İsveç den Mobne isimli bir arkadaşımız ve kendisinin pre-face lift S13 ü , şu anda avrupanın en güçlü CA18DET i ( amerika da daha fazla çıkaran var mı bir bilgim yok )
CA18det den precision SC6262(edit: gt2871 değilyanlış yazmışım) ile 2.7 bar da 705 'whp' ve 686'wnm' çıkarttı . 1809CC den (orjinal hacim) :)
çeyrek mil de GT2871 ile 2.3 bar da 10.7sn çıkartıyor
Youtube kanalı da aşşağıda .. arçla ilgili diğer videoları da bulabilrsiniz
CA18DET i sevmeyen bazı arkadaşlar için güzel bir örneklendirme olabilir bu :)
specleri için birşey bulamadım , bizzat kendisiyle iletişime geçmeye çalışıyorum şu anda .. eminim sitemize girip yazmaktan keyif alacaktır :)
07-03-2010, 20:28
gorke
şanzımanla ilgili bilgi var mı? ve daha fazla detay...
07-03-2010, 20:33
Spawn
yazdığım gibi görkem , kendisiyle bizzat iletişime geçmeye çalışıyorum nicco dan .. ulaşabilrsem davet ederim kendisini buraya en olmadı ben alır yazarım ..
07-03-2010, 20:34
senna
gt2871le bu kadar güç çıkmaz eğer başka bişey yoksa
07-03-2010, 20:40
tool
o torkta o sanziman pek olmaz ama neyse :)
07-03-2010, 20:45
senna
gt28 değil sc6262 turbosu yüksek ihtimal zaten 28 gibi durmuyor üstündeki sc62ye göre güzel sonuç
07-03-2010, 20:45
gorke
bu güçler için ekstrem camshaft, ince işçilik üst kapakta, şanzıman gerekli.. daha fazla detay gerekli bu değerlere inanabilmek için açıkçası ecu turbo gibi.
07-03-2010, 20:48
senna
haltech ecu sc6262 8:5:1 piston full counterwieght krank bulduklarım bunlar:)
07-03-2010, 20:48
Spawn
mobnenin kendisinin yazdığıdır 2871 bilgisi..
dediğim gibi mail attım kendisine.. cevap gelince bilgilendiririm detaylı olarak .. sonuç olarak bir şekilde ca18 den 705 whp alınmış
07-03-2010, 20:52
senna
kim yazarsa yazsın o turbodan o güç çıkmaz çıktığını idda bile etmesin
07-03-2010, 23:00
Spawn
Efe:
*most powerfull ca in EU right?
*yours
teddan | sjuk som tusan:
*im not sure at the moment, but at the time it was dynoes it was the most powerful ca18 in the world at still 1.8l i think. But not 100% sure.
*with no nos
Efe:
*oh
*which turbo are you using?
teddan | sjuk som tusan:
*its a precision sc6262
Efe:
*and tranny?
teddan | sjuk som tusan:
*standard gearbox
Efe:
*really :-O:-O:-O:-O
teddan | sjuk som tusan:
*s14 diff
Efe:
*oh fuck
*stock transmission?
teddan | sjuk som tusan:
*yes, but dont get to exited, they break all the time
Efe:
*ah
*hahahaha
*:D
teddan | sjuk som tusan:
*:)
Efe:
*which often you mean with all time?
teddan | sjuk som tusan:
*fiew times a year
Efe:
*like?
teddan | sjuk som tusan:
*actually works pretty good
Efe:
*hmm
teddan | sjuk som tusan:
*if i run wide slicks, the outgoing axle from the gearbox break
*because of the grip. with streettyres i get wheelspin all the time, so the gearbox dont get that stressed.
Efe:
*oh i see
*its really nice to hear gearbox is solid like that
teddan | sjuk som tusan:
*yes im impressed, but as i said, they do break even with street tyres
Efe:
*actually 705 is so much bhp :)
*last count was 705 right?
teddan | sjuk som tusan:
*yes
07-03-2010, 23:03
Eray Yümsel
s13 ün gt25 le 1 barda 321hp çıktığını gördüm paşaoğlunda görkemin arabasıydı sanırım o yüzden bunada inanırım :D
07-03-2010, 23:07
gorke
Alıntı:
EKEray Nickli Üyeden Alıntı
s13 ün gt25 le 1 barda 321hp çıktığını gördüm paşaoğlunda görkemin arabasıydı sanırım o yüzden bunada inanırım :D
emme, egzos manifoldları ve en ufak üst kapak parçası olmadan.. yeni setupla neler çıkabilceğini görcez bakalım yaza doğru :)
07-03-2010, 23:23
Spawn
Efe:
*in which bhp do you get tranny problems
teddan | sjuk som tusan:
*depends on the drivingstyle and grip
Efe:
*street tires
teddan | sjuk som tusan:
*i guess 400whp is the point when things can break
Efe:
*drift driving
teddan | sjuk som tusan:
*then you dont have to worry
Efe:
*ah ok
teddan | sjuk som tusan:
*the gearbox dont get stressed if theres no traction
*so for drifting i dont think it break that fast.
ama öle bir hız yok yani stock ca18det şanzuman la
birde öle bir beygir yok 2871 ile
adam iyi sıkıo sana arabanın sahibi bile olmayabilir :)
08-03-2010, 00:20
Spawn
adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..
08-03-2010, 00:25
Emir_b16a
Alıntı:
Spawn Nickli Üyeden Alıntı
adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..
aleni ingilizce zarflamışsın adamı :D
08-03-2010, 00:27
Spawn
anlamadım ?
08-03-2010, 00:44
turbo16
güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı:soru:
08-03-2010, 00:50
gorke
Alıntı:
turbo16 Nickli Üyeden Alıntı
güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı:soru:
tek engel yakıt olabilir bence.
08-03-2010, 01:09
darkred
orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?
08-03-2010, 01:13
swalios
Alıntı:
darkred Nickli Üyeden Alıntı
orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?
yanılmıyorsun
08-03-2010, 01:17
Schumi
Slick takarsa kırıyormuş. Normal lastikle yada drift yaparken sorun yokmuş.
08-03-2010, 10:28
turbo16
Alıntı:
gorke Nickli Üyeden Alıntı
tek engel yakıt olabilir bence.
güç yakalanır bi şekilde ama ikide birde sanzıman kırarsa olmaz diyorum
08-03-2010, 10:32
miniks
SC 6262
ca18 det motorda
6500 de falan ancak dolar ki sadece beygir cıkartmak için yapılmış proje gibi oem cam ler ile en fazla 7500 devir dönebiliyorsun daha sonrasında boşa ceviriosun hepsini denedik gördük
yani 1000 devir arabası yapmış adam stock kapak tan bahsediyorsa
yokl eger tomei full işli bir kapak takarsa ozman 9000 dönebilir işte ozaman da bu turbo ve bu beygirler zevk verir
08-03-2010, 10:41
miniks
ayrıca 1 iki bişi daha ekliyeyim
s13 cok hafif bir arac
500 whp ca18det türkiyede yapılsın ciddi ciddi cogu araba yanına yaklaşamaz
ama video da da göründügü gibi adam vites atıo lag e kalıo nerdeyse 7000 e yakın tekrar güc geliyor
ki adamın kapagı da komple yapılı
işte bu yüzden dir ki SR20det in ca18det den daha fazla tercih edilmesi
08-03-2010, 11:42
Spawn
arkadaş kendi motorunun rebuild ini komple kendisi yapmış . üst kapak ve üst kapak işlemelerini tamamen kendisi yapmış , ve üst kapak tamamen dolu ..
haltech ecu kullanıyor araç 9000 çeviriyor
ve sc6262 5500 de 2.7 bar çıkartıyormuş ca18 den ..
dediğim gibi , ben adamın avukatı değilim bana söylediklerini söylüyorum
08-03-2010, 11:58
miniks
video da bile net bir şekilde görünüyor arac 5600 den ömnce 1.5 bar basamıyor
2.7 barı nasıl oluoda 5500 de basıyor
kaldıki türkiyede bütün S13 kullanıcıları tecrübelidir ki GT25 bile 4000 den önce hareket vermior
ya sonuçta adam bizi ilgilendirmez ama bu videoları izleyip de ca18det için gaza gelmek bence mantıksız
en ideal s13 ca18det 350 hp olandır benim gözümde
farklı motor koyarsın 1000 hp yaparsın orası ayrı
08-03-2010, 12:01
Spawn
gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor
08-03-2010, 12:02
miniks
Alıntı:
Spawn Nickli Üyeden Alıntı
gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor
yok ona katılıyorum bende
sen pistonu koy wiseco falan ondan sonra konuşalım
bende stock motor 28 vardı 3500 de geliodu
yaptım 25 koydum 4000 den önce hareket yoktu
08-03-2010, 12:04
Spawn
sıkıştırmayı mı düşürdün
08-03-2010, 12:05
miniks
Alıntı:
Spawn Nickli Üyeden Alıntı
sıkıştırmayı mı düşürdün
8.5 wiseco piston çap büyütüyorsun yeni piston takarken ister istemez düşüyor sıkıştırma oem zaten 8.8
wisecoda sadece 8.5 var bide çap büyüdü o düştü 8.3 lere istemeden
ama 10 sıkıştırma piston üretirlerse inanılmaz zevkli olur ca18det
08-03-2010, 12:10
Spawn
güzel bir kapak işlemi ile bence sıkıştırma biraz daha yükseğe çekilebilinir.
siz hangi turboyla ne basınç kullanmıştınız. g
örkem gt2560 kullanıyor ona sorarız gelince kaçta doluyor turbosu.
10 sıkıştırma ile güvenilir ellerden çıkmamış bir beyin programı çok fena zararlara yol açabilir diye düşünüyorum ...
ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..
ca18 in alt yapısı bence sr a göre çok daha iyi. sadece soğutma problemleri yaşıyorum , onları da elektrikli fan ile çözeceğim..