Arkadaşlar merhaba, son sti ve son evo hakkında herkesin bi ön yargısı tercihi vardır, bu iki arabayada *** atmadan o onu dover o sundan iyi bundan kotu demeden tek bir kelimeyle hangisini seçerdiniz?.
Printable View
Arkadaşlar merhaba, son sti ve son evo hakkında herkesin bi ön yargısı tercihi vardır, bu iki arabayada *** atmadan o onu dover o sundan iyi bundan kotu demeden tek bir kelimeyle hangisini seçerdiniz?.
yeni STI ın kasası bence çok kötü . Zaten hep Evo öndeydi her zamn Evo derdim öle devam ediyoz ...
Evo X
http://www.supercars.net/carpics/392...utionXGSR2.jpg
engine Type 4B11 Aluminum Inline-4
position Front Transverse
aspiration Turbocharged & Intercooled
valvetrain DOHC, 4 Valves per Cyl w/MIVEC VVT
fuel feed Injection
displacement 1998 cc / 121.9 cu in
bore 86 mm / 3.39 in
stroke 86 mm / 3.39 in
compression 9.0:1
power 220.0 kw / 295 bhp @ 6500 rpm
hp per litre 147.65 bhp per litre
bhp/weight 191.93 bhp per weight
torque 421.66 nm / 311 ft lbs @ 4400 rpm
drive wheels 4WD w/S-AWC, AYC, ASC
body / frame Until Steel
front brakes Vented Discs w/4-Piston Calipers
f brake size 351 mm / 13.8 in
rear brakes Vented Discs w/Twin-Piston Calipers
r brake size 330 mm / 13.0 in
front wheels F 45.7 x 21.6 cm / 18 x 8.5 in
rear wheels R 45.7 x 21.6 cm / 18 x 8.5 in
front tire size P245/40R18 93Y
rear tire size P245/40R18 93Y
steering Rack & Pinion w/Hydrualic Assist
f suspension MacPherson Strut w/Forged Control Arms, Bilstein Shock Absorbers, Eibach Coil Springs
r suspension MultiLink Strut w/Bilstein Shock Absorbers, Eibach Coil Springs
weight 1537 kg / 3389 lbs
wheelbase 2650 mm / 104.3 in
front track 1545 mm / 60.8 in
rear track 1545 mm / 60.8 in
length 4495 mm / 177.0 in
width 1810 mm / 71.3 in
height 1480 mm / 58.3 in
transmission Twin Clutch SST 6-Speed Automated Manual or 5-Speed Manuall
gear ratios 3.655:1, 2.368:1, 1.754:1, 1.322:1, 1.008:1
final drive 4.062:1
New Sti
http://www.supercars.net/carpics/391...ezaWRXSTi1.jpg
http://www.subaru.com.tr/images/newsti/technical.jpg
Evo X tercih ederdim..
Yeni STi'ın HB kasası çok hoşuma gidiyor.. STi seçerdim sanırım..Ama seçmeden önce bir test sürüşü yapardım..Evo X da güzel çünkü..
Evo X .
bence de evo 10 yeni sti ın kasası eskisine nazaran daha kotu hb olayı hos durmamıs bence sti gibi bir araba hb olmamalı..ama izlediim videolara gore stock sti stock evo10 dan daha ii gbii gozukuo..ama ben evo derdim..en azından yol tutusu ve malzeme omurunden dolayı her zmn on sıralarda olacaktır..
evo 10 kasasina sti motoru swaplamak istiyorum :D
fanteziye gerek yok diyorum bence. swap felan :D bence evo x
performansta evo yol tutusta subı
performansya subaru yolk tutustada subaru.zaten üreticide kabul edıor.subaru cok gusel oldu
evo tabiki
subarı kasayı değiştirdi güzel olmadı bence
ben stock halleri için,motor dada yol tutuşta da subarunun daha iyi olcağını düşünüyorum, hatch olsa bile ben subaru tercih ederim..... :) eski kasalar için evo diyodum ama, bu evonun kasanın arka taraf bana biraz enteresan geldi, lastikler çok na-ait duruyo.... subaru yuda çok kötü diye düşünüyodum, canlı görünce fikrim baya değşti..:D ondandırki sti...
vallahi ben evo sahibi olarak, aynı zamanda evo motorunun modifiye yaparken daha verimli ve daha ucuz oldugunu bilerek yeni evonun metroseksüel arabası oldugunu dusunuyorum, bence bu arabalar sadece belilrli bi kesime hitap etmeli, sti arka taraf ve camurluklar falan şahane teknik cok guzel evodada teknik muhteşem ama nedense bilmiyorum subaruyu alırdım ön panjur nekadar kötü olsada... Bu arada evo 11 in prototip bi çizimini gördüm geçen, oda yeni sti gibi hb. Evo 10 son sedan heralde. Ama saf adrenalin için evo 9 derim... Otoparkta bi arakaşınııza bende bu var derken "çıkalım yola göstericem sana" dermiş gibi bir tipi var 9un. Ama 10da o yok bence. O yüzden sti.
arkadaslar iki arabayla ilgili baya bir bilgim var hep takip ederim ve arastırırım
1.subarular herzaman için malzeme ve işçilik kalitesi olarak mitsubishilerden açık ara üstündür mitsubishilerin iç mekanları bir süre sonra dökülmeye ses yapmaya baslar
2.evet mitsubishi ler evo9 a kadar yol tutus ve performans olarak subarudan iyi. yeni sti 300 hp ve 0-100 km yi 4.6 saniyede tamamlıyor evo ise 295 hp 4.5 saniye çok az bir fark var ancak subarulara getirilen yeni bir sistem var bu bir önceki sti dada vardı.bu özellik motor gücünü ön ve arka tekerleklere istediğiniz oranda dağıtabilme özelliği tabi limiti var maximum %65ini öne veya arkaya verebiliyorsunuz ancak yeni kasalarda bu nasıl bilmiyorum aynıdır herhalde yani demek istediğim söz konusu kalkıs ise motor gücünün%65ini arka tekerleklere vererek daha iyi bir sonuç alınabilinir tahminimce.öteyandan yine sti da bulunan sürüs ayar sistemi orta konsolda bulunan bir aya dümesiyle isterseniz aracınızı %10 yakıt tasarrufuyla performansı düsük olara kullanabiliyorsunuz. ha baktınız ışıklarda altınızda sti olmasına rağmen dangalağın teki size artislik yapıp ara gaz veriyor ozaman aracınızı tek dokunusla yarıs moduna alıyorsunuz ve bu olayda böylelikle son buluyor.iki aracın son versiyonlarının yol tutuslarıyla ilgili birşey söyleyemiyecem ancak sti ın hatcbac olmasının bir sesebinide yol tutusu olarak tahmin ediyorum arkasını fazla savurmasın diye olabilir
3.iki aracında tipine yorum yapmak gereksiz bence sonuçta zevkler tartısılmaz ancak imprezayı canlı görmenizi tavsiye ederim resimlerden yorum yapmayın bence mükemmel mitsubishi de bence tip olarak mükemmel yani kısacası ben iki aracında tipine bakmadığım için STİ diyorum
Keşke savursa arkasını, hala önden kayma sorunu var, inatla çözmeyecekler heralde bunu, kapılar da çıtalı, arkası da top gibi hb... BM videosunda Keichi dayı el freni çekip duruyordu virajlarda understeerdan kurtulmak için. Kısaca ileri değil geri götürdüler bence arabayı.
bahsettiğim motor gücünü aktarma sistemiyle önünü arkasını savurma olayını istediğin gibi ayarlayabilirsin %65ini öne ver asıl gaza tamamdır...evet o kısmı unutmusum kapılar artık çıtalı aracın en güzel kısmı oydu bence rezil ettiler ve arka farlarında değismesi lazım çok emanet duruyor ama arka şekline bisi diyemem fena değil
bence görünüş ve tasarım olarak evo ama subarunun eski kasarı evoların eski kasalarından daha iyidir. evo kullanmamamıs biri olarak yorum yapamam ama subaru = full adrenalin diyebilim aractan inesim gelmedi :) iç dizayn olarak sti lar daha dolu gibi gelior evolar bos normal bir araba gibi börünüyor subaru daha gösterişli o açıdan diyebilirim