Arkalarda spacer mı var?
Printable View
Arkalarda spacer mı var?
izmir ülkü yarış pistinde izledim sizi aracı turbolama sebebiniz güç mü drift için mi. Sizi izlediğimde araç gücü biraz yetersiz gelmişti bana. yarıştığınız araçlar size göre güçlüydü. inşallah turbooladıktan sonra aracınızı izlemek nasip olur.
Aynı araba degıl zaten kardesım senın ızledıgım araba mert dıye bır arkadasım arabası standart mustang cobra
Benım aracım mustang gt speclerıde konuda var suan kı halı atmosferık 500 hp yakın ustune turboya gecıp amac hızlanmak olucak benım bu halı ustune 125 shotla 100 200 6 sn var alakasız arabalar ızledıgınız
orçun abi bütün konuyu okudumda neden single düşünüyorsun abi twin turboda lag olayını min. olmaz mı? sonuçta single turboyu büyük bi turbo seçmek zorundasın hacimden ötürü buda lag ve turbonun 3000+ üzeri dolması olmaz mı abi?
Halen gecemedık turboya ama kafamdakı kesınle sıngle twın cok masraflı gelıyor gozume dogrusu
Turbo cok buyuk secmıs olmayacam 67 yada 72 mm ıkısınden bırı olcak
Lag olması cok zor cunku devır guzel 7000 donuyorum ve bana lazım olan yer 4000 ıle 7000 arası oncesı onemsız e85 olcagı ıcın atmosferık gucumden bısey kaybettem fazla altı ustude guzel olur arabanın guc olarak oyle korkunc seyler acamam ısın daha cok sıtrez olmadan keyfıne bakıcam
Buyuk gucte tutunma sanzıman vss hepsI bı yerde bırakır kafamdakı guc o yuzden 700hp ustune cıkmam kolay kolay 1400 kg 700hp bı araba bence ıyı tatmın eder ortalama surem 487 mddyno ıken (nos) ıle 6'7 sn kostu bence zevklı olcak beklıyıp gorucez
https://www.youtube.com/watch?v=BAoQCXJbBsQ
https://www.youtube.com/watch?v=BAoQCXJbBsQ
devır bantı bu sekılde kadran dogru degıl 2 120 3 165 4 245 7000 rpmde dbn den olmustum
o yuzden o tarz bır turbo cok guzel olcak tahmınım
yani turbo işleminden sonra dyno üzerinde limitör mü koyucaksınız max hpde. 6800den sonra boşa dönüyorsa anlamı yok. bide abi mevcut göstergeleri iptal edip yerine komple dijital gösterge yaptırırsan iyi olur çoğu değeri okuyabilmen için iyi olur maxi gaugesde yaptırabilirsin abi.
çalışmalara devam
öncesı
http://i64.tinypic.com/64fosx.jpg
sonrası
http://i65.tinypic.com/rcr7ko.jpg
butuk lastıkler ıcın yer lazım olcak ;)
http://i66.tinypic.com/121x6br.jpg
http://i66.tinypic.com/jayk3k.jpg
böyle devam edıyor 10 15 gun kadar ısımız var bakalım nasıl olcak
çalısmalara devam
http://i68.tinypic.com/10p56h0.jpg
http://i68.tinypic.com/svnkic.jpg
Mavi felan bi renk yaparsın inşallah. Beyaz mı yoksa ?
Hazır boyanıcakken spoiler deliklerinide kapattırsanız spoilersiz daha güzel duruyo :)
Şöyle bir kombinasyon da yapılabilir:
http://img.tapatalk.com/d/13/05/22/ybe9y4eg.jpg
http://i1225.photobucket.com/albums/...673EF00B32.jpg
http://i1225.photobucket.com/albums/...67627E9B9F.jpg
bır kat atıp son yoklamalardan önceki halimiz
http://i68.tinypic.com/2lwsjf8.jpg
Hay maŞallah :)
dün ilk defa denk geldim bu konuya , gerçekten çok güzel omuş 35 sayfada yazılanları merakla okudum , emeğinize sağlık
bu arabanın sesi beni isyana zorluyo ya :) senin isler bitmeyecek anlasılan
bu hafta cıkıcak bakalım koparta boyadan turbo ısı ıcın bıraz daha beklerım kı benım sağım solum bellı olmaz bakarsın sc olur o sesı bende kaybemek ıstemıyorum ama guc dusununcede turbodan alıkoyamıyorum kendımı
abd sınırlarını astım bakma turkıyede kımse bu arabayı bılmeedıgı ıcın ılgı cekmıyor
costum cams yok kapaklar gt40 ve stoker yok arada 450 500 hp arası adamlar bu guclerı 5.8 lerden alıyor ızledıgım kadarı ıle
Allah rast getirsin atlar şahlanıcak belliki
hayırlı olsun çok temiz duruyor, bagaj sanki bir miktar yukarıda, orjinal hali mi?
Orçun şu spacerları sök bence. Daha güzel durur emin ol :) Hemde tutunman iyileşir.
Bazen işlev görüntüden önemlidir. Bana sorarsan bundan güzel durur ayrıcana. Kaç cm spacer var?
4 cm kanka tutunma dıyorsan ınan hıc sorunum yok ısınsın 1 vıtes basarım su halı ıle otabanda daha yuksek guclerde ne olur bılmıyorum
90 kmden falan basınca hıc sorun olcagını sanmıyorum amerıkan arabaların yapsından mı sanzıman oranlarından mı bılmem ama ben hıc tutunma sorunu yasamıyorum dynojet verısıne 550 560 ıken bıle 60 dan basıp gıttımı bılıyorum kı yurt dısında cok cıddı drag arabaları harıc hepsı benım tarzımda jant lastık durusu
4 cm iyiymiş. Bari 2 cm e indir arası olsun benimde gönlüm olsun :D Şaka maka aktarmanın olduğu yerde çok kötü o kütleyi çevirmeye çalışman. Turbodan sonra otobanda tutunma sorunu yaşarsın ayrıyetten. Draglara katılan araçlarının dikkat edersen jant lastiği hep içerdedir tutunma iyi olsun diye. Akslarına diff'e de yazık :)