User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
104 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: JDM Works 1991 325 Turbo

  1. #39
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk 6776 varmı PT de

    6765 yada 6768 var billet wheel olarak tabi

    turbo secimi herneyse 67 mm dogru karar tebrikler

    yolda bu canavarı bizim 4 silindirlilerin yanında görücekmiyiz yoksa çıta dahamı düşük ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  2. #40
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    yolda bu canavarı bizim 4 silindirlilerin yanında görücekmiyiz yoksa çıta dahamı düşük ?
    Deneriz müdür , biz de nerelerdeyiz görmek istiyoruz. Çıtamız yok. Kendinden yavaşlarla deneyerek ilerleyemezsin.

    Pt6776 şu anda üretimde yok sanırım.

  3. #41
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Helal vallahi bu düşüncede oldugunn sürece hızlanırsın havalar biraz ısınsın sende ozaman kadar testleri bitir şöyle 600 küsürlere gel hele
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #42
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım söylemem lazım , ilk başlarda turbo bana da doğru geliyordu boyut bakımından.Ama şu anda ufak olduğunu düşünüyorum. Hacim var çünkü , japonlar gibi değil. Neyse bir dahakine artık.

  5. #43
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk 2.5 makinada PT67 yi bitiremessin

    ben 11 sıkıştırma kullanıyorum

    BMW de sıkıştırmanız kaç ?

    O turbonun 45 psi a kadar yolu var egerki 6768 ise 950 hp turbo

    6765 ise 800 hp

    sen basınç bas hele alışmışsın stock motor stock motor yapıp büyük takayım az basınc basayım çok güç çıksın istiyon galiba öle bir dünya yok

    kaç bardasın şu anda methanol kiti falan varmı ateşleme ne durumda
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #44
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizim sıkıştırmamız 8.5.

    Basınç daha da açıcaz , o sorun değil bro.

    Ama Japondan sonra garip gelen ne biliyormusun , büyük turbo ile tork ve güç belli bir devirden soran tekme atarak gelir ya. Bunda o yok . Hacimden dolayı 2000 den itibaren geliyor tork.Psikolojik olarak insan birden gelmesini bekliyor boost'un.Gelmeyince de turbo ufak geliyor .

    20Psi , meth var. Ateşleme sıkıntımız yok şu anda, standart bobin vs vs .

  7. #45
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahahhaahhaa la senin RB dede böyle degilmi oda 2.5 6 silindir sen artık 4 silindirlere ne bakıon

    benim arabada hiç hissiyat yok tork nerdeyse beygirin yarısı kadar araba sadece hızlanıyor işte ön camda motion blur falann oluyor okdar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #46
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok abi , Rb ile alakası yok , bunun torku çok daha iyi.Mert bunu okuduğunda benimle baya dalga geçecek. . .

    Tork çok lineer ve devamlı olduğundan standart farbrikasyon araba hissi veriyor.Günlük kullanımı da çok keyifli.Bakınız dyno

    Hacim 2.8 bu arada bunun.

  9. #47
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Maşallah maşallah musti bugünleri de mi görecektim hem kendi basini yaktin hem de bizi 300 kilo ol zayifliyim diye 3 sene haslanmis patates ye emi Şaka bi yana leş25 güzel oldu ya mert kapti mapping işini.Neşat abi bu arabayi kullanacak di mi disardan seyretmeyecek
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  10. #48
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah maşallah turbo bmwlere devam
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  11. #49
    psikolojikdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    (yaşlı bir ihtiyarın sesinden)
    eskiden bir jdm work vardı önünde s14ler s13ler ne güzel günlerdi ahh ahh

  12. #50
    kRo_bOy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Tokyo'nun içinden:)
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok abi , Rb ile alakası yok , bunun torku çok daha iyi.Mert bunu okuduğunda benimle baya dalga geçecek. . .

    Tork çok lineer ve devamlı olduğundan standart farbrikasyon araba hissi veriyor.Günlük kullanımı da çok keyifli.Bakınız dyno

    Hacim 2.8 bu arada bunun.
    mustafa bizi bitirdin bu yorumunla artık bilmiyorum nasıl mert in dilinden kurtuluruz ben bi daha gelmiyorum dükkana hahahahahahaaa
    Alıntı psikolojikdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her sx te bir sorun var benimkindede direksiyonu yanlış yere koymuşlar

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır

  13. #51
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşşallah Mustafa abi güzel bir proje... ama daha ayrıntılı fotolar leşin önceki hali ve sonraki halinin fotolarını çok merak ediyorum sabırsızlıkla bekliyorum benimde bazen kanıma giriyor bir tane E34 525 veya E36 M50B25 alıp hafif turboyla gıdıklasakmı diye ama sırf bu japon fanatikliğim yüzünden bir türlü bmw veya başka bir almana yaklaşamıyorum inadımdan ama seviyorum almanları Eminimki japondanda daha az strees eden ve daha az dellendiriyordur... ama alışmışız mazoluğa japona devam edelim bakalım neyse abi devamını bekliyorum konunun kolay gelsin
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  14. #52
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Devam edelim o zaman.

    Aracımızı Ankara dan aldık.Neşat ilandaki telefonu arayıp arabayı çekici ile yollamasını söyledi.Parayı havale etti ve araba geldi.Tabii arabaya hiç baktırmamış oldu.Satıcı bile duruma şaşırmıştı.Biz zaten ne yaptın abi dedik.Böyle arabamı alınır dedik ama alındı bir kere tabii.

    İlk zamanlar gücü baya yetersizdi , bu yüzden basit bir turbo yapalım biz buna dedik.Turbo yaptıktan sonra bir çok drift antrenmanında , onlarca kişi tarafından kullanıldı.Hatta bir antrenmanda pistte gazlayan S2000 sol kapıdan arabaya vurdu.
    Kıbrısa gittiğimiz de yanımızdaydı araba, ve sorunsuz olarak geri döndü.Sonuçtan çok mutlu olduğumuz için işi ilerletmeyi düşündük.Ama arabanın kasasında pas sorunları vardı.Bu yüzden kaportaya girmesi gerekiyordu.

    Arabayı Neşat'a verdik.Kaportaya sokup paslı yerleri hallettirecek ve boyattıracaktı.Neşat her zaman olduğu gibi işi abartıp "güzel toplanması" için ustaya talimatları verip kenara çekildi.Paslı bir E36 dan bu hale nasıl geldiğinin fotoğraflarını paylaşıyorum şimdi.

    Arabanın sol kulesi oldukça kötü durumdaydı.Pas ve tamirat hataları göze çarpıyordu.Tamir edilebilecek durumda olmadığından organ nakli gerekti.






    Yeni bir kule gerekiyordu.














  15. #53
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kule kabindeki paslar bu şekilde hallolduktan sonra sıra diğer paslı bölümlere gelmişti.



    Sol kapı , sağ ve sol marşpiyerde döner bir E36 dan alınarak aracımıza monte edildi.



    Sol marşpiyer parçası











    Marşpiyer montajı da tamamlandıktan sonra diğer taraftaki işlere başlandı.



    Diğer kaporta işleri adı altında fotoğraflara devam ediyorum.Pas ve tamir işleri bittikten sonra sıra çamurlukları genişletmeye geldi.








  16. #54
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)







  17. #55
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)








    Ve kaporta biter.Sıra boyada.

  18. #56
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


























    Böylece boya da biter ve iş motora kalır.Motor Eagle kol , CP piston ve Arp saplamalar ile toplanır.Daha sonra bizde turbo montajını yaptık.

    Bu fotoğraflardan sonra neden arabaya Leş25 dediğimizi anlamışsınızdır Eski hali ile pek alakası kalmadı tabii şimdi.

    Son olarakta Kıbrıstaki Drift performansından bir video ekliyeyim :

    Kıbrıs drift show- drift acedemy- Jdmworks 325i turbo - Mert Bilaloglu on Vimeo

  19. #57
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah baya ustanın emeği geçmiş. Ama aracı driftte kullanmayacakmışsınız. Yol için yapmışsınız. O vakit herhalde kaporta ustanıza baya güveniyorsunuz 600 hp aracın ön kulesini değiştirip ek yapmışsınız. Güle güle gazlarsınız inşallah.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •