Racebox ve bir kaç eklentisi olan 15 küsür koşuyormuş
Arabanın kilosuna göre demek ki 250 üstü güç daha alınamadı.. yazılım çıkınca büyük turbo ile stock motor ne koşar acaba.. gerçi bu arabayı alan daha çok pist yetenekleri için alıyor
stok haliyle kesinlikle hızlı bir araba değil ve düz yolda sürerken roll için üretilmediğini hissettiriyor.
evet, yeteneğinin çoğunu keyifli virajlar ve pistlerde göstermeyi tercih eden bir mekanik altyapısı var. zaten sürelerine bakınca ben hızlıyım diyen çok arabayı bozuyor
oem turbosuyla da 250 hp'ye yakın güçler alır diye düşünüyorum. yazılım vs çıksa da orijinal haliyle şahsen devam ederim. bana yeterince keyif veriyor![]()
Maşallah kazasız belasız. Yazılım bekliyoruz![]()
06 SS 0006
06 MRZ 06
methanol kıt oncesı corrected 17 sn aldım
tabı methanol kıt oncesı tr de bulunan upgrade tum parcalar aracımda vardır son nokta methanol kıttı
methanol basmadan once tekerde ılk denemede 220 sonrası E15 yaparak 225 tekerde guc aldık methanol sonrasıda vaktımm oldugunda tekrar dynoda ne katmıs bakacagım
aracımda sadece fren kıtı ve yag sogutucu yoktur malumm pıst bana uzak oldugu ıcın gerek duymadım yazılım cıkana kadar olup nolacagı bu kadar İ20N in
biraz araştırma yaptım
0-100=6.2sn
0-150=12.8sn
0-200=25.6sn
bu hesaba göre stock 100-200=19.4sn
bence kötü değil.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
7.000 kiloemtrelik Avrupa gezimde yakıt alırken, %50 oranla 100 oktan, %20 102 oktan, %20 98 oktan, %10 95 oktan deneme şansım oldu.
95 oktanları bile çok farklı ve hızlı hissettiriyor. 100-102 oktanda ise zaten farklı bir şey çıkıyor arabanın içinden.
araba ağzına kadar dolu olduğu için süre vs almadım, sadece hissiyat
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)