kırankta bi sıkıntı çıkmadı krank sağlam problemi piston pimleri çıkarmış sonrasında yataklara inceden bulaşmış , kafama takılan şu ama fabrika verisi stock makina için önermiyomu o yağı .peki ne kullanıcaz
Printable View
ön arka tork dağılımını kendiniz değiştirebiliyor musunuz?
Motor problemsiz devam ediyorsa neden motor yapmak istiyorsunuz ki:confused:
döşeme işlerinizi nerede yaptırdınız ? şuanda benim aracım da hakan abinin ellerinde. döşeme işine bir netlik kazandıramadım. çok yer gezdim, kararsızım.
farın yanındakı park lambalarını yenıledım epey uzun yoldan geldıler :) avustralyadan
http://img51.imageshack.us/img51/77/img5261r.jpg
enjektorlerıde degıstırıyoruz.. Oz'um öyle istedi
ID2000 CC gectık :) ID1000 LER kısa bır gorev sırasından sonra yaklasık 400 km sonra hıc kullanılmadan :) görevi devrettiler..
yarın ıd2000 lerın fotosunuda koyarım buraya
Konuyu baltalamak istemiyorum ama , 160.000km deki blok değişmeden sağlıklı olmayacağı yanlış. Motor parçalarının durumunu sadece km belirlemez.
10.000km de de sorunlu bir blok olabilir yada 500.000 km de de sorunsuz bir blok olabilir. İlk yatak vurduğunda blok değiştirmek gereksiz masraf ve yasal problemler demek... Bu araba bozulunca yeni araba almaya benziyor.
Id 2200 diyebiliriz aslında doktorum bana da o ilaçtan tavsiye etti :)
Nazar değmesin kazasız belasız kullanın aracınızı harika olmuş yada oluyo tebrik ederim
22B PRİME 'IN artık arka tamponuda tüy gibi ve tasarımda biraz degişti.. dıff cooler'ın oraya karbondan hava kanallı ek parca yapılıyor onunda bıtınce resmını eklerim...
http://img441.imageshack.us/img441/984/img5248a.jpg
Nasioc ne durumda kanka girip bakmadım öksüz kalmasın oradaki konu :)
ne güzel bir seydir sıfırdan araba yapmak masallah
22B nin son halinin görebileceğimiz bir foto yok mu yaw . Çatlayacağım valla :)