herkese merhaba yenı yıldan sonra aracın turbo ve baskıya gırmek ıstıyom tahmını ne kadara cıkar kım daha ıyı yapar önerılerınızı cok ıyı bı sekılde degerlendırıcem
Printable View
herkese merhaba yenı yıldan sonra aracın turbo ve baskıya gırmek ıstıyom tahmını ne kadara cıkar kım daha ıyı yapar önerılerınızı cok ıyı bı sekılde degerlendırıcem
baskı balata için mehmet gazihan ile görüşmenizi öneririm onun bi debriyajla alakali bronuz 5 yaprak çalişmasi var.
Turbo ve yazilim içinde yardimci olur zaten
Megachips tavsiye ederim
Tech Opel e bir ugra derim
Istanbul Anadolu yakasinda
HBB nin ciktigi garaj
Aynen TechOpel- Selim abi en iyi şekilde yardımcı olacaktır.
Bronzbalata titretir ama aşırı değil Exclusive garage da Valeo bronz debriyaj var 1.7 ler için 1749 Turbo içinde yardımcı olur Bilal bi görüş istersen :)
Fiyatlar ne çıkar acaba ben de düşünüyorum.Şöyle 1749 + baskı ?Birde enjektör gerekiyor mu acaba?
bunlar mekanik enjektör anca delikler büyütülür eski tip dizel olduğundan ayrıca corsa cler standart olarak 12 valf olarak çalışıyo diyebiliriz emme manifoldun yapısından dolayı stock motorda egr valfi iptali contayla değil komple iptal edip özel boru yapılmalı
ankara şahin abi... ben tek geçerim, bi araştır tech de turbo için opel techi duyuyor ve görüyoruz işinin ehli ustalardır. yalnız sıfır turbo almanı tavsiye ediyorum ısrarla :)
Bronz balata vuruntu yapar,çok dur kalklı kullanıyorsan canından bezdirir ama arabamı çok kullanmıyorum,durmadan gazlarım (drag,roll),dur kalk trafiklede işim yok dersen hemen yaptır
Opelde anadolu yakası Tech Opel selim ustayı tek gecerım.sadece balata degil her konuda ılgılenır.
Bronz balata o kadar titretiyor mu ya? benim oem debriyaj setiyle bile kalkışlarda falan titreme var az. Vites geçişlerim zaten sert.
ben günlük kullanıyorum aracımı. direk bronz var öle orhanik morganik muhabbeti olandanda deil. ve bir sıkıntı yaşamıyorum bıktırır falan muhabbeti biraz abartı olmuş yani. he oem de gaz vermeden kalkan araç bronzda biraz gaz ister tek fark bu bunuda zaten bi iki kalkışda çözersin.
bronz ıyıdır, sahin usta bu işin ehlidir.
1. soruyu ciddi anlamda anlamadım soru olarakmı sordunuz lafmı çarpıttınız :) daha tam olarak denemedim motoru topluyorum. fakat benim düşüncem az yakması açısından aracın hava almasını kısıtlamışlar portları düzenli şekilde açılınca her subap gerektiği havayı çekicek düşüncesindeyim yaptığım çalışmanın resmini atabilirim.
2. Soru Metal conta ile egzos gazını kapattınız.Ben egzosdan çıkan boruyu tamamen söktüm emme manifolduna giren l şeklinde bi boru var o parçanın içindeki egr valfini söküp turbo basıncını direk borudan yuvarlak şekilde geçirmeyi sağladım onun resmini çekince tam olarak ne demek istediğimi anlarsın yani valf tamamen iptal turbo basıncı hiç bir yere çarpmadan emmenin içiden geçiyor.
http://u1312.hizliresim.com/1j/u/vwtf6.jpg
2.Resimde tam olarak yapılanı anlamışsınızdır normalde o metalin içinde kocaman bi parça var emişe açılıp egzps gazını emmeye veren.O metalin gereksiz parçalarını kırıp dışını kaynattırdım.içi ise polisajlı gerçek bu biraz daha kapsamlı egr iptali hava çarpaması yok ;) egzos tarafına ise flanş kestirip çirkin görüntüyü ortadan kaldırdım.Hava filtre borularını demirden yapıcaktım gerek duymadım orda basınç yok sadece görüntü güzelleşir.yazılım olmadan stock motorla bu şekilde güç artışı olmuştur sanırım corsa c sayfası olarak burda devam edebilirz aslında hep beraber
http://u1312.hizliresim.com/1j/u/vwtuf.jpg
aynen öyle olmadı şahin abi zaten uyarıyor , 3 yaprak bronz 3 yaprak cadde tipi yapalım + oynar volant diye. fakat bende sabit var sabite 3bronz 3 cadde tipi yaptırcam korkuyorum şuan çok titretmesinden.
oynara yapsamda oynar hemen bozuluyor diyolar. gücümü düşürürmü düşürmezmi kararsız kaldım oynar-sabit arasında seninki nasıl
yok estafurullah laf carpma falan yok :)
ben bu uygulamayi yapip hicbir fark olmadi diyen duydum da o nedenle sordum..
egr olayi ise anlasilmistir tarafimca :)
resimler cok aciklayici oldu tesekkur ederim..
malumunuz bizimde bi corsa 1.7 dti miz varda, bazi konularda problem yasiyoruz, o nedenle sormustum ben de..
arac kardesimin, wtf corsa diye konusu falan olmasi lazim forumda.
basinc sorunu yasiyoruz, 1749 a cok yakin bi turbo kullaniyoruz ama 1.35 bar i gecemiyoruz vs..
ben de bu aralar egr nin biraktigi kurumlara takilmis durumdayim, 193 binler de falandi ben egr yi iptal ettigimde, o nedenle mi acaba basinc gelmiyor diye dusunuyorum da..
kurumdan dolayı daha fazla basınç görürsünüz, portlar açılınca basınç düşüyor yazılımdan baya pay kalıyor mazotu verince iyice iyi olur :D
Corsa düzgün tune edilirse sıkıntısız yürür .
Neden takılıyorsun kurumlara carbon clean yaptırırsan fgüzel kaliteli biryerde kurumu felan düşünme kaçak olabilir emmende yada cooler borularında hepsini geçiyorum intake ve exhaust borularını yeniden yaptınmı orjinalin langırt die üstüenemi taktın
suan aracta dumanli diye tabir edilen yazilim var.. (oem turboyla birlikte kullanilan yazilim).
araca uyguladigimiz turbo ise mhi tf035-16t idi sanirim.. iveco 2.8 daily turbosu.
custom bi yazilim yapilmadi ama meshur dumanli denen yazilimin uzerinde mazot artirip kisarak dyno da deneme yapildi bisey degismedi diyebilirim..
turbo revizeli turbo, balansi falan yapildi, biraz kullanip sokup tekrar inceledim bi sorunu da yok turbonun.
aracta basinc kacagi yok, bundan kesinlikle eminim.
turbonun wastegate i kapali, wastegate kapakcigi salyangoza kaynakli hatta o derece kapali :)
turbodan itibaren komple 60lik duz boru var.
intercooler ve intake borulari oem duruyor.
egr iptal.
1.35bar cont yuruyor araba, kesiciye 500 devir kala iniyor ama basinc..
fullboost a 2700-2800 devir gibi oturuyor.
ankara da erhan abinin dyno da 125hp civarlarinda cikiyor.
gidisi de rezil baya..
http://www.youtube.com/watch?v=rtb8O_vAT8c
1.7 lerde ecuya yazılım yapılıyormu yaptığınız işi irdelemek gibi oluyor ama biraz.bunların enjektörler mekanik hernagi bi elektrik girdisi yok.gelen yakıtın basıncı arrtığı zaman işeme biraz daha fazlalaşır.pompaya avans verip turbo basıncını manuel açarak güçlendirme yapılmış olunmuyormu :soru:
araçta diyelim stock olarak 1.3 bar var bu portlar büyüdüğü zaman egr iptal olduğu zaman hatta benimki gibi düz boru yapıldığı zaman basınç düşücektir hava akışkanlığı fazla olduğundan fakat bu söylemlerim stock basınçta yazılım sonra basınç artınca zemin sağlam olduğundan 100 veriyosa büyük portlarlarla 105-110 verir düşüncesindeyim.barı geçememenizin sebebi dizele daha yeni başladım adını bilmediğim bi parça var turbo basıncını okuyan beyindende komut alıyor fazla basınç olduğunda basıncı kesiyor ondan kaynaklı olabilir o parça corsalarda yüksek barları desteklemiyorda olabilir değiştirmek yada beyinden basınç devresini açmak gerek. bahsettiğim parça motor kulağının altında kalan galıba :)
1.7 yi hakkıyla yapmak için Opeltech selim usta ve yazılım içinde özgün abi diyorum.
selim usta mekanik olarak hertürlü işi yapıyor.Turbo montajı, emme egzoz paslanmaz boruları kaynağı vs.. titretmiycek şekilde bronz baskıda yapıyor. Projeyi hayata geçirmeye başlayacağınız zaman görüşün ustayla.
şahin ustanın cep nuamarasını alabilirmiyim baskı balata için