istanbul trafiğinde kesinlikle çok büyük kolaylık saglıyor kardeşim kazasız belasız herşeyin bilincindesin ne hızı ne şeytan işi gündelik hayatın vazgeçilmezi)) azmı gitti geldi balıkesir taraflarına
))
Vaaay Kaya sendemi üyedin Techturkey'e. Hoşgeldin kardeşim. Umarım en yakın zamanda görüşürüz. Çok özledim vallahi seni.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Baya bi ara vermiştim parçaları toparlamada. Sanmayın ki boş duruyorum. ABD'den siparişlerim geldi nihayetinde.
Radyatör için
BONUS:
Bunu bugün yaptırdım sanayide. Gri üzerine beyaz simli sticker. Pahalıya patladı ama güzel oldu bence.
Google şöyle çevirdihttp://translate.google.com/translat...%20your%20girl
Loading World's Best Magazine...
maşallah onur çok çok harika bi motorun var.
Allah kazasız belasız kullanmak nasip eder inşallah
görmek nasip olmamıştı son halini![]()
Son sticker süper olmuşş![]()
Megleri zamanı gelince kullanıcamÖnce bi lastik parlatıcı ve şampuanda almam gerek biliyorsun Tarık
Ecnebi memleket bayrağı ve ismi dediğimiz şeye 3-5 dolar para verdim. Asıl para burda sanayide yaptırdığım tuttuSanırım haritalı olanı takamayacağım. Çünkü tahminimden büyük çıktı.
Loading World's Best Magazine...
J Costa varyatörün montajını geçtiğimiz hafta gerçekleştirdik. AKS Motor'dan İbrahim usta'ya verdiği bilgiler için teşekkür ederim. Hem keyifli bir sohbet ettik hem de montajı detaylı olarak fotoğrafladık.
Aktarım sistemine ulaşmak için gerekli parçalar sökülüyor.
İlk önce debriyaj sistemi sökülüyor. Debriyajı kendinize güçlü şekilde çekince çıkarabiliyorsunuz.
Gördüğünüz gibi kayış ve bulunduğu bölge halen tertemiz. Eeee günde 3 km kullanınca böye oluyor.
Bu da debriyajın hali. Son 1.5 senedir debriyajımdan neredeyse hiç ses gelmiyor. Trafikde kullanmama rağmen ses yok. Bunu sağlayan en önemli kullanım stili kalkışlarda gazı biraz daha fazla açmak ve seri kalkmak. Bu şekilde bile 10.000'den fazla km kullanabilirmişim debriyajımı.
Varyatör gördüğünüz gibi arka yüzü dışarıya bakıcak şekilde monte ediliyor. Varyatörü sökmek için önce varyatörün önündeki büyük vidayı sökmeniz gerek. Kayışın bir ucu, varyatörün içinden diğer ucu ise debriyajın içinden geçiyor.
İşte orijinal varyatör ve J Costa arasındaki farklar. Orijinal varyatör (Solda) silindir şeklinde 6 adet bagaya (roller) sahip. J Costa varyatör ise (Sağda) parmak şeklindeki 12 adet bagalarıyla çok daha seri kavrama ve çok yüksek devirlerde dahi rahatça çalışma sağlıyor.
Bagaların aralarındaki fark...
J Costa varyatörün montajını gerçekleştirmeye başlıyoruz. Tekrar arka kısmı dışarıya bakıcak şekilde monte ediliyor. Burada önemli bir nokta var. Piaggio X9 250 Evolution'un (Ve tahminimce diğer motorlarda da var) orijinal varyatörünü taktıktan sonra arkasına bir somon koyuluyor. O somonu, varyatörün sığması için çıkarmanız gerekiyor.
J Costa Varyatör sisteminin kutusundan çıkan demir orta bağlantıyı monte ediyoruz. Bu bağlantı orijinale göre daha dayanıklı.
Varyatörün üzerine kayışı koyuyoruz ve en son olarak da dış kısma varyatörün sırtını takıyoruz. Kayış yine bu iki parçanın arasında kalmalı.
Orta demirdeki vidanın iyi sıkılması gerekiyor.
Hazır açmışken debriyajın tasının içini de temizleyelim dedik. Bir hayli balata tozu temizledik bu parçadan. Tertemiz halde daha iyi kavrama yaptığını da belirtmek istiyorum. En azından 6000 km'de bir siz de temizleyebilirsiniz. Servise gitmenize gerek yok. Sadece birazcık vida söküp parçayı çıkarıp temizlemek gerekiyor. El pratikliğiniz varsa rahatlıkla yaparsınız.
Montaj bitti ve son hali böyle gözüküyor.
İşte bir kaç video:
Geçtiğimiz akşam arkadaşlarımla birlikte gece 3:30'da motorlarımızı denedik. Ara hızlanmalar ve son hız olarak denemeler yaptık. Videolar aşağıda yer alıyor. Benim motorumu hafif olduğu için Arda isimli bir arkadaşım kullandı. Ben kullanınca biraz ağır kalıyor şimdilik.Sonucu merak ettiğimiz için hafif birinin kullanmasının doğru olduğunu düşündük. Diğer parçaları takmadan sadece varyatörün faydalarını görelim istedik. İyi seyirler.
1. video Piaggio X9 J Costa vs Full Malossi Runner
http://videos.streetfire.net/video/P...ion_701689.htm
2. video Sportcity 250 vs Full Malossi Runner (Arkadan gelene dikkat)
http://videos.streetfire.net/video/A...-vs_701824.htm
Loading World's Best Magazine...
Evolution u takip etmek heycan veriyo![]()
güzel ve değişik denemeler oLmuş ilk videoda çok fark yok gibi peşpeşe gitmişler...
bide neyden çektiniz videoyu ilk videoda çeken bayağa yavaş kalmış![]()
Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ
Serkancım ben çektim videoyu. ***** ağırlık var.Bide altımdaki motor standartdı. Yetişemedim tek elle kullanıp tek elle video çekerken.
Diğer sarı motor çok yüklü. Ne varsa alıp taktı. Bende sadece varyatör var ve kafa kafaya gidiyor. Sonlara doğru sarı geçiyor. Diğer parçaları taktıktan sonra bir daha deneyeceğiz. Varyatörü, otomobillerdeki turbo gibi düşünün. Ekstra hızlanma sağlıyor. Zaten artık 6000 devir de başlayıp 9500 devir'e kadar yolum var. 9500 devir çeviriyorum siz düşünün nasıl keyifli. Dışarıdan yavaş gibi geliyor ama tork çok olduğu için keyif de çok oluyor.
Loading World's Best Magazine...
Sırada Malossi kevlar kayış, Malossi hava filtresi, Malossi yağ filtresi, NGK iridium buji, NGK buji kablosu, NGK buji piposu, Polini debriyaj sistemi ve Castrol Racing T1 10W-50 yağ var. Bir de daha sonradan Malossi Tork Driver denen parçayı ve Leo Vince 4 Road egzoz sistemini alacağım. Ama sanıldığı gibi ucuz ürünler değil bunlar. Tork Driver 350 Euro, egzoz da aynı fiyat.![]()
Loading World's Best Magazine...
Sehir ici idaal bir araç masallah Allah kaza bela vermesinn
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
sonuna kadar okudum keyif aldığın belli umarım keyif almaya devam edersin istanbul için gerçekten mantıklı bi araç
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)