moruk 6776 varmı PT de
6765 yada 6768 var billet wheel olarak tabi
turbo secimi herneyse 67 mm dogru karar tebrikler
yolda bu canavarı bizim 4 silindirlilerin yanında görücekmiyiz yoksa çıta dahamı düşük ?
moruk 6776 varmı PT de
6765 yada 6768 var billet wheel olarak tabi
turbo secimi herneyse 67 mm dogru karar tebrikler
yolda bu canavarı bizim 4 silindirlilerin yanında görücekmiyiz yoksa çıta dahamı düşük ?
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Helal vallahi bu düşüncede oldugunn sürece hızlanırsın havalar biraz ısınsın sende ozaman kadar testleri bitir şöyle 600 küsürlere gel hele![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Sanırım söylemem lazım , ilk başlarda turbo bana da doğru geliyordu boyut bakımından.Ama şu anda ufak olduğunu düşünüyorum. Hacim var çünkü , japonlar gibi değil. Neyse bir dahakine artık.![]()
moruk 2.5 makinada PT67 yi bitiremessin
ben 11 sıkıştırma kullanıyorum
BMW de sıkıştırmanız kaç ?
O turbonun 45 psi a kadar yolu var egerki 6768 ise 950 hp turbo
6765 ise 800 hp
sen basınç bas hele alışmışsın stock motor stock motor yapıp büyük takayım az basınc basayım çok güç çıksın istiyon galibaöle bir dünya yok
kaç bardasın şu anda methanol kiti falan varmı ateşleme ne durumda
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Bizim sıkıştırmamız 8.5.
Basınç daha da açıcaz , o sorun değil bro.
Ama Japondan sonra garip gelen ne biliyormusun , büyük turbo ile tork ve güç belli bir devirden soran tekme atarak gelir ya. Bunda o yok . Hacimden dolayı 2000 den itibaren geliyor tork.Psikolojik olarak insan birden gelmesini bekliyor boost'un.Gelmeyince de turbo ufak geliyor .![]()
20Psi , meth var. Ateşleme sıkıntımız yok şu anda, standart bobin vs vs .
hahahhaahhaa la senin RB dede böyle degilmi oda 2.5 6 silindir sen artık 4 silindirlere ne bakıon![]()
benim arabada hiç hissiyat yok tork nerdeyse beygirin yarısı kadar araba sadece hızlanıyor işte ön camda motion blur falann oluyor okdar![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Yok abi , Rb ile alakası yok , bunun torku çok daha iyi.Mert bunu okuduğunda benimle baya dalga geçecek. . .
Tork çok lineer ve devamlı olduğundan standart farbrikasyon araba hissi veriyor.Günlük kullanımı da çok keyifli.Bakınız dyno
Hacim 2.8 bu arada bunun.
Maşallah maşallahmusti bugünleri de mi görecektim hem kendi basini yaktin hem de bizi 300 kilo ol zayifliyim diye 3 sene haslanmis patates ye emi
Şaka bi yana leş25 güzel oldu ya mert kapti mapping işini.Neşat abi bu arabayi kullanacak di mi disardan seyretmeyecek
![]()
JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
(yaşlı bir ihtiyarın sesinden)
eskiden bir jdm work vardı önünde s14ler s13ler ne güzel günlerdi ahh ahh![]()
Maşşallah Mustafa abi güzel bir proje... ama daha ayrıntılı fotolar leşin önceki hali ve sonraki halinin fotolarını çok merak ediyorumsabırsızlıkla bekliyorum
benimde bazen kanıma giriyor bir tane E34 525 veya E36 M50B25 alıp hafif turboyla gıdıklasakmı diye ama sırf bu japon fanatikliğim yüzünden bir türlü bmw veya başka bir almana yaklaşamıyorum inadımdan ama seviyorum almanları
Eminimki japondanda daha az strees eden ve daha az dellendiriyordur... ama alışmışız mazoluğa japona devam edelim bakalım
neyse abi devamını bekliyorum konunun kolay gelsin
![]()
1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD
85-92 OLDSKOOL COMING SOON
Devam edelim o zaman.
Aracımızı Ankara dan aldık.Neşat ilandaki telefonu arayıp arabayı çekici ile yollamasını söyledi.Parayı havale etti ve araba geldi.Tabii arabaya hiç baktırmamış oldu.Satıcı bile duruma şaşırmıştı.Biz zaten ne yaptın abi dedik.Böyle arabamı alınır dedik ama alındı bir kere tabii.
İlk zamanlar gücü baya yetersizdi , bu yüzden basit bir turbo yapalım biz buna dedik.Turbo yaptıktan sonra bir çok drift antrenmanında , onlarca kişi tarafından kullanıldı.Hatta bir antrenmanda pistte gazlayan S2000 sol kapıdan arabaya vurdu.
Kıbrısa gittiğimiz de yanımızdaydı araba, ve sorunsuz olarak geri döndü.Sonuçtan çok mutlu olduğumuz için işi ilerletmeyi düşündük.Ama arabanın kasasında pas sorunları vardı.Bu yüzden kaportaya girmesi gerekiyordu.
Arabayı Neşat'a verdik.Kaportaya sokup paslı yerleri hallettirecek ve boyattıracaktı.Neşat her zaman olduğu gibi işi abartıp "güzel toplanması" için ustaya talimatları verip kenara çekildi.Paslı bir E36 dan bu hale nasıl geldiğinin fotoğraflarını paylaşıyorum şimdi.
Arabanın sol kulesi oldukça kötü durumdaydı.Pas ve tamirat hataları göze çarpıyordu.Tamir edilebilecek durumda olmadığından organ nakli gerekti.
Yeni bir kule gerekiyordu.
![]()
Kule kabindeki paslar bu şekilde hallolduktan sonra sıra diğer paslı bölümlere gelmişti.
Sol kapı , sağ ve sol marşpiyerde döner bir E36 dan alınarak aracımıza monte edildi.
Sol marşpiyer parçası
Marşpiyer montajı da tamamlandıktan sonra diğer taraftaki işlere başlandı.
Diğer kaporta işleri adı altında fotoğraflara devam ediyorum.Pas ve tamir işleri bittikten sonra sıra çamurlukları genişletmeye geldi.
![]()
Böylece boya da biter ve iş motora kalır.Motor Eagle kol , CP piston ve Arp saplamalar ile toplanır.Daha sonra bizde turbo montajını yaptık.
Bu fotoğraflardan sonra neden arabaya Leş25 dediğimizi anlamışsınızdırEski hali ile pek alakası kalmadı tabii şimdi.
Son olarakta Kıbrıstaki Drift performansından bir video ekliyeyim :
Kıbrıs drift show- drift acedemy- Jdmworks 325i turbo - Mert Bilaloglu on Vimeo
Maşallah baya ustanın emeği geçmiş. Ama aracı driftte kullanmayacakmışsınız. Yol için yapmışsınız. O vakit herhalde kaporta ustanıza baya güveniyorsunuz 600 hp aracın ön kulesini değiştirip ek yapmışsınız. Güle güle gazlarsınız inşallah.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)