User Tag List

Sayfa 1/9 123 ... SonSon
158 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: OverLoad MRSII

  1. #1
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation OverLoad MRSII



    Çok iddialı bir başlık oldu

    aslında o kadarda da değil. Piston, kol ve kapak işleme dışında kullandığım tüm parçalar orjinal.

    1 ve 4. pistonların segman kanallarının kırılması sonucunda Magic Performance, Murat'a aracımı teslim ettim. Piston büyütmek ve ileriye yönelik projelerimi daha rahat yapabilmek için Engine Dynamics 'dan aracıma uygun kolları sipariş ettim. 2 gün içerisinde geldi. Açıkcası bu kadar çabuk beklemiyordum. Tabi bu kadar çabuk gelmesinde Aytuğ'nunda payı büyük.

    Senelerdir renault kullandığımdan dolayı artık ahbap olduğum renault servisimden gereken parçaları temin ettikten sonra motor yerinden çıktı dağıldı ve rektifiyeye gitti. Yağ jetlerininin fransadan gelmesini beklerken Muratın sihirli dokunuşlarıyla kapakta işenicek bu hafta.

    Açıkcası daha öncesinden forgedlenmiş megane rs'ler duydum ama pek fazla göremedim rollerde. Bu aracın değeri pek fazla bilinmesede ülkemde, avrupada bayağı sevilen bir araç. Aslında bakıldığında cüssesi ağır, cam tavanlı, kendince donanımlı bir araç olmasına rağmen pistlerde rekorları es geçilemeyecek bir yürüyeneve başarıya sahip.

    Sevdiğim aracımı şimdi daha çok sevicem sanırım Yapılacak setuplardan sonra açıkcası aracımı çok merak ediyorum. Daha önce bir kaç örneğini görsemde canlı canlı yaşamak ayrı bir zevk olsa gerek.

    Şuanda bütcem bu kadarına el verdi ama kısmetse yaza kadar dereceli egzantrik, +1mm valve'ler, ACL yataklar, 690cc enjektör ve bunlara uygun parçaları toplayıp GT3071RS ile sürmek istiyorum.

    Aracın şuanki listesi;
    Wössner 83.50mm 9.0:1 / 9.5:1cr Piston
    PEC I-Beam Rods With ARP Bolts
    Siemens DEKA IV 690cc Injectors
    Magic Performance Head Port Polish
    OE Big End Bearing
    OE Crankshaft Thrust Washers
    OE Main Bearing
    OE Oil Pump
    OE Water Pump
    OE Timing Belt
    OE Down Gasket Set
    OE Head Bolts
    OE Oil Jets
    BERU Ignition
    NGK Platinum Spark Plugs
    Megane Sport 1.30mm Head Gasket Set
    K-Tech Lightweight Flywheel
    Forge Intercooler
    Custom Air Pipes
    HKS Mushroom Air Filter
    Forge DV Red Spring
    Custom Garage 76mm Down Pipe
    70mm Exhaust Pipes
    Stage 1 Remap
    Varex



    Saygılar.

    -----------------

    23.01.2014

    Bugün arabaya bakmaya gittim, rektifiye bitmiş yıkanıp toplanması için eksik yağ jetlerini beklemeye başladık. Bu arada Murat üst kapağı işlemeye başlamış

    Kapak işleme mevcut STG1 ile uyumlu olmadığını anlamak için AFR göstergesi şart oldu.

    Custom Garage'da down pipe'ı yapıcak bu hafta.

    Eski hali





    Yeni hali

    İşin uzun Murat, Allah kolaylık versin Elinin haline rağmen ince ince işliyorsun bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum.












    ---------

    29.01.2014

    Enjektörlerde geldi

    Aracın toplanması için sadece yağ jetleri kaldı. bu hafta onlarda gelicek kısmetse.





    Brembo arka disklerde hazır





    ------------------------

    30.01.2014

    Eksik olan 1-3 yağ jetleri, jet hızıyla fransadan geldi ve motor toplanmaya başladı.

    Custom Garage'da down pipe yapılmaya başlandı ve üst kapağın son işlemlerinden sonra ilk marş hafta basılcak inşallah









    Meğer megane rs'in blok'u F4K'imiş

    --------------------------

    13.02.2014

    Ilk marş dün basıldı, bugün ise teslim aldım

    Herşeyi en ufak detayına kadar bıkmadan usanmadan, zevkle yaptıkları için Magic Performance; Murat ve Bülent'e,

    Down Pipe'ı yapan Custom Garage'a,

    Bu süreçte kafasını ütülediğim Aytuğ'ya ve parça tedarikçim Çalışır Renault'a sonsuz teşekkür ederim. Her kontağa bastığımda yüzümde gülücükler açmasına sebep oldunuz

    2000km sonra full boost'ta nasıl gittiğini çok ama çok merak ediyorum

    BORKED

    34RS058 / ilk mars.. - YouTube

    En son liste:

    Aracın şuanki listesi;
    Wössner 83.50mm 9.0:1 / 9.5:1cr Piston
    PEC I-Beam Rods With ARP Bolts
    Siemens DEKA IV 690cc Injectors (Henüz Takılı Değil)
    Megane III RS Trophy Turbo (265)
    Magic Performance Head Port Polish
    OE Big End Bearing
    OE Crankshaft Thrust Washers
    OE Main Bearing
    OE Oil Pump
    OE Water Pump
    OE Timing Belt
    OE Down Gasket Set
    OE Head Bolts
    OE Oil Jets
    BERU Ignition
    NGK Platinum Spark Plugs
    Megane Sport 1.30mm Head Gasket Set
    K-Tech Lightweight Flywheel
    Forge Intercooler
    Custom Air Pipes
    HKS Mushroom Air Filter
    Forge DV Red Spring
    Custom Garage 70mm Down Pipe
    70mm Exhaust Pipes
    Stage 1 Remap
    Varex
    2.0T FSI

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    856
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Port Polish vs sonrası Stage 1 Remap ile sorunsuz kullanabilecekmisiniz? yoksa Stage 1 Remap dediğiniz RS Tuner ile mevcut setup a göre yazılım mı yapılıcak?
    BATIKAN

  3. #3
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Henkin(RST) STG1'i ile rodajı çıkartıp daha sonrasında dr.ecu'ya gitmeyi düşünüyorum. Eğer port polish sonrasında bu map ile sıkıntı yaşarsam rodajın bitmesini beklemeden dr.ecu'ya gitmem gerekecek.
    2.0T FSI

  4. #4
    hakanguclu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah utandırmasın herşey dilediğinizce olur inş

  5. #5
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    İnanç hadi hayırlısı olsun, kazasız belasız iyi günlerde gazlarsın inşallah.Bir sorum olacak gtx serisi turbo neden düşünmüyorsun?
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  6. #6
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanguclu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah utandırmasın herşey dilediğinizce olur inş
    Allah utandırmaz inşallah

    teşekkürler

    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanç hadi hayırlısı olsun, kazasız belasız iyi günlerde gazlarsın inşallah.Bir sorum olacak gtx serisi turbo neden düşünmüyorsun?
    daha önce GT28 ve GT30 la yürüyen mrs gördüm, yani gördüm derken dünya gözüylen olmasada youtube'da gördüm. Yurt dışında konuştuğum bir kaç kişi gt28 yada 30 önerdi.

    özel bir sebebi yok benim için ama yapanlar genelde gt ile yapıyorlar. bir bildikleri vardır
    2.0T FSI

  7. #7
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Sen bilirsin tabi de gtx serisi daha verimli diye dedim
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  8. #8
    TUGCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah )

  9. #9
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel sonuçlar bekliyoruz, Stage 2 için değerler belirtmiştim, işte güzel sağlık Stage 2 bu şekil oluyor

    BORKED

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnanç hacmin değiştiği için rodajdan once yazılım yaptırman gerekiyor. Ozgun ayarını yapar boostcut koyar rodaj bittikten sonra bakımını yaptırıp gidersin ondan sonra dyno üzerinde güncellemesini yapar. Ne kadar açmak istiyorsan ona göre açar.

    Hayırlı olsun.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #11
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bilirsin tabi de gtx serisi daha verimli diye dedim
    hele bi ogünler gelsin

    Alıntı TUGCA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah )
    Teşekkürler

    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel sonuçlar bekliyoruz, Stage 2 için değerler belirtmiştim, işte güzel sağlık Stage 2 bu şekil oluyor


    BORKED
    STD Enjektörlermi var acaba bunun üzerinde? 296hp çıkartmış
    2.0T FSI

  12. #12
    Falmor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bakırköy
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yag jetleri engine dynamics de var gorunuyor Inanc.Bi mail atip sor istersen.

  13. #13
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Falmor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yag jetleri engine dynamics de var gorunuyor Inanc.Bi mail atip sor istersen.
    abi varda takım satıyorlar. bana 2-4 lazım. bide 50 Sterlin express kargo ücreti var. Mais'e mail attık. Eğer 1 ay süre verirlerse bakıcam bi çaresine.
    2.0T FSI

  14. #14
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stok enjektörler İnanç.

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart enjektörle standart dynoda o gücü alabiliosun enjektörleri sonuna kadar açtığın zaman. Benim 266 lık değerim standart dyno üzerinde 292 hp ler demek oluyor. Ama sınır o. Üstü çıkmaz.
    IN BOOST WE TRUST

  16. #16
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart enjektörle standart dynoda o gücü alabiliosun enjektörleri sonuna kadar açtığın zaman. Benim 266 lık değerim standart dyno üzerinde 292 hp ler demek oluyor. Ama sınır o. Üstü çıkmaz.
    k-tec safe max 280 diyor. 280 üzeri heran tehlike demek ozaman.


    hayırlı olsun diyeyimmi bu arada
    2.0T FSI

  17. #17
    Purmol35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun . Artık bu araçlar hak ettiği değeri görüyor . Böyle projeler de yüklemeye korkanlar için harita gibi birşey olsun Bu arada tarih 2013 yazıyor

  18. #18

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    1635
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı uğurlu olsun şimdiden güle güle kullanın gerek clio gerek megane rs'leri çok seviyorum ben clio rs'e niyetlendik olmayınca hep rs gönlümün bir köşesinde kalmıştı

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k-tec safe max 280 diyor. 280 üzeri heran tehlike demek ozaman.


    hayırlı olsun diyeyimmi bu arada
    doğrudur. adamlar yakıtların sürekli aynı kalitede olmadığını bildiği için verdiği değer o. Arabayı max değerinde açıp bırakmıyor. 280 hp de sorunsuz olarak binersin. Ayarı hafif kısırak kullanırsın cortlamaz. Sonuna kadar açarsan ters bişeyde yakıttı pompaydı enjektördü bi arızada cortlarsın. Ben o değeri aldıktan sonra en fazla 3 kere 4 kere gazlarken o yazılımla binmişimdir. Sürekli iğne üstünde ay bişey olacak benzin kötü çıkacak ısınacak kırılacak stresini neden yaşiim bütün gün.

    eyvallah
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •