User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
52 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Mondeo BTCC Replia projesi!

  1. #20
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Mani ben de devam etmene cidden sevindim, en son az daha patlıyorduk videonu izlemiştik heralde bu araçla ilgili

    Bir de şanzımanda değişikliler söz konusu mu? Özellikle 90'ların BTCC sine hayran olan birisi için (ben) çok güzel proje, başarılar

    Motoru soran bazı arkadaşlar var, Mani'nin imzasındaki konuya bakmadılar sanırım.

    - Ford 3L Duratec 24v DOHC
    - Mondeo ST220 Ust Emme Manifoldu, Cermakrome denilen seramik kaplamali
    - Mondeo ST220 Alt Emme Manifoldu
    - Custom Airbox
    - 65mm Ford Mustang Throttle Body
    - 65mm Ford Mustang MAF
    - Contour SVT Egzantrik
    - Clevite 77 Performans Rulmanlari (motor rulmanlari)
    - MSDS Headers
    - Custom 2" Stainless Steel True Dual Egzost (her 3 silindir icin 2 Magnaflow Susturucu)
    - 26lb Ford Mustang Enjektorleri
    - Custom Return Fuel Rail
    - Quaife Limited Slip Difransiyel
    - Capaldi Racing Straight Cut Final Drive
    - Spec Stage 3+ Debriyaj
    - Spec Lightweight Aluminum Flywheel
    - Forged and Cyrogenicaly Treated Axles from axlesforless.com (akslar)
    - ARP Wheel studs
    - Canton Oil Accumulator Electronic Valf unitesi ile
    - Custom 60-65L cift duvarli aliminyum benzin haznesi
    - Misc OEM Ford parts and Mods to get the SVT Cams to work with this engine (ie timing chains, tensioners etc...)
    - SCT Xcal 2 for Tuning
    vardı konuda yazdığı gibi, üzerine upgrade geldiyse Mani düzeltir şuanki motor durumunu

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2013
    Şehir
    türkiye/izmir
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Müthiş bir proje, keyifli takipteyim )

  3. #22
    Manimillion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Kanada
    Mesaj
    212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorla ilgilide bilgi verebilirmisiniz acaba neler yapılıcagı hakkında?
    Yuruyen aksamin cogu (motor ve sanziman olarak), onceden ilk yapilan lardan biri idi. Levent arkadas alinti olarak eklemis bilgilerini.

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mani ben de devam etmene cidden sevindim, en son az daha patlıyorduk videonu izlemiştik heralde bu araçla ilgili

    Bir de şanzımanda değişikliler söz konusu mu? Özellikle 90'ların BTCC sine hayran olan birisi için (ben) çok güzel proje, başarılar

    Motoru soran bazı arkadaşlar var, Mani'nin imzasındaki konuya bakmadılar sanırım.



    vardı konuda yazdığı gibi, üzerine upgrade geldiyse Mani düzeltir şuanki motor durumunu
    Saol Levent. Daha degisiklik yok simdilik.

    Alıntı chatlaxs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Plakalı demişsiniz, bu şekilde trafiğe çıkmasına izin veriliyor mu ? Bildiğin yarış arabası videoda bekliyoruz kolay gelsin
    Sag ol. Evet plakali, onceki hali ile de, pek tam olarak legal degildi, ama buradaki muayne vede egzost muaynesini gectigi icin, plakayi yeniliyebiliyordum. Dis gorunusu o kadar abarti olmadigindan, vede sesi cok yuksek olmadigindan rahatsiz edilmeden surebiliyordum. Yeni hali ile ne olur onu bilemem, ama denemekte sorun yok

    Youtube umda eski hali ile bir kac video var : manimillion - YouTube

    Alıntı HUSNU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En sonunda niyetini bozmuşsun ki bence çok iyi olmuş . Sonucu merakla bekliyorum. Umarım bu araç birgün İstanbul Park a da gelir. Kolay gelsin. Peki motorda bir değişiklik olacak mı ?
    Tesekkur ederim. Motor simdilik ayni kalicak, onceden yapilmis olan islemler simdilik yetiyor. Istanbul Park a getirebilmek en buyuk isteklerimden biri. Bakalim, belki seneye arabayi Ingiltere ye yollama gibi bir durum olabilir. Oyle birsey olursa, Istanbul'a kadar surme gibi bir hevesim var acikcasi.

    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Projeye devam ettiğine sevindim. Roll cage baya iyi duruyor.

    Bende kendi BTCC projemi yürütüyorum bu arada, daha soft tabi.
    Tesekkurler. Link varmi? Cok merak ettim.

    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık, kolay gelsin.
    Şase bağlantılarınıda kaynatıcakmısınız?
    Tesekkur ederim. Turkce olarak araba ile kelime haznem pek genis degil, kusura bakma, Şase baglantisi derken, neyden bahsediyorsun?

    Alıntı urukain Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım pistonheadsde de konunuz vardı ordanda takip ediyordum, sizin araba yanlış hatırlamıyorsam 3.0 litrelik olan v6ydı değil mi birde bu st220 emmeleri 2.5 litreliklere uyuyor mu ??
    Evet, yeni baslamisken Piston Head's e eklemistim, orada da update lemek gerek. Fakat Forum lara pek vaktim olmuyor.

    2.5 litreliklere olur ama pek anlamli olmaz. Ford eski motor dizaynlarinda emme manifoldlarinda "dual runner" denen, dizayni kullaniyordu. Fakat sure ile, "oval port" "single runner" stiline gecmeye basladilar buda motorlarin gucunde buyuk bir artis sagladi. 2.5L olan motorlarda dual runner var, vede daha yeni olan ST220 lerdeki 3L lerde oval runner var. Hem ust, hemde alt emme manifoldunu (upper and lower intake manifold) degismek gerekiyor.


    Alıntı efe-E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boyat ya da kaplat şu arabayı artık be Mani başkan, senelerdir bıkmadın şu renkten
    Gri yi yikamaya gerek yok, ondan ne guzel iste. Senede 1 kez yada 2 kez yikiyorum, tertemiz kaliyor

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel olan aracınızı dahada güzel hale sokuyorsunuz. Tebrik ederim. Bende benzer bir proje yapmaya başladığım için hemen dikkatimi çekti soruyorum. Bu tarz araçların başına bela olan sunroof için ne yapmayı düşünüyorsunuz. Tavan sacı mı değişecek yoksa oraya sac mı kaynatıcak sınız ?
    Tesekkur ederim. Cok resmi yazmissin Schumi ya Sunroof a karbon fiber kapak yaptik. Daha takmadik, araba nin ic kismi boyaya gittikten sonra takilcak. Hem arabanin orijinal boyasina dokunmak istemedigimden, hemde tavandaki sac degisiminin pek de kolay oladigi bir islem olmasindan dolayi kapak yaptirtmaya karar verdim. Sunroof dan cektigim derdi sende cekiyorsun sanirim, sunroof suz modeli cok az bu arabanin, zaten en sevmedigim yani sunroof du zaten

  4. #23
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok ıyı masallah
    vıdeo da ıyıymıs
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  5. #24
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah işini rast getirsin kolay değil bu tip araçlar yapmak

    kesene kuvvet
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla bende bir sunroof havuzu var roll cage'in çapraz tavan bandını onun altından geçirsem kask takmadan bile kafama çarpalabilir. O yüzden ben ya havuzu alttan sökücem sacdan (orjinalde siyah silikonlu) ve sunroofa sac kaynatıp yada karbon bişi yapıcam. Yada komple tavan sacını değiştirecem. Tavan sacı çok ucuz ama değiştirme işçiliği çok uğraştırıcı.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26
    Manimillion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Kanada
    Mesaj
    212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok ıyı masallah
    vıdeo da ıyıymıs
    Tesekkur ederim.

    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah işini rast getirsin kolay değil bu tip araçlar yapmak

    kesene kuvvet
    Cok sagol, yazmis oldugun yanit direk edinmis oldugun tecrübelerden olmasi gerek

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bende bir sunroof havuzu var roll cage'in çapraz tavan bandını onun altından geçirsem kask takmadan bile kafama çarpalabilir. O yüzden ben ya havuzu alttan sökücem sacdan (orjinalde siyah silikonlu) ve sunroofa sac kaynatıp yada karbon bişi yapıcam. Yada komple tavan sacını değiştirecem. Tavan sacı çok ucuz ama değiştirme işçiliği çok uğraştırıcı.
    Acikcasi, tavan sacini degismek en guzeli ama deddigin gibi, isciligi cok sastirici, vede 10/10 luk yaptirmak gibi birsey var. En ufak nokta bile benim canimi sıktığı icin, hic sac degistirtmeye cesaret etmiyorum.

    Sunroof havuzu derken? Bendede komple mekanizmasi vardi, fakat herseyi soktum gordugun gibi.



    ^^ bu sekilde, tavanin tam altinda duruyordu. Herseyi ile beraber 40 kilo gibi bir agirligi vardi. Vida ile tavanin alt kismina tuturulmustu.

  8. #27
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla 106'da şöyle bişi var maalesef. Yaklaşık 2-3 parmak derinliğinde.
    http://i38.tinypic.com/2z6f1c6.jpg

    Alttan da böyle gözüküyor.
    http://i37.tinypic.com/10n9t1d.jpg
    http://www.106owners.co.uk/forums/at...chmentid=54724
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #28
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ama senin sunroof 40 kilo iyimiş. Bizimki cam ve mekanizma dahil 7.5 kilo.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #29
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sunrooflu olması esasında daha iyi degilmi iptal edebildikten sonra ? sunrooflu aracların tavanlarının icinden kısa aralıklarla destek band'ları geciyor bildigim kadarıyla , en azından benim eski kasa a3te öyle.buda biraz olsun rijitlik saglıyordur diye düsünüyorum.
    projede araçta çok güzel bu arada , benimde ilgi alanıma giren projelerden , bende takipteyim.

  11. #30
    jdmbg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Bulgaristan/Sofya
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah emek harcamıssın insallah istediginiz gibi olur meraklı bekliyoruz devamını
    JDM..

  12. #31
    nofear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mani Slm

    Ben Selçuk Nerelerdesin be kardeşim Skypee da da yoksun msnden konuşuyorduk hiç değilse ..

    Golf1 İstanbul
    VOLKSWAGEN MOTORSPORT

  13. #32
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam, Yarış arabalarında aracın bütün bağlantı noktaları tekrar kaynatılır, senin yaptığın gibi esnemenin ve yükün bineceği noktalar güçlendirilir.
    Yaptığın rollcage çok rijit, buna bağlı olarak fabrika çıkışı zayıf olan panel ve şase bağlantılarında esneme ve gerilme artacaktır. Bu yüzden Panel ve şase bağlantılarını güçlendirmeyi düşünüyormusun?

  14. #33
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sunrooflu olması esasında daha iyi degilmi iptal edebildikten sonra ? sunrooflu aracların tavanlarının icinden kısa aralıklarla destek band'ları geciyor bildigim kadarıyla , en azından benim eski kasa a3te öyle.buda biraz olsun rijitlik saglıyordur diye düsünüyorum.
    projede araçta çok güzel bu arada , benimde ilgi alanıma giren projelerden , bende takipteyim.
    Sunroofsuz AE86 da bile öyleydi yanlış hatırlamıyorsam Orhan valla

  15. #34
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrar hoşgeldin mani çok zaman oldu. kemer olayını merak ettim? proadv süper bir koltuk, tek dezavantajı bazen yanlara bakmak zor olabiliyor. arka kuleler değişik olmuş, bitmiş halini bekliyoruz.
    Sakin güç...

  16. #35
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sunroofsuz AE86 da bile öyleydi yanlış hatırlamıyorsam Orhan valla
    tabiki Levent cogu aracta sunroof olmasa bile tavanın altında takviye vardır ,incecik sac sonucta ama sunrooflu araclarda daha fazla bu takviyeler sanırım.

  17. #36
    glockevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Newyork city
    Mesaj
    441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kolay gelsin gerçekten çok emek var allah işini rast getirsin.....

  18. #37
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayalimdir btcc projesi. Umarim istedginiz gibi olur.

    Merttepe'e kayiliyorum. Sasi baglanti noktalarinin guclenmesi bir cok yaris otomobili garajinin titizlik gosterdigi bir durum. Bence de cok onemli rijidlik acisindan. Suspansiyon tercihiniz ne olucak?
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  19. #38
    Manimillion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Kanada
    Mesaj
    212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sase baglantisi dediginiz de neyi kast ettiginizi anlamadigimdan dolayi, bir cevap veremiyorum.

    Suspansiyon gayet basit, sari koni li ground control coil over lari. Butun suspansiyon kollari tubular metal den ozel yapiliyor. Suspansiyon geometrisinde istedigimiz sekilde degisiklik yapabilmek icin.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •