evet, kaşıntım tuttu yine. fiyat açısından birbirine yakın 3 araç. bunlardan birisini almayı planlıyorum. sebepleriyle birlikte öneriniz ve fikriniz nedir?
şimdiden teşekkürler :)
Printable View
evet, kaşıntım tuttu yine. fiyat açısından birbirine yakın 3 araç. bunlardan birisini almayı planlıyorum. sebepleriyle birlikte öneriniz ve fikriniz nedir?
şimdiden teşekkürler :)
beklenti ne?
3 var 5 var, sırada 6 serisi olmalı bence.
Ama böyle tercihler arasında kalmak da zordur, Allah kolaylık versin. :)
e60 rules:)
sebep: aşk
gemi gibi 6 serisi yerine daha az dikkat çekici 4 kapı bir v10 ve kahrolası sesi :D
Özellikle sepang bronze yok galiba Türkiyede ama :)
http://www.m5board.com/photopost/data/529/front10.jpg
http://www.m5board.com/photopost/data/529/back6.jpg
e46 m3 turbo kullanan ev arkadasim m5 aldi birkac hafta once. Beraber gazlamaya ciktigimizda egzost sesi ve ivmelenme kendine asik etti resmen . Zaten kendiside bu zamana kadar m3 ile neden ugrasmisim diye hayiflanip durur.. m5 kesinlikle ayri bir dunya. Istersen aileni al pazar gezmesine cik istersen tek tusla roll king ol tercih senin .
M6 yı tercih ederdim,,, hem eşsiz v10 sesi ,hemde diğerlerine göre daha az rastlanır daha kolay ayırt edilebilir olması sebebiyle ;) ...
///M6 ;) V10'un sesi yeter :) ama ///M5'de düşünülebilir :)
eğer biraz doldurucam derseniz dolu bir ///M3'ün seside iyi olabilir :)
ama ///M6 alıp eissenmann koyup gazlamak çok büyük keyif verir adama :)
Mantik acisindan;
M3 yeni, sanzimani smg'lerden cok daha stabil, daha yumusak bi' arac. E60 veya 63 gibi atmosferigin efsane sesi alamasaniz da akro'yla falan gayet guzel ses verir. Ozellikle daha az yorar trafikte sizi. Yakit acisindan da 60-63'deki gibi 20 - 25 litre yakmaz cok daha az yakar.
Ama ben gidip 63 M6 alirdim buyuk ihtimal. Durusu ve sesi bakimindan cok baska. Smg biraz sert ve yorucu ama olsun o bile cok hosuma gitmisti kullandigimda :)
Sepang var abi Tr'de 1-2 tane :)
M5 aldığında 520d ye olan ihtiyacın ortadan kalkacaksa ekonomik olarak m5 mantıklı hale geliyor ...
Kisaca gorus belirteliyim;
M5-6: sanziman patates-cok yakar-motor parcalari ozellikle elektrik aksami surekli bozulur-2008 alti ise yaramaz-satisi bakimi zor-6 nin arkasi dar otesi...
Ancak;2008 ustu alirsan zevklidir-sesi hosdur-uzunda guzel yurur-5 in ici genis...
M3:cok hizli degil-en fazla 8,8 sec yurur-disi biraz yavan,eklenti istiyor-
Ancak;sanziman harika-normal yakar-Akrap ile ses muthis-yok tutus harika-satis kolay-bakim zahmetsiz-guncel teknoloji.
Daha once 2 M5,1 M6, 1 M3 sahibi olarak yaziyorum.
M5 im Sepang Bronz du ;)
herkese fikirleri için teşekkürler öncelikle. abi passionda da bakıyorum bana da e92 m3 aralarında en mantıklısı geliyor. yakıtı ben önemsemesem de m3 diğerlerine göre ciddi az yakıyor. ayrıca yeni olması ve manuel seçeneğimin olması da diğer bir artısı. m3 birkaç adım önde duruyor gibi ama hadi hayırlısı. bazen neye niyet ederken neler alıyor insan. :)
Yenı teknolojı daıma ıyıdır ;)
Forumunda cok fazla kullanmıs/Kullanmakta olan var zaten.
Hatta kapak sayfasındakı Sepang M5 ve Mavı M6 bana aıttı ;)
M3 u duz al ancak DKG cok cokkk keyıflı....
Beklenti zevkse bence bu araçların için ciddi anlamda en sportifi chip,filtre,egsozlu E92 M3'tür. Çok ciddi derecede frenleri,V8 in yırtıcı sesi büyüleyici. Tüketim yönünden sanırım diğerlerinden daha makuldür. :) Herşeyden önce hayırlısı...
E92 M3 bence en mantıklısı.
92 m3 iidir firat
e60 M5 :puha:
E92 m3 derim farkli bi araba m5 in manueli varmi e60 da bilmiyorum varsa manuel m5 olsun :) hepsi guzel arabalar zor secim kolay gelsin 335 d alirdim ben olsam :D
m6 dan çok m5 bana göre daha cazip, hem 4 kapı hemde daha güzel olduğu için.bence aralarında en mantıklısı e92 m3. sebebi ise şanzımanı ve yeni olması.onun haricinde v10 dan çok daha az yakması. v10 aşığı olsamda mantık biraz devreye girer.çünkü çok gördüm eski şanzıman dkg ye göre daha sık arıza yapıyor.m5 in sunroofu bozuluyor.süspansiyondan dolayı iç aksamda tıkırtı sesleri fazlalaşıyor.ayrıca bir tam depoyla gazlayarak 200km yol yapabilecek kadar sapık yakıyor. m3 yeni ve üsturuplu ama v10 sesi ve keyfi yok.kısacası e92 mantık e60 aşk olur. e60 olacaksa interlagos olsun :)
92m3 yol sonu :)
92 m3 hatta mumkunse 93 m3 :)
Bence m5 V10 un sesi yeterr.
5.20d duracaksa, alacağınız keyif arabası olacaksa, uzun süre kullanılacaksa,
hastalığım olan E63 M6'yı tercih ederdim :)
diğer taraftanda ; uzun yıllar kullanılmayacaksa,
5.20d durmayacaksa, E92 M3 en mantıklı seçim olur :)
Yani gönül M6 der, Akıl M3 der :D
Kanka ne adamsınya adam 335 D demis heryerde bi dizel power :):)
Ankete gelırsek bence m3 mantıklı secım olur.Kullanlardan bırebır dınedıklerım V10 cokcok fazla ımıs yakıtı sanırım 20 litre civarı ıdı yanılmıyorsam..
Bır sebebıde bana göre M3 seceneginde cabrıosu var yanı E93 M3 opsiyonlusu falanda varsa hem tatile hem keyife hitab eder.
bende m3 derdim.o kadar hacim ve silindirle uğraşmaya değer mi:D
manuel cabrio m3 :) gerçi varmı onuda bilmiyorum :D
m6 ses ve görünüş
m3 mantıklı gibi görünüyor evet. bu arada m5 in de manuellerini birkaç videoda görmüştüm. sonradan mı çeviriyorlar, yoksa opsiyonda mı var bilemiyorum o kadarını. e92 m3 için bakınmaya başladım bile. hadi hayırlısı bakalım..
hiç ugrasmaya gerek yok direk e92 m3 alınır sc kit akrop egzos yerlestirilir yola devam edilir keyifli surusler simdiden:)
m6 ile m3 arasında kalırdım vlla bnde ikiside çılgın makina vlla gönlüm m6 diyor ama :D
http://img844.imageshack.us/img844/7...33888x2592.jpg
Shot at 2012-06-25
http://img266.imageshack.us/img266/6...gitatorbmw.jpg
Shot at 2012-06-25
beyaz m6 derim
E92 m3 'e karar verdim arkadaşlar. E36 m3'ün birkaç ufak işlemi var. onu paketleyip kaldırıp ardından başlayacam arayışlarıma. çevresinde 50k km aşmamış 2008 2009 olan varsa ilgilenirim.
peki bu 08-09 m3 lerin yıllık vergisi ne kadar? 13bin tl civarı mıdır? alt dilim malt dilim olayına girme şansı var mı?:D
bir e92 m3 kullanıcısı olarak sana tavsiyem e39 e60 m5 m6 patatestir uzak durmanda fayda var.F1 araçların vites aralıkları 0.20milisaniye e92 m3 0.22milisaniyedir.Bakım masrafı yok karışık kullanımda 60kuruş yakıyor.Sade demişler exterior'dan 2011 dünya ödülünü aldı.Dodikleri ön kaputu yeter;)eksoz tutkunu arkadaşlara saygı duyuyorum ancak eksoz stock haliyle güzel kamyon sürmüyoruz insanların dikkatini çekmeye ihtiyaç duymak nekadar doğru onuda bilmiyorum.e92'nin kokpit sesini dinle derim :)e60 m5 den s.içi daha hızlı yürür.eğer durumun müsaitse 2011 den öncesini alma 2011 öncesi yakıt teknolojisi biraz daha eski ve 3 4 boy fark yiyor.Al eşşeğe biner gibi bin gıkı çıkmayacak ben buralardayım bir sorun olursa :)) UNUTMADAN e93 m3'dende uzak dur tavan 107 kg ağırlık tam hesaplamadım ama 18ps kaybın olur ve güvenlik açısından hiç hoş değil
V10 m6 ile yanaşınca 3 filan hikaye yani.e60'ın yanına bir e63 hiç fena olmaz:rolleyes:
şahsi fikrim 2011 sonrası e92 düz m3 bence 3 aracıda kullanma fırsatım oldu en çok hoşuma giden o olmuştu ama f10 m5 bakmalısınız imkanınız varsa..
Ben alırken beni yedi ozaman bmw corp.?0,05 sec mi? milisaniyenin yarısı yani? böyle bir kavram daha gelişmedi.80milisaniye olabilir m3 doğrudur 2011 yazışmalarını bulmam lazım.yalnız bana söylenen hatrımda kalan f1 tek.ya 2 yada 20 milisaniye fazla olduğudur fabrikadan.Yakıt tek.start stop özelliği ile gelen 2 3 yeniliği var.