Sol arka kaba olarak bitti Darısı diğer 3 ünün başına...
![]()
![]()
![]()
Sol arka kaba olarak bitti Darısı diğer 3 ünün başına...
![]()
![]()
![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
maşallah 10 numara oluyorbeyaz 86da iyyymiş
![]()
Abi projenin başında arabanın üstünde 4age motor vardı onu naptın duruyosa satmayı düşünüyomusun
Benim cenavar bundan azcık daha kaslı olacak görünüm tahminen bu![]()
![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
ustam var mı bi değişiklik?
o dodıklere sıyah kırmızı renk gıder bence![]()
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Ustanıza geçmiş olsun, proje hayırlı olsun.
Ben olayı beğendim ya, davlumbazları kesmektense lastiği dışarı almak drag için daha mantıklı.
Çamurlukların kenar kesimleri son eklediğiniz fotoğraftaki gibi çapraz inip karlık ve marşpiyelle birleşirse görüntü kirliliği olmaz diye tahmin ediyorum (kapıların alt kısımlarının eğimine paralel olmalı) Ama o şekilde yapılacaksa çamurlukların kaynağını yaparken kaynak yapılan çizgiyle tekerleğin arası birbirine üst kısımlarda daha uzak, alt kısımlarda daha yakın olmalıydı. Anladığım kadarıyla ''takacağımız en büyük drag lastiğine göre ölcü alalım, canımız istediğinde yol lastiği takıp aracı basarız'' gibi düşünmüşsünüz ama Yol lastikleri takıldığında bu çamurluklar biraz kaba durabilir. Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.
Konu Akihiko Saito tarafından (21-05-2024 Saat 22:02 ) değiştirilmiştir. Sebep: Gerzeklik Etmişim..
ustamız sağlık problemlerini atlattı ve tekrardan araca başladı sizlere tadımlık resimler...
[IMG] http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/842/2hne.jpg [/IMG]
![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)