abım salterı kaldırcak bırsey yok. oyle bı bahsedıyorlarkı gecılmez edılmezmız gıbı. bende ozamankı drag yarısında ne sekılde gectıgımı yazdım bu kadar basıt
Printable View
konyaya gelırse artık izlerız 13.5 cr ii çakmıo bi yerleri:)
106 lar hızlıyken vtec ler yavastı vtecler hızlanınca 106 lar yavas kaldı. kg muhabbetı cok komık bır muahbbet. kı benım arabanın ıcı kesık genede 960 ın altına ınemıyorum. metınde kı bagaj,kaput ve sunroof bende de var. 106 standart 980kg deıl mı zten. kılo sacma bır bahane olur.
106 ya yapılabılecek modıfıyeler bellı bugun gecılırsen aracın lımıtse ustune cıkabılecegın bır parca mevcut deıl. ama vtecte sıkıntı yok gecıldıgı gun 1.8 yaparsın 20hp koyar dewam edersın. onun hep acık. o yuzden ıyı bır 106 ıyı bır vtec ı gecemez.
su tarz parcalar var 106 lara pek kullanılmayan burlarda..
Columbus & Bariani aspiration
drainage 298
298 69 12,40
12,40 Mechanics increased diameter Special Special
Piper Cams SAXBP320 aspiration
drainage 292
292 84 12,21
12,16 Mechanics increased diameter Special Special
lıft degerleri ile pıyasada kullanılanlardan cok farklı
+
şöle bı parcada var http://image1.sahibinden.com/photos/...96_cn4x845.jpg
http://www.sahibinden.com/106_gti-sa...keyword=dbilas
106da lımıtı yuksek bı motor..
video yokmu kimsede ???
serkan bu arada hoşgeldin ban gitmiş peşinden.. :hoo: :welcome::bravo: