Cumartesi günü track dayin adamı olmayan yeni arabamla pisteydim.
Tam tur gazlayamadım hiç, hararetim kırmızıya geldi. Çoğu zaman yavaştım pistte.
4 tur + 1 spin attım, çıktım pistten.
Ara ara kesitlerle B seansı videom.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
evet güzel bir pist günü geçirdik kazasız belasız bitti![]()
96' E36 Individual Techno Violett Compact
02' E46 M3 Individual Cabriolet
Edit: @Zero
Zeki telefondan ölçümüme göre 2.48 civarı dönmüşüm bitik Pzero NeroGT lastik 2 kişi full depo ile ilk çıkışım bence iyi
1-2 foto çekmiştim onları ekleyim,
![]()
Konu BARR tarafından (10-08-2017 Saat 11:54 ) değiştirilmiştir.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Dip not: Bağdat cad'dan geldim piste, pistte gazladım seans sonu ortalamaya baktım 15.4lt di![]()
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Yine çok iyi ortalaman 30+ görüyor hothatchler2.48 ilk çıkmaya güzel video linkini eklersin yükleyince. Demek tek kişi olsan hava da biraz serin olsa 46 civarları olacak. Zamanla 44 43 diye gider ufak tefek eklemeler ve semi lastik girince işin içine. Hedef 2.42 ve altı olmalı ki fazlasıyla iyi süre olur o civarlar eğer 122 hp çıktıysan bu seansta.
Valla soft bir yazılım var tahmini 140hp dir. Ama dediğim gibi alıştırma yapmak lazım fren noktaları önemli. Arabanın kıçı başı oynamıyor kafadan da çok kaymıyor hoşuma gittiSen kullansan güzel süre yaparsın bence.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Bu sefer gelicem sanırımHer haftasonu şehir dışına tatile gitmekten zaman ayıramadım bu sefer olacak gibi. Ama lastiklerim bitmiş halde bakalım nolucak.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Zeki bende Eylül'de çıkıcam bakalım ucuz yollu Jom lar ve ATE disk balata ne fark edicek2.49 yapmıştım bende Baran, 46 sonu 47 başı gelecek turda Octavia Rs ile 8. virajda denk gelince olmamıştı
@Baran tebrikler, ağustos olmadı eylül yada ekimde gelirsen arkalı önlü dönelim
![]()
Gelmek istiyorum valla, yorgun olmaz ve evi ayarlayabilirsem bende@orhansah abiyle de insta üzerinden yazmıştım ztn foto altına
![]()
Semiye geçersen işletme maliyetin düşer daha uzun ömürlü olacağından yol lastiği takıp takıp bitirmekten daha ucuza geliyor nankang ns2r veya ku36 rahat rahat işini görür o güçlerde. Tabi daha iyi tutunan lastik ve alışılan fren noktaları frene çok daha yük verecek bu sefer iyi bir balata ve hidroliğe ihtiyacın olabilir ist park ciddi yorucu o tip malzemeler için hepsini tamamlarsan daha iyi. Fren noktam oturdu diyorsun bir lastik değişiminde haydi bir daha doğru noktayı bulmaya çalışacaksıntek piston frenlerde balata kaydırıyor bide her frende aynı noktada duramıyorsun çizgi kaçıyor pistten çıkıyorsun vs vs iş gittikçe büyüyor
![]()
İllaki fark eder Levent heleki kesik yaydan falan çok daha başarılı olur ate balataya pek yorum yapamam oem seriler ist park için iyi tutunan araçlarda çok yetersiz kalıyor. Beni de alın arkanızdan fark az açılsın diye kovalayayım sizi edc dci ile![]()
Sen Ayvalığa gel bayramda ben sana kastırayım gizli rotada![]()
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Hidrolik ne koyalım Zeki? Çelik hortumum yok maalesef @Zero
Bir de 15-16 ya geçip semi bulursak daha da güzel olur, benim de frenaj oturmadı ilk çıkışta Polo ile, biraz daha taşınır diye düşünüyorum. Bide downshifte alışırım o zamana kadar iyice![]()
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)