moruk 6776 varmı PT de
6765 yada 6768 var billet wheel olarak tabi
turbo secimi herneyse 67 mm dogru karar tebrikler
yolda bu canavarı bizim 4 silindirlilerin yanında görücekmiyiz yoksa çıta dahamı düşük ?
Printable View
moruk 6776 varmı PT de
6765 yada 6768 var billet wheel olarak tabi
turbo secimi herneyse 67 mm dogru karar tebrikler
yolda bu canavarı bizim 4 silindirlilerin yanında görücekmiyiz yoksa çıta dahamı düşük ?
Helal vallahi bu düşüncede oldugunn sürece hızlanırsın havalar biraz ısınsın sende ozaman kadar testleri bitir şöyle 600 küsürlere gel hele :)
Sanırım söylemem lazım , ilk başlarda turbo bana da doğru geliyordu boyut bakımından.Ama şu anda ufak olduğunu düşünüyorum. Hacim var çünkü , japonlar gibi değil. Neyse bir dahakine artık. :)
moruk 2.5 makinada PT67 yi bitiremessin
ben 11 sıkıştırma kullanıyorum
BMW de sıkıştırmanız kaç ?
O turbonun 45 psi a kadar yolu var egerki 6768 ise 950 hp turbo
6765 ise 800 hp
sen basınç bas hele alışmışsın stock motor stock motor yapıp büyük takayım az basınc basayım çok güç çıksın istiyon galiba :) öle bir dünya yok
kaç bardasın şu anda methanol kiti falan varmı ateşleme ne durumda
Bizim sıkıştırmamız 8.5.
Basınç daha da açıcaz , o sorun değil bro.
Ama Japondan sonra garip gelen ne biliyormusun , büyük turbo ile tork ve güç belli bir devirden soran tekme atarak gelir ya. Bunda o yok . Hacimden dolayı 2000 den itibaren geliyor tork.Psikolojik olarak insan birden gelmesini bekliyor boost'un.Gelmeyince de turbo ufak geliyor . :)
20Psi , meth var. Ateşleme sıkıntımız yok şu anda, standart bobin vs vs .
hahahhaahhaa la senin RB dede böyle degilmi oda 2.5 6 silindir sen artık 4 silindirlere ne bakıon :)
benim arabada hiç hissiyat yok tork nerdeyse beygirin yarısı kadar araba sadece hızlanıyor işte ön camda motion blur falann oluyor okdar :D
Yok abi , Rb ile alakası yok , bunun torku çok daha iyi.Mert bunu okuduğunda benimle baya dalga geçecek. . .
Tork çok lineer ve devamlı olduğundan standart farbrikasyon araba hissi veriyor.Günlük kullanımı da çok keyifli.Bakınız dyno :)
Hacim 2.8 bu arada bunun.
Maşallah maşallah :) musti bugünleri de mi görecektim hem kendi basini yaktin hem de bizi 300 kilo ol zayifliyim diye 3 sene haslanmis patates ye emi :) Şaka bi yana leş25 güzel oldu ya mert kapti mapping işini.Neşat abi bu arabayi kullanacak di mi disardan seyretmeyecek :)
Maşallah maşallah :) turbo bmwlere devam :)
(yaşlı bir ihtiyarın sesinden)
eskiden bir jdm work vardı önünde s14ler s13ler ne güzel günlerdi ahh ahh :D:D:D
Maşşallah Mustafa abi güzel bir proje... ama daha ayrıntılı fotolar leşin önceki hali ve sonraki halinin fotolarını çok merak ediyorum :) sabırsızlıkla bekliyorum :) benimde bazen kanıma giriyor bir tane E34 525 veya E36 M50B25 alıp hafif turboyla gıdıklasakmı diye ama sırf bu japon fanatikliğim yüzünden bir türlü bmw veya başka bir almana yaklaşamıyorum inadımdan ama seviyorum almanları :) Eminimki japondanda daha az strees eden ve daha az dellendiriyordur... ama alışmışız mazoluğa japona devam edelim bakalım :) neyse abi devamını bekliyorum konunun kolay gelsin ;)
Devam edelim o zaman.
Aracımızı Ankara dan aldık.Neşat ilandaki telefonu arayıp arabayı çekici ile yollamasını söyledi.Parayı havale etti ve araba geldi.Tabii arabaya hiç baktırmamış oldu.Satıcı bile duruma şaşırmıştı.Biz zaten ne yaptın abi dedik.Böyle arabamı alınır dedik ama alındı bir kere tabii.
İlk zamanlar gücü baya yetersizdi , bu yüzden basit bir turbo yapalım biz buna dedik.Turbo yaptıktan sonra bir çok drift antrenmanında , onlarca kişi tarafından kullanıldı.Hatta bir antrenmanda pistte gazlayan S2000 sol kapıdan arabaya vurdu.
Kıbrısa gittiğimiz de yanımızdaydı araba, ve sorunsuz olarak geri döndü.Sonuçtan çok mutlu olduğumuz için işi ilerletmeyi düşündük.Ama arabanın kasasında pas sorunları vardı.Bu yüzden kaportaya girmesi gerekiyordu.
Arabayı Neşat'a verdik.Kaportaya sokup paslı yerleri hallettirecek ve boyattıracaktı.Neşat her zaman olduğu gibi işi abartıp "güzel toplanması" için ustaya talimatları verip kenara çekildi.Paslı bir E36 dan bu hale nasıl geldiğinin fotoğraflarını paylaşıyorum şimdi.
Arabanın sol kulesi oldukça kötü durumdaydı.Pas ve tamirat hataları göze çarpıyordu.Tamir edilebilecek durumda olmadığından organ nakli gerekti.
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00044.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00045.jpg
Yeni bir kule gerekiyordu.
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00047.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...DSC00046-1.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00046.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00054.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00053.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00052.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...DSC00054-1.jpg
Kule kabindeki paslar bu şekilde hallolduktan sonra sıra diğer paslı bölümlere gelmişti.
http://i386.photobucket.com/albums/o...DSC00054-1.jpg
Sol kapı , sağ ve sol marşpiyerde döner bir E36 dan alınarak aracımıza monte edildi.
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00056.jpg
Sol marşpiyer parçası
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00057.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00055.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00058.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00063.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00064.jpg
Marşpiyer montajı da tamamlandıktan sonra diğer taraftaki işlere başlandı.
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00065.jpg
Diğer kaporta işleri adı altında fotoğraflara devam ediyorum.Pas ve tamir işleri bittikten sonra sıra çamurlukları genişletmeye geldi.
http://i386.photobucket.com/albums/o...DSC00072-0.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00072.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00069.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00068.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00100.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00099.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00098.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00096.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00095.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00094.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00093.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00092.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00091.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00101.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00104.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00103.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...o/DSC00102.jpg
Böylece boya da biter ve iş motora kalır.Motor Eagle kol , CP piston ve Arp saplamalar ile toplanır.Daha sonra bizde turbo montajını yaptık.
Bu fotoğraflardan sonra neden arabaya Leş25 dediğimizi anlamışsınızdır :) Eski hali ile pek alakası kalmadı tabii şimdi.
Son olarakta Kıbrıstaki Drift performansından bir video ekliyeyim :
Kıbrıs drift show- drift acedemy- Jdmworks 325i turbo - Mert Bilaloglu on Vimeo
Maşallah baya ustanın emeği geçmiş. Ama aracı driftte kullanmayacakmışsınız. Yol için yapmışsınız. O vakit herhalde kaporta ustanıza baya güveniyorsunuz 600 hp aracın ön kulesini değiştirip ek yapmışsınız. Güle güle gazlarsınız inşallah.