız gerekiyor bu durumda...
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 x BMW E36 M3
    2 x BMW E46 M3
    3 x BMW Z4
    1 x BMW M1
    3 x Mini
    1 x Lotus
    3 x Porsche (2 olabilir)
    2 x Ferrari
    1 x Golf R
    1 x Skoda 2.0 TFSI

    Ve bunların arasında Golf dizel ile beraber 106 GTI. Biz kendi kendimize dedik zaten burada 106'nın ne işi var diye. He 106'da 200 küsür hp 106 ama diğer araçlar belli. Sonuç olarak benim takıldığım nokta şu. Öyle yada böyle kategoriye yavaş araç girmişse ve arada ciddi sürat farkı varsa bunun burda ne işi var banane dememek ve de gerekirse yavaşlamak gerekiyor. Çünkü 3 tane apexden oluşan aracı ciddi dışa açmak isteyen 8inci virajı dönen bir araç yol vermek yada önünden çekilmek için çok rahat direksiyon çekemez boş soğutma turu atmıyorsa. O yüzden arkadan gelenin yavaşlaması güvenlik için en mantıklı hamle.
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben kimseye bunun burada ne işi var bana ne demedim, sadece yanından geçtim gittim, onu sıkıştırmadım da dikkatini çekerim, sıkıştıracak olsam pistten çıkmak zorunda kalmazdım. İstanbulparkta piste çıkıp yanından geçtim diye korktuysa kusura bakmasın. Benim önüme çıkan bir 106 yüzünden pist dışına çıkmışım burada 106yı kullanan arkadaş korktu diye bana laf ediyorsun. Önünü mü kesmişim? Son anda sola kırmasa çarpıyor muyduk? Hayır, derdin ne? Eleştirmen gereken konu başka birşeyken benle uğraşıyorsun. O konuda da aynı fikirdeysek ve Buğrayla bile bunu konuştuğumu ve anlaştığımızı söylemişsem tekrar ediyorum derdin ne?
    Pistteki en hızlı araç/pilot olarak yazıyorum:
    Böyle 40 tane ayrı telden çalan aracın çıktığı bir seans'ta best time gelmez. Böyle kalabalık günleri biraz eğlence biraz pistte araç kullanma olarak görmek lazım. Şayet Best Time'e kasıyorsak o zaman pistin günlük kirası haftaiçi 24bin Euro. Onu gidip tutmak lazım.

    Bizim Muratla (991 GT3) önlü arkalı gidiş videolarımız var; onları koyacağım. Ben de hem C hem de D seansında onlarca araba geçtim. Adam yavaş ise, çizgiyi kapatıyorsa bekleyip virajdan çıktıktan sonra geçmek lazım. Pistteki her virajda başka arabalara rastladım. Yapacak bir şey yok. O gün piste çıkarken, "pisti başka araçlarla paylaşmayı kabul ederek çıkıyoruz" çünkü pistin parasını da paylaşıyoruz. Paylaşmak istemeyen seansın 40 arabalık parasını verir; ona göre çıkar. Biz organize etmeye çalıştık, 20 kişi bile olamadık.

    Herşeyden önce hızlı viraj çıkışı olan 8, zaten arabayı dışa doğru açıyor. 106, önceki 4'lü kombine virajdan geliyor ve çıkışta zaten dışarı açılması lazım. Böyle bir viraj çıkışında dışardan geçilmez; çünkü öndeki arabanın gittiği yön virajın dışı. En kötü yavaşlar içinden geçersin. Polemik yapıp hiç uzatmayalım. Bu seansa zorlu girilmediyse ve diğer arabaların da herkes farkındaysa o zaman ona göre kullanmak lazım. Bu iş bu kadar basit.

    Diğer seçenek, bundan hoşnut olmayanın bir daha böyle kalabalık Halk Günlerine katılmaması veya pisti kendi kapatmasıdır.
    ONUR

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •