User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
104 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: JDM Works 1991 325 Turbo

  1. #1
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    JDM Works 1991 325 Turbo

    Araç 1991 BMW E36 325 - 190hp 5 İleri


    Bu kez motor içini de yapalım , basıncı daha yüksek tutalım dedik.

    Aracın intercooler boruları ve egzoz işleri Süreyya Abi tarafından yapıldı.Ona da bir kez daha teşekkür ederim.Her zaman olduğu gibi çok temiz ve örnek olacak bir işçilik çıkardı.Zaten bizi hiçbir zaman mahçup etmiyor.Tekrar teşekkürler.

    İlk denememizi de yaptık , dynoyu ekledim.

    Şimdilik 560hp , 680Nm güç aldık. Tork ve güç baya lineer oldu , günlük kullanımı bozulmadı.






















  2. #2
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yarın zamanım olursa bu arabanın ne durumdan bu hale geldiğini göstericem size arkadaşlar.Baya eğlenceli olacak.Biz bu araca Leş25 diyoruz.Sebebini o zaman anlarsınız.

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bundan bahsediyorum mustafa

  4. #4
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    facebookta bir ara çok detaylı foto albümü vardı çok bakamamıştım sonrada kaldırmışsın sanırım,üstadım merakla beklemiştim halbuki , ekleyecek misin onları? Basınç ne durumda ?
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  5. #5
    aTaBeY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    1.143
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamponsuz bayağı bir ürkütücü duruyor maşallah ellerinize sağlık

  6. #6
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    facebookta bir ara çok detaylı foto albümü vardı çok bakamamıştım sonrada kaldırmışsın sanırım,üstadım merakla beklemiştim halbuki , ekleyecek misin onları? Basınç ne durumda ?
    20psi basıyoruz şu anda.1-2 eskiği kaldı sonra bir kez daha dyno yaparız.

    Bu arada bu araç ile 2 dyno ya çıktık.İlk çıktığımız Vwtech deki Dastek ile daha sonra paşaoğlunda çıktığımız dyno lastik gücü olarak neredeyse aynı gücü verdiler.Bizim için önemli olan WHP olsa da , çoğu kişi motor gücüne alışık olduğu için Hp olarak yazıyoruz.Her neyse.

    Eksikleri tamamlandıktan sonra basınç açmadan bunun üzerine 100 hp daha alabileceğimizi düşünüyoruz.

  7. #7
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aTaBeY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamponsuz bayağı bir ürkütücü duruyor maşallah ellerinize sağlık
    Ya intercooler biraz büyük oldu farkındayız , ama mert gitmiş "En büyüğü olsun seneye de giyeriz" mantığı ile almış.Neyse artık.

    Tamponu arabaya takmıyoruz , adeta intercooler'ın üzerine koyuyoruz.

  8. #8
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20psi basıyoruz şu anda.1-2 eskiği kaldı sonra bir kez daha dyno yaparız.

    Bu arada bu araç ile 2 dyno ya çıktık.İlk çıktığımız Vwtech deki Dastek ile daha sonra paşaoğlunda çıktığımız dyno lastik gücü olarak neredeyse aynı gücü verdiler.Bizim için önemli olan WHP olsa da , çoğu kişi motor gücüne alışık olduğu için Hp olarak yazıyoruz.Her neyse.

    Eksikleri tamamlandıktan sonra basınç açmadan bunun üzerine 100 hp daha alabileceğimizi düşünüyoruz.
    Big mouth cooler cok yakışmış , + 100 hp ile zımba olur,reduction planı var mı ? Cok mu soru sordum
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  9. #9
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reduction dan kastın nedir ? Anlamadım cidden .

  10. #10
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrik ederim mukemmel temiz is

  11. #11
    cellosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Süper bi çalışma hele intercooler daha bi değişik çalışma olmuş

  12. #12
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20psi basıyoruz şu anda.1-2 eskiği kaldı sonra bir kez daha dyno yaparız.

    Bu arada bu araç ile 2 dyno ya çıktık.İlk çıktığımız Vwtech deki Dastek ile daha sonra paşaoğlunda çıktığımız dyno lastik gücü olarak neredeyse aynı gücü verdiler.Bizim için önemli olan WHP olsa da , çoğu kişi motor gücüne alışık olduğu için Hp olarak yazıyoruz.Her neyse.

    Eksikleri tamamlandıktan sonra basınç açmadan bunun üzerine 100 hp daha alabileceğimizi düşünüyoruz.
    mustafa engine power da 100hp ve tork ta 100nm fark var bunu nası göz ardı ediyosunuz anlamıyorum diğer dyno da 680nm almısınız paşada 580 onu görmediniz sanırım önemli olan tabiki whp ama onuda 1.44 çarpanlarını falan hesaplayınca oda ufak bir rakam değil 50whp gibi bir fark ortaya cıkarıyo buda bilginiz olsun... bu aracın kötü oldugunumu gösteriyo tabiki hayır konumuz dyno araçla ilgili kimsenin bir sorunu yok otarafa çekmeyin bu yazdıklarımı 41 kere maşallah umarım daha da hızlanır sorunsuz şekilde kolay gelsin
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  13. #13
    ardacngns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun zate tahmın edıyordunuz bu gucler cıkacagını aynı basıncta 100 hp farketmesı methanol ve avans ayarla mı farkedıcek acaba ozaman cok guzel olur ozaman da dyno paylasırsanız harıka olur mustafacım

    bmw den bole gucler cıkabılıormus masallah
    S2000 turbo

  14. #14
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heralde en fazla bmw turbolayan yer unvanini almaya niyetlisiniz bu arada tebrik ederim. Parca listesi yayinlarsaniz sevinirim
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  15. #15
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reduction dan kastın nedir ? Anlamadım cidden .
    İngilizce çevirilerle ugraşmaktan maymun olmuşum,

    Lightening diyecegime reduction demişim , gerçi ağırlıgı azalttıgımız için yine pek yanlış olmamış ,keşke insan olup ta hafifletme deseydim
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  16. #16
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mustafa engine power da 100hp ve tork ta 100nm fark var bunu nası göz ardı ediyosunuz anlamıyorum diğer dyno da 680nm almısınız paşada 580 onu görmediniz sanırım önemli olan tabiki whp ama onuda 1.44 çarpanlarını falan hesaplayınca oda ufak bir rakam değil 50whp gibi bir fark ortaya cıkarıyo buda bilginiz olsun... bu aracın kötü oldugunumu gösteriyo tabiki hayır konumuz dyno araçla ilgili kimsenin bir sorunu yok otarafa çekmeyin bu yazdıklarımı 41 kere maşallah umarım daha da hızlanır sorunsuz şekilde kolay gelsin
    Eray 2-3 gündür dönüp dönüp aynı şeylerle geliyorsun.WHP üzerinden 5whp-10whp gibi bir fark var.Paşaoğlununkini de yarın eklerim.Zaten sonucu söyledim.

    Ama bizim zaten dyno da bir iddiamız yok ki.Biz seni geçmek için yaptık arabayı , sanırım da geçicez.Sen böyle düşün.

  17. #17
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    la benı nıye geçiyonuz gidin turbo typer geçin mpower kardeşliğini bozamazsın

    paşada ölçtüğünüz burda

    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  18. #18
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mustafa engine power da 100hp ve tork ta 100nm fark var bunu nası göz ardı ediyosunuz anlamıyorum diğer dyno da 680nm almısınız paşada 580 onu görmediniz sanırım önemli olan tabiki whp ama onuda 1.44 çarpanlarını falan hesaplayınca oda ufak bir rakam değil 50whp gibi bir fark ortaya cıkarıyo buda bilginiz olsun... bu aracın kötü oldugunumu gösteriyo tabiki hayır konumuz dyno araçla ilgili kimsenin bir sorunu yok otarafa çekmeyin bu yazdıklarımı 41 kere maşallah umarım daha da hızlanır sorunsuz şekilde kolay gelsin
    Herşey bi yanada adam olda şöyle bir araç topla ağız tadıyla gazla bırak artık çöpleri be kardeşim.

    Mustafa elinize sağlık ,

  19. #19
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ardacngns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun zate tahmın edıyordunuz bu gucler cıkacagını aynı basıncta 100 hp farketmesı methanol ve avans ayarla mı farkedıcek acaba ozaman cok guzel olur ozaman da dyno paylasırsanız harıka olur mustafacım

    bmw den bole gucler cıkabılıormus masallah
    Yok bir tek onlar değil , ölçüm yaptığımızda kesicimiz 6300 devirdeydi.Şimdi değiştirdik bunu , güçte yükselmeye devam ediyor.7200 devire aldık kesiciyi.Bu şekilde daha fazla güç alacağımızı düşünüyorum. Bakalım dynoyu eklerim zaten.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •