Merhaba arkadaşlar 207 Rc Le Mans Aracımın Motorunu forged yaptıracağım.Ankarada Profesyonel olarak rektefiye işi yapan kimler var.Tavsiyelerinizi bekliyorum.Şİmdiden tşk ederim.
Printable View
Merhaba arkadaşlar 207 Rc Le Mans Aracımın Motorunu forged yaptıracağım.Ankarada Profesyonel olarak rektefiye işi yapan kimler var.Tavsiyelerinizi bekliyorum.Şİmdiden tşk ederim.
Remzi usta sıze yardımcı olur konusunda uzmandır
0532 665 40 62
Benden aldıgnı soylersenız yardımcı olur
Motoru söküp takacak kişinin rektefiyecisi olmazsa olası bir sorunda topu hep birbirlerine atarlar. Bu arada hangi ürünleri kullanıcaksınız ?
Geçmiş olsun, zincir koptuğu için motor zarar görmüştü diye hatırlıyorum. Tam olarak hasar ne, neler değişecek, setup motor içi ile mi sınırlı yoksa başka şeyler de yapılacak mı?
Şimdiden kolaylıklar dilerim
Hangi malzemeler kullanıyorsun karar verdiniz mi
4. gözün pistonunu karterden topladım. Motoru kendim toplayacağım forged piston kol kullanacağım. Ama rektefiye de iyi bir usta arıyorum.
Ustalıklarını bilmem ama daha önce forumda "Çağ Motor Yenileme"diye bir yerden bahsedilmişti.
Kardeşim hiç macera arama Antalya Yapmur Oto Mehmet Turhata ulaş böyle bi rota izle başın ağrımaz gel dediği gün arabayı teslim alırsın parça konusunda yardımcı olur bi ara derim..
Maceralık bir şey yok ilk toplayışım değil malzemelerin siparişini verdim.Mehmet ustayı tanıyorum yanına gitmiştim bir arıza için sağolsun işimi çözmüştü.
Parça listesini ve tutarlarını buraya da yazarsanız sevinirim. Az çok fiyat bilgimiz olur.
Motor yenileme (Rektefiye) arıyorum toplayacak usta değil konuyu dikkatli okusan anlarsın. canozgur106
Saygılı ol derken saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum.Saygısızlık yapan sensin.Kötü bir kelime konuşmadım konuyu dikkatli oku anlarsın dememin neresi saygısızlık oluyor.Lafı bir taraflarından anlayıp iyice kendini rezil etme terbiyesizliğin alemi yok sana fikir ve düşüncelerini soran olmadı işin gücün rast gelsin.
İvedik'te "sarp motor yenileme" var bi görüşün isterseniz
tşkler arayıp görüşeceğim
malzemelerın hepsi geldiğinde paylaşacağım kardeşim
Kendinden 12 yaş büyük insana nasıl konuşulacağını öğren araba işlerinden önce..Sana onu yazarken komple garaj olarak tavsiyede bulunmak amacıyla öyle girdim söze..Tabii senin gibi birine yardım etmek değil su vermemde yazmış bulundum..Maddm o aşamaya geldin hâla rektefiyeci arıyosun bırak yapma o arabayı.Bir sıkıntın varsa burda değil özelden yaz öyle konuşalım.!!!!
çocuğun bir sıkıntısı varmış gibi durmuyor ki siz agresif davranıyorsunuz :)
rektifiyeci aramak suç mu ben onu anlamadım :)
Konudan sapmayalım teknik bölümde. Bende genç arkadaşımızın yazdıklarında bir sorun göremedim. Can bence sen biraz fazla alınganlık yaptın.
Ankara da Tüm Oto ile görüşmende ve musait ise fikir almanda fayda var kolay gelsin şimdiden
http://i.hizliresim.com/ZMPJ9a.jpg
http://i.hizliresim.com/Mo3WRg.jpg
Motorun son hali sebepleri neler olabilir ??
Tüm Oto  
Adres: Oto Sanayi Sitesi 2565. Sok. D:38, Şaşmaz, Etimesgut, Ankara
Telefon: (0312) 278 75 72
burada Erkan Usta ile konuş, benim (Bülent), penguinHakan, Anıl, Gürsel kimin ismini istersen verebilirsin hepimizin ustasıdır, işini çözer, o kol nasıl eğilmiş anlatır sana...
Tüm otoyu biliyorum onların yanına gideceğim zaten tsk ederim ilginiz için
Araçta yazılım var mıydı yoksa orijinal yazılımla mı bu hale geldi?
Kapaktan yada turbodan ciddi yağ çekip hydrolock olmuş olabilir. Su çektirmediğini düşünerek yazıyorum.
Yazılım'dan kol öyle yamulmaz, citti bir retard detenasyon almış olsa piston kanalını kırar, segman kırar, detenasyon'un boyutuna bağlı olarak uzun süre yüksek iat'da gidersen -1-2-3-4 de piston eritir, -5-6-7-8 + de piston kırarsın yanma odasına citti sıvı girişi olmuş, su,yağ vs vs, veya wather methanol injection kullanıyorsan yanlış jet seçimi 500 / 1000 cc + start, full psı ı da iyice kısıp 0.2.03.04 barlarda full işetme den dolayı anlık aşırı zenginden de olabilir, çünkü enjektörlerin işediği cc değeri belli. ama yinede bu kadar yamulmaz aşırı üstüne gitmediysen. Schumi nin dediği gibi olmus olabilir. Yani yazılımdan olma ihtimali çok düşük hangi firmayı kullanoyorsunuz bilmiyorum ama sonuçta çakma 95 octane benzinlerin kalitesi belli, remapper'inde kalkıp 97+ 102/104/106/108/110 bir harita hazırlıcak hali yok -9 -10 -11 vs vs + detenasyon yapacak..yani yazılım değildir.
Çok geçmiş olsun. Diğer pistonlarda kollarda bir sıkıntı yok sanırım, biraz daha foto varsa atabilirmsin, özellikle piston tepellerin'in.
direk su çekmiş aga
http://www.croberts.com/Hydrostatic-...s/image002.jpg
Piston sarmış olamaz mı?
Setup'ına göre değişir tehlike durumu 500cc nin.
Boost, Afr, timing ve döndüğün devire ve % de oranlarına, start/full psı ayarına göre risk durumu değişir
250 cc her setup için yeterli jet'in.
Hatta yapabilirsen 125+125 iki jet nozzle kullan, daha iyi pulvarize olması için.
Daha önce birkaç kez THP'lerde pistonlardan birinin segman kanalından kırıldığını görmüştüm. Segman kırmasından bahsetmiyorum ama segman kanalının kırılmasından bahsediyorum ve iki-üç değil, sadece tek göz. Etuners'in sitesinde de fotoğrafları vardı hatta, Google'da da çok örnek çıkıyor. Bunun sebebi ne peki? THP motorda tek pistonun segman kanalından kırılmasına ne sebep oluyor?
Piston yok oldukdan sonra kol merkezlenememediği için biyere (muhtemelen bloğun en alt kismina) çarpip yamulmuş, hidrolock olduğunu sanmiyorum
Şaşmazda güney motor yenileme var daha önce benim aracin motoru ve kapağını yaptirdim tavsiye ederim
Geçmiş olsun, kolay gelsin