artık bahadır abi şampiyonlar liginde oynar bizde altta 30 35 li subaru evolarla sıkarız napalım abi :)
Printable View
Panik yok arkadaşlar bobinler idareten kondu oralara kırmızı bobinlerden 8 adet aldım nolur nolmaz diye... Burak dediklerinde tecrübenden ötürü haklısındır,sawas abi de kelebeği sağa almıştı s3 lerde zaten orjinalde solda duruyor ama bütün s3 ler sağa almış bir bildikleri wardır dedim bende.ELektronik kelebek dersen şimdilik beklicek ilerde geçebiliriz.bi yürütelimde daha çok eksik çıkar muhakkak al al bitmiyor 3 tane s3 parası harcadım artık duruyorum biraz... Daha şanzuman akslar lsd bitmezzz bitmezz kuma gibi bu arabalar
Sag sol neye gore, arabanin koltugunda oturkene gore mi konuyorsun yoksa motorun onunde dururken mi?
Sofor ve yolcu tarafi diye konusursan daha anlasilir olur Bahadir.
Savas abinin eski resimlerine baktim evet o yolcu tarafina almis throttle'i, cunku AGU Big Port tarzi emme kullandi zannedersem ondan dolayi yolcu tarafina almis.
Senin aldigin manifold iki tarafada dondugu icin, sende o tarafta yapmak zorunda degilsin.
En son halinin fotosunu bulamadim, bununla idare edelim, bu Savas abinin borulamasi.
http://www.hizliresimyukle.com/image...VS_S3eKdwi.jpg
Buda bizimkisi gibi yane throttle'in sofor tarafina alinmasi.
http://www.hizliresimyukle.com/image.../03/11/R41.jpg
Fark edersen, intake borusu ve compressor outlet borusu ic ice geciyor Savas abininkinde ama onun baska sansi yokmus manifold design'indan dolayi.
Senin ise sansin war, neden bosuna orada bir kargasa yasansin ki?
Selam Ahmet :)
Elektronik gaz kelebegi eskiden kontrol edilemedigi icin tavsiye edilmiyordu malesef.
Artik ole bir sey kalmadigi icin ve Alman araclarda elektronik gaz kelebegi secenegi cok oldugu icin elektronik gaz kelebegi tercih ediliyor.
Kablolu kullanirsan oem olarak bulmak yok denicek kadar az ve ayriyetten yok kablo koptu etti vs derdin yok.
Ayriyetten bu setupta uygun gorulen kelebek 75mm kelebek ve onuda R32'den alabiliryorsun.
Bahadir suan 70mm kullaniyor.
2. soruna gelirsemde, daha kolay borulamayi yapmak varken neden zor yola gidilsin?
Bir arabayi yaparken sokmeyide dusunuceksin, daha rahati warken zora gidilmenin ben mantikli bir aciklamasini goremedim.
Eger sen gorduysen bana aciklar misin?
Sawas abi intercooler borularını inşa ediyordu bu saatten sonra değiştirmemiz zor olur sanırım ama yarın bi konusurum eğer bu gece mesaiyeye kaldılarsa bitirmiş bile olabilirler...usta o çok fazla müdahele etmek taraftarı değilim,bunlar pek mühim şeyler değilde şanzuman konusu aklıma geldikçe yüzüm asılıyor ...
Yapmislarsa yapilicak birsey yok, ben onlar icin daha kolay olsun diye soledim zaten.
Sanziman icinde kirana kadar kullan, sonra birseyler dusunursun elbet.
Cozum yolu yok degil sonucta.
Sadece 3-4 kuvvetli şekilde yapılmış bir dişli seti yok mudur ya
3-4 Kit olarak satilan yok bildigim.
Ya komple alicaksin yada isin tricklerini ogreniceksin.
Sekil A Savas abinin aracindaki gibi :)
Dragon07,
Golf'un motoru coktan tekrar yapildi ve sikintilar giderildi, proje konusunda gerekli bilgiler ve aciklamalari paylasmistim.
USA'den tasindigimizdan dolayi, aractaki parcalar komple Turkiye'ye geldi ve bir S3'e monte ediliyor suan Peak Garage'da.
Yane Golf, S3 olarak daha iyi bir sekilde hayat bulucak isallah Turkiye'de. :)
Selam Burak nasilsin ?
Yukardaki fotoyu yeni gordum gercekten piping daha temiz dedigin sekilde olursa.
Peki r32 kullanmis biri olarak ben gaz tepksini begenmeyenlerdenim. Standalone dan sonra tepkime degisiyor mu ? Benim kullandigim arac dsg idi. Bahadirim arac duz vites tepkime farkeder mi ? Son bir soru elektronik kelebek ile yuksek basinc basildiginda vites aralarinda lag yasanir mi ?
Ahmet
Iyiyim Ahmet sen nasilsin?
Evet daha temiz oluyor, onun icin butun firmalar sofor tarafina aliyor kelebegi manifold designlarinda, bir turlu kolaylik diyelim.
Benim Bahadir'a R32 kelebege gec dememdeki ilk amac 75mm kelebek kullanmasi icin.
Onun disinda dogru diyorsun stock olarak kelebek tepkimesi iyi degil ama kontrol edebilicegin bir Ecu warsa gercekten bu negatif yonu pozitife yone cevirebiliyorsun.
Ordada is birazcik Tuner'in elinde acikcasi.
En son Savas abi'de 80mm elektronik kelebek kullaniyordu ve bastigi basinclari hepimiz biliyoruz, oda mutluydu bildigim kadariyla.
tesekkur ederım sukurler olsun.
Savaş abi kullandıgı ıcın ıyı olucak dıye bırsey yok. ben tellı taraftarıyım. aftermarket (wılson) gıbı bır marka alınıp bence daha buyuk kelebek takılır. tellı daha ıyı olur dusuncesındeyım. sonucta ım aftermarket urun ara plate ıle her kelebek takılabılır. ama pıpıng konusunda kesınlıkle gordugum fotodan sonra sana hak verıyorum.
Bahadır kendısı de dedıgı gıbı daha yolun basında. Allahın ıznıyle bı cıksın aracına kavussun daha sonra bu ıslemler yapılır bence acelesı yok. hem 70mm kelebek ıle suan kı pıpıng olcum alınır daha sonra 75mm veya 80mm kelebek ve senın onerdıgın pıpıng yapılarak aynı basıncta tekrar olcum alınır. karsılastırma fırsatımız da olmus olur. emınım Bahadır da aracı ılerletır. sag salım cıksın bır an once ınsallah rodajı bı bıtsın hayırlısı ıle bunlar dert edılecek seyler degıl. ama ıyı oldu bende yenı seyler ogrendım.
Ahmet,
Savas abiyi ornek vermemdeki amac senin karsilastirma yapabilicegin bir ornek olmasi sadece.
Ben telli kesinlikle tuh kakadir demiyorum ama japon araclara gore alman araclarda daha cok yillardir tune edildiginden dolayi daha cok gelismistir kullanilirlik orani.
Ayriyetten eletronik kelebekler torka dayali bir prensiple calistigi icin ve hondalar torksuz oldugu icin elektronik kelebek hondalarda hic sevilmemistir, bende katiliyorum buna.
Kisacasi aracin karakterislik ozelliklerine uymasi lazim, bunlar icin bircok etken var.
Ayriyetten ben araci daha cok pist icin dusundugum icin elektronik kelebek bana daha mantikli geliyor, daha stabil olmasindan dolayi.
Roll ve drag icin dediklerin gecerli olabilir ama dedigim gibi iyi bir tunerin asamicagi seyler degil.
Bizim USA'deki tuner sokmeyin diye israr etmisti bize mesela, cunku kendisi elektronik kelebek konusunda uzmandi.
AEM'in elektronik kelebekli araclarinin Ecu Board'larini ve programlarini gelistirdigi solemisti.
Hepimiz bunlari bir yerde deneyerek yanilarak ogreniyoruz, karsilastirmalar yapilir bilgiler paylasilir, gerekli degisimler yapilmasi gerekiliyorsa yapilir.
Kesinlikle dert edilicek seyler degil tabiki ama ben genede bildigimi gordugumu paylasmak istiyorum.
Benim amacim hep Vag'lar daha ileri gitsin, acikcasi Savas abinin araciyla kendi aracim gibi gurur duymustum.
Isallah Bahadir'in aracida en iyi sekilde biter ve onunkiylede gurur duyariz.
Hepinizden Allah razı olsun...Ben hilmi sıkarken arkadan belli bir süre takip edebileyim yeter :)
Sikarsin neden sikmayasin.
Ne Hulk, nede SVS S3 buralara 3-5 ayda geldiler.
Ikiside yillarini verdiler sonuclarini aldilar.
Sabir gostermek lazim, onunde cok iyi bir ornek var, neden daha iyisi olmasin.
Ama SVS S3'un buraya gelmesinin en buyuk nedenide Ozgun, benim gordugum kadariyla en cok ayar vs yapip ugras verdigi araclardan biri oldu.
Baya zaman harcadi kendi araci gibi, ondan cok iyi yerlere geldigi gorusundeyim.