User Tag List

Sayfa 5/10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
187 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 205 GTI-6 Swap

  1. #77

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merakla bekliyorum. çok can yakıcan sağlıklı bi şekilde toplanırsa motor.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  2. #78
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir güncelleme gelir mi?
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  3. #79
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun süredir yağ pompası upgrade yayı'nı bekliyorlar sanırım

    eli kulağında bugün yarın motoru toplamaya başlayacaklar

    en son gördüğümde MS'in tesisat'ını hallediyordu burak kendisi görünce yazar ne durumda olduğunu

  4. #80
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burak pek bakmıyor bu ara mesajlarına galiba, facebook tanda ulaşamıyorum.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  5. #81
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dinç sürekli kablo lehimliyordu en son gördüğümde

    Karagöz ise yeni işinde pek vakti olmuyor sanırım

    bende garaja geçemedim işlerin yoğunluğundan müsait bir zamanda spyshoot paylaşıcam

  6. #82
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Malzemeleri toparladık ufaktan montaja başlıyoruz.Block rektefiyeden geldi bloğumuz 306 gti ile birebir aynı olsada bunda yağ jeti yok pistonlar kendinden soğutmalı olduğundan yağ jetine ihtiyaç duymadık zaten devirli makinalarda yağ jeti genelde kullanılmıyor.Beyin tesisatı yenilendi kapağımız hazır.Yavaş yavaş fotoğraflamayada geçebildik
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  7. #83
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit aynı post...
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  8. #84

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bekliyorum prjoeni dostum
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  9. #85
    mertxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Malzemeleri toparladık ufaktan montaja başlıyoruz.Block rektefiyeden geldi bloğumuz 306 gti ile birebir aynı olsada bunda yağ jeti yok pistonlar kendinden soğutmalı olduğundan yağ jetine ihtiyaç duymadık zaten devirli makinalarda yağ jeti genelde kullanılmıyor.Beyin tesisatı yenilendi kapağımız hazır.Yavaş yavaş fotoğraflamayada geçebildik
    Çok heyecanlı

  10. #86
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde nos eklersen listeye bayagı iyi derece yapar

  11. #87

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    1.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Muaffakiyetler....

  12. #88
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nos gereksiz bu setupta ayrıca klasmanıda aşırı beslemeye sokmaya gerek yok sağol demir abi adım adım gidiyoruz bakalım
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  13. #89
    PurposeLess
    Misafir
    güzel proje ıns en kısa zamanda bıtırsın

  14. #90
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah aracınızın kasasıda zaten çok iyiydi bunlarla beraber harika olcak inş kolay gelsin.

  15. #91
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başladık motora yakında detaylı fotolarla gelişmeleri aktarıcam.

    saolasın mannerboy burak kardesım demırgaraj koray usta herseyıyle en ufak detayına kadar ılgılenıyor aslanımın.

    özlem çok oldu artık sabırsızlanıyorum
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

  16. #92
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nos gereksiz bu setupta ayrıca klasmanıda aşırı beslemeye sokmaya gerek yok sağol demir abi adım adım gidiyoruz bakalım
    siz benden daha iyi bilirsiniz ama mantarın noslu 205i vardı milattan önce.nosluydu evo subaruları yırtıp atıyodu canlı izledim bikaç kere.birde siz bu setupla hangi araçlarla yarıscaksınız 106larlamı ,typerlarlamı swap k20lerlemi?

    nosu deneyin bence aracınız süre yapmaya çok müsait.

  17. #93
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siz benden daha iyi bilirsiniz ama mantarın noslu 205i vardı milattan önce.nosluydu evo subaruları yırtıp atıyodu canlı izledim bikaç kere.birde siz bu setupla hangi araçlarla yarıscaksınız 106larlamı ,typerlarlamı swap k20lerlemi?

    nosu deneyin bence aracınız süre yapmaya çok müsait.
    Türkiyede modifiye diyince onno usta gelir peşine harun yurt nurettin karaca mantar gökmen vs vs mantar gökmen bunların en yırtığıdır kaç yılında hacimli 306 gtiler değişik swaplar yaptı. O aracı biliyorum setuplarınıda biliyorum. 2.2 hacimli 306 gti dı stock beyin itb yok nos vardı.nos lu araç ile piste katılımlarda aşırı besleme sınıfına giriyosun ayrıyetten süre yapmak gibi bi amaç yok süreli yarışada karşıyım hacimli sınıflara daha ılımlı olmakla beraber hacimine para harcıyan kazanmalı tabi bunun yanında extra olarakta süreyi bilmekte fayda var.ben tutupta hacı muro turbo yapmış çıkmacıdan salyangoz almış kıçı kırık araba ile aynı süredeyim diye yarışmak istemem. Bizim burda ilk amaç nadir kalan 205 GTI Aracı tüm camları dahil sekurt olan trde başka varmı bilmiyorum temiz halde tutmak 2.5 beygir için kaput koltuk kalorifer motoru falan söktürmem burdan üstüne alınan herhangi bi sürücü varsada alınabilir araba sökmeyle yürümez üstüne takmakla yürür. Hedef temiz 205 atmosferik güç çıkaran 306 gti motoru göstermek. 106 gti zayıf kalabilir.typer ve swap k20 b20 b18lerle deneme yapılır
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  18. #94
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha yola çıkılmadı anlaşılan. Eğer GTİ 6 olacak ise direksiyon kutusunuda modifiye etmek gerekecek. Standart 306 GTİ motoru sadece egzantrik değişimi ile 195 hp oluyor zaten. GTI 6 olunca başka sorunlar çıkacak söyleki standart da son sürati 215 km/h olan bir araç 240 km/h nin üzerine çıkacak ve o zaman gerçek sorun başlıyor araba inanılmaz uçuşuyor daha korkuncu gazdan ayağını çektiğin an arabanın arkası havalanmaya başlıyor. bunları göz ardı etmeyin derim. Ayrıca Frende de bir güçlendirme yapılsa iyi olur. Birde iyi tarafından bakalım. iş bitince arabayı tarttırınca 920-930 kg gelmesi muhtemel. o zaman bu kadar hafif bir arabada o kadar güç ile eğlenceye bakın derim.
    bunları nereden mi bildim. 1994 senesinde bende yapmıştım ve çok eğlenceli idi.

  19. #95
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha yola çıkılmadı anlaşılan. Eğer GTİ 6 olacak ise direksiyon kutusunuda modifiye etmek gerekecek. Standart 306 GTİ motoru sadece egzantrik değişimi ile 195 hp oluyor zaten. GTI 6 olunca başka sorunlar çıkacak söyleki standart da son sürati 215 km/h olan bir araç 240 km/h nin üzerine çıkacak ve o zaman gerçek sorun başlıyor araba inanılmaz uçuşuyor daha korkuncu gazdan ayağını çektiğin an arabanın arkası havalanmaya başlıyor. bunları göz ardı etmeyin derim. Ayrıca Frende de bir güçlendirme yapılsa iyi olur. Birde iyi tarafından bakalım. iş bitince arabayı tarttırınca 920-930 kg gelmesi muhtemel. o zaman bu kadar hafif bir arabada o kadar güç ile eğlenceye bakın derim.
    bunları nereden mi bildim. 1994 senesinde bende yapmıştım ve çok eğlenceli idi.
    Daha yola çıkartamadık blok rektefede.Motorumuzun özelliklerini ilk sayfamızda belirttim gti-6 xu10j4 rs 2.0 döküm blok olan model.Direksiyon kutusu standart olucak zaten 306 gti ile kutular aynı tek fark 306 hidrolik ve uzun rotları 205den biraz daha uzun.205 kutusu olunca sağa dönüşte 6 ileri şanzımandan dolayı 1.5 tur dönebiliyoruz.Egz takınca 195 olabilir fakat derecesi 300 lerde olamıki o güçlere ulaşsın.240 lara ulaşabilcek hız imkanı var fakat gerek duymuyoruz rollingte basılcak süratler bellidir 60-200 olmadı 230 olur.Araca ilerde mutlaka koni yada coilover yapılıcak zaten motor kısmı dahada ağırlaştığından aracın arkası kayıcaktır.frenlerimizde gtı-6 orijinal 205 248 mm den 283 mm çıkarıldı.bizim beklediğimiz kilolar sürücü dahil 1020 gibi düşünüyoruz.birde yanlış anlamassanız 94 yılında 205 emi bu motoru koydunuz yoksa herhangi bi pejo serisindemi yaptınız 94 yılında gti-6 motor daha çıkmamıştı s16 lar bile yoktu.405 mi-16 ve 309 gti16 lar vardı
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •