motor içine giricekmisiniz?
80 kilo kadar hafifliyecegim insallah.
Alpha 10 bir paket zaten,tum parcalar mevcut.
900hp sinir ama hafiflemeyle,960 gibi denk gelir. Fakat gunluk 740-pistte 620-640 gibi kullanacagim.
Benzin onemli ancak 400 mt icin merakim yok. Pistte yurusun,5 sec in altinda olsun yeterli
İstanbul parkta,stok lastik ve yuruyen ile 2:14:860 yapmistim duz vites turbo ile.
Ring bambaska ama İst Park cok cok keyifli.
kitle ve egzos ile zaten ağırlık stok ağırlığın üstünde olacak siz 80 kg kadar hafiflemekten bahsediyorsunuz sanırım stok ağırlıktan 60 kg hafiflemeyi kastettiniz atıyorum kitle bilmemneyle birlikte totalden 120 kg hafifletmiş olacaksınız bu hafifletmeyi nerelerden yapmayı planlıyorsunuz ve bu hafifletme bilinçli olarak yapılarak, ağırlık merkezi kaydırılmadan mı yapılacak?
"Hayatta çok az şey iyi bir önden motorlu ve arkadan itişli otomobili kullanmak kadar eğlencelidir."
antverse.com
Bahsettiğim sitede yani FastestLaps.com - Road legal sportscar lap times, stats, pictures and more! sitesinde pistlere çıkan araçların tur dereceleri yayınlanıyor ve sonra sıralama oluşuyor. Bizde olmamasının sebebi pist idaresiyle ilgili şayet pist yönetimi bu konuyu profesyonelce ele alsa tur dereceleri hem sürücülere hem de kamuoyuyla paylaşılır. Tarih araç, pilot ismi vs. şeklinde.
Keşke bunları yapabilsek hem böylece bir aracın performansının sdece 0-100, 0-200 veya 100-200 vs. olmadığını ortaya çıkar. Nissan GT-R' ın da yıldızının parladığı yer Ring pistidir aslında burada yaptığı dereceyle ciddi reklam yapmıştır. Gerçi bizim pist kısa ama bahsettiğim pistler içerisinde tek uzun pist de Ring' dir. Ayrıca araç test etmek isteyenler açısından da istanbul park' da süre tutulması iyi bir pazarlama taktiği olacaktır. Herkes kendi yeteneğini ve aracının kabiliyetini görüp ölçebilecektir.
Güzel bir soru. Ben de merak etmişimdir. Zira aracın ağırlığını düşürürken ağırlık merkezi ve sürüş dinamiklerini kaybetmemek gerek. Burada iyi ve ince bir hesap gerekiyor. Bildiğim çoğu çalışmada ağırlık düşümü, koltuk, stepne, hafif jant vs. şeklinde yapılıyor ve toplam ağırlık düşürülmeye çalışılıyor. Belki düz gidişte bu faydalı ama pistde olumsuz sonuç verebilir. Ama işin ne derece profesyonelce yapıldığı önemli. Murat Bey yapacaklarını açıklarsa daha iyi anlarız.
İşallah dilediğiniz gibi olur ama şanzuman problemi yaşıcaksınız vites geçiş oranları yeniden gözden geçirilmeli ve beyne tanıtılmalı yoksa şanzuman kırılabilir bilginize nissancı olar tavsiye sadece o beygiri dayamıcaktır özellikle 2 vites
MİNİK POWER
MICRON NISSAN-INFINITY ÖZEL SERVİS
Yazilarim neden silindi? Zaten bularda net yok
Yazilimi Evotech yapicak,log alip yolluyoruz,istedigimiz setuplarda yapilip yollaniyor.Caglar Gt-R konusunda cok deneyimli,tecrubeleriyle dogruyu bulacagiz. 7-8 farkli program deneyip 4 tanesini cobb da tutacagim.
Egsoz ile nasil agirlasacagim? 22 kilo hafifliyecegim!! Bilgide yanlislik var???
Ayrica koltuklardan 51 kilo gidicek. Tillet.
Lastiklerden 16 kilo. Sanirim hedefi gectim? Daha disklere ve jantlara dokunmadim
Kitin fiyati oyle biraz iskonto var![]()
Sizin çalışmayı okuyunca tesadüfen aşağıdaki yazıyı gördüm ve paylaşmak istedim.
An 800 horsepower 2010 Nissan GT-R, built by SP Engineering.
When Nissan’s legendary GT-R first hit the U.S. in 2008, the car was universally praised for delivering supercar performance at bargain-basement pricing. With 480 horsepower (in 2009 through 2011 models) on tap, the car could sprint from 0-60 mph in 3.2 seconds (using launch control), on its way to a top speed of 195 mph.
For some owners, even that’s not fast enough. Enter Alex Shen of SP Engineering (SPE), a tuning firm that had previously worked its magic on exotics from Ferrari and Lamborghini. Seeing an opportunity with the Nissan GT-R, SPE went to work on safely extracting the maximum horsepower from Nissan’s twin-turbo, 3.8-liter V-6 engine.
The company starts by replacing the engine’s stock internals with forged pistons and connecting rods, then it ups boost and tunes the ECU with its own maps. Next, the transmission is beefed up to handle the additional 320 horsepower, and finally, the stock suspension is replaced by a coilover setup from HKS.
The price for this added grunt is roughly $29,000, but that also buys you a one-year, unlimited mileage warranty on the engine. If 800 horsepower isn’t enough to amuse you, SPE will also build you an engine bored to 4.3-liters and good for roughly 1,000 horsepower, for an additional price.
Jay Leno seems impressed by SPE’s work, and comments numerous times that the GT-R “is a good-looking car.” We suspect that Leno has been bitten by the GT-R bug, and we wouldn’t be a bit surprised to find an SPE-tuned Nissan GT-R joining the Big Dog Garage in the very near future.
An 800-Horsepower Nissan GT-R Visits Jay Leno's Garage: Video
Öncelikle kazasız belasız binmenizi temenni ediyorum çok güzel bir proje. Bende birsey sormak istiyorum burakN nickli arkadasın yazısından anladıgım kadarıyla +320 hp almak için internal'a giriyorlar. Sizin projede motor içi girilmicek sanırım. Bahsettiginiz güçleri oem kol piston kaldıracak mı ?
☻/
/▌
/ \
üretim yılı farkı var mk1&2&3 vs vs
stroker yapmışlar ayrıca koyduğu yazının bu konuyla çok alakası yok aslında
körler sağırlar
evet stroker yapmıslar ama 800 hp yetmedigi takdirde. 320 hp'lerde anladığım forged kol piston değişimi var. Murat Beyin projede de tahmini güçler hedeflendiği için sordum.
☻/
/▌
/ \
bi kaç setupta stock olarak bu güçlerde kullananlar vardı ama uzağız sonuçta onlara ne kadar doğru yanlış bilemeyiz, çok gtr bilmem ben bilenler yazar ama mk3 ler biraz daha sağlam deniliyor internallarda farklı olabilir birazcık ilk çıkanlara göre
körler sağırlar
Bu hafifletme olayında anladığım kadarıyla aracın neresinden kısabiliriz mantığı söz konusu. Bu durumda ağırlık dengesinin değişmemesi mümkün değil. Buda yol tutuşta farklı tepkilere yol açabilir. Ancak 100-200 gibi değerlerin iyi çıkacağı da aşikar.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)