Öncelikle kolay gelsin hocam (=
Farklı bir project olmuş hayırlısıyla tamamlarsın inşallah, ama söyleyeyim Altima piyasasını yükselteceksin, şimdiden 2 tane alıp kenara koymak lazım (=
Printable View
Öncelikle kolay gelsin hocam (=
Farklı bir project olmuş hayırlısıyla tamamlarsın inşallah, ama söyleyeyim Altima piyasasını yükselteceksin, şimdiden 2 tane alıp kenara koymak lazım (=
Mesaj yanlış oldu... devamı asada :)
Lastikler biraz dışarı alındı.
Arkalara 12mm. Önlere 10mm. spacer yapıldı. Bijonlar uzatıldı.
http://s10.postimage.org/htrjteort/DSC01002.jpg
http://s15.postimage.org/lra1ovkbf/DSC01008.jpg
http://s16.postimage.org/ji4ckn4k5/DSC00890.jpg
Spacerler arabanın görüntüsünü çok değiştirdi. Çok daha dolgun göründü. Yakında son resimleri eklicem.
Spacerden sonraki durum.
http://s14.postimage.org/taju57m35/DSC09066.jpg
Güzel gidiyor proje maaşallah :) Alınacak arabalar listesine Altima yı da ekledim :D
Bu arada geçen akşam rotilleri değiştim.
http://s11.postimage.org/f614srdnn/DSC09057.jpg
Tr'de ki A31 lerde arka viraj demiri yok fakat yeri var. Bizde yeri boş kalmasın koyalım dedik. S13 arka viraj demirini aracımıza taktık. Konforu bozacağını düşünüyordum aksine konfor arttı. Sadece arka süspansiyonu değil aracı bütünüyle değiştirdi. Eskisi kadar sallamıyor daha iyi yol tutuyor artık.
http://s9.postimage.org/bnl6o8ib3/DSC09095.jpg
http://s18.postimage.org/wiej30emx/DSC09098.jpg
Amerikandan gelen Subframe Bushing Collar Kitimizi taktık. Sonuç mükemmel oldu. Günlük kulanımda konforu bozacağını hatta rahatsız edeceğini düşünüyordum ama öyle olmadı. Bozuk yollarda daha sıkı bir gidişi var artık. Yan denemelerinde farkı çok hissediliyor. Önceden titreme oluyordu arka düzen gevşek gibi hissettiriyordu. Şimdi ise araba çakı gibi oldu. Ön takımı bitmiş bir arabaya komple ön takım yapıldığında verdiği sıkılık hissi gibi bişey.
Arka kısım.
http://s9.postimage.org/7ne1bzru7/DSC09073.jpg
http://s15.postimage.org/xtikcy67v/DSC09077.jpg
http://s13.postimage.org/l3fsx34mv/DSC09078.jpg
http://s10.postimage.org/h9564rmtl/DSC09080.jpg
http://s9.postimage.org/lhc1bwg4v/DSC09090.jpg
Ön Kısım.
http://s14.postimage.org/iligf1e0h/DSC09083.jpg
http://s7.postimage.org/b4fgf5v3f/DSC09088.jpg
http://s14.postimage.org/ynkzlfdpt/DSC09094.jpg
Kolay gelsin konuyu takipteyim.
Öncelikle hayırlı olsun ;) TR de benim en çok görmeyi istediğim projedir bu. Ben de yeltendim, başladım, bitirmeden birçok sebepten dolayı caydım. Cesaretinden dolayı tebrik ediyorum, özelden de mesaj attım, bu konuda yardımcı da olmak isterim. Şimdiden kolay gelsin, swaplı halini görmek için sabırsızlanıyorum ;) Bu fotoğraf belki seni daha da cesaretlendirir umarım:
http://farm6.staticflickr.com/5217/5...62411ea0_z.jpg
;)
Arkadaşlar Subframe bushing kiti taktım süspansiyon noktasında bi şikayetim yok. Çok güzel oldu hatta. Fakat Diff sesim arttı.Ağlamayan diff hafif ağlamaya başladı. Diff boşluğu kalkışlarda çok daha sert vurmaya başladı. Bende dün difi indirdim açtım. Dişliler gayet temiz boşluk da normal dişli boşluğu gibi. Ne yapsam kaynak mı vursam arkadaşlar. Şu an diff açık gararjda beni bekliyor.
ustad selam.. bi ara biri vardı altima yapan,, izmirde askerdi sanırsam,, mustafa ile gorustugumuzde bahsediyordu... sanırım sizsiniz,,, dogu gorevi cıkmıs ondan bırakmıssınız gibilerinden bişeylerden bahsediliyordu..
inşallahh bi gun devam edersiniz,,, bende projeyi takipteyim bu arada :D:D:D
tşk
Rıdvan :icon_tup:
cok güzel bi proje buram buram el emeği kokuyor tek göze batan o direksiyonun deri kaplanması cok özensiz bi işçilik olmus
Sana söylemiştim o kiti takma diye hatta almada demiştim.Diferansiyel sesin artacak tabiki önceden arada lastik takoz vardı sesi titreşimi emiyordu şimdi ise direk metal metale değiyor titreşimi alan bir şey yok artık ses metal üzerinden yürüyüp kasaya yayılıyor dua et aracında iazolasyon var.
Önceden böyle bir problemin yoktu böyle bir belirti bile yoktu aracın gayet sessiz kaymak gibi giderdi.O kiti taktıktan sonra gün yüzüne çıktı bu durum ve çok mantıklı bence.Bana kalırsa diferansiyelinde hiç bir şey yok kaynak vurup yazık edeceksin diferansiyele.O kiti sökersen sende rahatlarsın araçta :)
Millet poliüretan takozları bir şey sanıyor günlük kullandığı araca uyguluyor iki hafta sonra geri söküyor çünkü bu tür parçalar günlük binilen araçlara uygun değil.Üstelik seninkiler poliüretan bile değil, alüminyüm..
Artılar eksileri götürür hacı.. Genel durum iyi
:D
Misal yanlarken bi titreme oluyodu ya. Ben sana demiştim arkadandır diye. Şimdi öyle bişey yok. El freni çektiğim zaman arka biraz oynuyodu şimdi kalas gibi dönüyo araba verdiği hissi yaşatacam sana bi ara farkı göreceksin.
İki gündür yürüyenle uğraşıyorum. Diff, şaft falan hep indirdim bi sorun görünmüyor.Debriyaja bakılacak şimdi de.
Allah kolaylık versin, merakla takipteyim bir altima sahibi olarak ;)
Benim altima için yapılabilecek en güzel şeyi yaptım sendeki XYZ coiloverları almakla ;) Takıldıktan sonra duruş görünüş yol tutuş anlatılmaz yaşanır. Azcık seke seke gidiyoruz ama konfor mu yol tutuş mu seçimini yapmak gerekiyor maalesef ;)
allah kolaylık versin yapılmayanı yapmak her zaman güzeldir ve ilgi toplar
Coilover tavsiye ederim ;)
Önce;
http://img856.imageshack.us/img856/9751/fotoraf1g.jpg
Sonra;
http://img845.imageshack.us/img845/8475/fotoraf2k.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/740/fotoraf3pz.jpg
buda benimkiydi :))
paylaşiyym dedim http://img40.imageshack.us/img40/633...9375658582.jpg
Çok güzel proje inşallah istediğin gibi zevkli bir araç olur.. Takipdeyiz ;)
olabilir :)))) Bu arada Proje Nasıl Gidiyo Hala diff sökük mü duruyo bende 2009 yılında diff i indirip kaynaklamıştım ... çok zewk alıyodm ama sonra sıkı kalkışlar yapınca 4-5 kere sonra diff kırılmıştı fazla dayanmıyo yani :))... onun yerine 200sx s13 komple şaft ( mafsalları orjinal... ) ve diff ' ini de takmanı tavsiye ederim... ileriki zamanda açık diff heycan wermeyince . kilitli s13 al tak yaparsın :)
Harun eğer S13 ün diferansiyeli birebir uyuyorsa altimaya ilk işin kilitli bir S13 diferansiyeli almak olsun.
Bu arada elimizde tertemiz sorunsuz gıcırında komple mazda rx-7 fc diferansiyeli var kilitli S13 diferansiyeli ile takasa açığız :D
Teşekkür ederim. Yok o kadar değil tabiiki. İlk fotoğrftanda görebileceğin gibi çok yüksekti araba, çamurluk lastik arası rahat 5-6 parmak giriyordu. Onun için amortisör boyunu çok kısalttım haliyle baya sertleşti. Yay sertliği ve amortisör sertliği en yumuşakta ama ona rağmen baya sertleşti. İnsan altimanın orjinal beşik misali süspansiyonuna alışınca yadrıgıyor :)
Bende yay keserek indirdim arabayı. Özellikle 17 jantlardan sonra cip gibi oldu araba. Yay kestim ve çok memnunum spor yay takmış gibi sertleşti de. Hatta ilk başlarda sertliği rahatsız ediyordu şimdi alıştım. Yol tutuşu ise lastiklerin de etkisiyle muazzam oldu . Yağmurda bile arabayı koparmakta zorlanıyorum.
Evet o benim ;) Artık doğu görevim bitti ağustos itibari ile JDM Works ile birlikte yeni bir araç için start veririz diye düşünüyorum, hele bi oralara gelelim ;) Ama Altima olmayacağı artık kesin...
Memnuniyetiniz bana da memnuniyet verdi dostum, bende aynı memnuniyeti o coilleri ilk aldığığım yer için duymuştum(JDM Works tabi ki) ;)
Bize de helal olsun demek düşüyor dostum ;)
Harun Dostum Ses Yok Ne ALemde Gidiyo proje ??? = ))) resimlerrrrrr :D
Emeğinize sağlık çok özel ve muhteşem bi proje gerçekten ;)
heveslendirdin bizi kursağımızda bırakma = )) ozaman dış kısımı bitir :D mercekli farları al hiç olmassa.
tam anlamıyla projeye yani motor kısmına ne zaman başlayacaksınız?