User Tag List

Sayfa 17/23 İlkİlk ... 71516171819 ... SonSon
428 sonuçtan 305 ile 323 arası

Konu: Moonrock EG: b16a2 project

  1. #305
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O pistonlara guvenıp nasıl takıyorsun arabana hala anlamıs degılım

    keşke daha dayanıklı forged olan Markası bilindik piston kullansan daha iyi olurdu

    82 mm limit blok ıcın umarım bılıyorsundur

    Normalde servis in onerdıgı gomlek lımı 81.25 dir

    81.50 bile onermez servıs.

    umarım sorun yasamazsın bı daha hayırlı olsun sımdıden
    Bu pistonlarin hakkinda duydugun kotu bir yorum mu var acaba Mertcan? Varsa bilmek isterim.

    Forumdan "aliaslanim" nickli Ali abi onerdi, kendi aracinda uzun suredir kullaniyor, daha once kendine ve arkadaslarina getirmis - hicbir sorun yasamamislar. "kip" nickli TJ vtec Guray'in aracindada hali hazirda 81.5 mm olarak kullanilmakta oem termostat ve oem fan munsuruyle. Ki ben buddyclub fan munsuru, su sicaklik saati ve mishimoto termostat kullanacagim bu setupta hararete yardimci olarak. AEM methanol kit bile kullanmayi dusunebilirim.

    Kendimde arastirdim bircok yabanci kaynaktan, servisimde onerdi. Ayrica bu referanslar tum dunyadaki kullanicilardan sadece birkac tanesi, benim icin bu yeterli.

    Bu sekilde yorum yaptigin icin beni dusundurdun, cunku su zamana kadar aracimda hic kotu mal kullanmadim. Ben bu konuda boylesine hassas biriyken sence kotu veya referansi olmayan bilinmedik piston takar miyim?

    Yinede yorumun icin cok tesekkurler, Allah razi olsun, cumlemize.

    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Samet hadi gozun aydin ins istedigin gibi olur
    Sagol Okan tesekkur ederim kardesim insallah.

    Alıntı canozgur106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sende ki sabrın bi canlıda daha örneği olmayabilir tek söleyebileceğim allah yardımcın olsun bu saatten sonra daha fazla aksilik olmasın..
    Gercekten oyle, cok buyuk bir sabir var gercekten bu bir gercek. Ben bile bu kadar sabirli olacagimi dusunmezdim. Allah razi olsun insallah sorun yasamayiz.
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  2. #306
    aliaslanim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    111
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    itm

    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O pistonlara guvenıp nasıl takıyorsun arabana hala anlamıs degılım

    keşke daha dayanıklı forged olan Markası bilindik piston kullansan daha iyi olurdu

    82 mm limit blok ıcın umarım bılıyorsundur

    Normalde servis in onerdıgı gomlek lımı 81.25 dir

    81.50 bile onermez servıs.

    umarım sorun yasamazsın bı daha hayırlı olsun sımdıden
    mertcan bu itm marka pistonlar piyasadaki birçok pistondan iyidir üzerinde japon sekbanlarla geliyor. (kore değil) bunu 4 araca taktık daha hiçbir sorun yaşamadık. bende dahil bu pistonlarla 9000 devir dönüyorum 12,000 kmdir hiç sıkıntı olmadı.

  3. #307
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O pistonlara guvenıp nasıl takıyorsun arabana hala anlamıs degılım

    keşke daha dayanıklı forged olan Markası bilindik piston kullansan daha iyi olurdu

    82 mm limit blok ıcın umarım bılıyorsundur

    Normalde servis in onerdıgı gomlek lımı 81.25 dir

    81.50 bile onermez servıs.

    umarım sorun yasamazsın bı daha hayırlı olsun sımdıden
    mertcan sende öğreniceksin bi gün iyi niyetle yazdığın bu yorumlar anlaşılmıyor böyle konularda MAŞALLAH yazıcaksın sadece.
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  4. #308
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servis onermiyo demek biraz anlamsız olmuş olmus zaten standart harici hicbirseyi onermiyor servis

  5. #309
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Samet bayagidir gorusemiyoruz oncelikle gecmis olsun cok ugrasmistin rad r in onunde gecelere kadar kalmistin herseyi arabankn daha iyi seviyelerde olmasi icin yaptin bunu hepimiz biliyoruz

    Fakat bazen atladigimiz o ufak ayrıntı gelip ileride onumuze koca bir engel olarak cikiyor

    Yalniz gerçekten azmine hayranım yine yilmafin parandan para kattin emeginden emek kattin grne kollati sivadin eminimki FZG su gune kadarki en iyi formunu alacak..

    Hatitliyormusun hani son ayarlarin yapilcagi zaman pazaryolunda içiyorduk hep beraber sen bana bos siseyi dolu diye yutturucaktin ilk orada tanismistik ne sacma gunlerdi diyecekyim hauahahahaha

  6. #310
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mertcan sende öğreniceksin bi gün iyi niyetle yazdığın bu yorumlar anlaşılmıyor böyle konularda MAŞALLAH yazıcaksın sadece.
    Aynen abıcım ben ıyı nıyetım ıle yazdım ama suclu oldum sanırım.

    Ben boşuna 1800$ verıp gumrugu kargosu dahıl 106 ıcın wıseco dan pıston yaptırmısım
    ebayden alsak daha ıyı olacaktı sanırım.

  7. #311
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliaslanim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mertcan bu itm marka pistonlar piyasadaki birçok pistondan iyidir üzerinde japon sekbanlarla geliyor. (kore değil) bunu 4 araca taktık daha hiçbir sorun yaşamadık. bende dahil bu pistonlarla 9000 devir dönüyorum 12,000 kmdir hiç sıkıntı olmadı.
    Dogrudur abıcım ben yanlıs bısı demedım malı kotulemedım ama dokum bır pıston ıle Forged bır pıston arasındakı farkı arastırmanı ısterım

    Bende 9 senedir vti a bınıyorum stock motor ıle 9500 donuyorum maşallah 50.000 km sonra motoru actım ne yatakta nede gomlekte bır sıkıntı var

    Alıntı Tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis onermiyo demek biraz anlamsız olmuş olmus zaten standart harici hicbirseyi onermiyor servis
    Abıcım yanlıs anladınız ama bır motoru servıs kıtapcıgına gore toplarsanız o motor en az 200.000 km gıder

    5000 km de gomlek ovallesme yapmaz.


    samet ınsallah her sey ıstedıgın gıbı olur ben kotu olarak bısı yazmak ıstemedım
    ufak tefek aksaklıklar elbet meydana gelır zamanla sende ogrenırsın zaten

    bence arabana koyo radyator al hararet ıcın en onemlı en ıyı parca o olur
    fan musuru erken acar fanı arabayı daha cok yorar
    zaten hondaların fan acma derceseı 93 dur
    sen 83 de actırırsan fan devamlı devrede olur ve alternatorden guc ceker arabanı yorar

  8. #312
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    82 mm b16b ITM jdm piston bu pistonlardan bende kullandım gayet güzeldi çokta zorladım, hiç birşey olmadı hatta herkes dediki hararet olcak takma dediler aksine hiç çıkmadı bile şu an araca takılalı 8000 km gecti sadece segmenlerini iyi takmanı tavsiye ederim .
    DRİLL
    Dr.Ecu

  9. #313
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    82 mm b16b ITM jdm piston bu pistonlardan bende kullandım gayet güzeldi çokta zorladım, hiç birşey olmadı hatta herkes dediki hararet olcak takma dediler aksine hiç çıkmadı bile şu an araca takılalı 8000 km gecti sadece segmenlerini iyi takmanı tavsiye ederim .
    50 - 60 bın km kullanmıs gıbı yazdın Orhan

  10. #314
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben fabrikanın yada Mahle felan gibi çok büyük OEM üreticilerin ürettikleri dışında hiçbir Döküm pistona güvenmem. Çok pahalı olmadan Wiseco, Wössner, CP gibi markaların custom olmayan basit kataloglarında bulunan en giriş seviyesi Forged pistonları bile bu pistonlardan çok daha sağlamdır. Gazlamak için toplanan motoru ikinci el çıkma yada döküm piston ile toplama mantığını benim aklım almıyor. Forged'in dezavantajı yok mu ? Var. Daha sağlam bir malzeme olduğu için daha geç ısınıp eteklerin genleşmesi vakit alıyor soğuk marşta. Ve bazı motorlarda soğuk iken etek vurma sesi gelir. Ne kadar gelir. 2-3 dk gelir. Tek sorun budur. Oda bazı motorlarda ve boşluk değeri düşürülürse oda gelmez.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #315
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gece 1 den sabah 5 kadar aralıksız stop etmeden roole cıktıgım bilirim tuncay şahittir tık demedi vallaha
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    50 - 60 bın km kullanmıs gıbı yazdın Orhan
    DRİLL
    Dr.Ecu

  12. #316
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gece 1 den sabah 5 kadar aralıksız stop etmeden roole cıktıgım bilirim tuncay şahittir tık demedi vallaha
    Normal kafaylamı ayık kafaylamı hangisi

  13. #317
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben fabrikanın yada Mahle felan gibi çok büyük OEM üreticilerin ürettikleri dışında hiçbir Döküm pistona güvenmem. Çok pahalı olmadan Wiseco, Wössner, CP gibi markaların custom olmayan basit kataloglarında bulunan en giriş seviyesi Forged pistonları bile bu pistonlardan çok daha sağlamdır. Gazlamak için toplanan motoru ikinci el çıkma yada döküm piston ile toplama mantığını benim aklım almıyor. Forged'in dezavantajı yok mu ? Var. Daha sağlam bir malzeme olduğu için daha geç ısınıp eteklerin genleşmesi vakit alıyor soğuk marşta. Ve bazı motorlarda soğuk iken etek vurma sesi gelir. Ne kadar gelir. 2-3 dk gelir. Tek sorun budur. Oda bazı motorlarda ve boşluk değeri düşürülürse oda gelmez.
    Galiba benım Anlatmak ıstedıgımı en ıyı sekılde yazmıs ustam.

  14. #318
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben fabrikanın yada Mahle felan gibi çok büyük OEM üreticilerin ürettikleri dışında hiçbir Döküm pistona güvenmem. Çok pahalı olmadan Wiseco, Wössner, CP gibi markaların custom olmayan basit kataloglarında bulunan en giriş seviyesi Forged pistonları bile bu pistonlardan çok daha sağlamdır. Gazlamak için toplanan motoru ikinci el çıkma yada döküm piston ile toplama mantığını benim aklım almıyor. Forged'in dezavantajı yok mu ? Var. Daha sağlam bir malzeme olduğu için daha geç ısınıp eteklerin genleşmesi vakit alıyor soğuk marşta. Ve bazı motorlarda soğuk iken etek vurma sesi gelir. Ne kadar gelir. 2-3 dk gelir. Tek sorun budur. Oda bazı motorlarda ve boşluk değeri düşürülürse oda gelmez.
    Ornek dedigin olay bende var ilk calistirdigimda 1 2 dakka tikir tikir ses geliyor sonra gidiyor ses bosluk olayinda biraz fazla verdik sebebide pistonlar genlestiginde motor sismesin diye ve makina hep rahat calisiyor
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  15. #319
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ornek dedigin olay bende var ilk calistirdigimda 1 2 dakka tikir tikir ses geliyor sonra gidiyor ses bosluk olayinda biraz fazla verdik sebebide pistonlar genlestiginde motor sismesin diye ve makina hep rahat calisiyor
    Boşluğu olması gerekenden niye fazla verdiniz ömrü uzun olsun diye mi. Bence yanlış yapmışsınız.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #320
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir yandanda alüminyum blok çabuk şişiyor 2. 3. denemeden sonra

    yanlış anlamayın sadece stock araca bindim, bilgi edinmek için soruyorum boşluğun fazla olması şiştiği zaman tam oturması anlamına geliyor doğru değilmi

  17. #321
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boşluğu olması gerekenden niye fazla verdiniz ömrü uzun olsun diye mi. Bence yanlış yapmışsınız.
    0.40 se biz 0.50 verdik abi wiseco da 0.40 yaziyor rektefiyeci o sekilde ayarladi hep ayni sekilde veriyormus cp ve wiseco da
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  18. #322
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim eski vti stok hic acilmamisti 2 3 deneme sonra araba sisiyordu bekliyordum biraz su an gayet memnunum gecen uzun yola gittim ve banamisin demedi dip gaz
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  19. #323
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aluminyum daha çabuk ısınıp daha çabuk soğuyor. Demir daha geç ısınıyor ama ısındımı soğumuyor. Ama ısıma soğuma bunlar soğutma sıvısı ve bunun sistemi ile alakalı. Makina forged ise zaten bu piston malzemesi ve malzemenin işlenmesi yapısından dolayı normal döküm pistonlar ile aynı genişleme katsayısına sahip değil tamamen farklı. Bir kere daha sert. Ve genleşme olayı daha düşük. Üreticinin önerdiği dışında boşluk vermek için bu işi çok iyi düşünmek gerekiyor. Biz böyle yapıyoruz bu iyi demek mantıklı değil. CP Wiseco JE gibi markalar custom siparişlerde kullanım tarzınız yakıtınız ve motorun N/A yada Aşırı besleme olması durumuna göre farklı boşluk değeri verebiliyor. Yada bir aralık veriyor. Atıyorum 0.4 ile 0.6 arası. Diyorki ki 0.4'e yakın oldukça güç artar 0.6'ya yakın oldukça ömür artar. Ama katalogdan satılan normal pistona orjinalinden fazla boşluk vermek gereksiz bir hamle olmuş.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •