alt devirlerde 4bin-4.500 devirden sonra sabitleniyor kpa stabil oluyor üst devirlerde,
kapakta emme de türbülans olmasının imkanı yok hep diyorum, dilimde tüy bitti.
map'i okuduğumuz yerde sıkıntı olabilir beyine giden hatta sıkıntı olabilir hava alıyor olabilir map sensörünün yerine taktığımız zımbırtıdan.
ayrıca belli bi devirde yapıyor sonra sabitleniyor, kapak veya emme de olsa sürekli yapmaz mı türbülansı? hadi sürekli yapmaz diyelim sitede konusu geçen mini cooper s'in ağzı burnu kaymış kapağında türbülans olmuyor da bizim çiçek gibi kapağımızda nasıl oluyoradam gazlayıp ediyormuş dibine kadar
arabayı bu hafta bitircek ahmet usta, sonra direk ecufast'e gidilcek, sıkıntı daha net cıkar ortaya. tabi varsa o da.
306 motoru anlık fakirden kırılmaz.
alican mümkünse bir log yollarmısın?
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
anlık fakirde hiçbir araç kırmaz benim bildiğim,
anlık fakire kalmadık zaten 2-3 kere üst üste oldu murat abi 17 afr gördük yoksa buji nasıl patlıycak misal, subaplar yanmış ahmet ustanın dediği, bunlar nasıl olur?
loglar kemalde abi bende hiçbir bilgi yok malesef elimde.
oke.
bu arada 3 kere 5 kere 30 kere de görsen 17 afr ile atmosferik kıramazsın![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
Oncelikle internal mapin dogru calisip calismadigini bakilmali sonra dogru yerden vacum alinip alinmadigina bakilmali bence kaan kapagi emmeyi flow benche sokup duman testinden sonra veriyor benm kapagi ve bir kac kapagi gostermek icin beraber yaptik olsa orda belli olurdu...
Merak ettigim ayar yapilirken knock box tarzi bi kulaklikla dinleniyormuydu dalgalanmalarda aracin gidisinde tuhaflik varmiydi. Sonucta mapa yansiyan farkliik harita da esit tutulsa bile aracin gidisinde farkilik olur.Yanlis anlasilmasin yasanilanin tekrar yasanmamasi icin fikir olsun diye
yaziyorum.
Pistonda iz ve sekman yataklarinda birsey varmi bu arada
Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz
ateşleme audi 1.8t'nin ateşlemesi,3pinli. tesisatında sıkıntı olabilir mi acaba? tesisatı da yavuz çekti ama ona bu konularda çok güvenirim garantici adam .
herşeyi teknikerde aramamak lazım. kim bilir belkide buji çatlaktı? biliyorsun porselen kısım çok hassas. düşse bile çatlayabilir. bujinin resmi varmı?
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
bujinin kendisi de kemaldeydi o gün bıraktım onda abi yani ne ararsan kemalde.
kemalede söyledim bu iş kapağı topladığımız zaman çıkıcak ortaya bence, buji bile olabilir dediğin gibi abi, ama kemal yukarda ki gibi en olmıycak ihtimali söyleyip duruyor o yüzden o kadar sabitleniyoruz tek bi noktayabi bitiriyim de kapağı toplayıp kapatıyım ecufaste gitsin araç dyno üzerinde görülür artık
Dip gazdada yasiyorsunuz dalgalanma dogrumu? Cok zor bir ihtimal: dip gazdaki siddetli vakum esnasinda olusabilecek turbulansi siz map ten hissedeceginiz kadar buyuk turbulans olmasi icin single port olsa belkibunun yaninda portu gereginden cok fazla buyutmek tabiki turbulansayol acar arac sahibi alicanda soluyor deger gittikce artiyor diye demekki dip gazda dalgalanma yok ben atesleme kacirma ihtimalinide dusundum anlik afr de kirilicagini sanmiyorum ..keske en bastan bu olayi bir ozgune danissaydiniz tecrubeyle sabit size yardimci olurdu.
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
buji patlatma sorunu bende yaşadım ama bobinden yaşadım 306 gti da
鉄の男 (ironman)
[SIGPIC][/SIGPIC]
私は車を買いたいとミラーで迷子に
Buji saniyorum oem degildi sikistirmaniz oldukca yuksek ne soguklukta buji kullandiniz..
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)