Araçta çok emek var Allah kazabela vermesn
Printable View
Araçta çok emek var Allah kazabela vermesn
Araç Ne durumda acaba
rodaj dan sonra fazla gazlama videosu izleyemedik
cok guzel emek harcanmış bir proje
uzun zamandır sesiz kaldı merak ettım.
Severek takip ediyorduk konuyu bende merak ediyorum umarım bir sorun çıkmamıştır.
Aracın bir sorunu yok çok şükür. Bir şanzıman badiresi atlattık ama onun dışında herşey yolunda. Bu hafta vizesiyle uğraşacağız hayırlısıyla. Setup'ta da ufak bir değişikliğe gittik, üst kapak olarak,...vs. Yakın zamanda, güncel durumlar hakkında bilgi veririm.
Aracın videosunun olmamasının başlıca sebebi benim uğraşmamam. Yoksa 2 yılı ve 8000km'yi devirdik çok şükür. 8000km de araç 2. araç olduğu için, sadece gazlama üzerine. İzmir'deki arkadaşlar ara ara görürler. :)
3gen cidden çok Programlı çalışmış :) ellerinize sağlık..
Güç olarak ne değerlerde
çok güzel bir çalışma olmuş elinize emeginize saglık ama meraktayız suanda son durum hakkında :)
Yok be ya, ne haddime... :D
Özellikle konuyu uzun zamandır güncelleyemedim, kusura bakmayın. Arada birçok şey yaşandı(kendi hayatımda), çok fazla detaya girmeyeceğim, ama şanzuman(4. vitesi inceden öptük :p) ve iç aks sorunu dışında sorun yaşamadım arabada daha bu zamana kadar ÇOK ŞÜKÜR.
Arabayla uzun zamandır ilgilenemememin en büyük sebebi, okula dönüp diplomamı almam, iş arayışları, günlük için 2. bir araç alıp(belli bir süre sonra Honda'ya günlük binmeye kıyamadım) biraz da onunla uğraşmamdan.
Yaklaşık 1 sene kadar önce motordaki bazı eksiklerimizi giderdik. Üst taraf, daha önce bazı arkadaşlar tarafından da belirtildiği üzere biraz zayıftı.
Edelbrock Victor X Intake Manifold
Skunk2 68MM Throttle Body
Skunk2 Tuner Stage 1 Cams
Skunk2 Vavle Spring & TI Retainer Kit
Supertech Intake & Exhaust Valve Guides
Ferrea Flat Top Valves(OEM size)
Supertech Valve Seals
Şanzumanı değiştirirken Synchrotech carbon senkromençlerimizi de taktık bu arada.
Arada atladığım, unuttuğum ufak tefek eklemeler, geliştirmeler olabilir, kusura bakmayın.
Üst tarafı biraz daha şenlendirdik yani. Ayarlı kasnağa ve oversize sübaplara gerek duymadım, ***** gözüm hiçbir zaman çok güçte olmadı. Keyifli, uzun ömürlü olsun yeterli. Sonuçta 16psi peak, 14.8-14.9psi cont. kullanıyorum şuanda aracı. Fazla güce gerek olduğu zaman basınç açarak da ulaşılabilir istenilen güçlere. Belki ilerde, ayarlı kasnak alıp, timing ile egzantriklerden alınacak maksimum verim elde edilebilir, full boost devri biraz aşağı çekilebilir,...vs. fakat dediğim gibi şimdilik gerek yok.
Ben hariç, aracın ağırlığı 1210kg. Ben de aşağı yukarı 150kg'yum. Yapılabilecek daha birçok şey var fakat, lowboost bir setup, komple takılı, ses sistemli(bass, amfi,..vs.), izolasyonlu, klimalı, ağır sayılabilecek bir ağırlık ile bile ben performansından gayet memnunum.
Aracın son birkaç aydır içinde bulunduğu durum:
http://i.imgur.com/hNwuUq7.jpg?1
http://i.imgur.com/snVQymB.jpg?1
Son halinden birkaç kare:
http://i.imgur.com/o46uZRf.jpg?1
http://i.imgur.com/lOyqRKu.jpg?1
http://i.imgur.com/Jbjb6yV.jpg?1
Dün baktık havalar güzel, ben de 2,5-3 aydır aracı kullanmıyordum, aracın durumunu merak edenler de var madem, çıkalım bir durumuna bakalım dedik Tuner'ım Emrecan ile. Anıl da sağolsun video çekmiş. Makarasına boş yolda 3 korna bile bastık. :) Bu arada son 1 yıldır kahrımı, nazımı çeken Honda Masters ekibine de buradan teşekkür ederim.
Şuanda yaz ayarındayız, avansımız kısık yani. Araçta 3 kişiyiz(beni de sayarsak aslen 4). Toplam ağırlığı tahmin edebiliyorsunuzdur kanımca. :) Vize işleri bitince biraz daha gıdıklayacağız kısmetse. Soğuk havanın nimetlerinden faydalanmak lazım. :)
http://www.youtube.com/watch?v=NQw5SKfCP6Q
Son olarak ek bir bilgi vermek istiyorum. Roll yapmak, yarışmak,...vs. Benim için hep 2. planda olmuştur. O yüzden aracımın pek videosu yok, sağda solda fazla görülmez. E niye yaptın bu arabayı o zaman ? diyeceksiniz, onun da sebebi biraz özel o yüzden fazla detaya girmeyeceğim. Aracımı arada bir çıkartırım, arkadaşlarımla, dostlarımda biraz gazlarım, onlarla birlikte eğlenirim, sonra getirir garajına sokarım. Bu da benim seçimim. Herkesin keyif aldığı şeyler farklıdır.
Benim en büyük aldığım keyif, yanıma bindirdiğim dostumun, arkadaşımın, gazladıktan sonra yüzünde gördüğüm gülümsemedir. Onun keyfinden keyif alırım. Bu kesinlikle hava atmak değil, beraber eğlenmek benim için. Yoksa araba zaten benim, çıkarır istediğim zaman gazlarım. Ama kesinlikle onu geçerim, o beni geçer, atar - gider yapmak, kesinlikle ne harcım, ne de keyif aldığım birşey değil. Ben kendi neşeme bakarım, hırs ile girilen hiçbir işten de keyif alınmayacağını bilirim. Nazara da inanıyorum, biraz da onun etkisi var sanırım.
Neyse çok uzattım, kusuruma bakmayın. Herkese iyi günler dilerim. :)
Sevindim abi video'yu görünce uzun yıllar garajında durur umarım :)
yürüyen beygir çiftliği mübarek :D izmir olarak biz biliyoruz arabanın giderini o yeter. maşallah uğur abi kazasız belasız :)
video yeterli oldu sorularımıza :) acaba kaç bar basıyorunuz birde kaç hp güç aldınız benimde kanıma girmiyor degil turbo işi ama zahmetli ve maliyetli hem motorum saglıklı allaha şükür :)
Maşallah uğur
Uğur çok güzel gidiyo, keyifli gezmeler sana :)
Aynadan gözüken surat ifaden zaten her şeyi özetliyor abi maşallah :)
maşallah maşallah :)
gayet tadında gidiyor bencede hiç bozma dedıgın gıbı risklere gerek yok :) 5 kesici çok iyi maşallah nazarımız değmesin :)
emrecan abımın cok sevdıgı ve onu mutlu eden bı proje :D gayet keyıf alıyor anlatırken detayları kendınden ogrenmıstım maşallah :D
Masallah..
Çok güzel yürüyor, maşallah ayrıca düşüncelerinize tamamen katılıyorum.